Tottenham zonder VD Vaart is toch minder....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:49 schreef Wilskracht het volgende:
Ja jammer dat ik de 1-0 heb gemist
Ook geen Bale en Modric scheelt veelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tottenham zonder VD Vaart is toch minder....
Matig verdedigdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort ook in dit topic. Of niet ?
[ afbeelding ]
Keeper had hem kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort ook in dit topic. Of niet ?
[ afbeelding ]
Heb niet kunnen kijkn maar las het vanmiddag al. Heldquote:Op zondag 13 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Luis heeft zich voor het eerst laten vallen in Engeland zie ik net.
Hij is vaker dan 1 keer naar het gras gegaan hoor... Soms terecht en soms als artiestquote:Op zondag 13 februari 2011 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb niet kunnen kijkn maar las het vanmiddag al. Held![]()
quote:John Carew zal zich de volgende keer goed inlezen, voordat hij weer een tatoeage laat zetten. De Noorse spits loopt sinds kort met de tekst Ma Vie, Mes Règles op zijn hals. De bedoeling was dat er Ma Vie, Mes Régles (Mijn leven, mijn regels) kwam te staan, met het accent op de e de andere kant op. Nu staat er echter 'Mijn leven, mijn menstruatie'. In Frankrijk kan men er hartelijk om lachen
Een streepje de verkeerde kant op en er staat totaal wat anders, briljantquote:
Las volgens mij gisteren op VI dat hij de wedstrijd moet missen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef potienza het volgende:
Hoe zit het nou met Bale? Is die er tegen AC Milan wel bij?
Het zijn er 2 iig. Wie het zijn zal me worst wezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Zijn Kamperman en Van Vliet nu samen commentaar aan het geven
Alleen de 1e helft, welke ik overigens wel leuk om te zien vond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Morendo het volgende:
Nog meer mensen Chelsea-Everton aan het kijken?
Anelka mist een belangrijke pingel... waar zagen we dat eerder?quote:1513: SCORED Chelsea 3-3 Everton (Heitinga)
1512: SCORED Chelsea 3-2 Everton (Essien)
1511: SCORED Chelsea 2-2 Everton (Arteta)
1510: SAVED Chelsea 2-1 Everton (Anelka)
1510: SCORED Chelsea 2-1 Everton (Jagielka)
1509: SCORED Chelsea 2-0 Everton (Drogba)
1508: SAVED Chelsea 1-0 Everton (Baines)
1508: SCORED Chelsea 1-0 Everton (Lampard)
Kleutertje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef Doublepain het volgende:
CHELSEA VERLOREN MWHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Cashley, wat doe jequote:1514: MISSED Chelsea 3-3 Everton (A Cole)
Fired left-footed high, wide and not very handsome by Ashley Cole
? Cole is gewoon een dom, irritant, omhooggevallen kereltje. Zonder voetbaltalent had hij nu in de bak gezeten.quote:
Zijn grootste misdaad is dat hij Arsenal verliet, en dat kon ik wel begrijpen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
? Cole is gewoon een dom, irritant, omhooggevallen kereltje. Zonder voetbaltalent had hij nu in de bak gezeten.
Zijn grootste misdaden, op voetbalgebied, zijn de dingen die hij daarna over zijn oud-teamgenoten en oud-trainer heeft gezegd in zijn biografie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn grootste misdaad is dat hij Arsenal verliet, en dat kon ik wel begrijpen eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef Morendo het volgende:
Chelsea heeft de laatste 6 penalty-series allemaal verloren?!?!?![]()
quote:Chelsea had lost six of their previous seven shootouts
Hup Blackpool en Tottenham 4-4 lijkt mij wel wat.quote:
Ben normaal ook voor Spurs maar ik heb ook een zwak voor Blackpoolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef TJLinden het volgende:
Een ziekelijk frustrerende wedstrijd![]()
1 penalty, 1 buitenspelgoal en 1 echte kans met goal-uitkomst (ze zijn dus wel effectief) tegenover tig tig tig kansen van de Spurs.
Gun Blackpool ook een pleziertje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef TJLinden het volgende:
Een ziekelijk frustrerende wedstrijd![]()
1 penalty, 1 buitenspelgoal en 1 echte kans met goal-uitkomst (ze zijn dus wel effectief) tegenover tig tig tig kansen van de Spurs.
Dat zeg je toch ook niet tegen een Ajax supporter als zijn ploeg verliest van Feyenoord?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gun Blackpool ook een pleziertje.
Blackpool is één van de weinige clubs die wel met zijn geld weet om te gaan...
Het vreemde is dat valt in tegenstelling tot in Nederland amper te vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Blackpool doet leuk mee daar in Engeland. Weet iemand wat de begroting van BP is?
Ik weet wel dat de spelers elke week 10000 pond krijgen bijgeschreven, bijna net zoveel als David Cameron.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vreemde is dat valt in tegenstelling tot in Nederland amper te vinden.
Hahah booskijker ownt Cashleyquote:
Hij heeft een hekel aan Ashley Cole alleen denk ik.quote:
Ben niet echt fan van Chelsea ofzo, avatar staat er meer omdat iedereen Chelsea zo haat. Had net zo goed een avatar van City kunnen staanquote:
Ik vind Liverpool persoonlijk de moeder van alle voetbalclubs en al zeker met dat geniale plus wonderbaarlijke anthem van hen maar ik vind het wel enorm spijtig dat ze die jood plus duikkampioen van een suarez hebben aangetrokken.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is vaker dan 1 keer naar het gras gegaan hoor... Soms terecht en soms als artiest
Eruit geschopt of geblesseerd geraakt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Grielen het volgende:
Klaar. 1-0. 3 punten. Geweldig dat er zo'n belangstelling was
Heb een hekel aan Stoke, doen hun naam als schopploeg weer eer aan door Cesc en Walcott er uit te schoppen.
Wat een malloot ben jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind Liverpool persoonlijk de moeder van alle voetbalclubs en al zeker met dat geniale plus wonderbaarlijke anthem van hen maar ik vind het wel enorm spijtig dat ze die jood plus duikkampioen van een suarez hebben aangetrokken.
Nou ja , zolang ex Feyenoorder Kuyt en die bonk van een spits genaamd Carrol ook nog deel uitmaken van de Merseysiders zal die urugayaanse huilebalk wel niet veel deel uitmaken van de basiself.
Dat Nigel De Jong ofzo hem maar naar de tyfus trapt dan kan ie de tora (onsuccesvol) gaan verspreiden in Urugay.
Ze noemen Torres een verrader maar ik zie Suarez nog met een lachend gezicht naar die tora rukkers plus gloryhunters van man utd gaan als het hem uitkomt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind Liverpool persoonlijk de moeder van alle voetbalclubs en al zeker met dat geniale plus wonderbaarlijke anthem van hen maar ik vind het wel enorm spijtig dat ze die jood plus duikkampioen van een suarez hebben aangetrokken.
Nou ja , zolang ex Feyenoorder Kuyt en die bonk van een spits genaamd Carrol ook nog deel uitmaken van de Merseysiders zal die urugayaanse huilebalk wel niet veel deel uitmaken van de basiself.
Dat Nigel De Jong ofzo hem maar naar de tyfus trapt dan kan ie de tora (onsuccesvol) gaan verspreiden in Urugay.
Ze noemen Torres een verrader maar ik zie Suarez nog met een lachend gezicht naar die tora rukkers plus gloryhunters van man utd gaan als het hem uitkomt.
Laat Johan Derksen het niet horen.quote:City ziet voor De Jong plek tussen de grootverdieners
24/02/2011 11:40
Nigel de Jong en Manchester City gaan binnenkort in gesprek over een verbeterd contract tot medio 2014. De huidige overeenkomst met de Oranje-international loopt na dit seizoen nog twee jaar door.
Het salaris van de middenvelder zal flink stijgen en worden aangepast aan zijn huidige status; de Amsterdammer kan een weekloon van 135 duizend euro tegemoet zien als hij zijn handtekening zet onder de nieuwe verbintenis.
Op dit moment strijkt De Jong aanzienlijk minder op dan absolute grootverdieners als David Silva, Carlos Tévez en Yaya Touré, terwijl zijn prestaties op het veld doorgaans gelijkwaardig, zo niet beter zijn.
De verdedigende middenvelder heeft zich opgewerkt tot City's reserve-aanvoerder en is een van de meest constante factoren in de ploeg van manager Roberto Mancini.
Al 2 seizoenen nu, al vind ik wel dat hij ondertussen dat sikje mag wegscheren...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:55 schreef msnk het volgende:
Ik had geen idee dat hij het zo 'goed' doet daar
Weer zo'n typische joden gedachtegang om over 'goed gedrag' te gaan zeiken.... Wie geeft daar nou een reet om, het gaat hier over VOETBAL en alles eromheen niet om een kostschool....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een malloot ben jijPast wel bij de club waar jij voor bent. Liverpool is ook niet echt een stad die bekent staat om zijn hoge IQ en goede gedrag
.
En jou reactie was wel voetbal inhoudelijk ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:05 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Weer zo'n typische joden gedachtegang om over 'goed gedrag' te gaan zeiken.... Wie geeft daar nou een reet om, het gaat hier over VOETBAL en alles eromheen niet om een kostschool....
Je zit nu te haten op Joden omdat de oprichter van Ajax ooit lang geleden een Jood was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:05 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Weer zo'n typische joden gedachtegang om over 'goed gedrag' te gaan zeiken.... Wie geeft daar nou een reet om, het gaat hier over VOETBAL en alles eromheen niet om een kostschool....
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef lordteddybeer het volgende:
Zie trouwens net die elleboog van Rooney![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
? Cole is gewoon een dom, irritant, omhooggevallen kereltje. Zonder voetbaltalent had hij nu in de bak gezeten.
quote:Chelsea straft Cole na incident met vuurwapen
Uitgegeven: 27 februari 2011 20:41
Laatst gewijzigd: 27 februari 2011 20:41
AMSTERDAM - Chelsea neemt 'passsende maateregelen' tegen Ashley Cole na een schietincident op het trainingscomplex van de club in Cobham.
Stagiair Tom Cowan werd in zijn zij geraakt toen de linksback met een .22 kaliber pistool aan het spelen was.
Cowan werd door de medische staf van de Blues behandeld en hoefde niet naar het ziekenhuis.
Volgens diverse Engelse media had Cole het wapen zeven dagen geleden meegenomen naar de trainingsfaciliteiten even ten zuiden van Londen. De Engels international wist niet dat het wapen geladen was.
Chelsea bracht zondag een officieel persbericht naar buiten waarin het liet weten het incident tot op de bodem te hebben uitgezocht. Welke maatregelen de regerend Engels kampioen zal treffen is nog niet bekend.
© Novum
Dat is niet eens 2 weken salaris voor hemquote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
wtf ?
edit :
Ik zie net dat hij een boete van 250.000 pond heeft gekregen van Chelsea.
Komt zelfs geen onderzoek.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Als je iemand op die manier op zijn slaap raakt kan het heel vervelend aflopen, heel erg smerig zoiets. Wedstrijdje of 7 schorsen zo'n gek.
Niiiice! Bedankt voor de reminder. Zeker kijken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Reminder :
Vanavond 20:45 :
[ afbeelding ]
Erg sneu voor hem inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Morendo het volgende:
Van Persie zal nooit herinnerd worden als een topspeler indien hij zo vaak geblesseerd is. Nu moet hij de wedstrijd tegen Barca weer mssen.
Dat heb je altijd met zo'n aankopen, die zullen altijd moeten spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel bijzonder dat Drogba al een aantal keer op de bank zit, en Torres meestal start. Vooral omdat torres nog geen ingespeelde indruk heeft achtergelaten.
Nouja, Torres heeft zelf aangegeven tijd nodig te hebben om zich aan te passen aan de chelsea-stijl. Raar dat je hem dan in zo'n belangrijke wedstrijd start; een groot risico.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met zo'n aankopen, die zullen altijd moeten spelen.
Doen ze niet aan, groot bedrag voor neergelegd dus zo iemand krijgt altijd de voorkeur.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nouja, Torres heeft zelf aangegeven tijd nodig te hebben om zich aan te passen aan de chelsea-stijl. Raar dat je hem dan in zo'n belangrijke wedstrijd start; een groot risico.
Ja, hoog tempo. Manchester beter.quote:
En de minste tegendoelpunten van de competitie. Toch 15 punten minder dan Man Utd, best bizar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan dat Chelsea toch zo ingestort zijn? Begin van de competitie speelde ze iedereen met grote cijfers van de mat. Het lijkt nu geen schim meer van toen.
[..]
Ja, hoog tempo. Manchester beter.
Dat is toch prachtig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan dat Chelsea toch zo ingestort zijn? Begin van de competitie speelde ze iedereen met grote cijfers van de mat. Het lijkt nu geen schim meer van toen.
Goed ingeschoten ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef laucas het volgende:
Zoo, net ingeschakeld... mooie goal Rooney?
Positie voor een (goeie) linkspoot maar jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Pfft Cole kan alleen met luchtbuksen schieten, die laat je toch door Lampard nemen...
Lijkt toch door te kunnen.quote:
Nee, maar als ik reageer merkt iedereen dat ik een stream bekijk. Hij loopt ehm ietsje achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef TheDutchguy het volgende:
Penalty chelsea
ben ik de enige die kijkt trouwens ?
Ik kijk ook een stream, maar volgens mij loop ik ongeveer gelijk met de restquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar als ik reageer merkt iedereen dat ik een stream bekijk. Hij loopt ehm ietsje achter
Wat een sukkel. Totaal geen zelfbeheersing.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
mooiMist hij waarschijnlijk de wedstrijd op anfield ook
Anelka op rechts posteren vind ik een tikkeltje armoedig. Ben ook niet de grootste fan van Malouda eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Hamilcar het volgende:
Erbij? Ze hebben toch al Florent Malouda? Ze hadden Hulk moeten halen ipv die dropstaaf van een Torres! Die komt van rechts en is dat al tijden gewend bij Porto.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij mij stond toch 90 minuten op het veld.
quote:
Ben benieuwd waar je dan Malouda, Kalou, Kakuta, Sturridge en Benayoun laat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anelka op rechts posteren vind ik een tikkeltje armoedig. Ben ook niet de grootste fan van Malouda eerlijk gezegd.
Robben zou een wereldaankoop zijn.
Maak je maar beter zorgen wie man u durft mee te sturen naar The Hell Of The Merseyside ipv al te doen alsof ze een ruime keuze hebbenquote:
Hulk is een baasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Hamilcar het volgende:
Erbij? Ze hebben toch al Florent Malouda? Ze hadden Hulk moeten halen ipv die dropstaaf van een Torres! Die komt van rechts en is dat al tijden gewend bij Porto.
Chelsea wil prijzen pakken, toch? Nou, de positie van rechtsbuiten lijkt mij uitermate geschikt voor verbetering. Sowieso zijn Kakuta en Sturridge nog niet klaar voor de basis en staat Malouda op links.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je dan Malouda, Kalou, Kakuta, Sturridge en Benayoun laat.
@vaasinbloem: Ja waarschijnlijk die 2, tenzijn Ferdinand beter is - waar ik niets vanaf weet.
Maakte hij zich breder op het moment dat Zhirkov langs hem heen ging? Volgens mij was dat het geval en dan is het een pingel.quote:
Dan heb je nog steeds Benayoun en Anelka die van rechts spelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Chelsea wil prijzen pakken, toch? Nou, de positie van rechtsbuiten lijkt mij uitermate geschikt voor verbetering. Sowieso zijn Kakuta en Sturridge nog niet klaar voor de basis en staat Malouda op links.
Ik vond juist dat die jongen helemaal niets deed, liet zijn benen gewoon staan en dan niet om die van Chelsea te lappen, die Zhirkov was er erg naar opzoek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maakte hij zich breder op het moment dat Zhirkov langs hem heen ging? Volgens mij was dat het geval en dan is het een pingel.
Anelka is een centrumspits en Benayoun een aanvallende middenvelder. Het is geen wonder dat het spel van Chelsea zo voorspelbaar en statisch is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds Benayoun en Anelka die van rechts spelen?
Ja, ik begrijp je wel hoor. Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat Chelsea al vrij veel aanvallende spelers heeft. En dat kopen niet alles op lost.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anelka is een centrumspits en Benayoun een aanvallende middenvelder. Het is geen wonder dat het spel van Chelsea zo voorspelbaar en statisch is.
Na mijn mening was het ook geen penalty en had ik het gevoel dat de scheidsrechter hem iets te vroeg/ gemakkelijk gaf. Hele wedstrijd liet hij veel doorgaan (zwaardere overtredingen) en dan floot hij voor zoiets lichts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond juist dat die jongen helemaal niets deed, liet zijn benen gewoon staan en dan niet om die van Chelsea te lappen, die Zhirkov was er erg naar opzoek.
Tja, dat lijkt me vrij evident. Toch denk ik dat eventuele versterkingen in die hoek gezocht moeten worden. Verder staat het team wel redelijk, alleen wat creativiteit/techniek ontbreekt wellicht nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel hoor. Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat Chelsea al vrij veel aanvallende spelers heeft. En dat kopen niet alles op lost.
In de vorm die ze af en toe lieten zien, ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef Morendo het volgende:
Alsof Chelsea een gehandicapten-elftal is.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Tarado het volgende:
@MattLawExpress: Van persie has knee ligament damage. I've been told out closer to 6 weeks rather than 3
http://www.express.co.uk/football
Serieus? Damn. Ik hoop zo dat Arsenal de titel pakt. Gaat moeilijker worden nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Tarado het volgende:
@MattLawExpress: Van persie has knee ligament damage. I've been told out closer to 6 weeks rather than 3
http://www.express.co.uk/football
Typisch Fergie...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef Paul-89 het volgende:
Sir Alex is niet zo te spreken over de scheids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 05:48 schreef TLC het volgende:
Bradley Wiggins met zijn Liverpool![]()
hij heeft teveel uit het verkeerde potje gesnoept denk ik
Dubbele hattrick Suárez vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:
Zo slecht is hij niet. En hij scoorde vorig jaar tegen Barca-uit.quote:
Zou fijn zijn als ie dat kunstje dit jaar nog 's herhaaltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo slecht is hij niet. En hij scoorde vorig jaar tegen Barca-uit.
Jawel, City voetbalt zo slecht, mijn hemel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef Menu_69 het volgende:
City staat 1-0 voor bij rust. Kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat nog weggeven.
Zeker waar, maar ik zie Wigan er daar geen balletje meer inprikken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel, City voetbalt zo slecht, mijn hemel.
Hup Liverpool.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:53 schreef TJLinden het volgende:
Sta vandaag tijdens Liverpool - Man. United zelf op het veld, maar hoop in ieder geval nog wel de tweede helft Spurs mee te kunnen pakken!
Hup Suarez! mocht ie spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |