Tottenham zonder VD Vaart is toch minder....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:49 schreef Wilskracht het volgende:
Ja jammer dat ik de 1-0 heb gemist
Ook geen Bale en Modric scheelt veelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tottenham zonder VD Vaart is toch minder....
Matig verdedigdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort ook in dit topic. Of niet ?
[ afbeelding ]
Keeper had hem kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort ook in dit topic. Of niet ?
[ afbeelding ]
Heb niet kunnen kijkn maar las het vanmiddag al. Heldquote:Op zondag 13 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Luis heeft zich voor het eerst laten vallen in Engeland zie ik net.
Hij is vaker dan 1 keer naar het gras gegaan hoor... Soms terecht en soms als artiestquote:Op zondag 13 februari 2011 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb niet kunnen kijkn maar las het vanmiddag al. Held![]()
quote:John Carew zal zich de volgende keer goed inlezen, voordat hij weer een tatoeage laat zetten. De Noorse spits loopt sinds kort met de tekst Ma Vie, Mes Rčgles op zijn hals. De bedoeling was dat er Ma Vie, Mes Régles (Mijn leven, mijn regels) kwam te staan, met het accent op de e de andere kant op. Nu staat er echter 'Mijn leven, mijn menstruatie'. In Frankrijk kan men er hartelijk om lachen
Een streepje de verkeerde kant op en er staat totaal wat anders, briljantquote:
Las volgens mij gisteren op VI dat hij de wedstrijd moet missen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef potienza het volgende:
Hoe zit het nou met Bale? Is die er tegen AC Milan wel bij?
Het zijn er 2 iig. Wie het zijn zal me worst wezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Zijn Kamperman en Van Vliet nu samen commentaar aan het geven
Alleen de 1e helft, welke ik overigens wel leuk om te zien vond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Morendo het volgende:
Nog meer mensen Chelsea-Everton aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |