Jij wilt dat Chinezen geen zaken doen met ons? Jij steelt het brood uit hun mondquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Om hem vervolgens gelijk weg te gooien omdat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt?![]()
Sommige mensen bestellen echt alle 1 cent deals, ook al weten ze niet eens wat ze ermee moeten
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij wilt dat Chinezen geen zaken doen met ons? Jij steelt het brood uit hun mond
Dat gebeurt met een groot deel van de dingen die wél geld kostten, ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct door naar de prullenbak/china-rommel-la doorverwijzen.
wat kan hun dat schelen wat je er mee doet, als hun hun geld maar krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.
Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.
Het gaat me meer om het feit dat mensen bij 1 cent deals gelijk klikken op bestellen ook al is het een "Cute Butterfly sticker for women".quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mij![]()
Nu moet je mij niet boos aankijken, ga maar klagen bij Darwin. Survival of the fittest en ik ben het alpha mannetje
Mooi toch. Dankzij ons mogen ze gele enveloppen inpakken anders zaten ze nu in de kinderprostitutie. Wij doen het werk van god, ook voor 1 centquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat mensen bij 1 cent deals gelijk klikken op bestellen ook al is het een "Cute Butterfly sticker for women".![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook besteld! Alle 1 cent deals zijn welkom.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat kan hun dat schelen wat je er mee doet, als hun hun geld maar krijgen
1 cent deal ook besteld, al werkt die toch niet op mijn toekomstige tel
*dan ikquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mij![]()
Nu moet je mij niet boos aankijken, ga maar klagen bij Darwin. Survival of the fittest en ik ben het alpha mannetje
Pandawill is ook nogsteeds down, had ze gevraagd wat er aan de hand is, of ze nogsteeds last hebben van de Ddos van laatst. Kreeg berricht dat ze nogsteeds af en toe Ddos aanvallen tegen de site kregen, en IT er erg druk mee bezig was. Ze vertelden ook dat ze géén idee hadden waarom ze geDdosed worden...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef W00fer het volgende:
BIC is down hier. Die kakstylus hoef ik niet. Alleen maar vervuiling van mijn toch al volle pennenla.
Waarom? Dan moet je even teruglezen. Iemand heeft het haarfijn uitgelegd waarom je een website zou kunnen ddossen.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Pandawill is ook nogsteeds down, had ze gevraagd wat er aan de hand is, of ze nogsteeds last hebben van de Ddos van laatst. Kreeg berricht dat ze nogsteeds af en toe Ddos aanvallen tegen de site kregen, en IT er erg druk mee bezig was. Ze vertelden ook dat ze géén idee hadden waarom ze geDdosed worden...![]()
Why Ddossen je z'n site.. nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |