ik zie muse en ik moet gelijk aan naatje denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Mama wegMuse CD helemaal luisteren zonder gezeur
ff voetbal zoeken hoor, kom eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat je dan zo aan de tepels gaat draaien opzoek naar de juiste zender![]()
Tot later mopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kruip op de bank.. filmpie kijken![]()
tot later
I hate it when it happens!quote:
Nee, doe het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie muse en ik moet gelijk aan naatje denken_!
NEE!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ff voetbal zoeken hoor, kom eens.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:
Ja maar................Feyenoord speelt!quote:
You're pushing your luck misterquote:
Veel plezier meisjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GMTA
zo en nu kruip ik echt op de bank![]()
ja ik kan er niks aan doen, die dakhaas met zijn muse geblaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I hate it when it happens!Maar gelukkig zijn er mannen die wel weten hoe het moet
[..]
Nee, doe het niet
[..]
NEE!![]()
have fun fluffyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GMTA
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You're pushing your luck mister
Die luister je maar op je telefoon, daar zijn mijn knopjes niet voor nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar................Feyenoord speelt!
Wat voor naatje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar laat het losquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan er niks aan doen, die dakhaas met zijn muse geblaat_!
[..]
have fun fluffy
mag laptop ook?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die luister je maar op je telefoon, daar zijn mijn knopjes niet voor nodig
Voor deze ene keerquote:
de user naatje, zon radio dwaas die muse geil isquote:
can't help itquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar laat het los
Fluffy
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GMTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |