Ja hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Help je dan wel met rollen enzo?
symp kan heel goed sjek rollenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Help je dan wel met rollen enzo?
Of gewoon bij mijquote:
Zeequote:
vader heeft er toch een klein jaartje plat door gelegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hernia smernia, je gaat er verdomme niet dood aan
Balen voor vaderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vader heeft er toch een klein jaartje plat door gelegen
dat is een goeie. Ik denk op 3.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op welk ned komt het schaatsen?
zelluf geschoten?quote:
aansteller, hij had gewoon 3x maal daags 2 kratten moeten halen in het hamershof, lopend hehquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vader heeft er toch een klein jaartje plat door gelegen
of niet op vakantie gaan met 3 jaar achter elkaar een lek luchtbed, waardoor het weer de hele tijd kwam opspelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
aansteller, hij had gewoon 3x maal daags 2 kratten moeten halen in het hamershof, lopend heh
Kun je eigenlijk wel een beetje koken?quote:
Dat is andersquote:
WTF is hoerentoeters?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk wel een beetje koken?
[..]
Dat is anders![]()
En volgens mij kan ik dat ook nog steeds. Ik draai alleen wel hoerentoeters
ik heb het ff nagekeken, ned 3 inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is een goeie. Ik denk op 3.
Nog ruim een half uur om de zender te zoeken
quote:
Die draaide ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat is anders![]()
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat is anders![]()
zo'n eentje met een groot uiteinde en een klein begin neem ik aanquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
Ik heb hier nu een Muck en een Marijke!
Ik kan sterven!
Omdat ik al zo moe ben en het niet echt op de route ligt pas ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je morgen op de terugweg wandelen op het strand?
mazzelaar......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
Ik kan sterven!
Jij bent snel tevredenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
Ik kan sterven!
Wil jij er dan ook bij zijn?quote:
ja en jij gelooft dat hij niet te hard loopt........quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik al zo moe ben en het niet echt op de route ligt pas ikMaar ik kom zeker een keer bij je wandelen
als je beloofd dat je niet te hard loopt
Beloofdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik al zo moe ben en het niet echt op de route ligt pas ikMaar ik kom zeker een keer bij je wandelen
als je beloofd dat je niet te hard loopt
Nee, dat kun jij niet, daar heb je een kastje voor die dat tegengaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
Ik kan sterven!
lekker handig welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of niet op vakantie gaan met 3 jaar achter elkaar een lek luchtbed, waardoor het weer de hele tijd kwam opspelen
goed geheugen trouwens
Mooi, doe maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
Ik kan sterven!
Tieten mogen er best zijn van mij hoor, kan je een goed gesprek mee houden, ze kletsen zo lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Pak je kids en stap in de autoquote:
voor zo'n stadse lelijke jongen als ik is dit het hoogst haalbare denk ik. Want mijn kans met LL paar weken terug heb ik verprutstquote:
quote:
Ik kan best langzaam lopen hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en jij gelooft dat hij niet te hard loopt........
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tieten mogen er best zijn van mij hoor, kan je een goed gesprek mee houden, ze kletsen zo lekker.What... the fackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden
[..]
Wil jij er dan ook bij zijn?
uh whut?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor zo'n stadse lelijke jongen als ik is dit het hoogst haalbare denk ik. Want mijn kans met LL paar weken terug heb ik verprutst
vandaar de spoiler, zitten een paar gasten in m'n klas die zo de hele dag doorpraten, en dan neem je vanzelf iets over, en dan denk je nadat je het hebt gezegd, godver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |