@Cali: ah jij ook al blessures door het sporten. Succes ermee hequote:
Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:
Het was nog best leuk fotoweer vandaag, het regende niet eens meer
[..]
@Cali: ah jij ook al blessures door het sporten. Succes ermee he.
jij ook??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:
Het was nog best leuk fotoweer vandaag, het regende niet eens meer
[..]
@Cali: ah jij ook al blessures door het sporten. Succes ermee he.
Ja. Moest afgelopen training halverwege stoppen. Geirriteerde pees op mn onderbeen. Paar maanden geleden had ik een blauwe plek op de spieraanhechting van diezelfde spier, en waarschijnlijk is dat nog niet volledig genezen. Schijnt dat het ook nog steeds licht blauwgekleurd is. Nu is het een kwestie van wachten tot het geneest en niet overbelasten.quote:
Gedver. Blessures zijn stom. Maar wel goed als je er snel bij bent, om erger te voorkomen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Moest afgelopen training halverwege stoppen. Geirriteerde pees op mn onderbeen. Paar maanden geleden had ik een blauwe plek op de spieraanhechting van diezelfde spier, en waarschijnlijk is dat nog niet volledig genezen. Schijnt dat het ook nog steeds licht blauwgekleurd is. Nu is het een kwestie van wachten tot het geneest en niet overbelasten.
Een kersenboomquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrekhelemaal niet gezien, maar er zitten dus ook alweer roze knoppen in.
LENTE!
qua eten vind ik het maar mager. Geen O, geen L, RPM en waarschijnlijk dansen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Prutlijstjestijd
O: banaan
S: RPM
T: bakje griekse yoghurt
T: klein stukje aardbeientaart
T: toastjes met kittige pip / komkommersalade, Duveltje (het bier)
D: vegaburgert, rode kool, bietjes, aardappels
T: meer drank, want de hort op
Het is maar goed dat ik maandag ga Valentijnsfietsen, met Duvel (het vriendje)
En morgen wordt niet veel beter, want kraamvisite en dan 's avonds eten bij een vriendin die heel goed en lekker (en kcal-rijk) kan koken.
Shut up!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrekhelemaal niet gezien, maar er zitten dus ook alweer roze knoppen in.
LENTE!
Awwquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een kersenboom![]()
Heb net keurig een los ergonomisch toetsenbord gescoord en hier staan overal de sneeuwklokjes al. Lente!!!!!!
Wat zijn hielsporen? Het klinkt niet lekker. Ik heb bij mezelf geen idee hoe ik het herstel kan bevorderen, behalve rust houden en dan kan ik wachten tot ik een ons weegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Gedver. Blessures zijn stom. Maar wel goed als je er snel bij bent, om erger te voorkomen!
Het zou kunnen dat ik nu 'hielsporen' heb of zo iets, maar dan hopelijk wel beginnend, dus zou het met wat fysiotherapie en korte rust wel over moeten zijn!
Sorry Nynkequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
M'n uitzicht. Dat maanlandschap van sneeuw, dat is alle sneeuw die dit jaar verzameld is op de straat, dat gooien ze voor m'n deur neer..
Visualisatie helpt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zijn hielsporen? Het klinkt niet lekker. Ik heb bij mezelf geen idee hoe ik het herstel kan bevorderen, behalve rust houden en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg. Want het is blijkbaar in 3 maanden nog steeds niet genezen.
3e keer deze weekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je al vaak weer gelopen?
Ik wil ook
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3e keer deze weekdus zit nog netjes op het Evy schema
maar wil eigenlijk om de dag, alleen was gisteren de motor er tussen gekomen
dus nu zaten er twee dagen tussen
oehquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu net ook hardgelopen, 5 km. precies en in de regen inderdaad, maar dat vind ik niet zo erg.
Nu als beloning in bad met boek, wodka en bakje chips.
Ja. Ik ook. Dit betekend dat je de hele dag geen enkele fatsoenlijke maaltijd eet, lieve XM. Je kunt ook om 20.00 uur nog lekker avondeten.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo 't idee dat dat wel meevalt![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je nog steeds niets fatsoenlijks gegeten.
Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's aan de pizza's beginnen
Ik denk dat je chorizo bedoelt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:
Tonijnpizza met ui, paprika, champginons en extra cheddarkaas
Chirozopizza met dezelfde ingredienten.
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat je chorizo bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alkmaar!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
Ach jeetje Perruche!Voel je je vandaag weer iets beter?
Waar woon jij eigenlijk Maria? Vroeg ik me ineens af.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemiddag
Wat heb ik gemist?
Was vrijdag naar black swan, prachtige film enzo, jammer dat ik me verschrikkelijk beroerd voelde en da er allemaal schorriemorrie in de cinema zat.awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap!
Ja doei.
Beterschap!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef Perruche het volgende:
tenk you!
Ja wel iets beter, alleen zou morgen vliegen maar dat zie ik echt niet gebeuren. Zo even mn vlucht verzetten.
Nou ja dus gisteren heb ik alleen ontbijt op eigenlijk aangezien de rest er weer uit isen vandaag wat druifjes en een halve banaan
zometeen nog een beschuitje proberen.
Da kan zijn, want ik heb eens een wikkeltruitje van je gekocht!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef Rituals het volgende:
Beterschap Perruche!![]()
Maria, dat doet een belletje rinkelen.
Dat weet ik nog inderdaad!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da kan zijn, want ik heb eens een wikkeltruitje van je gekocht!Die nu overigens aan de schoonmamma vergeven is, want hij was me, ondanks dat ie zo lekker zacht was enzo, toch helaas wel echt te groot! Maar hij heeft toch een goed huisje gevonden
Toen onze kat 11x had overgegeven op 1 dag, had ie een haarbal. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Perruche het volgende:
Nee het was geen pretje. Nu wel een beetje beter, 2 beschuitjes gegeten
dat was lang geleden, lekker hoor!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen onze kat 11x had overgegeven op 1 dag, had ie een haarbal. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn.
oh dat lijkt me echt leuk werk om te gaan doen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb vijf huiswerkinstituten gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerdaangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré
. Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school
.
Ja! En het betaalt stukken beter dan TNTquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat lijkt me echt leuk werk om te gaan doen!
wat slim om voor zoiets te kiezen nu!
echt top!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! En het betaalt stukken beter dan TNT(minimaal 10 euro bruto). En ik houd nog genoeg tijd over om te solliciteren
.
Ik denk niet dat een baan in het onderwijs nog gaat lukken, eerlijk gezegd, gezien de schaarste aan particuliere scholen en scholen voor speciaal onderwijs (waar ook nog eens ontslagen gaan vallen de komende tijd). En eigenlijk ben ik me nu alweer aan het oriënteren op / ontwikkelen in een andere richtingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef progje het volgende:
[..]
echt top!
Ook als je wel weer een baan zoekt in het onderwijs (ik weet niet precies of je dat nog wil?)
want het is natuurlijk ook perfect voor je werkervaring!
Wat een onbeschofte vraagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef progje het volgende:
Vik, ik heb een vraagje, hopelijk komt dit niet lomp over, maar ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet
Maar met zo'n CIdie jij hebt, kan je dan gewoon goed horen als je 1 op 1 met iemand praat, of in kleinere groepen? En wat is precies de reden dat telefoneren voor jou erg vervelend is? Komt het omdat je dan iemand zijn/haar lippen niet kan zien? Of kan je CI daar niet goed mee omgaan?
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat voor een apparaat het precies is en wat er wel/niet de beperkingen van zijn
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
Nou Vik het oefenmateriaal bevindt zich om je heen
Echt? Krijg een hele kip echt heel makkelijk op, met patat en satesausquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef progje het volgende:
pfffffffffffff ik ontplof.. samen met vriendje 1 gegrilde kip gedeeld.. dat was echt veel...
de tomaat, komkommer feta salade gaat maar ff terug de koelkast in
En gelijk heb je hoor.. er wordt veel te weinig rekening gehouden met mensen met een bepaalde beperking .. (pff dit zeggen voelt al weer zo lompquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en dat van vanmiddag was denk ik ook een beetje boosheid tov TNT, omdat ik vind dat ze niet moeten eisen dat ik aan de telefoon kom, terwijl ik dat niet zeg te kunnen. En dan vind ik dat bedrijven daar maar rekening mee moeten houden. Heb het bij het UWV ook al een keer gehad, toen moest ik even wat zeggen in de telefoon, ter verificatie ofzo
.
Ja, maar ik zit de laatste tijd sowieso snel vol.. vroeger kon ik meer in 1x eten..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Krijg een hele kip echt heel makkelijk op, met patat en satesaus
Idd. Als het een keer fout gaat, durf ik het meteen de komende 10 jaar niet nog eens te proberenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef progje het volgende:
@Vik: bedankt voor je eerlijke antwoord, ik was echt oprecht nieuwsgierig.
Ik kan erg goed begrijpen dat je drempelvrees hebt voor telefoneren.
Je zegt zelf dat je soms moet wennen aan een stem, je zou maar net iemand aan de telefoon krijgen die je niet goed kan verstaan. En die ander dan duidelijk maken dat je hem/haar niet goed kan verstaan lijkt me dan ook gewoon vervelend... En in deze maatschappij mag je al blij zijn als iemand 1 minuut de tijd neemt om even goed naar je te luisteren!
Thanksquote:Ik vind het sowieso mega knap je gewoon voor de klas bent gaan staan...
Bedoel pfffffffffff.. ik zou het echt niet durven, gewoon omdat pubers altijd zo enorm irritant en veroordelend zijn... echt knap van je
Snap ik hoor maar ik voel mij altijd zo'n vreetmonster als ik dat ziequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef progje het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit de laatste tijd sowieso snel vol.. vroeger kon ik meer in 1x eten..
Misschien ook omdat ik vroeger 30KM per dag moest fietsen voor school
Nu probeer ik dus ook braaf om de 2 uur iets te eten... zodat ik wel genoeg binnen krijg, maar in het weekend blijft dat soms wat moeilijk door laat opstaan.
En ik ga me ook niet, uhm, hoe noem je zoiets, overeten? want dat voelt echt niet fijn...
Je bent ook een vreetmonster, maar je eet - meestalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snap ik hoor maar ik voel mij altijd zo'n vreetmonster als ik dat zie
Gelukkig heb ik nog Sigme, Lau en Tink
Heerlijk lijstje Tink, jammie
ja, dat was ook niet helemaal zo de bedoelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:31 schreef anna82 het volgende:
Beterschap Perruche! Wat een narigheid! en vanwege dat schorriemorrie wil ik, ga ik!, niet meer naar De Munt.
Skattige foto progje, jonge papa!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke foto, lief uitziend kindje![]()
Vik: ik heb ook een hekel aan bellenIn Leeds moest ik eens met een of andere instantie bellen (voor national insurance number) en toen kreeg ik een vrouw met een HEUL sterk Yorkshire accent aan de lijn, icm telefoonruis moest ik haar diverse keren vragen zich te herhalen, en dan denk ik nog wel best goed Engels te kunnen
![]()
![]()
"Djoevejaaaw ette mohm'h?" (Do you have a job at the moment?)
"Wuhsyer addreh?" (What is your address?)
Ofzoiets
Ohja dat lijkt me voor jou meteen een stuk lastiger ja!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja, bij het UWV werken ook veel buitenlandse vrouwen en een aantal daarvan spreken echt slecht verstaanbaar Nederlands (echt met zo'n Surinaamse tongval). Mark had er al eens één aan de lijn en ik had al eens één tegenover me.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja, bij het UWV werken ook veel buitenlandse vrouwen en een aantal daarvan spreken echt slecht verstaanbaar Nederlands (echt met zo'n Surinaamse tongval). Mark had er al eens één aan de lijn en ik had al eens één tegenover me.
Dat is mijn grootste angst ook altijd hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:Met accenten van buitenlanders die Nederlands praten ben ik wel goed, maarja ik heb vanaf den beginne oefening gehad natuurlijk
Ik dacht altijd dat mijn pa vet goed Nederlands kon (vond ie zelf ook), en toen kwam ik ineens allemaal mensen tegen die toegaven hem nauwelijks te kunnen verstaan
![]()
Hij had eigenlijk best wel een sterk accent,"Ieke spreke gčwoon goed Enederlans", enzo, als ik het me goed probeer te herinneren
Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef progje het volgende:.....
Ook al heeft mijn Amerikaanse baas al meerdere keren gezegd dat ik prima engels spreek.
Of ze vinden het bijzonder, dat je duits zo goed is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.
Naja het komt meer omdat ik zelf steeds zo onzeker loop te doen.. en stiekem dus ook wel op zoek ben naar bevestiging. Mijn Amerikaanse baas dacht dat ik een stil "onzeker" meisje was..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.
Zolang ze jou niet meer hoeven te betalen dan de studenten, wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb vijf huiswerkinstituten in de buurt gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerdaangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré
. Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school
.
Ik ga iets heel anders doen met de Duutser morgen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond!
Beterschap, Perruche!
Baardmans en ik gaan morgen high tea' en..
Ja. Dat zijn lowlights. Heb ik ook laten doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Siral het volgende:
Lijstje:
O: kaiserbroodje, jam/cornedbeef, snee krentenbrood.
S: 3 kwartier cardo, half uur kracht
L: kom chinese tomatensoep met kip, volkoren cracker
T: twee scholiertjes a 60 kcal per stuk
D: tosti van bruin brood, twee mini geroosterde broodjes van bolletje met speculoos.
T: appel
Is er hier iemand verder met kappers ervaring? Ik heb namelijk mijn haar laten higlighten. Alleen de lokken zijn op de bovenkant van mijn hoofd veeelll te dik en TE licht. Ik lijk net een dodo serieus geen gezicht... Weet iemand of de kapper alleen wat donkere lokken ertussen kan zetten? Net als highlights maar dan met mijn eigen haarkleur zegmaar
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ga iets heel anders doen met de Duutser morgen!
Waarom is dat eng? Hij is duidelijk helemaal dol op je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Wij hopelijk ook nog wel.
.
We hebben het vanochtend voor het eerst zo'n beetje over houden van gepraat. Doodeng..
Oja lowlights!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn lowlights. Heb ik ook laten doen.
Je eet trouwens te weinigEn al helemaal te weinig groente.
Ik denk dat je man dat dan wel zou weten!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste angst ook altijd hierMijn man verstaat me prima als ik Duits spreek, maar ik ben altijd onzeker als ik met anderen in gesprek ben.
De duutser komt naar Zweden. voel je je al weer wat beter?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Perruche het volgende:
DaD lekker toch, gewoon van genieten hoor!!
Nynke ga je morgen naar Duitsland of komt de duutser naar Zweden?
Ken je 'm?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom is dat eng? Hij is duidelijk helemaal dol op je.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zolang ze jou niet meer hoeven te betalen dan de studenten, wat is dan het probleem?
Nee. Maar uit wat je vertelt, gefilterd door je onzekerheid, straalt het nog van hem afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ken je 'm?.
We zijn allebei bang gekwetst te worden. Maar of je het nu uitspreekt of niet, het gevoel verandert toch niet...
Wat Tink zegt idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar uit wat je vertelt, gefilterd door je onzekerheid, straalt het nog van hem af
Je gaat hem wel showen he, als ie af is? Bouw je hem eigenlijk zelf en zulks, of zet je daarvoor vriendje/andere mensen in?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat je man dat dan wel zou weten!Plus jij doet er waarschijnlijk wel wat meer moeite voor. Ik vond ooit een boodschappenlijstje waarop "piendakas" stond. Zo'n typisch moment waarop je niet weet of je moet lachen of huilen
![]()
Anyway. Mijn website wordt heel vrolijk!Met blije kleurtjes en een funky logo en swirlies!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De duutser komt naar Zweden. voel je je al weer wat beter?
Ik ga hem schaamteloos pluggen, dat begrijp je welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je gaat hem wel showen he, als ie af is? Bouw je hem eigenlijk zelf en zulks, of zet je daarvoor vriendje/andere mensen in?
Ik kijk Cars. En ondertussen aan het koken. Ik ga een hele lekkere witlofsalade maken
. Alleen jammer dat ik mn 'maandelijkse' buikpijn weer heb en dat beperkt een beetje.
Ik heb zelfs m'n benen ge-eplieerd!quote:
Mooie postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb zelfs m'n benen ge-eplieerd!
Fijn dat het beter gaat met je moeder..Hoop dat ze snel poept!
HA, dat heb ik in huis! Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Zit all you need te kijken
Lijnzaad Syrena
Door de yoghurt op de nuchtere maag en dan even bewegen als dat mogelijk is. Succes gegarandeerd. Heb ook zakjes movicolonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
HA, dat heb ik in huis! Bedankt voor de tip!
Perruche, ze is geopereerd aan een verzakking. Niks dramatisch of met spoed ofzo, ik ben een beetje een moederskindje(ik heb het trouwens ook als mijn vader iets heeft hoor
)
Tof, dank je!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
En Vik, wat balen van TNT. Ik zit te denken of ik hier in de buurt nog iets voor je kan bedenken, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten!
Oeh, spannend. Gelukkig ben je komende week weer hard aan het werk, dat leidt afquote:De collega is nu op vakantie en smst me braaf iedere dag. Ik word echt heen en weer geslingerd tussen enorm verliefd zijn en enorm onzeker en bang over hoe het verder gaat. Nog anderhalve week te gaan.
Dat vind ik nou een prima diner voor de zaterdag. Heb er jaren prima op gefunctioneerd en sinds kort geherintroduceerd. Zou me er niet druk over maken en er gewoon wat rauwkost bij eten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Mijn avondeten bestaat weer eens uit toastjes en brie en geitenkaas en tapenade enzoIk ben de knop helemaal kwijt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een prima diner voor de zaterdag. Heb er jaren prima op gefunctioneerd en sinds kort geherintroduceerd. Zou me er niet druk over maken en er gewoon wat rauwkost bij eten.
Hij reageert echt enorm goed op al mijn onzekere, of juist boze, of juist hele gemene smsjes. Ik maak 't 'm niet makkelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel.. Ik zou ook echt gek worden zeg.
Welnee niks engsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
Wat wil je vragen MI?PM staat ook open, maar dan moet je het even zeggen, want in text only zie ik niet als ik PM heb
Dat is toch niet Merels vakgebied, of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee niks engsHeb een elleboog die gebroken is geweest en die niet altijd even soepel is. Daar had ik een kous voor maar die ben ik dus heel stom met verhuizen kwijtgeraakt. Was een zacht ding dat meestretchte en niet strak zat althans niet zo dat je hem voelde maar wel steun geeft.
[ afbeelding ]
Zoiets, is dat bij de apotheek verkrijgbaar denk je? Of kan ik dan beter langs HA of ziekenhuis (bij de laatste heb ik hem gehad na operatie)
Ik ga je morgen even pm'enquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb voor de komende week wel allemaal goede dingen ingeslagen: witlof, broccoli, spruiten, boerenkool... Nu nog alles netjes eten en niet volgend weekend alles weer moeten weggooien.
Vik, PM me anders eens welke richting je nu op wilt?
Je hebt toch geen vakantie?quote:En hoe kom je erbij dat ik hard moet werken komende week?
Steunkous, of after operatie kous?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef Merel het volgende:
Maar hey, ik heb vroeger wel zo'n ding gehad, maar dan voor m'n been. En die kwam van de gespecialiseerde apotheek. Dus ik kan er heus wel iets nuttigs over zeggen hoor
Nee anders, soort ding om m'n knieschijf op z'n plaats te houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Steunkous, of after operatie kous?
Oh ja, nee dit is echt een zacht stretch ding. Nu als het pijn blijft doen moet ik toch naar de HA ben ik bang dus ik kijk het even aan en ga maandag even langs apotheek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee anders, soort ding om m'n knieschijf op z'n plaats te houden.
Tofheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ga hem schaamteloos pluggen, dat begrijp je welEn ik bouw hem niet zelf, dat doet goeie vriend van me! We hebben net de kleurtjes uitgezocht enzo en hij doet de codes want hij is programmeur
![]()
En woei! Witlofsalade
Dat geloof ik, maar een knieschijf die niet op zijn plek blijftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Merel het volgende:
Oh nee ik had een superstrak ding, met baleinen erin, en een soort donut van siliconen om m'n knieschijf. Wel geweldig handig ding als je knieschijf niet op z'n plek wil blijven zitten.
Slecht misschien maar wel lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik heb echt zon slecht lijstje vandaagZie hier:
O: volkoren afbakbroodje met een gekookt eitje en wat mayo, mini croissantje met jam, volkoren cracker met oude kaas
T: twee stroopwafels onderweg![]()
T: cappuccino, appeltaart met slagroom
D: beetje stokbrood en salade, stukje kalfsmedaillon, paar patatjes met mayo, witlof met ham en kaas en een klein beetje lasagne
T: vers fruit, beetje bavarois en nog een cappuccino
Dusssss, morgen fitnessen
Het was een buffet voor mijn oma's verjaardag. Was erg leuk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Merel het volgende:
GB waar heb je gegeten met al die verschillende gerechten?
Buffet dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Apart lijstje idd GeeBeeVooral die lasagne nog erbij op het eind bij je D
![]()
Lekker wel, appeltaart enzo
Leuk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Buffet dusEn die lasagne was van mijn (vegetarische) zusje!
Linkjes aan het bouwen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk!En gefelie met je oma!
Ik drink nu Fernandes en ben aan het werk, wat een combi*stuiter*
Mais oui, mademoiselle!quote:
zeer spannende filmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd met je oma GB!
Nu Black Swan kijken, ben benieuwd na alle lovende verhalen!
Op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mais oui, mademoiselle!
Pour une brand du fotocamera's! En ik heb 3 goedgekeurde erbij! Fijn! *stuiter*
*nerdboks*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op zaterdagavond.
Nerd.
Intussen ben ik ook nog steeds over SEO aan het lezen op dit moment![]()
^^quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat lijkt me echt leuk werk om te gaan doen!
wat slim om voor zoiets te kiezen nu!
Maandag gelijk naar de kapper, dan is het zo opgelostquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Siral het volgende:
Oh god ik zit echt nog steeds om mn haar te janken hier...![]()
Foto maken en dan schoonmakenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Merel het volgende:
Ik schop net m'n glas wijn om. Glas in scherven, rode wijn op de witte muur. Het beeld is eigenlijk wel een heel mooi dramatisch statement. Lach me rot
Lekker bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Merel het volgende:
Ik schop net m'n glas wijn om. Glas in scherven, rode wijn op de witte muur. Het beeld is eigenlijk wel een heel mooi dramatisch statement. Lach me rot
Maandag zit ik tot half 5 op school.. ugh.. en de rest van de hele week, dus ik moet de komende week voor schut lopen.. Iemand enig idee wat lowlights gaan kosten? Zo is het nu: http://i55.tinypic.com/122k8l3.pngquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Maandag gelijk naar de kapper, dan is het zo opgelost
En anders PM je even een piccie, dan kan ik kijken of het echt zo dramatisch is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
douchen en ontharenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
The nextman komt zo nog hierheen![]()
En nu moet ik kiezen: douchen en ontharen, of opruimen en schoonmaken
ik zie eiwitten, koolhydraten, groente en gezonde vetten. niks mis mee!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje van vandaag is drama
O: boterham met speculoos, boterham met eitje, boterham met speculoos en pure hagelslag
T: soesjes
D: tomatensoep met broodjes knakworst
T: mini bounties/snickers etc.
T: wijn en cashewnoten.
[..]
ik vind het idd wel meevallen, maar als jij je er niet fijn onder voelt dan moet je er wat aan doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Maandag zit ik tot half 5 op school.. ugh.. en de rest van de hele week, dus ik moet de komende week voor schut lopen.. Iemand enig idee wat lowlights gaan kosten? Zo is het nu: http://i55.tinypic.com/122k8l3.png
Het lijk op die webcam shot niet eens zo erg, maar je moet je voorstellen dat op de bovenkant van mijn hoofd het er dus zo uitziet, en onderin mijn haar/zijkant zit bijna niks. En het is echt TE fel/licht geworden gewoon. Plus de plukjes zijn te dik.. Ik vind het niks
Take it from me, de expert op het gebied van nachtelijk bezoekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
The nextman komt zo nog hierheen![]()
En nu moet ik kiezen: douchen en ontharen, of opruimen en schoonmaken
Het contrast is niet zo goed te zien op de webcam, maar het verschil tussen mijn eigen haarkleur en de highlights is gewoon te groot.. haha, net pipo de clown. En ik denk dat ik het maar opsteek inderdaad... of misschien iets proberen met mijn scheiding anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind het idd wel meevallen, maar als jij je er niet fijn onder voelt dan moet je er wat aan doen
Je kan doordeweeks je haar opsteken -> staart/knot etc?
En het kost meestal net zoveel als highlights.En anders je kapper bellen maandag en gaan onderhandelen
Heb je geen trui met capuchon, of een sjaal die je over je hoofd kan drapperen? Gewoon zeggen dat je het koud hebt. Dat heb ik gedaan toen ze mn pony veeeel te kort geknipt hadden. Heb een heel weekend mn capuchon niet afgedaan en moest huilen als ik in de spiegel keekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Maandag zit ik tot half 5 op school.. ugh.. en de rest van de hele week, dus ik moet de komende week voor schut lopen.. Iemand enig idee wat lowlights gaan kosten? Zo is het nu: http://i55.tinypic.com/122k8l3.png
Het lijk op die webcam shot niet eens zo erg, maar je moet je voorstellen dat op de bovenkant van mijn hoofd het er dus zo uitziet, en onderin mijn haar/zijkant zit bijna niks. En het is echt TE fel/licht geworden gewoon. Plus de plukjes zijn te dik.. Ik vind het niks
op zich wel, hij heeft het qua leefomgeving en dagelijkse behoeften een stuk beter. Maar als je in je hoofd bezig bent met je moeder terwijl je haar 2 keer in de week 10 minuten spreekt en het niet beter lijkt te gaan....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Merel het volgende:
Siral, had een kapper dit gedaan? Als je ontevreden bent mag diezelfde kapper het dan ook herstellen lijkt me
Aurum, gaat het wel goed met halfbroertje zelf?
Nee mijn zus lolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Merel het volgende:
Siral, had een kapper dit gedaan? Als je ontevreden bent mag diezelfde kapper het dan ook herstellen lijkt me
Aurum, gaat het wel goed met halfbroertje zelf?
hahah, denk dat dat wel moet lukken, ik zeg gewoon dat ik tot de moslims ben bekeerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je geen trui met capuchon, of een sjaal die je over je hoofd kan drapperen? Gewoon zeggen dat je het koud hebt. Dat heb ik gedaan toen ze mn pony veeeel te kort geknipt hadden. Heb een heel weekend mn capuchon niet afgedaan en moest huilen als ik in de spiegel keek. Of een brede haarband een optie zodat het niet opvalt?
Het ziet er idd niet zo ernstig uit, maar als je er verdrietig van wordt zou ik het wel laten bijwerken.
Huh echt waar? Maar je spreekt het uit met dubbel p. Ik wel tenminstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Viking84 het volgende:
@ Chico: draperen.
Zo, nu kan ik rustig gaan slapen. Daag
.
Nee joh! Ik ben er voor al uw financiele dienstverlening-achtige vragen en als ik meer ervaring heb, voor uw coaching-, loopbaan- en acquisitievragenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Oh ik denk niet dat je vraag aan mij wil stellen maar aan, uh, Anna! Toch?
Euhm, advies in kick-ass-carriere-maken?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:57 schreef progje het volgende:
ben bang dat ik met mijn functie als Manager Development (voorheen Technisch Directeur(CTO), maar dat vond ik niet zo leuk, vond mezelf toen net iets te ver van het "echte" werk af staan) weinig mensen hier advies kan geven
hihiquote:Op zondag 13 februari 2011 01:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, advies in kick-ass-carriere-maken?
NOOOOO!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Merel het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Rituals gemeet op 'n Nijmegen Meet![]()
maar Mr.Mo en ik zijn lekker op tijd (na 2 biertjes) naar huis gegaan.. morgen studeren en geen zin in weer te veel drinken en te laat slapen![]()
wellicht ga ik morgen nog wel weer een rondje hardlopen, dus wil dan wel fit zijn
truste dames!
Het isquote:Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag vast iets stoms, maar wat is bumsdag?.
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER: bumsdagspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 09:30:15 ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik het wel begrijp.SPOILER: bumsdagspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik vind je buik juist prachtig!quote:Op zondag 13 februari 2011 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Dames, het wonder is geschiedik
zit onder de 70 kilo en heb ineens iets dat lijkt op een taile! Let niet op brak ochtendhoofd en hardloopbroek/bh
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
@ Razz, wat een prachtig lijf!. Kan me niet voorstellen dat jij net-niet 70 kg bent
. Ben jaloers op je buik
.
Ja, dat bedacht ik me ook alquote:Op zondag 13 februari 2011 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]thanks allemaal! En voor de verhoudingen: ik ben ook 1,80m hč
Haal ze zo weer wegquote:Op zondag 13 februari 2011 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het ook niet verkeerd, Razzt! Ik hoop alleen voor je dat je leerlingen je hier niet tegenkomen!
Nee, maar ze kunnen je wel herkennen op foto's, en dan je blijven volgen op fok! Dat bedoel ik meer. Niet dat dit zulke indencent foto's zijn...quote:Op zondag 13 februari 2011 09:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Haal ze zo weer wegen ach, ben ook wel wezen zwemmen met klassen op werkweek en introweek, dus niks nieuws
Is ook niet zoquote:Op zondag 13 februari 2011 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaloersmakend rituals!
Edit: nog niet wakker. Razz, je buik is prachtig en ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je meer dan 70 kg weegt!
Ik denk eigenlijk niet dat middelbare scholieren in een topic als Slank zitten. Alhoewel: soms heb je wel van die jonge meisjes ertussen zitten...Alleen niet nu, want gisteravond is iedereen uit geweest, dus liggen ze nu nog in bedquote:Op zondag 13 februari 2011 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen je wel herkennen op foto's, en dan je blijven volgen op fok! Dat bedoel ik meer. Niet dat dit zulke indencent foto's zijn...
Ik wil eigenlijk naar 75/73 kilo, dat vind ik met een lengte van 1.88 echt het minimum. Toen ik uit Zimbabwe terugkwam woog ik 79, maar dat is er weer bij aan, ik zat zelfs weer op de 88. Ik denk dat ik nu op 82-84 zit ofzo..Nog best wel wat te gaan dus!quote:Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb géén idee wat mijn gewicht is en het kan ook nogal fluctueren van week tot week. Soms heb ik een baggerperiode, zoals nu, maar er zijn ook weken dat ik er fantastisch uit zie.
Wat ben je lang! Gaafquote:Op zondag 13 februari 2011 09:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar 75/73 kilo, dat vind ik met een lengte van 1.88 echt het minimum. Toen ik uit Zimbabwe terugkwam woog ik 79, maar dat is er weer bij aan, ik zat zelfs weer op de 88. Ik denk dat ik nu op 82-84 zit ofzo..Nog best wel wat te gaan dus!
Ik denk dat ik rond de 70 zit en ik wil rond de 65 zitten. Op dit moment ben ik een knoeierd qua eten, maar ik denk dat dat wel weer goed komt als ik weer aan het werk ben, dus op dit moment maar proberen de schade zoveel mogelijk te beperkenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar 75/73 kilo, dat vind ik met een lengte van 1.88 echt het minimum. Toen ik uit Zimbabwe terugkwam woog ik 79, maar dat is er weer bij aan, ik zat zelfs weer op de 88. Ik denk dat ik nu op 82-84 zit ofzo..Nog best wel wat te gaan dus!
Knap! Mijn gewicht is nu bijna een maand (ongeveer) stabielquote:Op zondag 13 februari 2011 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik realiseerde me vanochtend dat mn gewicht al sinds september stabiel is..
Met je gewicht/figuur?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet dat ik tevreden ben, hoor..
Wat ik me herinner aan foto's heb jij echt een goddelijk lijfquote:Op zondag 13 februari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet dat ik tevreden ben, hoor..
Zeg jij maar niksquote:Op zondag 13 februari 2011 09:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat ik me herinner aan foto's heb jij echt een goddelijk lijf!
Mjah. Ik vind mezelf afwisselend te dik en te dun. Handig.quote:
Lastig! Maar objectief gezien weet je wel dat je niet te dik bent toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah. Ik vind mezelf afwisselend te dik en te dun. Handig.
herkenbaar! ik weet soms echt niet meer of ik nou een paar kilo aan wil komen of juist af wil vallenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Optellen en delen door 2, dan ben je er.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank voor de oplettendheid! Heb de gehele spoiler verwijderd.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:08 schreef Merel het volgende:
De foto's van Razz zijn in de quote van DaD nog te zien, dus die post misschien even wijzigen of de foto's van photobucket weghalen? Voor totale onvindbaarheid voor leerlingen
ik kan het wel, altijd, al doe ik niks aan sport/lenigheid.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraagje aan de immer sportieve en lenige slankies:
Vriendlief mat voor zn opleiding de wervelflexibiliteit bij zn studiegenoten. Niemand van zn groepje kon zn tenen raken. Vind ik best erg als je 25 bent, of kunnen jullie dat ook niet?
Ikke wel. Platte handen op grond zelfs. Spagaat ook. Maar ik zat op turnen vroeger, dus dat is wel een beetje gemeen spelen. En ik ben geen 25 dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriendlief mat voor zn opleiding de wervelflexibiliteit bij zn studiegenoten. Niemand van zn groepje kon zn tenen raken. Vind ik best erg als je 25 bent, of kunnen jullie dat ook niet?
Kun jij dat wel dan? Ik kan het ook nietquote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe zit dat met je blessure? Last van?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zit te twijfelen... zal ik toch een klein rondje hardlopen? en dan gewoon écht klein en écht rustig... op mijn nieuwe schoenen![]()
Ja ik dacht ook dat ik dat allemaal kan omdat ik vroeger op turnen zatquote:Op zondag 13 februari 2011 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke wel. Platte handen op grond zelfs. Spagaat ook. Maar ik zat op turnen vroeger, dus dat is wel een beetje gemeen spelen. En ik ben geen 25 dus.
Ik kan net als Co m'n handen plat op de grond leggenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
ik kan dat ook echt niet! maar ik heb hele korte hamstrings, dus ik kan wel meer van dat soort dingen nietquote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Twijfelend.. Ik heb niet écht pijn. meer constant zo'n gevoel in mijn voeten en onderbenen wat je ook na een hele dag slenteren hebt, van die vermoeidheid/pijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe zit dat met je blessure? Last van?
Nouhou nu heb ik ze dus ook gemistquote:Op zondag 13 februari 2011 10:08 schreef Merel het volgende:
De foto's van Razz zijn in de quote van DaD nog te zien, dus die post misschien even wijzigen of de foto's van photobucket weghalen? Voor totale onvindbaarheid voor leerlingen
Kan ik ook niet. Ik ben heel lenig en flexibel (kan bijna split en spagaat), maar daarvoor zijn mn spieren te kort/benen te lang. Ik doe al meer dan 4 jaar poging om het wel te kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
58 kilo.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Blurred86 het volgende:
hoeveel weeg je eigenlijk nu dan DaD? *nieuwsgierig
Ik kan het wel. En ik sport niet zoveelquote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan je wel met je neus je knieen raken?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouhou nu heb ik ze dus ook gemist
[..]
Kan ik ook niet. Ik ben heel lenig en flexibel (kan bijna split en spagaat), maar daarvoor zijn mn spieren te kort/benen te lang. Ik doe al meer dan 4 jaar poging om het wel te kunnen.
ik snap niet dat jij jezelf dik kan vinden, je hebt echt zo'n fijn lijntje... zou misschien zelfs wel wat meer mogen zijn, eerder dan minder in ieder gevalquote:
hahaha ja je hebt denk ik gelijk. Alleen ws ik niet van plan boven aan de dom te gaan Bumsen hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je wel met je neus je knieen raken?
En Cali: ik zou dan nog even wachten met hardlopen, het zou echt kut zijn als het verergert en je daarna echt maanden uit de roulatie bent. Je ging de Dom toch beklimmen vandaag? Beweging genoeg aangezien het ook nog Bumsdag blijkt te zijn.
Als het strekken van de benen niet vereist isquote:Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef conleche het volgende:
ik denk dat het aanleg is icm met oefenen. Ik kon vroeger mijn ene been op zo'n gymbankje leggen en daarna nog steeds de spagaat. Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Zie je wel, het heeft dus meer met bouw (lange benen of korte benen / armen) te maken dan met veel sporten.
Moeten mijn benen gestrekt zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
En Cali: ik zou dan nog even wachten met hardlopen, het zou echt kut zijn als het verergert en je daarna echt maanden uit de roulatie bent. Je ging de Dom toch beklimmen vandaag? Beweging genoeg aangezien het ook nog Bumsdag blijkt te zijn.
Ik denk serieus dat je buik vroeger in de weg zat. Niet om lullig te zijn, maar dat zou best kunnen!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het net eens geprobeerd en huh, ik kan het ook. En ik heb het jaren niet gekund, hoe kan dat? Nu heb ik het gevoel dat ik vals heb gespeeld
, maar ik ben niet door m'n knieën gegaan ofzo. M'n schouder vond het niet zo fijn, though
.
ik heb dat nooit gekund. Maar m'n benen zijn dan ook relatief lang..quote:Op zondag 13 februari 2011 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, dan zit ie bij mij ook in de weg denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je buik vroeger in de weg zat. Niet om lullig te zijn, maar dat zou best kunnen!
Het kan heel geen kwaad om af en toe te rekken en stretchen inderdaad. Volgens mij heb je daar later veel profijt van.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan zit ie bij mij ook in de weg denk ik![]()
Ik raak de grond nét nietMaar als ik elke dag zou gaan oefenenen, dan kan ik het vast op een gegeven moment! Misschien moet ik dat eens gaan doen, soort van klein persoonlijke doel
![]()
De grond raken met je neus?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Chicolate het volgende:
Maar Co, als je met je neus je knie kan raken, maar de grond niet, wat zou dat dan betekenen?
quote:
Heu, ik was niet altijd dik en vroeger kon ik het ook nietquote:Op zondag 13 februari 2011 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je buik vroeger in de weg zat. Niet om lullig te zijn, maar dat zou best kunnen!
Ik denk dat meestal bij lange benen ook lange armen horen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Chicolate het volgende:
Maar Co, als je met je neus je knie kan raken, maar de grond niet, wat zou dat dan betekenen?
Ja, ik heb het tenslotte al eerder gedaan, maar toen was ik wel doodquote:
ach, ik was gisteren ook doodquote:Op zondag 13 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het tenslotte al eerder gedaan, maar toen was ik wel dood.
Ben benieuwd naar m'n tijd, vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |