Tottenham zonder VD Vaart is toch minder....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:49 schreef Wilskracht het volgende:
Ja jammer dat ik de 1-0 heb gemist
Ook geen Bale en Modric scheelt veelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tottenham zonder VD Vaart is toch minder....
Matig verdedigdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort ook in dit topic. Of niet ?
[ afbeelding ]
Keeper had hem kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort ook in dit topic. Of niet ?
[ afbeelding ]
Heb niet kunnen kijkn maar las het vanmiddag al. Heldquote:Op zondag 13 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Luis heeft zich voor het eerst laten vallen in Engeland zie ik net.
Hij is vaker dan 1 keer naar het gras gegaan hoor... Soms terecht en soms als artiestquote:Op zondag 13 februari 2011 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb niet kunnen kijkn maar las het vanmiddag al. Held![]()
quote:John Carew zal zich de volgende keer goed inlezen, voordat hij weer een tatoeage laat zetten. De Noorse spits loopt sinds kort met de tekst Ma Vie, Mes Règles op zijn hals. De bedoeling was dat er Ma Vie, Mes Régles (Mijn leven, mijn regels) kwam te staan, met het accent op de e de andere kant op. Nu staat er echter 'Mijn leven, mijn menstruatie'. In Frankrijk kan men er hartelijk om lachen
Een streepje de verkeerde kant op en er staat totaal wat anders, briljantquote:
Las volgens mij gisteren op VI dat hij de wedstrijd moet missen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef potienza het volgende:
Hoe zit het nou met Bale? Is die er tegen AC Milan wel bij?
Het zijn er 2 iig. Wie het zijn zal me worst wezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Zijn Kamperman en Van Vliet nu samen commentaar aan het geven
Alleen de 1e helft, welke ik overigens wel leuk om te zien vond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Morendo het volgende:
Nog meer mensen Chelsea-Everton aan het kijken?
Anelka mist een belangrijke pingel... waar zagen we dat eerder?quote:1513: SCORED Chelsea 3-3 Everton (Heitinga)
1512: SCORED Chelsea 3-2 Everton (Essien)
1511: SCORED Chelsea 2-2 Everton (Arteta)
1510: SAVED Chelsea 2-1 Everton (Anelka)
1510: SCORED Chelsea 2-1 Everton (Jagielka)
1509: SCORED Chelsea 2-0 Everton (Drogba)
1508: SAVED Chelsea 1-0 Everton (Baines)
1508: SCORED Chelsea 1-0 Everton (Lampard)
Kleutertje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef Doublepain het volgende:
CHELSEA VERLOREN MWHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Cashley, wat doe jequote:1514: MISSED Chelsea 3-3 Everton (A Cole)
Fired left-footed high, wide and not very handsome by Ashley Cole
? Cole is gewoon een dom, irritant, omhooggevallen kereltje. Zonder voetbaltalent had hij nu in de bak gezeten.quote:
Zijn grootste misdaad is dat hij Arsenal verliet, en dat kon ik wel begrijpen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
? Cole is gewoon een dom, irritant, omhooggevallen kereltje. Zonder voetbaltalent had hij nu in de bak gezeten.
Zijn grootste misdaden, op voetbalgebied, zijn de dingen die hij daarna over zijn oud-teamgenoten en oud-trainer heeft gezegd in zijn biografie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn grootste misdaad is dat hij Arsenal verliet, en dat kon ik wel begrijpen eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef Morendo het volgende:
Chelsea heeft de laatste 6 penalty-series allemaal verloren?!?!?![]()
quote:Chelsea had lost six of their previous seven shootouts
Hup Blackpool en Tottenham 4-4 lijkt mij wel wat.quote:
Ben normaal ook voor Spurs maar ik heb ook een zwak voor Blackpoolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef TJLinden het volgende:
Een ziekelijk frustrerende wedstrijd![]()
1 penalty, 1 buitenspelgoal en 1 echte kans met goal-uitkomst (ze zijn dus wel effectief) tegenover tig tig tig kansen van de Spurs.
Gun Blackpool ook een pleziertje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef TJLinden het volgende:
Een ziekelijk frustrerende wedstrijd![]()
1 penalty, 1 buitenspelgoal en 1 echte kans met goal-uitkomst (ze zijn dus wel effectief) tegenover tig tig tig kansen van de Spurs.
Dat zeg je toch ook niet tegen een Ajax supporter als zijn ploeg verliest van Feyenoord?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gun Blackpool ook een pleziertje.
Blackpool is één van de weinige clubs die wel met zijn geld weet om te gaan...
Het vreemde is dat valt in tegenstelling tot in Nederland amper te vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Blackpool doet leuk mee daar in Engeland. Weet iemand wat de begroting van BP is?
Ik weet wel dat de spelers elke week 10000 pond krijgen bijgeschreven, bijna net zoveel als David Cameron.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vreemde is dat valt in tegenstelling tot in Nederland amper te vinden.
Hahah booskijker ownt Cashleyquote:
Hij heeft een hekel aan Ashley Cole alleen denk ik.quote:
Ben niet echt fan van Chelsea ofzo, avatar staat er meer omdat iedereen Chelsea zo haat. Had net zo goed een avatar van City kunnen staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |