Dat is bij een duurdere broek toch net zo?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zelf dacht altijd dat je betaalde voor pasvorm bij jeans. Zo'n primark broek is leuk maar die zit denk ik lang niet bij iedereen lekker/mooi.
En dat ze alleen focussen op materiaalkosten. Comfort en bouwkwaliteit lijken me ook wel wat waard, al valt dat wellicht buiten het format (immers 'rekenkamer').quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:51 schreef ddx het volgende:
Beetje vreemd dat ze niet beide banken gewoon op zelfde manier uitgerekend hebben.
en hoe wil je comfort berekenenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
En dat ze alleen focussen op materiaalkosten. Comfort en bouwkwaliteit lijken me ook wel wat waard, al valt dat wellicht buiten het format (immers 'rekenkamer').
Ook in je klok? Hoevaak moet je die vernieuwen per jaar?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier komen alleen nog aldi batterijen in huis![]()
8 stuks voor 1,99
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Ook in je klok? Hoevaak moet je die vernieuwen per jaar?
Of dat denk je.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Dus voortaan duracell links laten liggen? Bijzonder. Mijn klok gaat met duracel 3x zo langer mee als de aldi batterijen.
Ja, reactie uit 2013 dat weet ik, maar het topic is weer tot levenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zelf dacht altijd dat je betaalde voor pasvorm bij jeans. Zo'n primark broek is leuk maar die zit denk ik lang niet bij iedereen lekker/mooi.
En pasvorm is nogal persoonlijk. Niet iedereen heeft dezelfde contouren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, reactie uit 2013 dat weet ik, maar het topic is weer tot leven![]()
Dat je perse een duurdere broek moet kopen omdat dan de pasvorm beter is, dat vertel je jezelf natuurlijk om de aankoop van een duurdere broek "te rechtvaardigen"
Een betere/andere pasvorm van een broek is natuurlijk simpel een kwestie van het naaipatroon iets aan te passen, dat hoeft niets te kosten voor de fabrikant.
Dat is niet helemaal waar. Broeken van primark en h&m pull and bear.. Moet ik altijd drie maten meenemen. Bij net wat duurder, al is het bij de we heb ik altijd direct de goede maat omdat de pasvorm en maat gewoon meer constant is. Als je dan een merk koopt betaal je natuurlijk grotendeels voor het merk.. Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, reactie uit 2013 dat weet ik, maar het topic is weer tot leven![]()
Dat je perse een duurdere broek moet kopen omdat dan de pasvorm beter is, dat vertel je jezelf natuurlijk om de aankoop van een duurdere broek "te rechtvaardigen"
Een betere/andere pasvorm van een broek is natuurlijk simpel een kwestie van het naaipatroon iets aan te passen, dat hoeft niets te kosten voor de fabrikant.
Ik snap dat je op een gegeven moment naar een conclusie wilt. Maar er is geen relatie aangetoond tussen mindere kwaliteit broek en 'een andere stof'.quote:Ok het is een dus een mindere kwaliteit....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |