Steely Danquote:
This is relevant to my interests.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:20 schreef Fusionfreak het volgende:
Potverdomme, dit is echt hakken en snoeien!! Toch maar eens effe downloaden voor het slapen gaan.
French instrumental jazz metal quartet . After a first experimental project including Armand, Pablo (guitars), and Mathieu (drums), the band reborns in 2003 and takes its actual form with Ben's joining (bass) and a fresh synthetisers use. They start composing and working on what they freely name "Brutal Jazz" : instrumental music build on the duality between free-minded approach from Jazz, mixed to brutal sounds and constructions from modern Metal . It results a unique music sounding like Meshuggah and Weather Report, with dramatic influence from Angelo Badalamenti.
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:33 schreef o.us het volgende:
Born This Way van Lady Gaga. Gaan jullie mij afslachten als ik zeg dat ik 't een tof nummer vind?
dat vind ik 1 van de slechtste queen platen..quote:
Deze dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
[..]
dat vind ik 1 van de slechtste queen platen..
Niks mis mee.quote:
Is door meerderen gecovered idd.quote:
Studeer je toevallig Bouwkunde, jaar 2?quote:
Nee, jaar 1.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Studeer je toevallig Bouwkunde, jaar 2?
quote:
Wel in Eindhoven dan he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk he, die docent!![]()
(Ben zelf 2e-jaars)
Ontopic:
Blijft wat hebben...
ohquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel in Eindhoven dan he?
Ik luister nog steeds Nelly Furtado - Try.
Vet nr idd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kan hier echt geen genoeg van krijgen. Lang niet zo een een vet nummer gehoord.
Tnx! Ik luisterde nog nietsquote:
Hebben goeie nrs! Jij nog nieuwe bandjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx! Ik luisterde nog niets
Ik hoor hen best veel voorbij komen op de radio en ik dacht serieus dat zij een mannelijke zanger hadden
Die vind ik niet zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef Chivez het volgende:
[..]
Hebben goeie nrs! Jij nog nieuwe bandjes?![]()
En nu
Lekker nr!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo
Gisteren poste ik dit bandje. Ik weet niet of je het hebt meegekregen maar ik vind het zelf erg leuk.
The Offspring vind ik altijd lekker.quote:
Dat Mr Freeze nr ookquote:
Vrolijk idd! Deuntje in het begin deed me denken aan MGMT.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Don't worry about the weather or the radioLekker vrolijk.
Wat een stemquote:
Ze heeft echt hele mooie nrs gemaakt waarvan dit, in mij optiek tenminste, n goed voorbeeld is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Chivez het volgende:
[..]
Wat een stemEigenlijk jammer dat we haar alleen kennen van nothing compares...
Erg fijn nummer maar ik ben altijd opzoek naar nieuwquote:
Dit nummer ken ik nog niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Ze heeft echt hele mooie nrs gemaakt waarvan dit, in mij optiek tenminste, n goed voorbeeld is.
Deze vent is ook erg goed:
Zal ik nog wel even naar blijven luisteren vanavond.
Qua melodie dus? Dat had ik de eerste keer ook wel n beetje, maar ik vind het ook wel wat hebben nu. Net als sommige films die aflopen als je denkt dat er nog het eea gaat gebeuren - bij sommige werkt het, bij andere word je er aggressief van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Edit: Extreem kort. Lijkt wel ingekort. Ik dacht dat ie net opgang moest komen, stopt het.
Nee het hele nummer. Ik begon er net een beetje in te komen en dan is het nummer afgelopen. Veel nummers vind ik echt te kort.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Qua melodie dus? Dat had ik de eerste keer ook wel n beetje, maar ik vind het ook wel wat hebben nu. Net als sommige films die aflopen als je denkt dat er nog het eea gaat gebeuren - bij sommige werkt het, bij andere word je er aggressief van.
Inderdaad, hier mag Holland trots op zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Komt voorbij op de radio maar ozo lekker. Nederlandse bands gaan het heel goed doen de komende jaren.
Hee, wat goed. Klinkt fris - en misschien denk ik dan teveel in hokjes, maar dit verwachtte ik totaal niet van n NLe band. Dit soort dingen is dus precies waarom ik deze topics zo tof vind.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Komt voorbij op de radio maar ozo lekker. Nederlandse bands gaan het heel goed doen de komende jaren.
Shaking godspeed gaan we denk ik ook nog veel van horen en van een Laura Jansen verwacht ik ook een enorm goed 2e album. Nederland is echt heel goed bezig de laatste tijd als het om muziek gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Hee, wat goed. Klinkt fris - en misschien denk ik dan teveel in hokjes, maar dit verwachtte ik totaal niet van n NLe band. Dit soort dingen is dus precies waarom ik deze topics zo tof vind.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Heel lekker ja! Wist niet dat zij ook uit Nederland kwamen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Chivez het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Moss, ook een Nederlandse band die leuke nrs maken.
Laura Jansen ben ik bekend mee en vind ik ook erg goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Shaking godspeed gaan we denk ik ook nog veel van horen en van een Laura Jansen verwacht ik ook een enorm goed 2e album. Nederland is echt heel goed bezig de laatste tijd als het om muziek gaat.
Dit is dan niet Nederlands maar wel Europees.
Ook zo een vet nummer. Het was altijd Amerika Amerika geweest maar dat is echt verleden tijd.
Ik snap dat niet hè. Zo een goede band en er dan mee op houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Laura Jansen ben ik bekend mee en vind ik ook erg goed.
Shaking Godspeed zag ik je volgens mij gister iets van posten? Ben ik zelf (nog) niet zo stuk van maar band of skulls viel dan wel weer direct lekker in mn oren.
Deze jongens zijn niet meer, maar wisten ook wel raad met n deuntje:
Johan isquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef AnAlphaBeta het volgende:
Deze jongens zijn niet meer, maar wisten ook wel raad met n deuntje:
Misschien dat ze dachten dat ze beter op - of net voor hun hoogtepunt wilden stoppen..iets anders kan ik r ook niet van maken idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hè. Zo een goede band en er dan mee op houden.
Maar ik ben er vandoor voor vanavond. Arsenal - Barcelona komt eraan
quote:
Cello is iddquote:
quote:
quote:
thaaanks, hoef niet te zoeken naar wat i kwil luisteren nu.quote:
quote:
Yess!quote:
Moooooooooooi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Yess!
Hier, out of the blue:
Zimmer is een baas inderdaad.quote:
Geweldig mooi. Zal de film dan ook maar s gaan kijken dan.quote:
Moet je doen ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Geweldig mooi. Zal de film dan ook maar s gaan kijken dan.![]()
Had 'm ook al opgemerkt, idd echt weer in de typische REM stylequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Zeer vette nieuwe plaat van REM en echt weer in hun stijl.
Proficiat! Cool!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha geweldig.
Win ik net een prijzen pakket bij Kinkfm door dit nummer goed te raden:
Was ook wel erg simpel. Echt een heerlijk nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |