Heeft de huisarts je wel laten weten wat het is? Slijmbeurs ontsteking of zo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, graag! Lijkt me een fijn boek.
Wil je hem dan lenen?
Past zo door den brievenbus.
Het gaat nog steeds ruk![]()
Maar ik heb de nieuwe cd van PJ Harvey en Sonny Boy en 3 nieuwe boekjes van Boudewijn Büch via mp, dus ik red me wel
De aanhechting van mijn spieren van mijn lies zijn ontstoken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Heeft de huisarts je wel laten weten wat het is? Slijmbeurs ontsteking of zo?
Afscheid van nemen en niet meer aan denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Veeg ff het snot van jullie brillen, had het heule verhaal al te laat gepost dus ff een kwestie:
Proestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Elies, kijk deze dan:
http://link.marktplaats.nl/402390643
Nee, is niet heel bot. Waarom zou jij energie in hun steken als ze dat ook niet bij jou doen? Tenzij je dat zelf wilt, maar volgens mij is dat niet zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Veeg ff het snot van jullie brillen, had het heule verhaal al te laat gepost dus ff een kwestie:
ff heul LK, wilde mijn oom en tante bellen maar had ineens zoiets van Fuck, ze bellen mij ook nooit. Vanaf het overlijden van mijn ma en de ziekte van paps heb ik altijd elke maand gebeld met pap's familie, zijn broer en zus dan. maar van de neven en nichten hoor ik niks en die belden ook nooit mijn ouders. Nu zijn oom en tante (broer en zus van pap die er nog zijn) wel ziek en heb maar bloemen en kaartjes gestuurd en gebeld maar ze hebben mij al die vele jaren ook maar laten zwemmen en niks laten horen, hun kinders dus al helemaal niet. Is het heul bot dat ik nou zoiets heb van 'nou ja, ik hoor het wel als ze dood zijn"? Immers hebben de neven en nichten zich ook nooit geroerd toen het met mijn ouders slecht ging en melden ook niet hoe het met hun ouders gaat.... (Behalve één nicht, die heeft me één keer gebeld, ze is zoooooooooo belangrijk (een actrice) die me enkel belde om mij te vragen haar moeder te bellen omdat die in het zh lag) en madam de actrice zgn geen tijd had .
Doen wij ons best met geniale kerstkaarten, maar daar kunnen we niet tegen op he?quote:
Okidoki, kans dat ik het snel uithebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef Strega het volgende:
Ja, graag! Lijkt me een fijn boek.
(dit hoorde er nog bij Oh-Oh)
en een zere boel auwa, zou haast medelijden met je hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen bril ik heb snotloze lenzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Zal het simpel zeggen: ze vergéten gewoon dat ik er nog benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Lk contact moet van beide kanten komen.
Willen ze niet dan is het niet bot om zelf geen contact meer met ze te zoeken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
maar ja, van familie het moeten hebbendaar weten heel velen hier ook van, nietwaar?
De 21equote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
By the way Pagan, het gaat opschieten nu hè?
De 23ste is het toch
Welke film?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Okidoki, kans dat ik het snel uitheb![]()
Let Pagan dan op op de film al binnen te halen valt?
Daaaaaaaaaaans met ons de meurie meurieeeeeeequote:
Sonny Boy natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De aanhechting van mijn spieren van mijn lies zijn ontstoken.
En die kun je erg moeilijk laten rusten omdat je die zowel bij liggen zitten als lopen gebruikt.
Dus ik moet diclo slikken en geduld hebben, en dat laatste is echt nooit mijn sterkste kant geweest. Ik ben nu 2 weken en een dag thuis al, en de huisarts zei afgelopen donderdag dat ik nog op minstens 2 weken mocht rekenen![]()
Willu dat boek lenen als ik dr mee klaar ben of nie?
Dan ga ik nu lezen![]()
Ja, ik wil het boek zeker graag lezen!
Tja, dat is dus echt opzouten voor je, die ontsteking gaat even duren. Blll. echt balen
Zwabber, ben jij dr???????
Oh en Elies, kijk deze dan:
http://link.marktplaats.nl/402390643
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Mocht iemand nog een ebook zoeken dan hoor ik het wel hè?Uit een containertje gelazerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Oh men, mijn broer heeft tijden lang de woensdagmiddag Theo en Thea uitzendingen opgenomen.quote:
De online videotheek heeft hem nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh god Elies, heb je ooit die docu gezien van Arjan "Trudy is dood" ?
Traaaaaaanen met tuiten heb ik gejankt.
Frits zou eigenlijk een teefje worden en Trudy gaan heten, zo een fan ben ik![]()
Ik heb ook dat Kreatief met Kurk boek, meesterlijk!
En die 30 minuten videobanden![]()
![]()
![]()
Tosca had een poedel trouwens, die heette Robert
Mijn lief is aan het kijken of hij er aan kan komen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
De online videotheek heeft hem nog niet.![]()
Neeeeeeee ik spaar nu alle boeken van Büchquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
toetsenbordje met trackball rijker, eens zien of ik dan nu eens braaf rechtop kan zitten laptoppen
Oh-oh zoek je leesvoer? Heb echt enorm veel boeken liggen maar wil ze uiteindelijk weln weer een keer terug.
ja jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft geen boeken alleen maar intresante tijdschriften
Tja LK, ik zou het zo laten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Zal het simpel zeggen: ze vergéten gewoon dat ik er nog ben
Wil je een kopie van de cd?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Theo en Thea in de Gloria op officiele videoband, en de 30 minuten serie ook.
En de film op dvd![]()
En het boek van Kreatief met Kurk en een poster van de dvd presentatie.
Ik kwam er eentje tegen, maar twijfel of het de juiste is. Sowieso vind ik een Cam rip met geluid van de ringleiding in de bios bedroevend slecht. Dan wacht ik liever even.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Mijn lief is aan het kijken of hij er aan kan komen...
quote:
Oh ja dat is niet om aan te zien!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kwam er eentje tegen, maar twijfel of het de juiste is. Sowieso vind ik een Cam rip met geluid van de ringleiding in de bios bedroevend slecht. Dan wacht ik liever even.
Ik vond het in het ziekenhuis fijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou niet weten wanneer ik een mp 3 speler zou gebruiken, in de bus praat ik met vriendinnen , in de trein lees ik een boek, en als ik wandel dan wandel ik met de honden, dan hoor ik liever mn omgeving
Ja ok, maar ik heb m echt niet nodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vond het in het ziekenhuis fijn.
Vooral met een buurvrouw die maar praatte en aandacht vroeg.
Hup, koptelefoon op en net doen of ik niks hoorde!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pagan, Sonny Boy is ook nog niet te downloaden maar staat hier op het lijstje om in de gaten te houden dus áls dan ben jij de eerste voor wie een vlop klaar ligt.
Leg vast twee vloppen klaar en áls dan gaan ze saampjes tegelijkertijd op de busquote:
Dûh, van mij weten ze ook dat ik Dorothea heetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh nu weet iedereen hoe je heet.
Ja maar zo is het niet googlebaar hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh nu weet iedereen hoe je heet.
Da's lief. Maar een PM met het linkje is ook goed hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pagan, Sonny Boy is ook nog niet te downloaden maar staat hier op het lijstje om in de gaten te houden dus áls dan ben jij de eerste voor wie een vlop klaar ligt.
Ja, ik gebruik hem nooit eigenlijk verder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb m echt niet nodig.
Ik zou m alleen willen om zo een toffe koptelefoon te kunnen kopen
jij hebt met terugwerkende kracht gewoon trauma's van mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:41 schreef asfalthooligan het volgende:
hmm lotte koekie die naam doet me ergens aan denken van vroeger![]()
Gelukkig is mijn wederhelft daar zelf handig genoeg in hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ook goed.
Mijn lief is een kei in die dingen (zowel werk als hobby) dus die heeft al half de kenniseenkring voorzien van cd's en dvds, vaak ook als die nog niet eens uitwaren dus i cross my fingers.
hebben we beiden een handige harrie (en nou maar kijken wie er eerder isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn wederhelft daar zelf handig genoeg in hoor!
Das evilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik had vanmorgen training, inclusief toets
En ik had als enige 0 fout
Wel gemeen; ze ging oplezen van minst aantal fout naar meest, en bij 7 fout moest je het over doen. Dus ze begint:
jan - 1 fout
piet - 3 fout
ans - 3 fout
etc.
arie - 5 fout
Dus ik:![]()
![]()
Had ik 0 fout, dus dat ging ze even aan het eind doen
Gemeen! Maar goed van je joh!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Wel gemeen; ze ging oplezen van minst aantal fout naar meest, en bij 7 fout moest je het over doen. Dus ze begint:
jan - 1 fout
piet - 3 fout
ans - 3 fout
etc.
arie - 5 fout
![]()
Dat vind ik dan wel weer heel lief!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ah, de buuf komt zo Sjon en Bil oppikken voor een lekkere wandeling![]()
Sjon is zo een vuile rat !
Woensdag waren ze ook met dr mee, deed ie al moeilijk en kon ie niet los omdat ie naar huis wilde lopen. Donderdag regende het, dus kon ze niet zo ver met ze, gingen we samen een rondje, nam zij Sjon, maar hij vertikte het om te poepen.
Komen we thuis, hoppa, schijtfestijn onder de bank![]()
Je zou toch zeggen dat ie blij zou zijn als ie es met iemand anders mee mocht dan met degene die m constant schopt slaat en aan zn kuif optilt of niet dan>
Neeeeeee hij wil alleen zn mama
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
jan - 1 fout
piet - 3 fout
ans - 3 fout
etc.
Wat een pestkop!
Maar feli hé! Dat heb je mooi gedaan!![]()
arie - 5 fout
![]()
Hoezo lief, ut is een hond en een hond wil zijn baasje\vrouwtje, of wíllen, nee liever cláimenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lief!
kun je nagaan hoe ik de stemmentellerij bij een songfestival bijhoudquote:
Ik weet niet hoe of wat, maar Fok laat steeds hele stukken weg op m'n laptopquote:
Ja, is zaterdag dus mag toch bestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
geen zin in studieboek dus kom hier ff buurten
Ja zooooooooo lief, dat ie dan onder de bank schijt zodat ik met mn brakke lijf onder de bank kan gaan lopen grabbelen naar strontquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lief!
Nou ja, je mocht al je mappen en aantekeningen enzo erbij houden, dus ik vond het eerder schokkend dat er mensen met zoveel fouten warenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je mocht al je mappen en aantekeningen enzo erbij houden, dus ik vond het eerder schokkend dat er mensen met zoveel fouten waren
Zielig dat ie buiten liep jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
achossss, vanmiddag hier een hoogzwanger katje doodgereden...
toch zielig
ze zijn niet allemaal zo slim als jij bentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je mocht al je mappen en aantekeningen enzo erbij houden, dus ik vond het eerder schokkend dat er mensen met zoveel fouten waren
Heb geen verstand van katten maar hoorde dat het een Europeese Korthaar was en dat schijnt niet echt een kat te zijn om buiten te laten???quote:
Ah, zo'n toets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed zo, laat je maar lekker verwennen (binnen jouw grenzen uiteraard)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd tombo
Wij gaan met mijn v-dag pannenkoeken eten ik heb geen zin naar een goed restaurant te gaan. Maar zelf koken had ik ook geen zin in
Ik zou als ik hen was zeggen dat je niet meer hoeft terug te komen met 7 of meer foutquote:
He bah, maar da's het risico van buiten laten. Poes was er wel vroeg bij zeg, nu al hoogzwanger.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heb geen verstand van katten maar hoorde dat het een Europeese Korthaar was en dat schijnt niet echt een kat te zijn om buiten te laten???
Naar wat mij verteld werd: 4 kittens en scheen heel akelig te zijn.,
Even openpeuteren. Vaak raken ze na een tijdje verstopt en loopt de temperatuur te hoog op. dan slaat de droger automatisch af ter voorkoming van brandgevaar. ff Schoonmaken en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, zo'n toets.![]()
Evengoed keigoed gedaan hoor.![]()
Mijn droger is overleden halverwege een cyclus.Ik hoop dat hij na een afkoelperiode toch weer besluit om te gaan werken. Maja, beter de droger kapot dan de wasmachine.
Oh bahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, zo'n toets.![]()
Evengoed keigoed gedaan hoor.![]()
Mijn droger is overleden halverwege een cyclus.Ik hoop dat hij na een afkoelperiode toch weer besluit om te gaan werken. Maja, beter de droger kapot dan de wasmachine.
Ja, dat is dan weer minder...iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zooooooooo lief, dat ie dan onder de bank schijt zodat ik met mn brakke lijf onder de bank kan gaan lopen grabbelen naar stront
Dus dan ga je iets downloaden, om het vervolgens lekker analoog te branden en op de post te doen. How very 2011quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stuudjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
jan - 1 fout
piet - 3 fout
ans - 3 fout
etc.
arie - 5 fout
![]()
analoog branden? is dat met lucifers?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dan ga je iets downloaden, om het vervolgens lekker analoog te branden en op de post te doen. How very 2011
Ik bedoel te branden en analoog te posten. Ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
analoog branden? is dat met lucifers?
Tja, wij hebben daar een media speler voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dan ga je iets downloaden, om het vervolgens lekker analoog te branden en op de post te doen. How very 2011
Preciesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, wij hebben daar een media speler voor.
idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Pagan al ffies (digitaal danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, is er íets mis mee om dat te doen tenzij mensen zelf liever de optie te bieden hoe ze die film willen krijgen zoals logisch dus ook aangeboden?
Sommige dinnetjes van mij zijn blijer met een dvd dan ze zelf moeten klooien.
Nee, binnenhalen en dan overzetten op iets uit het museum, Betamax of V2000 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
analoog branden? is dat met lucifers?
Die niet iedereen heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, wij hebben daar een media speler voor.
Ik reken ons even niet tussen die julliequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Pagan al ffies (digitaal dan), en die kan ik denk ik prima zelf downloaden. Maar doe het vooral hoe JULLIE het vinden hoor.
Oh, en trek je niet zoveel aan van mijn geblaat zo af en toe hoorstraks schiet je in een depressie
Ik zie even niet het verband tussen FHF en een mediaspeler.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Die niet iedereen heeft![]()
(vandaar dat FHF ook bestaansrecht heeft o.a.)
Ikke niet hoor, ben jij veel te aardig voor maar wat ik zei, niet iedereen heeft de spullen dus ik biedt dan maar een dvd aan en als iemand de spullen heeft kan hij toch het anders krijgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Pagan al ffies (digitaal dan), en die kan ik denk ik prima zelf downloaden. Maar doe het vooral hoe JULLIE het vinden hoor.
Oh, en trek je niet zoveel aan van mijn geblaat zo af en toe hoorstraks schiet je in een depressie
als in, niet iedereen kan een mediaspeler betalenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zie even niet het verband tussen FHF en een mediaspeler.
Vragen kan altijd is daar het credo, toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zie even niet het verband tussen FHF en een mediaspeler.
Maar goed, als je het niet kunnen kopen van mediaspeler als een budgettair probleem ziet denk ik dat je wel ergere problemen hebt. Het stellen van prioriteiten bv.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als in, niet iedereen kan een mediaspeler betalen
en als bewijs dat er mensen met budgettaire problemen zijn voert de FHF aan
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dus na dag één hebben al je collega's al een hekel aan je Tombo?
heul nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, ben jij veel te aardig voor maar wat ik zei, niet iedereen heeft de spullen dus ik biedt dan maar een dvd aan en als iemand de spullen heeft kan hij toch het anders krijgen.
Dus ik begin bij de basis en wie meer dan de basis heeft is ook oké en krijgt het zó aangeleverd als hij/zij wil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, ben jij veel te aardig voor maar wat ik zei, niet iedereen heeft de spullen dus ik biedt dan maar een dvd aan en als iemand de spullen heeft kan hij toch het anders krijgen.
Dus ik begin bij de basis en wie meer dan de basis heeft is ook oké en krijgt het zó aangeleverd als hij/zij wil.
Tja, hier hebben we ons deel voor FHF wel gedaan, dacht ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als bewijs dat er mensen met budgettaire problemen zijn voert ze FHF aan
Juist, dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, als je het niet kunnen kopen van mediaspeler als een budgettair probleem ziet denk ik dat je wel ergere problemen hebt. Het stellen van prioriteiten bv.
Ja lieverd, je hoeft me FHF niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Op FHF gaat het vnl om spullen welke iemand nodig heeft voor de eerste levensbehoeftes. maar anderszins, als je zelf zooi overhebt die wel geen eerste prioriteit hebben maar je weet wel mensen via FHF die toch al met veel moeite weer hun leven op de rails hebben zie ik er geen kwaad ik ietwat luxere spullen hun ook te gunnen.
Heb hier zelf 2 mensen geholpen waarvoor ik niet zo schromen ze aan een beetje extra luxe te helpen, gewoon omdat ze dat verdienen. Zo bedoel ik dat.
wordt nog steeds gemaakt, alleen heel beperktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
SACD, dat wordt toch ook al niet meer gemaakt... is toch redelijk geflopt?
Net als (S)VCD
Hoe is het Zwab?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als bewijs dat er mensen met budgettaire problemen zijn voert ze FHF aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |