Hier in Frankrijk hetzelfde. En zo te zien kun je alleen betalen voor streams per SMSquote:Op maandag 14 februari 2011 07:49 schreef nviewz het volgende:
Livestreams niet beschikbaar in Amerika?
"De video die u wilt bekijken, is momenteel beschikbaar."
Klopt, streams zijn alleen beschikbaar in NL...quote:Op maandag 14 februari 2011 07:49 schreef nviewz het volgende:
Livestreams niet beschikbaar in Amerika?
"De video die u wilt bekijken, is momenteel beschikbaar."
Flash installeren zou genoeg moeten zijn, en anders zou je een van de progjes uit Komt er weer een streamprogje net als bij BB? kunnen proberen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef SSTclown het volgende:
Waarom doen de streams het niet op de werkplek???
ik krijg verschillende fouten maar heb alles ingeschakeld flash/swf
wat kan ik vergeten zijn?
ik ben een ei namelijk.
sorry geen tv op me werkquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom kijken jullie niet gewoon via de TV? Super beeld.
Ja, maar dan mis je andere beelden en gesprekken. Plus, je moet maar net een decoder hebben (Ziggo) of een digitaal pakket (UPC).quote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
Super beeld idd, maar wel jammer als je aafke dan ziet met haar vlekkerig gezicht.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
Jah! Deze werkt!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef spapaars het volgende:
???
http://www.ustream.tv/channel/peeet1
Ik heb daar al 2x een foutmelding gehad, kijk ik dus niet meer naar.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Angelic1 het volgende:
http://www.spixtv.nl/ doet het niet meer?
Ze zaten op een nieuw URL, even in de COS kijken ofzeauxquote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Angelic1 het volgende:
http://www.spixtv.nl/ doet het niet meer?
oha, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Danny het volgende:
Streams liggen plat. Van alle bronnen, ook op de site van SST zelf.
Hmm, hackers anonymous oid?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Danny het volgende:
Streams liggen plat. Van alle bronnen, ook op de site van SST zelf.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Danny het volgende:
ah, de knopjesmeneer is klaar met schijten.
CarO had toch een link die het gewoon in het buitenland doet?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef spuitje het volgende:
Heb er maar een mail aan gewaagd en gevraagd waarom je in het buitenland de streams niet kunt volgen. Baal er best een beetje van.
ja een onofficiële (illegale) linkquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
CarO had toch een link die het gewoon in het buitenland doet?
Welke dan.......quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja een onofficiële (illegale) link
Gelukkig wel, maar voor hoelang? Ik weet dat de Engelse BB continue aan het jagen was op die illegale doorgiftes..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef hondjes het volgende:
Denk alleen die Peet..de rest doet het niet.
Geen idee, ik kijk gewoon via ziggo legaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |