prima idee als Feyenoord verliest knoop ik me aan mijn shirtjes op!quote:
Zo gaaf dat hele albumquote:
Ahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vandaar de spoiler, zitten een paar gasten in m'n klas die zo de hele dag doorpraten, en dan neem je vanzelf iets over, en dan denk je nadat je het hebt gezegd, godver.
begin maar vast te knopenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima idee als Feyenoord verliest knoop ik me aan mijn shirtjes op!
Hoe heb je dat dan gedaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor zo'n stadse lelijke jongen als ik is dit het hoogst haalbare denk ik. Want mijn kans met LL paar weken terug heb ik verprutst
[..]
Wat heb ik nou dan verkeert gezegd?quote:
Dan had je meer moeite moeten doen om me daar te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar wat bedoel je?quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat bedoel je?Ik snap het niet
![]()
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak je kids en stap in de auto![]()
Je verkeert in een bepaalde staat en je doet iets verkeerd en je zegt dat Muck en ik niet leuk genoeg zijn om voor te stervenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan?
[..]
Wat heb ik nou dan verkeert gezegd?
Insert plaatje Thijsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
tsss de vuige lefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je verkeert in een bepaalde staat en je doet iets verkeerd en je zegt dat Muck en ik niet leuk genoeg zijn om voor te sterven
Van die geluidjes alsof je in een toeter met zo'n zwarte rubberen luchtbal knijpt. Maar dan dat je in jouw tieten knijpt zeg maar. Of eigenlijk, dat IK in jouw tieten knijpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Alles kanquote:
Dat wel maar nu nog niet, als het niet erg vind wil ik daar mee wachtenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je verkeert in een bepaalde staat en je doet iets verkeerd en je zegt dat Muck en ik niet leuk genoeg zijn om voor te sterven
Het is toch het lef?quote:
je mag slaaaaaaaaaaan hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch het lef?En ja!
![]()
Het is geen stressbal of een radio Flesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die geluidjes alsof je in een toeter met zo'n zwarte rubberen luchtbal knijpt. Maar dan dat je in jouw tieten knijpt zeg maar. Of eigenlijk, dat IK in jouw tieten knijp
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is geen stressbal of een radio FlesDat zei ik de vorige keer ook al!
ik dacht dat het beide mochtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch het lef?En ja!
![]()
Nee, want niemand moet doodgaan voor mijquote:
[..]
Whahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, want niemand moet doodgaan voor mij![]()
You'd better should bequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
ik ga eten en LL ik maak het goed met je
Een radio?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
die heb ik als poster van A-3 op m'n kamer hangenquote:
Er komt anders meer dan genoeg geluid uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze bedoelt: die knopjes voorop zijn niet om aan te draaien
Bloot Bartje op je kamerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die heb ik als poster van A-3 op m'n kamer hangen
Wat heb je dan gedaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
ik ga eten en LL ik maak het goed met je
ik las K3quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die heb ik als poster van A-3 op m'n kamer hangen
ik heb wel een huge kabouter plop poster hangenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb wel een huge kabouter plop poster hangen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb wel een huge kabouter plop poster hangen
Nee, alleen als er iemand langs komt die bepaalt dat er iets op SBS6 gekeken moet worden EN dan meteen gaat kutten zo dat SBS6 op 6 zit. Daarna ben ik weer een maand al mijn zenders kwijt. Hoerezooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verspringt die daar soms 1 keer in het uur of zo?
zulke mensen schop ik meestalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, alleen als er iemand langs komt die bepaalt dat er iets op SBS6 gekeken moet worden EN dan meteen gaat kutten zo dat SBS6 op 6 zit. Daarna ben ik weer een maand al mijn zenders kwijt. Hoerezooi
hij is gewoon zo'n baas, ik heb 'm nooit weggehaaldquote:
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, alleen als er iemand langs komt die bepaalt dat er iets op SBS6 gekeken moet worden EN dan meteen gaat kutten zo dat SBS6 op 6 zit. Daarna ben ik weer een maand al mijn zenders kwijt. Hoerezooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |