Heeft de huisarts je wel laten weten wat het is? Slijmbeurs ontsteking of zo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, graag! Lijkt me een fijn boek.
Wil je hem dan lenen?
Past zo door den brievenbus.
Het gaat nog steeds ruk![]()
Maar ik heb de nieuwe cd van PJ Harvey en Sonny Boy en 3 nieuwe boekjes van Boudewijn Büch via mp, dus ik red me wel
De aanhechting van mijn spieren van mijn lies zijn ontstoken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Heeft de huisarts je wel laten weten wat het is? Slijmbeurs ontsteking of zo?
Afscheid van nemen en niet meer aan denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Veeg ff het snot van jullie brillen, had het heule verhaal al te laat gepost dus ff een kwestie:
Proestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Elies, kijk deze dan:
http://link.marktplaats.nl/402390643
Nee, is niet heel bot. Waarom zou jij energie in hun steken als ze dat ook niet bij jou doen? Tenzij je dat zelf wilt, maar volgens mij is dat niet zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Veeg ff het snot van jullie brillen, had het heule verhaal al te laat gepost dus ff een kwestie:
ff heul LK, wilde mijn oom en tante bellen maar had ineens zoiets van Fuck, ze bellen mij ook nooit. Vanaf het overlijden van mijn ma en de ziekte van paps heb ik altijd elke maand gebeld met pap's familie, zijn broer en zus dan. maar van de neven en nichten hoor ik niks en die belden ook nooit mijn ouders. Nu zijn oom en tante (broer en zus van pap die er nog zijn) wel ziek en heb maar bloemen en kaartjes gestuurd en gebeld maar ze hebben mij al die vele jaren ook maar laten zwemmen en niks laten horen, hun kinders dus al helemaal niet. Is het heul bot dat ik nou zoiets heb van 'nou ja, ik hoor het wel als ze dood zijn"? Immers hebben de neven en nichten zich ook nooit geroerd toen het met mijn ouders slecht ging en melden ook niet hoe het met hun ouders gaat.... (Behalve één nicht, die heeft me één keer gebeld, ze is zoooooooooo belangrijk (een actrice) die me enkel belde om mij te vragen haar moeder te bellen omdat die in het zh lag) en madam de actrice zgn geen tijd had .
Doen wij ons best met geniale kerstkaarten, maar daar kunnen we niet tegen op he?quote:
Okidoki, kans dat ik het snel uithebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef Strega het volgende:
Ja, graag! Lijkt me een fijn boek.
(dit hoorde er nog bij Oh-Oh)
en een zere boel auwa, zou haast medelijden met je hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen bril ik heb snotloze lenzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Zal het simpel zeggen: ze vergéten gewoon dat ik er nog benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Lk contact moet van beide kanten komen.
Willen ze niet dan is het niet bot om zelf geen contact meer met ze te zoeken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
maar ja, van familie het moeten hebbendaar weten heel velen hier ook van, nietwaar?
De 21equote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
By the way Pagan, het gaat opschieten nu hè?
De 23ste is het toch
Welke film?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Okidoki, kans dat ik het snel uitheb![]()
Let Pagan dan op op de film al binnen te halen valt?
Daaaaaaaaaaans met ons de meurie meurieeeeeeequote:
Sonny Boy natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De aanhechting van mijn spieren van mijn lies zijn ontstoken.
En die kun je erg moeilijk laten rusten omdat je die zowel bij liggen zitten als lopen gebruikt.
Dus ik moet diclo slikken en geduld hebben, en dat laatste is echt nooit mijn sterkste kant geweest. Ik ben nu 2 weken en een dag thuis al, en de huisarts zei afgelopen donderdag dat ik nog op minstens 2 weken mocht rekenen![]()
Willu dat boek lenen als ik dr mee klaar ben of nie?
Dan ga ik nu lezen![]()
Ja, ik wil het boek zeker graag lezen!
Tja, dat is dus echt opzouten voor je, die ontsteking gaat even duren. Blll. echt balen
Zwabber, ben jij dr???????
Oh en Elies, kijk deze dan:
http://link.marktplaats.nl/402390643
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Mocht iemand nog een ebook zoeken dan hoor ik het wel hè?Uit een containertje gelazerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Oh men, mijn broer heeft tijden lang de woensdagmiddag Theo en Thea uitzendingen opgenomen.quote:
De online videotheek heeft hem nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh god Elies, heb je ooit die docu gezien van Arjan "Trudy is dood" ?
Traaaaaaanen met tuiten heb ik gejankt.
Frits zou eigenlijk een teefje worden en Trudy gaan heten, zo een fan ben ik![]()
Ik heb ook dat Kreatief met Kurk boek, meesterlijk!
En die 30 minuten videobanden![]()
![]()
![]()
Tosca had een poedel trouwens, die heette Robert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |