SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef wdn het volgende:
Ze zitten nog steeds op het plein
Dag 1 AM is bijna ten einde.Jep, zon beetje de helft van de tentjes is weg maar er staan er nog steeds best veel. Het plein blijft toch een verzamelpunt van mensen die hun verhalen kwijt willen en aankomende strategieën besprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Thanks, gemist. Als ik het goed zie wordt die vanaf 01:45 doorlopend herhaald.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef marcodej het volgende:
Wow, veel indrukwekkender dan weermee Kurpershoek kwam.
Wordt ff de DVR aanzettenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Thanks, gemist. Als ik het goed zie wordt die vanaf 01:45 doorlopend herhaald.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef yavanna het volgende:
The Guy Behind Omar Suleiman viel meer mensen op..
[ link | afbeelding ]
& maakt een nieuwe avatar trend
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:embee Embee
"I resign as leader of Egypt. No, not RESIGN! I REIGN! REIGN! DAMN YOU AUTOCORRECT" - Husni Mubarak | RT @seanbonner #jan25 #Egypt
15 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef raistlin6 het volgende:
Stukje aan toegevoegd:
De betogers zijn bezig met het vormen van een zogeheten Raad van Behoeders die de revolutie moet bewaken en moet onderhandelen met de Hogere Raad van de Strijdkrachten. Dat heeft een van de betogers op het plein laten weten.
De raad van de betogers zal gedurende de transitieperiode oproepen voor betogingen kunnen doen of juist een oproep doen niet te gaan betogen, aldus de man op het Tahrir-plein in het centrum van Caïro.
Verontrustendquote:Fireworks over Tahrir Square. Will there be fireworks tomorrow when Army tries to clear the square?
En gelijk hebben ze! Mubarak weg oke, maar het regime is daarmee niet opgehouden te bestaan. Hoop dat ze snel horen hoe nu verder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Demonstranten blijven nog
De harde kern van betogers op het Tahrir-plein in Caïro zegt zaterdag te blijven totdat de legertop, die sinds president Hosni Mubarak is opgestapt de macht in handen heeft, de door de betogers geëiste hervormingen doorvoert.
De groep demonstranten wil dat de noodtoestand wordt opgeheven en dat het onlangs ingestelde kabinet en het parlement hun functies neerleggen, zo staat in een communiqué. De betogers willen dat een presidentiële raad, met daarin vier burgers en een legerfunctionaris, het land bestuurt in de transitieperiode. Ook moet een overgangsregering verkiezingen voorbereiden, die binnen negen maanden moeten plaatsvinden.
Verder moet er een nieuwe grondwet komen en vrijheid voor de media en belangenverenigingen die groepen als advocaten, artsen en ingenieurs vertegenwoordigen. Militaire en tijdelijke rechtbanken moeten worden opgeheven.
Op de beelden die ik heb gezien was het nog aardig drukquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze! Mubarak weg oke, maar het regime is daarmee niet opgehouden te bestaan. Hoop dat ze snel horen hoe nu verder.
Hoe was het vandaag, kon het door verplichtingen niet volgen helaas!
Weinig caps van het plein vandaag op FOK! AJE geen uitzending meer vanaf het plein?
Druk met feestende mensen of mensen die toch nog voor het uiterste gaan ?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Op de beelden die ik heb gezien was het nog aardig druk![]()
Ook niet veel gezien vandaag, 2 weken het huishouden op een lager pitje moet je toch even inhalen
Ik heb voor mijzelf besloten niet te sceptisch tegenover de MB te staan, en daarbij ook nog de gedachte dat het zeker een partij is waar ook mee moet worden gesproken ze willen tenslotte democratie en daarin moet je niemand uitsluiten of je het nu eens bent me ze ja of nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Ik lag in me bed vannacht en hoorde woorden nog na van "Mubarak steps Down" maar ben nu eigenlijk wel een beetje bang voor MB. Vooral omdat ze vorig weekend overleg hebben gehad voor het eerst weer met de regering. Meer mensen daar een gedachten over ?
Feesten, Schoonmaken en nog een stuk harde kern wat i.d.d. blijft zitten als een soort stok achter de deur.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Druk met feestende mensen of mensen die toch nog voor het uiterste gaan ?
De hele regering moet opstappen en anders basta en blijven we zitten op Tahrir.
Suleiman ...blijft hij nou wel of niet aan ?
Zou het ook niet willen maar iets in me zegt dat MB wel eens een grote rol kan gaan spelen nu. Wil ze zeker een kans geven maar waarom nu wel overleg met regering terwijl ze jaren buiten gesloten werden.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:13 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf besloten niet te sceptisch tegenover de MB te staan, en daarbij ook nog de gedachte dat het zeker een partij is waar ook mee moet worden gesproken ze willen tenslotte democratie en daarin moet je niemand uitsluiten of je het nu eens bent me ze ja of nee.
Ik ben het ook niet eens met de PVV en waar ze voor staan maar ik zou niet willen dat ze verboden worden omdat bv meerderheid het niet eens is met ze.
idd. Is de hele regering nu weg en heeft het leger het heft in handen of is alleen Mubarak weg als president.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Feesten, Schoonmaken en nog een stuk harde kern wat i.d.d. blijft zitten als een soort stok achter de deur.
Suleiman niet veel over gelezen en is voor mij ook nog onduidelijk.
Ze waren aardig vogelvrij natuurlijk dus dan wordt praten met het regime een gevaarlijk iets, dan duik je eerder onder als beweging lijkt me.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou het ook niet willen maar iets in me zegt dat MB wel eens een grote rol kan gaan spelen nu. Wil ze zeker een kans geven maar waarom nu wel overleg met regering terwijl ze jaren buiten gesloten werden.
Het nieuwe kabinet zit nog voor zover ik heb kunnen opmaken uit het 4e bericht van het leger, maar er zijn er inmiddels wel een aantal weg en hebben huisarrest. vraag is dus i.d.d. alleen wat er met Suleiman is gebeurd in de tussentijd. I.i.g is Tantawi nu tijdelijk de opperbaas voor zover ik weet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd. Is de hele regering nu weg en heeft het leger het heft in handen of is alleen Mubarak weg als president.
Tantawi is de opperhoofd van het leger ?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het nieuwe kabinet zit nog voor zover ik heb kunnen opmaken uit het 4e bericht van het leger, maar er zijn er inmiddels wel een aantal weg en hebben huisarrest. vraag is dus i.d.d. alleen wat er met Suleiman is gebeurd in de tussentijd. I.i.g is Tantawi nu tijdelijk de opperbaas voor zover ik weet.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tantawi is de opperhoofd van het leger ?
Is dat de man die de Amerikanen "de poedel" noemen? (volgens wikileaks)quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Is dat de man die de Amerikanen "de poedel" noemen? (volgens wikileaks)
Zoals Mubarak dat ooit was ? Of zeg ik nu iets fout en was Mubarak hoofd van marechausee?quote:
Bijna het complete hoge kader komt uit het leger volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zoals Mubarak dat ooit was ? Of zeg ik nu iets fout en was Mubarak hoofd van marechausee?
Dus conclusie, het leger heb het nu overgenomen maar het regime blijft !quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Bijna het complete hoge kader komt uit het leger volgens mij.
Al die lui zijn boven de 69 jaar oid?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef Mr_Memory het volgende:
Jeetje die man is ook al dik 75 jaar.![]()
Deze man is alergisch voor veranderingen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey is al in kerstsfeer.
[ afbeelding ]
![]()
Zo zwart/wit zou ik het niet zeggen. En volgens mij is de meerderheid van de Youth Movement ook wel overtuigd van de goede wil van het leger.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dus conclusie, het leger heb het nu overgenomen maar het regime blijft !
De uitspraken en toezeggingen van Mubarak afgelopen donderdag vervallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |