abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92681430
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92681649
Ren ze Mo! *O* En Razz mag morgen wel bij mij komen joggingbroeken :7 dat was namelijk mijn planning ook. Mijn vader belde daarstraks, mams had al niet meer zoveel pijn *O* en er was een H&M-pakket gekomen. Dus met mijn auto naar hem gereden (anderhalve straat :') ) en de schade aan mijn velg viel mee, alleen de wieldop was tamelijk bekrast.

En toen heeft ie mijn auto gewassen en heb ik 'm gestofzuigd w/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:05:34 #3
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92681714
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo, hardloopkleding aan, *O* :W
Heb je al vaak weer gelopen?

Ik wil ook :(
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92681748
Het was nog best leuk fotoweer vandaag, het regende niet eens meer O+

quote:
@Cali: ah jij ook al blessures door het sporten. Succes ermee he :*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92681781
Prutlijstjestijd *O*

O: banaan
S: RPM
T: bakje griekse yoghurt
T: klein stukje aardbeientaart
T: toastjes met kittige pip / komkommersalade, Duveltje (het bier }:| )
D: vegaburgert, rode kool, bietjes, aardappels
T: meer drank, want de hort op

:')

Het is maar goed dat ik maandag ga Valentijnsfietsen, met Duvel (het vriendje }:| )

En morgen wordt niet veel beter, want kraamvisite en dan 's avonds eten bij een vriendin die heel goed en lekker (en kcal-rijk) kan koken :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92681800
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrek :D helemaal niet gezien, maar er zitten dus ook alweer roze knoppen in.

O+ LENTE! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 16:09:35 ]
pi_92681806
Mijn goede daad voor vandaag ook alweer gedaan, kwam mijn tante bij de Lidl tegen en die wilde voor op haar nieuwe PC een Office pakket kopen (a 129 euro of wat kost dat...). Nu heb ik via Surfspot voor haar Office 2010 besteld, 18.75 euro 8-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:15:46 #8
277802 _Calimero_
pi_92682062
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

jij ook??
pi_92682227
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

jij ook??
Ja. Moest afgelopen training halverwege stoppen. Geirriteerde pees op mn onderbeen. Paar maanden geleden had ik een blauwe plek op de spieraanhechting van diezelfde spier, en waarschijnlijk is dat nog niet volledig genezen. Schijnt dat het ook nog steeds licht blauwgekleurd is. Nu is het een kwestie van wachten tot het geneest en niet overbelasten.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:23:01 #10
277802 _Calimero_
pi_92682305
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja. Moest afgelopen training halverwege stoppen. Geirriteerde pees op mn onderbeen. Paar maanden geleden had ik een blauwe plek op de spieraanhechting van diezelfde spier, en waarschijnlijk is dat nog niet volledig genezen. Schijnt dat het ook nog steeds licht blauwgekleurd is. Nu is het een kwestie van wachten tot het geneest en niet overbelasten.
Gedver. Blessures zijn stom. Maar wel goed als je er snel bij bent, om erger te voorkomen!
Het zou kunnen dat ik nu 'hielsporen' heb of zo iets, maar dan hopelijk wel beginnend, dus zou het met wat fysiotherapie en korte rust wel over moeten zijn!
pi_92682306
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrek :D helemaal niet gezien, maar er zitten dus ook alweer roze knoppen in.

O+ LENTE! O+
Een kersenboom O+
Heb net keurig een los ergonomisch toetsenbord gescoord en hier staan overal de sneeuwklokjes al. Lente!!!!!! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92682352
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Prutlijstjestijd *O*

O: banaan
S: RPM
T: bakje griekse yoghurt
T: klein stukje aardbeientaart
T: toastjes met kittige pip / komkommersalade, Duveltje (het bier }:| )
D: vegaburgert, rode kool, bietjes, aardappels
T: meer drank, want de hort op

:')

Het is maar goed dat ik maandag ga Valentijnsfietsen, met Duvel (het vriendje }:| )

En morgen wordt niet veel beter, want kraamvisite en dan 's avonds eten bij een vriendin die heel goed en lekker (en kcal-rijk) kan koken :').
qua eten vind ik het maar mager. Geen O, geen L, RPM en waarschijnlijk dansen...
pi_92682361
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

O+ LENTE! O+
Shut up! :{ }:|
pi_92682398
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Aww :* hier, omdat het in Zweden ook ooit weer Lente wordt:

Trouwens, geen echte kersenboom. Sierkers, ofzo. Geen fruit.
pi_92682406
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Een kersenboom O+
Heb net keurig een los ergonomisch toetsenbord gescoord en hier staan overal de sneeuwklokjes al. Lente!!!!!! *O*
}:|
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:29:39 #16
277802 _Calimero_
pi_92682543
Lente of niet, ik heb het de hele dag maar koud! }:|
pi_92682554

M'n uitzicht. Dat maanlandschap van sneeuw, dat is alle sneeuw die dit jaar verzameld is op de straat, dat gooien ze voor m'n deur neer..
pi_92682558
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Gedver. Blessures zijn stom. Maar wel goed als je er snel bij bent, om erger te voorkomen!
Het zou kunnen dat ik nu 'hielsporen' heb of zo iets, maar dan hopelijk wel beginnend, dus zou het met wat fysiotherapie en korte rust wel over moeten zijn!
Wat zijn hielsporen? Het klinkt niet lekker. Ik heb bij mezelf geen idee hoe ik het herstel kan bevorderen, behalve rust houden en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg :@. Want het is blijkbaar in 3 maanden nog steeds niet genezen.
pi_92682588
Goedemiddag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92682593
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Sorry Nynke :@
pi_92682631
Ach, het leven is ook wel mooi hoor, de zon scheen vandaag heerlijk en achter de ramen werd het zelfs een beetje warm. Maar, ik vind zeuren soms ook wel heerlijk!
pi_92682638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

M'n uitzicht. Dat maanlandschap van sneeuw, dat is alle sneeuw die dit jaar verzameld is op de straat, dat gooien ze voor m'n deur neer..
:*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:33:11 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92682690
Hoi :W.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:33:38 #24
277802 _Calimero_
pi_92682708
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zijn hielsporen? Het klinkt niet lekker. Ik heb bij mezelf geen idee hoe ik het herstel kan bevorderen, behalve rust houden en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg :@. Want het is blijkbaar in 3 maanden nog steeds niet genezen.
Visualisatie helpt! *O*
stel je voor dat het lichaamsdeel in kwestie aan het herstellen is (dat de pees heelt, ontspant, weet ik 't)
en wat ook handig is, om toch met je sport bezig te zijn is in gedachten oefenen. Door je voor te stellen dat je aan het trainen bent (is hele techniek hoor, kan ik niet 1, 2, 3 uitleggen) is hetzelfde deel in je hersenen actief als wanneer je echt traint. je techniek verbetert erdoor, en je kunt er zelfs sterker van worden ^O^

Ik heb er vandaag ook pas voor het eerst van gehoord, maar het heeft te maken met de pees die onder je voet loopt, die overbelast is..
pi_92682779
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Heb je al vaak weer gelopen?

Ik wil ook :(
3e keer deze week :) dus zit nog netjes op het Evy schema ;) maar wil eigenlijk om de dag, alleen was gisteren de motor er tussen gekomen :') dus nu zaten er twee dagen tussen :P
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:36:55 #26
277802 _Calimero_
pi_92682833
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

3e keer deze week :) dus zit nog netjes op het Evy schema ;) maar wil eigenlijk om de dag, alleen was gisteren de motor er tussen gekomen :') dus nu zaten er twee dagen tussen :P
Netjes hoor!
pi_92682908
oh, en zie de TT change..

regen ;( als het gaat regenen als ik al ren vind ik t niet erg, maar nu begonnen we in de zeikregen :P

zo lekker douchen 8-)
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:45:20 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92683112
Syrena, fijn dat je moeder weer wat minder pijn heeft!

Kan mij voorstellen dat je het zat bent Jeager.

Goed van jullie sporten allemaal *O* Wil ook hardlopen maar na een werkdag ben ik fysiek daartoe niet meer in staat.

Lijst:
O: 450 gram magere kwark
T;s: grote appel, peer, tomaat, cup a soup kerrie, worteltjes
L: 3 boterhammen met achterham, cup a soup champignon, grote beker melk
T's: sinaasappel, 2 slagroomsoesjes, blokje choco
D: 500 gr. broccoli, doperwten, gebakken aardappelen en gebakken poon :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92683531
Ik heb nu net ook hardgelopen, 5 km. precies en in de regen inderdaad, maar dat vind ik niet zo erg.

Nu als beloning in bad met boek, wodka en bakje chips. :7
pi_92683644
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu net ook hardgelopen, 5 km. precies en in de regen inderdaad, maar dat vind ik niet zo erg.

Nu als beloning in bad met boek, wodka en bakje chips. :7
oeh O+ _O_
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:10:18 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92683926
D gaat niet door, teveel toastjes :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92683942
ik heb zo 't idee dat dat wel meevalt :@ :X
Ja doei.
pi_92684003
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo 't idee dat dat wel meevalt :@ :X
Ja. Ik ook. Dit betekend dat je de hele dag geen enkele fatsoenlijke maaltijd eet, lieve XM. Je kunt ook om 20.00 uur nog lekker avondeten.....
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:18:54 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92684210
Er staan hier 2 zo goed als lege 300gr bakjes salade op tafel :{w.
pi_92684252
dan heb je nog steeds niets fatsoenlijks gegeten, maargoed, je doet 't jezelf aan ^O^
Ja doei.
pi_92684270
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je nog steeds niets fatsoenlijks gegeten.
Dat dus.
pi_92684335
ik ga zo maar 's aan de pizza's beginnen :9
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:30:53 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92684579
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's aan de pizza's beginnen :9
Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:
Tonijnpizza met ui, paprika, champginons en extra cheddarkaas
Chirozopizza met dezelfde ingredienten.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92684728
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:
Tonijnpizza met ui, paprika, champginons en extra cheddarkaas
Chirozopizza met dezelfde ingredienten.
Ik denk dat je chorizo bedoelt? ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:38:07 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92684814
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk dat je chorizo bedoelt? ;)
Nee :6
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:44:58 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92685108
Daglijstje
o. omelet van 2 eieren met 3 plakken gebakken gedroogde ham
t. -
l. kwart plaatpizza (ui, gorgonzola, kaas, gevulde paprika met roomkaas, paprika, courgette)
t. 2 bolletjes ijs
d. gegrilde kip (1/3 kip ongeveer) + kwart plaatpizza + glas tequilla
t. chips met tequilla denk ik

Edit: Wat een lijstje :') Ik denk dat ik er nog maar een paprika, wat rauwe wortels en misschien een met geitenkaas gevulde paddestoel tegenaan gooi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:48:43 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92685248
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee :6
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92685282
O: Afbakbroodje met witte chocopasta
L: Afbakbroodje met kaas
T: Vier Daims
T: Drie zandkoekjes
T: Tiramisutoetje
D: Spaghetti ala papa :+

Suiker anyone :@
pi_92685377
Vanmorgen bij het boodschappen halen beetje misselijk en daas, dus ik heb voor komende week geen verse groenten in huis. Nu ben ik bij mijn vader en voel ik me weer prima en vind ik dat nogal stom van mezelf, ga morgen dus nog even naar de super voor groentes.
pi_92685529
Goedemiddag :)

Wat heb ik gemist?
Was vrijdag naar black swan, prachtige film enzo, jammer dat ik me verschrikkelijk beroerd voelde en da er allemaal schorriemorrie in de cinema zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:04:17 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92685881
9 keer :o *perruche onder fleecedekentje op de bank schopt met thermometer en thee*

*chicohuis gezwaaid* O+ Onze minimeet is al erg lang geleden! Maffe realisatie! Chico O+

A'dam was fijn! Met vriendje rondgekacheld, twee boeken gevonden voor mn thesis, en morgen gaan we Totoro kijken! Oh, en ik heb een niet-zo-slank-verantwoord broodje Hema-worst op :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:06:51 #47
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92685954
Ach jeetje Perruche! :* Voel je je vandaag weer iets beter?

Waar woon jij eigenlijk Maria? Vroeg ik me ineens af :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92686047
:* tenk you!

Ja wel iets beter, alleen zou morgen vliegen maar dat zie ik echt niet gebeuren. Zo even mn vlucht verzetten.

Nou ja dus gisteren heb ik alleen ontbijt op eigenlijk aangezien de rest er weer uit is :') en vandaag wat druifjes en een halve banaan :D zometeen nog een beschuitje proberen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:14:26 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92686190
Beschuitjes zijn veilig voedsel! :Y Met jam of kaas :Y)

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
Ach jeetje Perruche! :* Voel je je vandaag weer iets beter?

Waar woon jij eigenlijk Maria? Vroeg ik me ineens af :P.
Alkmaar! :Y
pi_92686204
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemiddag :)

Wat heb ik gemist?
Was vrijdag naar black swan, prachtige film enzo, jammer dat ik me verschrikkelijk beroerd voelde en da er allemaal schorriemorrie in de cinema zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awh -O- beterschap! :o
Ja doei.
pi_92686252
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef Perruche het volgende:
:* tenk you!

Ja wel iets beter, alleen zou morgen vliegen maar dat zie ik echt niet gebeuren. Zo even mn vlucht verzetten.

Nou ja dus gisteren heb ik alleen ontbijt op eigenlijk aangezien de rest er weer uit is :') en vandaag wat druifjes en een halve banaan :D zometeen nog een beschuitje proberen.
Beterschap! :*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:20:35 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92686409
Beterschap Perruche! :*
Maria, dat doet een belletje rinkelen :+.
pi_92686598
Beterschap Perruche!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:28:37 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92686707
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef Rituals het volgende:
Beterschap Perruche! :*
Maria, dat doet een belletje rinkelen :+.
Da kan zijn, want ik heb eens een wikkeltruitje van je gekocht! :P Die nu overigens aan de schoonmamma vergeven is, want hij was me, ondanks dat ie zo lekker zacht was enzo, toch helaas wel echt te groot! Maar hij heeft toch een goed huisje gevonden :P
pi_92686805
Beterschap Perruche :*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:31:50 #56
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92686822
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da kan zijn, want ik heb eens een wikkeltruitje van je gekocht! :P Die nu overigens aan de schoonmamma vergeven is, want hij was me, ondanks dat ie zo lekker zacht was enzo, toch helaas wel echt te groot! Maar hij heeft toch een goed huisje gevonden :P
Dat weet ik nog inderdaad! :Y En ik weet ook nog dat hij jou ook te groot was :P. Jammer, want hij was inderdaad heel zacht O+.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:39:59 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92687082
Beterschap Perruche! Dat klinkt niet plezierig :').
pi_92687117
pfffffffffffff ik ontplof.. samen met vriendje 1 gegrilde kip gedeeld.. dat was echt veel...

de tomaat, komkommer feta salade gaat maar ff terug de koelkast in :')
pi_92687137
:D
Nee het was geen pretje. Nu wel een beetje beter, 2 beschuitjes gegeten :9
dat was lang geleden, lekker hoor!
pi_92687145
lijstje:

O: bakje yoghurt bosbessen smaak
T/L: Boterham ham kaas en boterham filet AM
T: Volkoren beschuit met frambozenjam O+
D: Frites met kipsate (zonder bergen satesaus) en een snackje achteraf ;)
T: Heb nog B&J ijs :@ maar wie weet heb ik geen trek..
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:48:34 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92687314
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Perruche het volgende:
:D
Nee het was geen pretje. Nu wel een beetje beter, 2 beschuitjes gegeten :9
dat was lang geleden, lekker hoor!
Toen onze kat 11x had overgegeven op 1 dag, had ie een haarbal. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn :').
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:50:23 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687347
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Toen onze kat 11x had overgegeven op 1 dag, had ie een haarbal. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn :').
:D.

Ik heb vijf huiswerkinstituten in de buurt gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerd :') aangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré :). Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92687361
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb vijf huiswerkinstituten gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerd :') aangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré :). Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school :).
oh dat lijkt me echt leuk werk om te gaan doen!

wat slim om voor zoiets te kiezen nu!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:51:34 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687371
En oh men, naarstig op zoek zijn naar werk is eigenlijk zo energieslurpend :X. Ik gun mezelf geen moment rust. Soms wil ik even snel iets opzoeken en dan ben ik weer de hele middag bezig :% .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:52:37 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687393
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef progje het volgende:

[..]

Ja! En het betaalt stukken beter dan TNT ;) (minimaal 10 euro bruto). En ik houd nog genoeg tijd over om te solliciteren :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:53:10 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92687411
Update:
Daglijstje
o. omelet van 2 eieren met 3 plakken gebakken gedroogde ham
t. -
l. kwart plaatpizza (ui, gorgonzola, kaas, gevulde paprika met roomkaas, paprika, courgette)
t. 2 bolletjes ijs
d. gegrilde kip (1/3 kip ongeveer) + kwart plaatpizza + glas tequilla
t. peer + gevulde reuzenportabella met geitenkaas en honing (normaal zitten er twee in een bakje, nu maar 1)
t. chips en paprika
pi_92687425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja! En het betaalt stukken beter dan TNT ;) (minimaal 10 euro bruto). En ik houd nog genoeg tijd over om te solliciteren :).
echt top!

Ook als je wel weer een baan zoekt in het onderwijs (ik weet niet precies of je dat nog wil? :@)

want het is natuurlijk ook perfect voor je werkervaring!
pi_92687504
Vik, ik heb een vraagje, hopelijk komt dit niet lomp over, maar ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet :)

Maar met zo'n CI :? die jij hebt, kan je dan gewoon goed horen als je 1 op 1 met iemand praat, of in kleinere groepen? En wat is precies de reden dat telefoneren voor jou erg vervelend is? Komt het omdat je dan iemand zijn/haar lippen niet kan zien? Of kan je CI daar niet goed mee omgaan?

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat voor een apparaat het precies is en wat er wel/niet de beperkingen van zijn :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:57:01 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687535
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef progje het volgende:

[..]

echt top!

Ook als je wel weer een baan zoekt in het onderwijs (ik weet niet precies of je dat nog wil? :@)

want het is natuurlijk ook perfect voor je werkervaring!
Ik denk niet dat een baan in het onderwijs nog gaat lukken, eerlijk gezegd, gezien de schaarste aan particuliere scholen en scholen voor speciaal onderwijs (waar ook nog eens ontslagen gaan vallen de komende tijd). En eigenlijk ben ik me nu alweer aan het oriënteren op / ontwikkelen in een andere richting :).

Maar dit is wel echt een léuke tijdelijke baan idd :Y. Maar op langere termijn brengt het onvoldoende in het laatje :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:02:06 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687675
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef progje het volgende:
Vik, ik heb een vraagje, hopelijk komt dit niet lomp over, maar ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet :)

Maar met zo'n CI :? die jij hebt, kan je dan gewoon goed horen als je 1 op 1 met iemand praat, of in kleinere groepen? En wat is precies de reden dat telefoneren voor jou erg vervelend is? Komt het omdat je dan iemand zijn/haar lippen niet kan zien? Of kan je CI daar niet goed mee omgaan?

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat voor een apparaat het precies is en wat er wel/niet de beperkingen van zijn :)
Wat een onbeschofte vraag :{w ;).

1 op 1 functioneer ik in principe prima, mits er niet teveel lawaai om me heen is en de ander gunstig zit tov mij (liefst direct rechts). Soms moet ik wel even aan een nieuwe stem wennen, maar dat duurt maar 5 minuten.

Kleine groepjes gaat ook nog wel, maar dan mis ik wel veel meer als iedereen door elkaar heen praat en ik niet zo snel kan zien wie nu aan het woord is :') En dan moet het ook gewoon echt stil zijn verder :P. Dus in een restaurant is lastig, maar op een verjaardagsfeestje valt het dan wel weer mee. Of in een kantoorruimte ofzo (er zijn trouwens ook hulpmiddelen voor, zodat ik vergaderingen beter kan volgen).

En wb telefoneren: dat is vooral drempelvrees, denk ik. Ik durf het met mensen die ik ken en dan gaat het meestal ook wel goed, maar ik durf het niet met mensen die ik niet ken :') Daar moet ik dus nog een keer overheen zien te komen :X. Met liplezen gaat de communicatie sowieso wel een stuk gemakkelijker ja :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_92687908
Nou Vik het oefenmateriaal bevindt zich om je heen ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:15 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687966
Oh, en dat van vanmiddag was denk ik ook een beetje boosheid tov TNT, omdat ik vind dat ze niet moeten eisen dat ik aan de telefoon kom, terwijl ik dat niet zeg te kunnen. En dan vind ik dat bedrijven daar maar rekening mee moeten houden :X. Heb het bij het UWV ook al een keer gehad, toen moest ik even wat zeggen in de telefoon, ter verificatie ofzo :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92687974
@Vik: bedankt voor je eerlijke antwoord, ik was echt oprecht nieuwsgierig.

Ik kan erg goed begrijpen dat je drempelvrees hebt voor telefoneren.
Je zegt zelf dat je soms moet wennen aan een stem, je zou maar net iemand aan de telefoon krijgen die je niet goed kan verstaan. En die ander dan duidelijk maken dat je hem/haar niet goed kan verstaan lijkt me dan ook gewoon vervelend... En in deze maatschappij mag je al blij zijn als iemand 1 minuut de tijd neemt om even goed naar je te luisteren!

Ik vind het sowieso mega knap je gewoon voor de klas bent gaan staan...
Bedoel pfffffffffff.. ik zou het echt niet durven, gewoon omdat pubers altijd zo enorm irritant en veroordelend zijn... echt knap van je ^O^
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:37 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687980
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
Nou Vik het oefenmateriaal bevindt zich om je heen ;)
Ja ~O> . Ik ben zeer benieuwd of er ergens een plekje voor me is!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:45 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92687986
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef progje het volgende:
pfffffffffffff ik ontplof.. samen met vriendje 1 gegrilde kip gedeeld.. dat was echt veel...

de tomaat, komkommer feta salade gaat maar ff terug de koelkast in :')
Echt? Krijg een hele kip echt heel makkelijk op, met patat en satesaus :9

Aww beterschap Perruche!

wat is het toch met Black Swan.. ben echt niet meer in de films :')
pi_92688006
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en dat van vanmiddag was denk ik ook een beetje boosheid tov TNT, omdat ik vind dat ze niet moeten eisen dat ik aan de telefoon kom, terwijl ik dat niet zeg te kunnen. En dan vind ik dat bedrijven daar maar rekening mee moeten houden :X. Heb het bij het UWV ook al een keer gehad, toen moest ik even wat zeggen in de telefoon, ter verificatie ofzo :').
En gelijk heb je hoor.. er wordt veel te weinig rekening gehouden met mensen met een bepaalde beperking .. (pff dit zeggen voelt al weer zo lomp :@)

Maar ik word daar soms echt moe van.. niemand houdt tegenwoordig nog rekening met elkaar...
pi_92688061
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Echt? Krijg een hele kip echt heel makkelijk op, met patat en satesaus :9

Ja, maar ik zit de laatste tijd sowieso snel vol.. vroeger kon ik meer in 1x eten..
Misschien ook omdat ik vroeger 30KM per dag moest fietsen voor school ;)

Nu probeer ik dus ook braaf om de 2 uur iets te eten... zodat ik wel genoeg binnen krijg, maar in het weekend blijft dat soms wat moeilijk door laat opstaan.

En ik ga me ook niet, uhm, hoe noem je zoiets, overeten? want dat voelt echt niet fijn...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:15:45 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92688104
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef progje het volgende:
@Vik: bedankt voor je eerlijke antwoord, ik was echt oprecht nieuwsgierig.

Ik kan erg goed begrijpen dat je drempelvrees hebt voor telefoneren.
Je zegt zelf dat je soms moet wennen aan een stem, je zou maar net iemand aan de telefoon krijgen die je niet goed kan verstaan. En die ander dan duidelijk maken dat je hem/haar niet goed kan verstaan lijkt me dan ook gewoon vervelend... En in deze maatschappij mag je al blij zijn als iemand 1 minuut de tijd neemt om even goed naar je te luisteren!
Idd. Als het een keer fout gaat, durf ik het meteen de komende 10 jaar niet nog eens te proberen :+.

quote:
Ik vind het sowieso mega knap je gewoon voor de klas bent gaan staan...
Bedoel pfffffffffff.. ik zou het echt niet durven, gewoon omdat pubers altijd zo enorm irritant en veroordelend zijn... echt knap van je ^O^
Thanks :) Daar ben ik ook best trots op idd. Ik heb steeds gezegd: "ja dat doe ik niet hoor, dat kan ik toch niet!" en toen heb ik het gewoon geprobeerd. Daar heb ik de mooie levensles uitgehaald dat je - binnen enigszins realistische grenzen, dat wel ;) - niet voortdurend moet zeggen dat je iets toch niet kunt, maar het gewoon moet proberen :).

Pubers zijn idd nogal snel van "zuuuuuuuuuuuuuucht!" :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:16:14 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92688121
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef progje het volgende:

[..]

Ja, maar ik zit de laatste tijd sowieso snel vol.. vroeger kon ik meer in 1x eten..
Misschien ook omdat ik vroeger 30KM per dag moest fietsen voor school ;)

Nu probeer ik dus ook braaf om de 2 uur iets te eten... zodat ik wel genoeg binnen krijg, maar in het weekend blijft dat soms wat moeilijk door laat opstaan.

En ik ga me ook niet, uhm, hoe noem je zoiets, overeten? want dat voelt echt niet fijn...
Snap ik hoor maar ik voel mij altijd zo'n vreetmonster als ik dat zie :D
Gelukkig heb ik nog Sigme, Lau en Tink :P

Heerlijk lijstje Tink, jammie
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:20:28 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92688273
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Snap ik hoor maar ik voel mij altijd zo'n vreetmonster als ik dat zie :D
Gelukkig heb ik nog Sigme, Lau en Tink :P

Heerlijk lijstje Tink, jammie
Je bent ook een vreetmonster, maar je eet - meestal :P - gezonde dingen, dus dan mag het ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92688381
vroeger :+

toen ik nog @ boerderij woonde, veel buiten was, in de zomer altijd de hele week op het land werkte en dus 30KM per dag moest fietsen at ik dus echt mega mega veel...

Tegenwoordig eet ik dus een stuk minder, maar dat is niet zo gek met een hele dag op je kont zit baan :+

En @uniek: jij hebt toch ook een baan waarin je veel beweegt dus zo gek is het niet (en dan wandel je ook nog vaak!)
pi_92688418
vond deze foto opeens van mijn broertje en zijn dochter (onderhand 3 jaar oud denk ik die foto)
*smelt*

pi_92688780
Beterschap Perruche! Wat een narigheid! en vanwege dat schorriemorrie wil ik, ga ik!, niet meer naar De Munt.

Skattige foto progje, jonge papa!
pi_92688818
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:31 schreef anna82 het volgende:
Beterschap Perruche! Wat een narigheid! en vanwege dat schorriemorrie wil ik, ga ik!, niet meer naar De Munt.

Skattige foto progje, jonge papa!
ja, dat was ook niet helemaal zo de bedoeling ;)
maar gelukkig allemaal redelijk goed gekomen :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:32:52 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92688834
Oww lief O+
pi_92689013
Definitief lijstje:

S: 20 minuten heeeel hard lopen
O: yoghurt met hele mango en veel muesli
B: 30 minuten wandelen, 15 met zware bepakking
L: 3 volkorenboterhammen met gerookte makreel, 1tje met hagelslag
T: handje chocolate chips
D: ovenfrietjes, biefstuk, peultjes en appelmoes
D: B&J.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:48:38 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92689576
Leuke foto, lief uitziend kindje O+

Vik: ik heb ook een hekel aan bellen :+ In Leeds moest ik eens met een of andere instantie bellen (voor national insurance number) en toen kreeg ik een vrouw met een HEUL sterk Yorkshire accent aan de lijn, icm telefoonruis moest ik haar diverse keren vragen zich te herhalen, en dan denk ik nog wel best goed Engels te kunnen :P :')

"Djoevejaaaw ette mohm'h?" (Do you have a job at the moment?)
"Wuhsyer addreh?" (What is your address?)

Ofzoiets :+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:50:31 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92689690
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke foto, lief uitziend kindje O+

Vik: ik heb ook een hekel aan bellen :+ In Leeds moest ik eens met een of andere instantie bellen (voor national insurance number) en toen kreeg ik een vrouw met een HEUL sterk Yorkshire accent aan de lijn, icm telefoonruis moest ik haar diverse keren vragen zich te herhalen, en dan denk ik nog wel best goed Engels te kunnen :P :')

"Djoevejaaaw ette mohm'h?" (Do you have a job at the moment?)
"Wuhsyer addreh?" (What is your address?)

Ofzoiets :+

Ja, bij het UWV werken ook veel buitenlandse vrouwen en een aantal daarvan spreken echt slecht verstaanbaar Nederlands (echt met zo'n Surinaamse tongval). Mark had er al eens één aan de lijn en ik had al eens één tegenover me :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:54:40 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92689863
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, bij het UWV werken ook veel buitenlandse vrouwen en een aantal daarvan spreken echt slecht verstaanbaar Nederlands (echt met zo'n Surinaamse tongval). Mark had er al eens één aan de lijn en ik had al eens één tegenover me :').
Ohja dat lijkt me voor jou meteen een stuk lastiger ja!

Met accenten van buitenlanders die Nederlands praten ben ik wel goed, maarja ik heb vanaf den beginne oefening gehad natuurlijk :+ Ik dacht altijd dat mijn pa vet goed Nederlands kon (vond ie zelf ook), en toen kwam ik ineens allemaal mensen tegen die toegaven hem nauwelijks te kunnen verstaan :')
Hij had eigenlijk best wel een sterk accent,"Ieke spreke gčwoon goed Enederlans", enzo, als ik het me goed probeer te herinneren oO<
pi_92690246
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D die had ik als eerste aan de tel.
Ik dacht al hmm das niet helemaal handig.
Maar als je wil oefenen vreemden bellen doelde ik met het oefenmateriaal bevindt zich nu op dit moment om je heen.;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:17:32 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92690738
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:Met accenten van buitenlanders die Nederlands praten ben ik wel goed, maarja ik heb vanaf den beginne oefening gehad natuurlijk :+ Ik dacht altijd dat mijn pa vet goed Nederlands kon (vond ie zelf ook), en toen kwam ik ineens allemaal mensen tegen die toegaven hem nauwelijks te kunnen verstaan :')
Hij had eigenlijk best wel een sterk accent,"Ieke spreke gčwoon goed Enederlans", enzo, als ik het me goed probeer te herinneren oO<
Dat is mijn grootste angst ook altijd hier :@ Mijn man verstaat me prima als ik Duits spreek, maar ik ben altijd onzeker als ik met anderen in gesprek ben.
pi_92691179
Ja dat heb ik ook nog steeds als ik engels moet spreken voor mijn werk..
Ook al gaat mij dat tegenwoordig echt wel goed af.

Toen ik 2 weken in Boston was ook, op een gegeven moment had ik tijdens een gesprek tussen mijn collega en baas (in mega snel engels / Amerikaans) door dat ze elkaar niet begrepen en heb ik ze dat ook verteld! Maar ja, even zelf het gesprek onderbreken en dan mijn zegje gaan doen, pfff...

Ook al heeft mijn Amerikaanse baas al meerdere keren gezegd dat ik prima engels spreek.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:31:19 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92691358
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef progje het volgende:.....
Ook al heeft mijn Amerikaanse baas al meerdere keren gezegd dat ik prima engels spreek.
Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.
pi_92691769
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.
Of ze vinden het bijzonder, dat je duits zo goed is.

M'n nederlands is belabberd....Ik vraag me echt af hoe dat moet als ik in NL een sollicitatiegesprek heb!
pi_92691794
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Naja het komt meer omdat ik zelf steeds zo onzeker loop te doen.. en stiekem dus ook wel op zoek ben naar bevestiging. Mijn Amerikaanse baas dacht dat ik een stil "onzeker" meisje was..

Tot hij me eens NL hoorde praten tegen een andere collega in een ferme discussie ;)
(Mijn baas heeft 10 jaar in NL gewoond dus spreekt een beetje NL en naja hij hoorde natuurlijk ook wel aan de toon dat ik me niet zomaar gewonnen gaf.)
pi_92691941
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb vijf huiswerkinstituten in de buurt gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerd :') aangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré :). Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school :).
Zolang ze jou niet meer hoeven te betalen dan de studenten, wat is dan het probleem? :P
pi_92692058
Goedenavond!

Beterschap, Perruche!

Baardmans en ik gaan morgen high tea' en. :9 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:06:05 #98
331 Merel
Be here now.
pi_92693051
Hallooooo :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92693112
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond!

Beterschap, Perruche!

Baardmans en ik gaan morgen high tea' en. :9 .
Ik ga iets heel anders doen met de Duutser morgen! :9
pi_92693209
Lijstje:

O: kaiserbroodje, jam/cornedbeef, snee krentenbrood.
S: 3 kwartier cardo, half uur kracht
L: kom chinese tomatensoep met kip, volkoren cracker
T: twee scholiertjes a 60 kcal per stuk
D: tosti van bruin brood, twee mini geroosterde broodjes van bolletje met speculoos.
T: appel

Is er hier iemand verder met kappers ervaring? Ik heb namelijk mijn haar laten higlighten. Alleen de lokken zijn op de bovenkant van mijn hoofd veeelll te dik en TE licht. Ik lijk net een dodo serieus geen gezicht... Weet iemand of de kapper alleen wat donkere lokken ertussen kan zetten? Net als highlights maar dan met mijn eigen haarkleur zegmaar :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:11:10 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92693270
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Siral het volgende:
Lijstje:

O: kaiserbroodje, jam/cornedbeef, snee krentenbrood.
S: 3 kwartier cardo, half uur kracht
L: kom chinese tomatensoep met kip, volkoren cracker
T: twee scholiertjes a 60 kcal per stuk
D: tosti van bruin brood, twee mini geroosterde broodjes van bolletje met speculoos.
T: appel

Is er hier iemand verder met kappers ervaring? Ik heb namelijk mijn haar laten higlighten. Alleen de lokken zijn op de bovenkant van mijn hoofd veeelll te dik en TE licht. Ik lijk net een dodo serieus geen gezicht... Weet iemand of de kapper alleen wat donkere lokken ertussen kan zetten? Net als highlights maar dan met mijn eigen haarkleur zegmaar :)
Ja. Dat zijn lowlights. Heb ik ook laten doen.

Je eet trouwens te weinig }:| En al helemaal te weinig groente.
pi_92693311
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ga iets heel anders doen met de Duutser morgen! :9
:+ . Wij hopelijk ook nog wel. :@.

We hebben het vanochtend voor het eerst zo'n beetje over houden van gepraat. Doodeng. :@.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:12:43 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92693351
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

:+ . Wij hopelijk ook nog wel. :@.

We hebben het vanochtend voor het eerst zo'n beetje over houden van gepraat. Doodeng. :@.
Waarom is dat eng? Hij is duidelijk helemaal dol op je.
pi_92693369
Oh, en zo tof voor je dat de Duutser morgen komt!
pi_92693416
DaD lekker toch, gewoon van genieten hoor!!

Nynke ga je morgen naar Duitsland of komt de duutser naar Zweden?
pi_92693435
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Dat zijn lowlights. Heb ik ook laten doen.

Je eet trouwens te weinig }:| En al helemaal te weinig groente.
Oja lowlights! :) Denk dat ik dat maar laat doen dan...
ik vind het echt te licht aan de bovenkant.. ugh.. Zoiets kan echt mijn dag verpesten niet normaal :P

Ja groente een beetje bij in geschoten vandaag.. niemand had echt zin om te koken,
misschien dat ik straks nog wat groente pak :)
pi_92693441
Oh antwoord wordt al gegeven :')

Ik heb zowaar een beetje trek!!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:16:18 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92693541
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is mijn grootste angst ook altijd hier :@ Mijn man verstaat me prima als ik Duits spreek, maar ik ben altijd onzeker als ik met anderen in gesprek ben.
Ik denk dat je man dat dan wel zou weten! :Y Plus jij doet er waarschijnlijk wel wat meer moeite voor. Ik vond ooit een boodschappenlijstje waarop "piendakas" stond. Zo'n typisch moment waarop je niet weet of je moet lachen of huilen :')

Anyway. Mijn website wordt heel vrolijk! O+ Met blije kleurtjes en een funky logo en swirlies!
pi_92693628
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Perruche het volgende:
DaD lekker toch, gewoon van genieten hoor!!

Nynke ga je morgen naar Duitsland of komt de duutser naar Zweden?
De duutser komt naar Zweden. voel je je al weer wat beter?
pi_92693662
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom is dat eng? Hij is duidelijk helemaal dol op je.
Ken je 'm? :P .

We zijn allebei bang gekwetst te worden. Maar of je het nu uitspreekt of niet, het gevoel verandert toch niet...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:19:58 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92693718
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zolang ze jou niet meer hoeven te betalen dan de studenten, wat is dan het probleem? :P
Je hebt gelijk :). En dat hoeven ze niet idd.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:20:15 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92693734
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ken je 'm? :P .

We zijn allebei bang gekwetst te worden. Maar of je het nu uitspreekt of niet, het gevoel verandert toch niet...
Nee. Maar uit wat je vertelt, gefilterd door je onzekerheid, straalt het nog van hem af :P
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:20:25 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92693747
Nou DaD... wen er maar aan, een relatie is altjd onzeker :6
Soms moet je het gewoon nemen zoals het is, mis gaan kan altijd nog..

Welterusten Slankies
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:21:50 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92693819
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Maar uit wat je vertelt, gefilterd door je onzekerheid, straalt het nog van hem af :P
Wat Tink zegt idd.

Iemand die dol is op iemand anders doet niet wat Baardmans allemaal voor jou doet ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92693931
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik denk dat je man dat dan wel zou weten! :Y Plus jij doet er waarschijnlijk wel wat meer moeite voor. Ik vond ooit een boodschappenlijstje waarop "piendakas" stond. Zo'n typisch moment waarop je niet weet of je moet lachen of huilen :')

Anyway. Mijn website wordt heel vrolijk! O+ Met blije kleurtjes en een funky logo en swirlies!
Je gaat hem wel showen he, als ie af is? Bouw je hem eigenlijk zelf en zulks, of zet je daarvoor vriendje/andere mensen in?

Ik kijk Cars O+. En ondertussen aan het koken. Ik ga een hele lekkere witlofsalade maken O+. Alleen jammer dat ik mn 'maandelijkse' buikpijn weer heb en dat beperkt een beetje.
pi_92694009
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De duutser komt naar Zweden. voel je je al weer wat beter?
O+ wat leuk!

Ja, heb nu druiven gegeten, en 2 beschuitjes, en zoute sticks. Hehe.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:25:50 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92694018
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je gaat hem wel showen he, als ie af is? Bouw je hem eigenlijk zelf en zulks, of zet je daarvoor vriendje/andere mensen in?

Ik kijk Cars O+. En ondertussen aan het koken. Ik ga een hele lekkere witlofsalade maken O+. Alleen jammer dat ik mn 'maandelijkse' buikpijn weer heb en dat beperkt een beetje.
Ik ga hem schaamteloos pluggen, dat begrijp je wel :+ En ik bouw hem niet zelf, dat doet goeie vriend van me! We hebben net de kleurtjes uitgezocht enzo en hij doet de codes want hij is programmeur :9

En woei! Witlofsalade :9
pi_92694038
Aha, morgen bumsdag :P
Mijn mams zag er stukken beter uit vandaag. Ze was druk bezig met het vervullen van de opdracht: Poepen en je mag naar huis _O- Wij zijn van huis uit nogal moeilijke poeperds, dus ze had al een half zakje pruimen leeggegeten (ze mag absoluut geen druk zetten). Morgenmiddag moet ik haar bellen of we meer fruit moeten laten aanrukken. Ze weet nu wel hoe ze de telefoon moet opnemen, zelf bellen ging niet. Ik grapte nog dat ze me ook kon emailen :+ (elke kamer heeft standaard internet, er hangt zo'n ding bij je bed waar je alles mee kunt bedienen in de kamer en op kunt TV kijken en internetten).

Ik denk dat ik vannacht wel beter slaap O+
pi_92694101
Syrena wat is er aan de hand met je mams?
pi_92694112
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef Syrena het volgende:
Aha, morgen bumsdag :P

Ik heb zelfs m'n benen ge-eplieerd!

Fijn dat het beter gaat met je moeder..Hoop dat ze snel poept!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:29:38 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92694169
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb zelfs m'n benen ge-eplieerd!

Fijn dat het beter gaat met je moeder..Hoop dat ze snel poept!
Mooie post O+
pi_92694213
Awww, slaap lekker alvast Syreen. O+.

Bizar toch, dat ik buitenstaanders nodig heb om me bepaalde dingen te realiseren...
pi_92694366
Zit all you need te kijken O+

Lijnzaad Syrena ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:36:31 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92694458
Bumsdag _O-.

Veel plezier, Jägar! :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92694559
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Zit all you need te kijken O+

Lijnzaad Syrena ;)
HA, dat heb ik in huis! Bedankt voor de tip!

Perruche, ze is geopereerd aan een verzakking. Niks dramatisch of met spoed ofzo, ik ben een beetje een moederskindje :@ (ik heb het trouwens ook als mijn vader iets heeft hoor :+ )
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:38:23 #126
331 Merel
Be here now.
pi_92694560
Ik wilde nog op heel veel reageren maar ik weet de helft niet meer. Syrena, ik hoop dat je moeder, uh, doet wat ze moet doen daar op het toilet :+ En Vik, wat balen van TNT. Ik zit te denken of ik hier in de buurt nog iets voor je kan bedenken, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten!

Mijn avondeten bestaat weer eens uit toastjes en brie en geitenkaas en tapenade enzo :{ Ik ben de knop helemaal kwijt :(

De collega is nu op vakantie en smst me braaf iedere dag. Ik word echt heen en weer geslingerd tussen enorm verliefd zijn en enorm onzeker en bang over hoe het verder gaat. Nog anderhalve week te gaan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92694776
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

HA, dat heb ik in huis! Bedankt voor de tip!

Perruche, ze is geopereerd aan een verzakking. Niks dramatisch of met spoed ofzo, ik ben een beetje een moederskindje :@ (ik heb het trouwens ook als mijn vader iets heeft hoor :+ )
Door de yoghurt op de nuchtere maag en dan even bewegen als dat mogelijk is. Succes gegarandeerd. Heb ook zakjes movicolon :P maar dat zal vast de bedoeling niet zijn ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:43:52 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92694810
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
En Vik, wat balen van TNT. Ik zit te denken of ik hier in de buurt nog iets voor je kan bedenken, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten!
Tof, dank je! :).

quote:
De collega is nu op vakantie en smst me braaf iedere dag. Ik word echt heen en weer geslingerd tussen enorm verliefd zijn en enorm onzeker en bang over hoe het verder gaat. Nog anderhalve week te gaan.
Oeh, spannend. Gelukkig ben je komende week weer hard aan het werk, dat leidt af ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:43:53 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92694811
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Mijn avondeten bestaat weer eens uit toastjes en brie en geitenkaas en tapenade enzo :{ Ik ben de knop helemaal kwijt :(

Dat vind ik nou een prima diner voor de zaterdag. Heb er jaren prima op gefunctioneerd en sinds kort geherintroduceerd. Zou me er niet druk over maken en er gewoon wat rauwkost bij eten.
pi_92694910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vind ik nou een prima diner voor de zaterdag. Heb er jaren prima op gefunctioneerd en sinds kort geherintroduceerd. Zou me er niet druk over maken en er gewoon wat rauwkost bij eten.
_O- wij doen het ook wel eens met stokbrood enz.
pi_92694916
Merel. :*. Ik zou ook echt gek worden zeg.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:48:00 #132
331 Merel
Be here now.
pi_92694998
Ik heb voor de komende week wel allemaal goede dingen ingeslagen: witlof, broccoli, spruiten, boerenkool... Nu nog alles netjes eten en niet volgend weekend alles weer moeten weggooien.

Vik, PM me anders eens welke richting je nu op wilt? En hoe kom je erbij dat ik hard moet werken komende week? :P
pi_92695076
Merel, even volhouden :*, lieve smsjes wel?

Mag ik trouwens iets vragen wat voor jou wellicht werkgerelateerd is? (armkous verhaal)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:50:30 #134
331 Merel
Be here now.
pi_92695092
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel. :*. Ik zou ook echt gek worden zeg.
Hij reageert echt enorm goed op al mijn onzekere, of juist boze, of juist hele gemene smsjes. Ik maak 't 'm niet makkelijk >:) Op dit moment voelt het wel oké, alsof het helemaal goedkomt als 'ie terug is. Alleen kan er in anderhalve week nog zo veel veranderen...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:51:18 #135
331 Merel
Be here now.
pi_92695124
Wat wil je vragen MI? :) PM staat ook open, maar dan moet je het even zeggen, want in text only zie ik niet als ik PM heb :+
pi_92695298
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
Wat wil je vragen MI? :) PM staat ook open, maar dan moet je het even zeggen, want in text only zie ik niet als ik PM heb :+
Welnee niks engs ;) Heb een elleboog die gebroken is geweest en die niet altijd even soepel is. Daar had ik een kous voor maar die ben ik dus heel stom met verhuizen kwijtgeraakt. Was een zacht ding dat meestretchte en niet strak zat althans niet zo dat je hem voelde maar wel steun geeft.

Zoiets, is dat bij de apotheek verkrijgbaar denk je? Of kan ik dan beter langs HA of ziekenhuis (bij de laatste heb ik hem gehad na operatie)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:57:01 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92695378
Volgens mij kan je zo'n kous krijgen bij een thuiszorgwinkel. Daar waar je ook stokken en rolstoelen ed. kan halen. Sommige apotheken hebben ze ook, maar ik zou er niet op rekenen.
pi_92695385
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welnee niks engs ;) Heb een elleboog die gebroken is geweest en die niet altijd even soepel is. Daar had ik een kous voor maar die ben ik dus heel stom met verhuizen kwijtgeraakt. Was een zacht ding dat meestretchte en niet strak zat althans niet zo dat je hem voelde maar wel steun geeft.

[ afbeelding ]
Zoiets, is dat bij de apotheek verkrijgbaar denk je? Of kan ik dan beter langs HA of ziekenhuis (bij de laatste heb ik hem gehad na operatie)
Dat is toch niet Merels vakgebied, of ben ik nu gek?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:58:52 #139
331 Merel
Be here now.
pi_92695461
Oh ik denk niet dat je vraag aan mij wil stellen maar aan, uh, Anna! Toch? :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:59:36 #140
331 Merel
Be here now.
pi_92695495
Maar hey, ik heb vroeger wel zo'n ding gehad, maar dan voor m'n been. En die kwam van de gespecialiseerde apotheek. Dus ik kan er heus wel iets nuttigs over zeggen hoor *)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:59:58 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92695516
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb voor de komende week wel allemaal goede dingen ingeslagen: witlof, broccoli, spruiten, boerenkool... Nu nog alles netjes eten en niet volgend weekend alles weer moeten weggooien.

Vik, PM me anders eens welke richting je nu op wilt?
Ik ga je morgen even pm'en :Y.

quote:
En hoe kom je erbij dat ik hard moet werken komende week? :P
Je hebt toch geen vakantie? :). Anders zou ik even met wat mensen gaan afspreken, want het is niet tof om hier 2 weken zo mee bezig te zijn *spreekt uit ervaring*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92695623
Oh ships :D wil iedereen even zijn functie pm-en, dan schrijf ik het op :P
Ga maandag even langs de apotheek en anders moet ik idd even verder kijken.
Voorlopig kon ik wel een mitella vinden dus dan heeft hij ieg rust.
pi_92695685
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef Merel het volgende:
Maar hey, ik heb vroeger wel zo'n ding gehad, maar dan voor m'n been. En die kwam van de gespecialiseerde apotheek. Dus ik kan er heus wel iets nuttigs over zeggen hoor *)
Steunkous, of after operatie kous?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:04:26 #144
331 Merel
Be here now.
pi_92695730
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Steunkous, of after operatie kous?
Nee anders, soort ding om m'n knieschijf op z'n plaats te houden.
pi_92695868
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Nee anders, soort ding om m'n knieschijf op z'n plaats te houden.
Oh ja, nee dit is echt een zacht stretch ding. Nu als het pijn blijft doen moet ik toch naar de HA ben ik bang dus ik kijk het even aan en ga maandag even langs apotheek.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:14:04 #146
331 Merel
Be here now.
pi_92696162
Oh nee ik had een superstrak ding, met baleinen erin, en een soort donut van siliconen om m'n knieschijf. Wel geweldig handig ding als je knieschijf niet op z'n plek wil blijven zitten.
pi_92696271
Wow SBS laat de volledige aftiteling van Cars zien. Het hele liedje. Dat vind ik nou helemaal niets voor ze ... maar vind het wel tof. Aftitelingen zijn leuk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ga hem schaamteloos pluggen, dat begrijp je wel :+ En ik bouw hem niet zelf, dat doet goeie vriend van me! We hebben net de kleurtjes uitgezocht enzo en hij doet de codes want hij is programmeur :9

En woei! Witlofsalade :9
Tofheid :D.

Met mandarijntjes, druiven, gerookte kipfilet enzo :9. Moet hem nu maar eens in elkaar gaan zetten. Kwart over 10 is wel een tijd om je avondeten klaar te maken :').
pi_92696275
:W

Ik heb echt zon slecht lijstje vandaag :') Zie hier:

O: volkoren afbakbroodje met een gekookt eitje en wat mayo, mini croissantje met jam, volkoren cracker met oude kaas
T: twee stroopwafels onderweg :')
T: cappuccino, appeltaart met slagroom
D: beetje stokbrood en salade, stukje kalfsmedaillon, paar patatjes met mayo, witlof met ham en kaas en een klein beetje lasagne
T: vers fruit, beetje bavarois en nog een cappuccino

Dusssss, morgen fitnessen :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92696308
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Merel het volgende:
Oh nee ik had een superstrak ding, met baleinen erin, en een soort donut van siliconen om m'n knieschijf. Wel geweldig handig ding als je knieschijf niet op z'n plek wil blijven zitten.
Dat geloof ik, maar een knieschijf die niet op zijn plek blijft :?

Moet juist een heel zacht kousje hebben :D heb het vermoeden dat er weer wat los geschoten is.. 2e keer sinds operatie helaas.
pi_92696372
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
:W

Ik heb echt zon slecht lijstje vandaag :') Zie hier:

O: volkoren afbakbroodje met een gekookt eitje en wat mayo, mini croissantje met jam, volkoren cracker met oude kaas
T: twee stroopwafels onderweg :')
T: cappuccino, appeltaart met slagroom
D: beetje stokbrood en salade, stukje kalfsmedaillon, paar patatjes met mayo, witlof met ham en kaas en een klein beetje lasagne
T: vers fruit, beetje bavarois en nog een cappuccino

Dusssss, morgen fitnessen :Y
Slecht misschien maar wel lekker :9 !
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:19:35 #151
331 Merel
Be here now.
pi_92696434
GB waar heb je gegeten met al die verschillende gerechten? :9
pi_92696533
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Merel het volgende:
GB waar heb je gegeten met al die verschillende gerechten? :9
Het was een buffet voor mijn oma's verjaardag. Was erg leuk! :D

Ben de twee glazen rode wijn nog vergeten in het lijstje trouwens :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:21:51 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92696558
Apart lijstje idd GeeBee :D Vooral die lasagne nog erbij op het eind bij je D _O-

Lekker wel, appeltaart enzo :9
pi_92696594
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Apart lijstje idd GeeBee :D Vooral die lasagne nog erbij op het eind bij je D _O-

Lekker wel, appeltaart enzo :9
Buffet dus :P En die lasagne was van mijn (vegetarische) zusje!
pi_92696621
Gefeliciteerd Gb, wilde net vragen wat je nu voor een apart restaurantje had gevonden :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:29:45 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92696921
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Buffet dus :P En die lasagne was van mijn (vegetarische) zusje!
Leuk! O+ En gefelie met je oma!

Ik drink nu Fernandes en ben aan het werk, wat een combi :') *stuiter*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:31:55 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92697033
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Leuk! O+ En gefelie met je oma!

Ik drink nu Fernandes en ben aan het werk, wat een combi :') *stuiter*
Linkjes aan het bouwen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92697164
Thanks voor de felicitaties! O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:40:39 #159
331 Merel
Be here now.
pi_92697421
Gefeliciteerd met je oma GB!

Nu Black Swan kijken, ben benieuwd na alle lovende verhalen!
pi_92697423
fleecedeken, wijn, kaarsjes, gilmore girls. O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:40:50 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92697430
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Linkjes aan het bouwen? :P.
Mais oui, mademoiselle!

Pour une brand du fotocamera's! En ik heb 3 goedgekeurde erbij! Fijn! *stuiter*
pi_92697568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd met je oma GB!

Nu Black Swan kijken, ben benieuwd na alle lovende verhalen!
zeer spannende film :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:43:45 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92697571
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mais oui, mademoiselle!

Pour une brand du fotocamera's! En ik heb 3 goedgekeurde erbij! Fijn! *stuiter*
Op zaterdagavond.

Nerd :+.

Intussen ben ik ook nog steeds over SEO aan het lezen op dit moment :@
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:46:17 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92697667
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op zaterdagavond.

Nerd :+.

Intussen ben ik ook nog steeds over SEO aan het lezen op dit moment :@
*nerdboks* :+

Ja we hebben wel bezoek maar het bezoek was even een instance run aan het doen in WoW met vriendje dus toen ging ik maar even mn uurtjes maken die ik voor deze week nog moest!

Die vermelding van WoW maakt het vast niet beter he :7
pi_92698939
ik heb dit topic nog niet bijgelezen, maar uit het vorige topic:

AKNynke: Ik heb gisteraaf echt friggin veel chili con carne gegeten. Dus het lijkt op papier weinig maar ik zat nokkie vol :+

Moblo: Ik háááááááát pisbakkenstaal en doorgedraaide bouten. Dus hopelijk wordt het snel voor je opgelost want dit is k*t!

Syrena: Beterschap voor je moeder!

En ik ga maandag met mijn man naar Black Swan O+

En Vik ik ben mss een n00b, maar waarom kan je niet bellen? Kan je dat ding niet inpluggen op je implantaat of ben je dan te robocop :P
Ik heb bijgelezen :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door _aurum_ op 12-02-2011 23:28:52 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92699114
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef progje het volgende:

[..]

^^

En beterschap Perruche!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92699128
Oh god ik zit echt nog steeds om mn haar te janken hier... }:| }:|
pi_92699217
Ik heb vandaag trouwens maar weer eens een lichaams compositie laten maken bij de fitness. En misschien maar goed ook, want dit laat me toch wel inzien dat ik echt niet meer moet afvallen..

Alleen nu nog hierop blijven! ^O^ :P En wat meer spieren kweken :)
pi_92699584
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Siral het volgende:
Oh god ik zit echt nog steeds om mn haar te janken hier... }:| }:|
Maandag gelijk naar de kapper, dan is het zo opgelost :Y

En anders PM je even een piccie, dan kan ik kijken of het echt zo dramatisch is ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:28:41 #170
331 Merel
Be here now.
pi_92699595
Ik schop net m'n glas wijn om. Glas in scherven, rode wijn op de witte muur. Het beeld is eigenlijk wel een heel mooi dramatisch statement. Lach me rot :D
pi_92699630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Merel het volgende:
Ik schop net m'n glas wijn om. Glas in scherven, rode wijn op de witte muur. Het beeld is eigenlijk wel een heel mooi dramatisch statement. Lach me rot :D
Foto maken en dan schoonmaken ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:31:07 #172
277802 _Calimero_
pi_92699695
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Merel het volgende:
Lekker bezig :D

The nextman komt zo nog hierheen :o
En nu moet ik kiezen: douchen en ontharen, of opruimen en schoonmaken :?
pi_92699704
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Maandag gelijk naar de kapper, dan is het zo opgelost :Y

En anders PM je even een piccie, dan kan ik kijken of het echt zo dramatisch is ;)
Maandag zit ik tot half 5 op school.. ugh.. en de rest van de hele week, dus ik moet de komende week voor schut lopen.. Iemand enig idee wat lowlights gaan kosten? Zo is het nu: http://i55.tinypic.com/122k8l3.png

Het lijk op die webcam shot niet eens zo erg, maar je moet je voorstellen dat op de bovenkant van mijn hoofd het er dus zo uitziet, en onderin mijn haar/zijkant zit bijna niks. En het is echt TE fel/licht geworden gewoon. Plus de plukjes zijn te dik.. Ik vind het niks :(
pi_92699737
lijstje van vandaag is drama :X

O: boterham met speculoos, boterham met eitje, boterham met speculoos en pure hagelslag
T: soesjes
D: tomatensoep met broodjes knakworst
T: mini bounties/snickers etc.
T: wijn en cashewnoten.

SPOILER
pi_92699784
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

douchen en ontharen :Y

Voel je je meer op het gemak door dan door een opgeruimd huis.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:34:11 #176
277802 _Calimero_
pi_92699817
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje van vandaag is drama :X

O: boterham met speculoos, boterham met eitje, boterham met speculoos en pure hagelslag
T: soesjes
D: tomatensoep met broodjes knakworst
T: mini bounties/snickers etc.
T: wijn en cashewnoten.

[..]

ik zie eiwitten, koolhydraten, groente en gezonde vetten. niks mis mee!!

mijn lijstje was zo:
O: 3x brood (cashewnotenpindakaas, jam, brie)
L: 2x brood (brie, honing) en activia yoghurtje
D: lopendbuffet met vlees, pastasalade en brood en sausjes. en rode wijn
pi_92699844
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Siral het volgende:

[..]

Maandag zit ik tot half 5 op school.. ugh.. en de rest van de hele week, dus ik moet de komende week voor schut lopen.. Iemand enig idee wat lowlights gaan kosten? Zo is het nu: http://i55.tinypic.com/122k8l3.png

Het lijk op die webcam shot niet eens zo erg, maar je moet je voorstellen dat op de bovenkant van mijn hoofd het er dus zo uitziet, en onderin mijn haar/zijkant zit bijna niks. En het is echt TE fel/licht geworden gewoon. Plus de plukjes zijn te dik.. Ik vind het niks :(
ik vind het idd wel meevallen, maar als jij je er niet fijn onder voelt dan moet je er wat aan doen :)

Je kan doordeweeks je haar opsteken -> staart/knot etc?

En het kost meestal net zoveel als highlights.En anders je kapper bellen maandag en gaan onderhandelen :Y
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:35:37 #178
277802 _Calimero_
pi_92699880
okeee ik ben douchen :P
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:36:32 #179
331 Merel
Be here now.
pi_92699928
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Take it from me, de expert op het gebied van nachtelijk bezoek 8-) : ontharen!!
pi_92699947
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik vind het idd wel meevallen, maar als jij je er niet fijn onder voelt dan moet je er wat aan doen :)

Je kan doordeweeks je haar opsteken -> staart/knot etc?

En het kost meestal net zoveel als highlights.En anders je kapper bellen maandag en gaan onderhandelen :Y
Het contrast is niet zo goed te zien op de webcam, maar het verschil tussen mijn eigen haarkleur en de highlights is gewoon te groot.. haha, net pipo de clown. En ik denk dat ik het maar opsteek inderdaad... of misschien iets proberen met mijn scheiding anders.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:38:31 #181
331 Merel
Be here now.
pi_92700020
Siral, had een kapper dit gedaan? Als je ontevreden bent mag diezelfde kapper het dan ook herstellen lijkt me :(

Aurum, gaat het wel goed met halfbroertje zelf?
pi_92700027
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Siral het volgende:

[..]

Heb je geen trui met capuchon, of een sjaal die je over je hoofd kan drapperen? Gewoon zeggen dat je het koud hebt. Dat heb ik gedaan toen ze mn pony veeeel te kort geknipt hadden. Heb een heel weekend mn capuchon niet afgedaan en moest huilen als ik in de spiegel keek :'). Of een brede haarband een optie zodat het niet opvalt?

Het ziet er idd niet zo ernstig uit, maar als je er verdrietig van wordt zou ik het wel laten bijwerken :).
pi_92700126
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Merel het volgende:
Siral, had een kapper dit gedaan? Als je ontevreden bent mag diezelfde kapper het dan ook herstellen lijkt me :(

op zich wel, hij heeft het qua leefomgeving en dagelijkse behoeften een stuk beter. Maar als je in je hoofd bezig bent met je moeder terwijl je haar 2 keer in de week 10 minuten spreekt en het niet beter lijkt te gaan....

Hij is het beeld van haar aan het romantiseren en dat maakt hem erg kwetsbaar.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:41:31 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92700145
@ Chico: draperen :P.

Zo, nu kan ik rustig gaan slapen :+. Daag :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_92700154
quote:

Nee mijn zus lol :') Normaliter gaat het altijd goed, ik snap niet wat er gebeurd is.
pi_92700240
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb je geen trui met capuchon, of een sjaal die je over je hoofd kan drapperen? Gewoon zeggen dat je het koud hebt. Dat heb ik gedaan toen ze mn pony veeeel te kort geknipt hadden. Heb een heel weekend mn capuchon niet afgedaan en moest huilen als ik in de spiegel keek :'). Of een brede haarband een optie zodat het niet opvalt?

Het ziet er idd niet zo ernstig uit, maar als je er verdrietig van wordt zou ik het wel laten bijwerken :).
hahah, denk dat dat wel moet lukken, ik zeg gewoon dat ik tot de moslims ben bekeerd :')

Ja ik word er echt verdrietig van.. Om zoiets kan ik me altijd zo lekker druk maken zeg.. pfff. Echt zo van "had ik maar nooit". Ik ben bang dat als ik nu naar de kapper ga ik straks klauwen met geld kan gaan uitgeven om het te fixen.

En ik wil al helemaaaaaal niet HEEL mijn haar laten verven.
pi_92700325
oh en LOL ik kom er net achter dat er gewoon een wiki page is over Techno Viking :+
pi_92700545
Ik heb honger als een idioot }:|

maar gelukkig ligt de koelkast weer vol met gezonde dingetjes! Hoorde net dat mijn lijstje nog wel wat aanvulling kon gebruiken... het is nu wel wat laat maargoed.
pi_92700568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Viking84 het volgende:
@ Chico: draperen :P.

Zo, nu kan ik rustig gaan slapen :+. Daag :W.
Huh echt waar? Maar je spreekt het uit met dubbel p. Ik wel tenminste :P.

Ik heb zin in zoet maar ik zit nog ongelooflijk vol van mn avondeten :').
pi_92700815
in plaats van iets gezonds greep ik toch ook maar naar de wintervla :') (bitterkoekjes :9)
pi_92700859
hoi!

Rituals gemeet op 'n Nijmegen Meet *O* :)

maar Mr.Mo en ik zijn lekker op tijd (na 2 biertjes) naar huis gegaan.. morgen studeren en geen zin in weer te veel drinken en te laat slapen :@
wellicht ga ik morgen nog wel weer een rondje hardlopen, dus wil dan wel fit zijn 8-)

truste dames!
Ja doei.
pi_92701127
Welteruste!
  zondag 13 februari 2011 @ 00:09:05 #193
277802 _Calimero_
pi_92701299
Slaap lekker voor degenen die er in duiken!

Ik ben gedouched (en haar-vrij 8-) ) én het is hier netjes/oogt schoon *)
Zelfs nog tijd over :+

Morgen gaan we de dom beklimmen :')
  zondag 13 februari 2011 @ 00:40:58 #194
331 Merel
Be here now.
pi_92702600
Have fun Cali :D
pi_92702879
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Oh ik denk niet dat je vraag aan mij wil stellen maar aan, uh, Anna! Toch? :)
Nee joh! Ik ben er voor al uw financiele dienstverlening-achtige vragen en als ik meer ervaring heb, voor uw coaching-, loopbaan- en acquisitievragen :D

nu verder bijlezen, kijken of Puff nog gaat reageren! ;)

Oh en ik ben griep-vrij en dat moest gevierd worden met: 1 plak zelfgemaakte appelcake, 1 brownie, 1 klein stukje appeltaart, toastjes met tapenade (ook wel, tamponade, zoals mijn schoonvader het in echt al zijn onschuld noemt) nootjes en een toastje schimmelkaas. Feest!

[ Bericht 14% gewijzigd door anna82 op 13-02-2011 00:59:39 ]
pi_92703181
ben bang dat ik met mijn functie als Manager Development (voorheen Technisch Directeur(CTO), maar dat vond ik niet zo leuk, vond mezelf toen net iets te ver van het "echte" werk af staan) weinig mensen hier advies kan geven :+
pi_92703349
quote:
Op zondag 13 februari 2011 00:57 schreef progje het volgende:
ben bang dat ik met mijn functie als Manager Development (voorheen Technisch Directeur(CTO), maar dat vond ik niet zo leuk, vond mezelf toen net iets te ver van het "echte" werk af staan) weinig mensen hier advies kan geven :+
Euhm, advies in kick-ass-carriere-maken?
pi_92703500
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 01:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Euhm, advies in kick-ass-carriere-maken?
hihi O+

naja ik weet niet of werken vanaf je 19de nou zo slim is :P Nu ik er op terug kijk tenminste...

Toen ik 19 was en mijn ouders zeiden dat ik beter nog even HBO kon gaan doen vond ik ze maar zeuren. Sowieso dom dat ik het eigenlijk niet gedaan heb, was geloof ik 2.5 / 3 jaar klaar geweest. Had veel vrijstelling door mijn vooropleiding en mijn afstudeeropdracht van de MTS is goedgekeurd als HBO afstudeeropdracht, dus dat scheelde ook al een half jaar :@

Voor mijn carričre heeft het uiteindelijk weinig uit gemaakt, maar ik vind het wel jammer dat ik niet langer heb genoten van het studentenleven.
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 01:16:05 #199
70532 loveli
N
pi_92703895
quote:
NOOOOO!!

Hooguit zelfde kapperszaak, andere collega. Anders krijgt iemand een tweede kans om het te verprusten. Heeft mij ooit 15 cm van m'n haar gekost en twee weken janken tijdens haar wassen.

Edit: Oh, zus, geen kapper. Niet zelf meer proberen te fixen, kapper zoeken. Echte kappers zijn soms ook 's avonds open.
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 02:13:23 #200
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92705452
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

Rituals gemeet op 'n Nijmegen Meet *O* :)

maar Mr.Mo en ik zijn lekker op tijd (na 2 biertjes) naar huis gegaan.. morgen studeren en geen zin in weer te veel drinken en te laat slapen :@
wellicht ga ik morgen nog wel weer een rondje hardlopen, dus wil dan wel fit zijn 8-)

truste dames!
*O*.
Was (met de meeste mensen :+) gezellig!

Nu lekker slapen. Welterusten!
pi_92707658
Goedemorgen.
  zondag 13 februari 2011 @ 08:21:53 #202
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92707703
Goedemorgen :W.
  zondag 13 februari 2011 @ 08:32:54 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92707739
m'n hoofd.... :')
  zondag 13 februari 2011 @ 08:51:24 #204
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92707797
waarom ben ik nou nu al weer wakker terwijl ik echt niet voor 4 uur in bed lag gisteren ;(
even californication kijken en dan zo nog maar een poging doen tot slapen..

XM: het was dus leuk gisteren? ;)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 13 februari 2011 @ 08:52:22 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707800
Goeiemorgen! :W.

Straks hardlopen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92707805
Goedemorgen!
Bumsdag *O*
GisteR verjaardag van broer gehad, lijstje:
O:
Dubbele boterham hagelslag, koffie met melk
S: evy 12 + 13
L: pizza met courgette, spekjes en mozarella
T: zelfgemaakte, door uniek geīnspireerde cheesecake met cocos (en pure chocola). Lekker!
D: indonesisch restaurant.
Voor: wontonsoep
Hoofd: nasi met garnaaltjes, stukje kippebout en saté
Na: dame blanche
pi_92707832
quote:
Op zondag 13 februari 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:

Straks hardlopen ^O^.
^^ :)
pi_92707834
Ohja, ik reageer nog op de vraag over bandages, verbandjes en aanverwanten:
De apotheek heeft een zeer klein assortiment en is vandaag niet open, net als de thuiszorgwinkel.
Ik zou even langs de ziekenhuisapotheek gaan, grote kans dat ze het hebben :)
pi_92707853
Ik vraag vast iets stoms, maar wat is bumsdag? :@.
pi_92707863
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:

Straks hardlopen ^O^.
Maar never nooit niet in de regen!
pi_92707874
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is
1. Uit het Duits
2. :9
pi_92707875
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER: bumsdagspoiler
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92707883
Bumsdag :9 too bad dat mn schoonpaps hier logeert }:|

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 09:05:32 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 09:06:38 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707888
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:09:23 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707900
Ik heb nog nooit hoeven janken om m'n kapsel trouwens. Maar ik word nu wel een beetje zat van dat lange haar :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_92707910
Dames, het wonder is geschied :o ik
zit onder de 70 kilo en heb ineens iets dat lijkt op een taile! Let niet op brak ochtendhoofd en hardloopbroek/bh :')

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 09:30:15 ]
pi_92707913
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:03 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER: bumsdagspoiler
Nee, ik geloof dat ik het wel begrijp. :+ .
pi_92707919
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Dames, het wonder is geschied :o ik
zit onder de 70 kilo en heb ineens iets dat lijkt op een taile! Let niet op brak ochtendhoofd en hardloopbroek/bh :')

Ik vind je buik juist prachtig! O+ . Mooi lijf!

[ Bericht 29% gewijzigd door DevilsAndDust op 13-02-2011 10:11:12 ]
pi_92707924
Goedemorgen...Dit is de dag dat de Duutser in Zweden arriveert! *O* *O* *O*

Zometeen eens even brownies bakken. Dat past best bij champagne, toch?
pi_92707925
Jaloersmakend rituals!
Edit: nog niet wakker. Razz, je buik is prachtig en ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je meer dan 70 kg weegt!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:15:55 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707926
@ Razz, wat een prachtig lijf! O+. Kan me niet voorstellen dat jij net-niet 70 kg bent :o. Ben jaloers op je buik :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:16:12 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707927
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaloersmakend rituals!
Razz hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:17:22 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707933
En ik wilde zeggen: :o waarom zoveel elektrische tandenborstels? :o. Maar ze staan voor een spiegel, doh 8)7 :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92707944
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
@ Razz, wat een prachtig lijf! O+. Kan me niet voorstellen dat jij net-niet 70 kg bent :o. Ben jaloers op je buik :P.
:@ thanks allemaal! En voor de verhoudingen: ik ben ook 1,80m hč :)
pi_92707957
Ik vind het ook niet verkeerd, Razzt! Ik hoop alleen voor je dat je leerlingen je hier niet tegenkomen!
pi_92707971
Ik ben ook benieuwd wat ik weeg. Ik heb het idee dat m'n lijstjes van de afgelopen tijd effectief zijn, als ik in de spiegel kijk. Maar, ik weet niet of ik dat zie omdat ik het wil zien, of omdat het ook echt zo is.

En ik heb geen weegschaal, en wil er eigenlijk ook geen...Begin maart ben ik bij de Duutser, dan maar eens kijken...
  zondag 13 februari 2011 @ 09:24:08 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707972
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:@ thanks allemaal! En voor de verhoudingen: ik ben ook 1,80m hč :)
Ja, dat bedacht ik me ook al ;). Met 70 kg ben ik nog wel een beetje blobberig, hoor.

@ Jagär: hahaha, dat bedacht ik me ook al idd ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92707979
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het ook niet verkeerd, Razzt! Ik hoop alleen voor je dat je leerlingen je hier niet tegenkomen!
Haal ze zo weer weg ;) en ach, ben ook wel wezen zwemmen met klassen op werkweek en introweek, dus niks nieuws :P
  zondag 13 februari 2011 @ 09:26:29 #229
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92707987
Ziet er goed uit Razz!
Veel plezier met de Duutser Jagar O+.
pi_92707994
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Haal ze zo weer weg ;) en ach, ben ook wel wezen zwemmen met klassen op werkweek en introweek, dus niks nieuws :P
Nee, maar ze kunnen je wel herkennen op foto's, en dan je blijven volgen op fok! Dat bedoel ik meer. Niet dat dit zulke indencent foto's zijn...
  zondag 13 februari 2011 @ 09:28:00 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92707995
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaloersmakend rituals!
Edit: nog niet wakker. Razz, je buik is prachtig en ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je meer dan 70 kg weegt!

Is ook niet zo :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92708001
Ik realiseerde me vanochtend dat mn gewicht al sinds september stabiel is. :).
  zondag 13 februari 2011 @ 09:29:14 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708007
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, maar ze kunnen je wel herkennen op foto's, en dan je blijven volgen op fok! Dat bedoel ik meer. Niet dat dit zulke indencent foto's zijn...
Ik denk eigenlijk niet dat middelbare scholieren in een topic als Slank zitten. Alhoewel: soms heb je wel van die jonge meisjes ertussen zitten...Alleen niet nu, want gisteravond is iedereen uit geweest, dus liggen ze nu nog in bed :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92708008
Ohja. *naief* :@.
Misschien moet ik sowieso maar eens een andere naam nemen hier. Deze is echt al oud.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 09:31:01 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 09:30:03 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708015
Ik heb géén idee wat mijn gewicht is en het kan ook nogal fluctueren van week tot week. Soms heb ik een baggerperiode, zoals nu, maar er zijn ook weken dat ik er fantastisch uit zie.
Niet meer actief op Fok!
pi_92708031
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb géén idee wat mijn gewicht is en het kan ook nogal fluctueren van week tot week. Soms heb ik een baggerperiode, zoals nu, maar er zijn ook weken dat ik er fantastisch uit zie.
Ik wil eigenlijk naar 75/73 kilo, dat vind ik met een lengte van 1.88 echt het minimum. Toen ik uit Zimbabwe terugkwam woog ik 79, maar dat is er weer bij aan, ik zat zelfs weer op de 88. Ik denk dat ik nu op 82-84 zit ofzo..Nog best wel wat te gaan dus!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:32:08 #237
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92708034
mooi hoor razz! (was net op tijd om het nog te kunnen zien ;))
pi_92708041
Ik kijk elke ochtend even op de weegschaal, gewoon uit nieuwsgierigheid. Je kunt er grappige conclusies uit trekken, net zoals Co ben ik bijvoorbeeld de ochtend nadat ik rijst heb gegeten altijd een kilo ( :o ) zwaarder.
pi_92708053
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk naar 75/73 kilo, dat vind ik met een lengte van 1.88 echt het minimum. Toen ik uit Zimbabwe terugkwam woog ik 79, maar dat is er weer bij aan, ik zat zelfs weer op de 88. Ik denk dat ik nu op 82-84 zit ofzo..Nog best wel wat te gaan dus!
Wat ben je lang! Gaaf O+
  zondag 13 februari 2011 @ 09:34:36 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708060
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik denk dat ik rond de 70 zit en ik wil rond de 65 zitten. Op dit moment ben ik een knoeierd qua eten, maar ik denk dat dat wel weer goed komt als ik weer aan het werk ben, dus op dit moment maar proberen de schade zoveel mogelijk te beperken :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:35:28 #241
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92708065
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik realiseerde me vanochtend dat mn gewicht al sinds september stabiel is. :).
Knap! Mijn gewicht is nu bijna een maand (ongeveer) stabiel :P.
pi_92708078
Mijn lijstje van gisteren was nogal veranderd trouwens:

O: yoghurt, muesli, sinaasappel, thee
L: 2 witte bolletjes met haring en uitjes
T: 3 biscuitjes, optimel
D: uiensoep met stokbrood en kaas, steak stroganoff met friet en mayo, cappuccino na :9 lekker uit eten
T: glas cognac
pi_92708114
Niet dat ik tevreden ben, hoor. :').
  zondag 13 februari 2011 @ 09:42:10 #244
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92708128
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met je gewicht/figuur?
pi_92708136
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik me herinner aan foto's heb jij echt een goddelijk lijf O+ !
  zondag 13 februari 2011 @ 09:44:14 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708144
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat ik me herinner aan foto's heb jij echt een goddelijk lijf O+ !
Zeg jij maar niks :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92708208
quote:
Op zondag 13 februari 2011 09:42 schreef Rituals het volgende:

[..]

Met je gewicht/figuur?
Mjah. Ik vind mezelf afwisselend te dik en te dun. Handig.
  zondag 13 februari 2011 @ 09:55:21 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92708241
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Lastig! Maar objectief gezien weet je wel dat je niet te dik bent toch? :@ Van wat ik op foto's heb gezien zie je er prachtig uit namelijk! O+

Ik voel me ook wel eens te dik, terwijl ik weet dat dat niet meer zo is. Vervelend gevoel.
  zondag 13 februari 2011 @ 10:02:41 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708324
Ik voel me niet echt dik, maar wel blobbig af en toe.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:05:54 #250
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92708376
quote:

[..]

herkenbaar! ik weet soms echt niet meer of ik nou een paar kilo aan wil komen of juist af wil vallen :')
ik probeer maar gewoon stabiel te blijven :7 ik heb me echt al lang niet gewogen trouwens, misschien deze week een keertje doen, ben best nieuwsgierig naar wat ik nu weeg!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:08:34 #251
331 Merel
Be here now.
pi_92708424
De foto's van Razz zijn in de quote van DaD nog te zien, dus die post misschien even wijzigen of de foto's van photobucket weghalen? Voor totale onvindbaarheid voor leerlingen 8-)
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:10:01 #252
70532 loveli
N
pi_92708445
quote:
Optellen en delen door 2, dan ben je er.
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 10:10:19 #253
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92708450
ik zit al 2 dagen heel kansloos mijn mail te refreshen omdat ik wacht op bericht over een kamer voor mijn stage :') ze zei dat ze gisteren zou mailen ;(
pi_92708484
quote:
Op zondag 13 februari 2011 10:08 schreef Merel het volgende:
De foto's van Razz zijn in de quote van DaD nog te zien, dus die post misschien even wijzigen of de foto's van photobucket weghalen? Voor totale onvindbaarheid voor leerlingen 8-)
Dank voor de oplettendheid! Heb de gehele spoiler verwijderd.
pi_92708504
Had ik al gezegd dat de Duutser er bijna is? Hij land om 12 uur, dan nog anderhalf uur in de bus naar Stockholm en 3kwartier in de trein, dus of om 3 uur of om 4 uur is hij hier! *O*
  zondag 13 februari 2011 @ 10:14:13 #256
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92708511
hoeveel weeg je eigenlijk nu dan DaD? *nieuwsgierig
pi_92708584
Vraagje aan de immer sportieve en lenige slankies:
Vriendlief mat voor zn opleiding de wervelflexibiliteit bij zn studiegenoten. Niemand van zn groepje kon zn tenen raken. Vind ik best erg als je 25 bent, of kunnen jullie dat ook niet? :@
  zondag 13 februari 2011 @ 10:20:41 #258
277802 _Calimero_
pi_92708598
ik heb de foto van Razz ook nog gezien, en ben jaloers, prachtig figuur hoor!

ik heb werkelijk geen flauw idee wat mijn gewicht is. Ik heb me sinds juli vorig jaar niet meer gewogen (WOW dat is echt lang!).
het zou op zijn lichts denk ik 63 zijn en op zijn hoogst hopelijk niet meer dan 70 :?
En ik ben 1.62 en zou graag tussen de 59-62 willen wegen.. (nou ja, realistisch gezien wat bij mij past, idealiter zou ik 56 wegen)
  zondag 13 februari 2011 @ 10:21:30 #259
277802 _Calimero_
pi_92708611
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriendlief mat voor zn opleiding de wervelflexibiliteit bij zn studiegenoten. Niemand van zn groepje kon zn tenen raken. Vind ik best erg als je 25 bent, of kunnen jullie dat ook niet? :@
ik kan het wel, altijd, al doe ik niks aan sport/lenigheid.
Maaarrr ik ben er vorig jaar achtergekomen dat ik in verhouding gewoon lange armen en korte benen heb, dus het zegt niet perse iets over lenigheid :'( :')
  zondag 13 februari 2011 @ 10:22:39 #260
277802 _Calimero_
pi_92708629
ik zit te twijfelen... zal ik toch een klein rondje hardlopen? en dan gewoon écht klein en écht rustig... op mijn nieuwe schoenen :@ :?
pi_92708636
quote:
Ikke wel. Platte handen op grond zelfs. Spagaat ook. Maar ik zat op turnen vroeger, dus dat is wel een beetje gemeen spelen. En ik ben geen 25 dus. :+
  zondag 13 februari 2011 @ 10:23:04 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708637
quote:
Kun jij dat wel dan? Ik kan het ook niet :).

En waarom is dat erg dan? Je kunt het of je kunt het niet, toch?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:23:48 #263
277802 _Calimero_
pi_92708651
ohja 4 op een rij, de nextman kon niet meer komen gister omdat de treinen alleen nog maar 1x per uur gingen en er 2 uur over zou doen (nachttrein) en dat vonden we beiden te laat worden, dus nu komt hij straks en gaan we in de stad lunchen en dan iets leuks doen O+
pi_92708652
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zit te twijfelen... zal ik toch een klein rondje hardlopen? en dan gewoon écht klein en écht rustig... op mijn nieuwe schoenen :@ :?
Hoe zit dat met je blessure? Last van?
  zondag 13 februari 2011 @ 10:24:16 #265
277802 _Calimero_
pi_92708658
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Ikke wel. Platte handen op grond zelfs. Spagaat ook. Maar ik zat op turnen vroeger, dus dat is wel een beetje gemeen spelen. En ik ben geen 25 dus. :+
Ja ik dacht ook dat ik dat allemaal kan omdat ik vroeger op turnen zat }:| _O-
  zondag 13 februari 2011 @ 10:24:52 #266
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92708666
quote:
Ik kan net als Co m'n handen plat op de grond leggen 8-). Maar ik ben nog geen 25 :+.
  zondag 13 februari 2011 @ 10:25:17 #267
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92708674
quote:
ik kan dat ook echt niet! maar ik heb hele korte hamstrings, dus ik kan wel meer van dat soort dingen niet :P vroeger toen ik op turnen zat kon ik het op een gegeven moment wel, dus ik kan het wel als ik er voor train maar zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet :+
  zondag 13 februari 2011 @ 10:25:18 #268
277802 _Calimero_
pi_92708676
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe zit dat met je blessure? Last van?
Twijfelend.. Ik heb niet écht pijn. meer constant zo'n gevoel in mijn voeten en onderbenen wat je ook na een hele dag slenteren hebt, van die vermoeidheid/pijn.
En vorige keer deed het tijdens het lopen wel beduidend meer pijn, maar nu heb ik dus nieuwe schoenen met goede demping...
pi_92708681
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:08 schreef Merel het volgende:
Nouhou nu heb ik ze dus ook gemist ;(

quote:
Kan ik ook niet. Ik ben heel lenig en flexibel (kan bijna split en spagaat), maar daarvoor zijn mn spieren te kort/benen te lang. Ik doe al meer dan 4 jaar poging om het wel te kunnen :P.
pi_92708685
quote:
Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Blurred86 het volgende:
hoeveel weeg je eigenlijk nu dan DaD? *nieuwsgierig
58 kilo. :).
  zondag 13 februari 2011 @ 10:27:19 #271
277802 _Calimero_
pi_92708707
Ik twijfel of ik een weegschaal zal aanschaffen en dan voorzichtig eens een poging ga doen om gewicht te verliezen.. ik heb het gevoel dat ik dat nu wel kan, zonder er gelijk elke dag op te staan en elke dag minder te gaan eten zodat ik het uiteindelijk nooit kan volhouden..

Ik denk er nog even over na :7
pi_92708712
quote:
Ik kan het wel. En ik sport niet zoveel :')
pi_92708715
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nouhou nu heb ik ze dus ook gemist ;(

[..]

Kan ik ook niet. Ik ben heel lenig en flexibel (kan bijna split en spagaat), maar daarvoor zijn mn spieren te kort/benen te lang. Ik doe al meer dan 4 jaar poging om het wel te kunnen :P.
Kan je wel met je neus je knieen raken?

En Cali: ik zou dan nog even wachten met hardlopen, het zou echt kut zijn als het verergert en je daarna echt maanden uit de roulatie bent. Je ging de Dom toch beklimmen vandaag? Beweging genoeg aangezien het ook nog Bumsdag blijkt te zijn. :P
  zondag 13 februari 2011 @ 10:28:04 #274
277802 _Calimero_
pi_92708718
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

58 kilo. :).
ik snap niet dat jij jezelf dik kan vinden, je hebt echt zo'n fijn lijntje... zou misschien zelfs wel wat meer mogen zijn, eerder dan minder in ieder geval :Y ^O^
pi_92708731
goedemorgen! :W

heeeeeeeeerlijk uitgeslapen O+ zo ontbijten (lowcarb *)) en vanmiddag studeren en weer een klein rondje hardlopen, de zin en motivatie zitten er weer in *)

*O*
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 10:29:03 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708734
Zie je wel, het heeft dus meer met bouw (lange benen of korte benen / armen) te maken dan met veel sporten.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:29:17 #277
277802 _Calimero_
pi_92708740
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

En Cali: ik zou dan nog even wachten met hardlopen, het zou echt kut zijn als het verergert en je daarna echt maanden uit de roulatie bent. Je ging de Dom toch beklimmen vandaag? Beweging genoeg aangezien het ook nog Bumsdag blijkt te zijn. :P
hahaha ja je hebt denk ik gelijk. Alleen ws ik niet van plan boven aan de dom te gaan Bumsen hoor :o :P

Goed ik ga douchen en mijn berg schone was van 3 weken eens opruimen :r
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:29:47 #278
70532 loveli
N
pi_92708746
quote:
Als het strekken van de benen niet vereist is :+
crap in = crap out
pi_92708766
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Zie je wel, het heeft dus meer met bouw (lange benen of korte benen / armen) te maken dan met veel sporten.
ik denk dat het aanleg is icm met oefenen. Ik kon vroeger mijn ene been op zo'n gymbankje leggen en daarna nog steeds de spagaat. Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen. :')
  zondag 13 februari 2011 @ 10:32:23 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708779
Oeh, gadver. Ik vind mensen die de spagaat doen echt eng om te zien. Dan zit ik te wachten op *krrrakkk* :'). Maar goed, net zo kan ik ook niet tegen jongetjes die met hun skateboard (en zonder bescherming whatsoever) over een bankje heen roetsen. Dan wil ik ook altijd snel weg :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:32:47 #281
277802 _Calimero_
pi_92708789
beide inderdaad!
Je spieren doen wat je van ze vraagt: als je veel met gewichten bezig bent, worden ze korter, net als bij bepaalde sporten.. als je ze elke dag rekt/stretcht, dan worden ze langer (evenals bij bepaalde sporten).
En ik kan bijvoorbeeld wel altijd mijn handen plat op de grond leggen met gestrekte benen, maar volgens mij is mijn neus dan weer niet zo dicht bij mijn knieen :+
  zondag 13 februari 2011 @ 10:37:28 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92708860
Ik heb het net eens geprobeerd en huh, ik kan het ook :o. En ik heb het jaren niet gekund, hoe kan dat? Nu heb ik het gevoel dat ik vals heb gespeeld :'), maar ik ben niet door m'n knieën gegaan ofzo. M'n schouder vond het niet zo fijn, though :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92708869
quote:

[..]

Moeten mijn benen gestrekt zijn? :P En nee, in de verste verte niet. Ik kan het wel als ik mn ene been op de grond heb en de andere hoog in de lucht :').
pi_92708898
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het net eens geprobeerd en huh, ik kan het ook :o. En ik heb het jaren niet gekund, hoe kan dat? Nu heb ik het gevoel dat ik vals heb gespeeld :'), maar ik ben niet door m'n knieën gegaan ofzo. M'n schouder vond het niet zo fijn, though :P.
Ik denk serieus dat je buik vroeger in de weg zat. Niet om lullig te zijn, maar dat zou best kunnen!
pi_92708906
quote:
ik heb dat nooit gekund. Maar m'n benen zijn dan ook relatief lang..
pi_92708952
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat je buik vroeger in de weg zat. Niet om lullig te zijn, maar dat zou best kunnen!
Oh, dan zit ie bij mij ook in de weg denk ik :7

Ik raak de grond nét niet :P Maar als ik elke dag zou gaan oefenenen, dan kan ik het vast op een gegeven moment! Misschien moet ik dat eens gaan doen, soort van klein persoonlijke doel :D
pi_92708991
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dan zit ie bij mij ook in de weg denk ik :7

Ik raak de grond nét niet :P Maar als ik elke dag zou gaan oefenenen, dan kan ik het vast op een gegeven moment! Misschien moet ik dat eens gaan doen, soort van klein persoonlijke doel :D
Het kan heel geen kwaad om af en toe te rekken en stretchen inderdaad. Volgens mij heb je daar later veel profijt van. :Y
pi_92709031
Maar Co, als je met je neus je knie kan raken, maar de grond niet, wat zou dat dan betekenen? :P
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:45:17 #289
70532 loveli
N
pi_92709042
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Chicolate het volgende:
Maar Co, als je met je neus je knie kan raken, maar de grond niet, wat zou dat dan betekenen? :P
De grond raken met je neus?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:45:37 #290
70532 loveli
N
pi_92709051
Twister voor zwaar gevorderden :')
crap in = crap out
pi_92709065
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:45 schreef loveli het volgende:

[..]

De grond raken met je neus?
:') Ja kan jij dat niet dan?
pi_92709076
Planning voor vandaag is een redelijk zondags lijstje :@ Maar ik ga wel anderhalf uur sporten straks!

O: volkoren afbakbroodje geitenkaas, mini croissantje jam halve beker melk
T: volkoren afbakbroodje geitenkaas
S: fitness
L: 2 witte puntjes met ieder twee (magere) knakworstjes en wat ketchup
T: fruit
D: kip uit de oven (ik lust het vel niet, dat scheelt) en spruitjes
T: zuivel

En ik heb nog heerlijke stroopwafels van de bakker liggen, dus daar neem ik er ook vast wel eentje van! :D
  zondag 13 februari 2011 @ 10:48:16 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709112
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Heu, ik was niet altijd dik en vroeger kon ik het ook niet :P.
Maar verder zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Volgens Mark ga ik wel lichtelijk door mijn knieën trouwens. Echt niet :(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:48:38 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709118
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:45 schreef loveli het volgende:
Twister voor zwaar gevorderden :')
Ik las: zwaar gewonden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92709125
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik denk dat meestal bij lange benen ook lange armen horen. :P En in jouw geval ben je dus heel soepel in de spieren die maken dat je bijna een spagaat kan en minder in de spieren die maken dat je naar de grond kan met je handen. Hoewel dat ook wel met je ruggegraat te maken heeft denk ik.

Ik denk dus eigenlijk dat als je met je neus je knieen kan raken je ook je handen plat op de grond kan leggen.
  zondag 13 februari 2011 @ 10:49:28 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709139
Misschien moet ik ook maar eens gaan rekken en stretchen idd. Dan word ik net als die bejaarde bij Man bijt hond :D.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 10:49:58 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709145
Maar nu ga ik me eerst klaarmaken voor een hardlooprondje van 30 minuten. Ik heb zķ geen zin, maar ik moet ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92709149
je kan het *)
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 10:52:03 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709187
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
je kan het *)
Ja, ik heb het tenslotte al eerder gedaan, maar toen was ik wel dood :').

Ben benieuwd naar m'n tijd, vooral :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:52:52 #300
70532 loveli
N
pi_92709206
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:') Ja kan jij dat niet dan?
Als ik op m'n buik lig.
crap in = crap out
pi_92709255
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik heb het tenslotte al eerder gedaan, maar toen was ik wel dood :').

Ben benieuwd naar m'n tijd, vooral :).
ach, ik was gisteren ook dood *) maar ga vandaag weer *) zonder Mr.Mo, want die strompelde gisteren al achter me aan :X :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')