abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92681430
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92681649
Ren ze Mo! *O* En Razz mag morgen wel bij mij komen joggingbroeken :7 dat was namelijk mijn planning ook. Mijn vader belde daarstraks, mams had al niet meer zoveel pijn *O* en er was een H&M-pakket gekomen. Dus met mijn auto naar hem gereden (anderhalve straat :') ) en de schade aan mijn velg viel mee, alleen de wieldop was tamelijk bekrast.

En toen heeft ie mijn auto gewassen en heb ik 'm gestofzuigd w/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:05:34 #3
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92681714
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo, hardloopkleding aan, *O* :W
Heb je al vaak weer gelopen?

Ik wil ook :(
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92681748
Het was nog best leuk fotoweer vandaag, het regende niet eens meer O+

quote:
@Cali: ah jij ook al blessures door het sporten. Succes ermee he :*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92681781
Prutlijstjestijd *O*

O: banaan
S: RPM
T: bakje griekse yoghurt
T: klein stukje aardbeientaart
T: toastjes met kittige pip / komkommersalade, Duveltje (het bier }:| )
D: vegaburgert, rode kool, bietjes, aardappels
T: meer drank, want de hort op

:')

Het is maar goed dat ik maandag ga Valentijnsfietsen, met Duvel (het vriendje }:| )

En morgen wordt niet veel beter, want kraamvisite en dan 's avonds eten bij een vriendin die heel goed en lekker (en kcal-rijk) kan koken :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92681800
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrek :D helemaal niet gezien, maar er zitten dus ook alweer roze knoppen in.

O+ LENTE! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 16:09:35 ]
pi_92681806
Mijn goede daad voor vandaag ook alweer gedaan, kwam mijn tante bij de Lidl tegen en die wilde voor op haar nieuwe PC een Office pakket kopen (a 129 euro of wat kost dat...). Nu heb ik via Surfspot voor haar Office 2010 besteld, 18.75 euro 8-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:15:46 #8
277802 _Calimero_
pi_92682062
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

jij ook??
pi_92682227
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

jij ook??
Ja. Moest afgelopen training halverwege stoppen. Geirriteerde pees op mn onderbeen. Paar maanden geleden had ik een blauwe plek op de spieraanhechting van diezelfde spier, en waarschijnlijk is dat nog niet volledig genezen. Schijnt dat het ook nog steeds licht blauwgekleurd is. Nu is het een kwestie van wachten tot het geneest en niet overbelasten.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:23:01 #10
277802 _Calimero_
pi_92682305
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja. Moest afgelopen training halverwege stoppen. Geirriteerde pees op mn onderbeen. Paar maanden geleden had ik een blauwe plek op de spieraanhechting van diezelfde spier, en waarschijnlijk is dat nog niet volledig genezen. Schijnt dat het ook nog steeds licht blauwgekleurd is. Nu is het een kwestie van wachten tot het geneest en niet overbelasten.
Gedver. Blessures zijn stom. Maar wel goed als je er snel bij bent, om erger te voorkomen!
Het zou kunnen dat ik nu 'hielsporen' heb of zo iets, maar dan hopelijk wel beginnend, dus zou het met wat fysiotherapie en korte rust wel over moeten zijn!
pi_92682306
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik zie je foto, kijk naar buiten naar onze kersenboom en verrek :D helemaal niet gezien, maar er zitten dus ook alweer roze knoppen in.

O+ LENTE! O+
Een kersenboom O+
Heb net keurig een los ergonomisch toetsenbord gescoord en hier staan overal de sneeuwklokjes al. Lente!!!!!! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92682352
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Prutlijstjestijd *O*

O: banaan
S: RPM
T: bakje griekse yoghurt
T: klein stukje aardbeientaart
T: toastjes met kittige pip / komkommersalade, Duveltje (het bier }:| )
D: vegaburgert, rode kool, bietjes, aardappels
T: meer drank, want de hort op

:')

Het is maar goed dat ik maandag ga Valentijnsfietsen, met Duvel (het vriendje }:| )

En morgen wordt niet veel beter, want kraamvisite en dan 's avonds eten bij een vriendin die heel goed en lekker (en kcal-rijk) kan koken :').
qua eten vind ik het maar mager. Geen O, geen L, RPM en waarschijnlijk dansen...
pi_92682361
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

O+ LENTE! O+
Shut up! :{ }:|
pi_92682398
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Aww :* hier, omdat het in Zweden ook ooit weer Lente wordt:

Trouwens, geen echte kersenboom. Sierkers, ofzo. Geen fruit.
pi_92682406
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Een kersenboom O+
Heb net keurig een los ergonomisch toetsenbord gescoord en hier staan overal de sneeuwklokjes al. Lente!!!!!! *O*
}:|
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:29:39 #16
277802 _Calimero_
pi_92682543
Lente of niet, ik heb het de hele dag maar koud! }:|
pi_92682554

M'n uitzicht. Dat maanlandschap van sneeuw, dat is alle sneeuw die dit jaar verzameld is op de straat, dat gooien ze voor m'n deur neer..
pi_92682558
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Gedver. Blessures zijn stom. Maar wel goed als je er snel bij bent, om erger te voorkomen!
Het zou kunnen dat ik nu 'hielsporen' heb of zo iets, maar dan hopelijk wel beginnend, dus zou het met wat fysiotherapie en korte rust wel over moeten zijn!
Wat zijn hielsporen? Het klinkt niet lekker. Ik heb bij mezelf geen idee hoe ik het herstel kan bevorderen, behalve rust houden en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg :@. Want het is blijkbaar in 3 maanden nog steeds niet genezen.
pi_92682588
Goedemiddag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92682593
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Sorry Nynke :@
pi_92682631
Ach, het leven is ook wel mooi hoor, de zon scheen vandaag heerlijk en achter de ramen werd het zelfs een beetje warm. Maar, ik vind zeuren soms ook wel heerlijk!
pi_92682638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

M'n uitzicht. Dat maanlandschap van sneeuw, dat is alle sneeuw die dit jaar verzameld is op de straat, dat gooien ze voor m'n deur neer..
:*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:33:11 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92682690
Hoi :W.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:33:38 #24
277802 _Calimero_
pi_92682708
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zijn hielsporen? Het klinkt niet lekker. Ik heb bij mezelf geen idee hoe ik het herstel kan bevorderen, behalve rust houden en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg :@. Want het is blijkbaar in 3 maanden nog steeds niet genezen.
Visualisatie helpt! *O*
stel je voor dat het lichaamsdeel in kwestie aan het herstellen is (dat de pees heelt, ontspant, weet ik 't)
en wat ook handig is, om toch met je sport bezig te zijn is in gedachten oefenen. Door je voor te stellen dat je aan het trainen bent (is hele techniek hoor, kan ik niet 1, 2, 3 uitleggen) is hetzelfde deel in je hersenen actief als wanneer je echt traint. je techniek verbetert erdoor, en je kunt er zelfs sterker van worden ^O^

Ik heb er vandaag ook pas voor het eerst van gehoord, maar het heeft te maken met de pees die onder je voet loopt, die overbelast is..
pi_92682779
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Heb je al vaak weer gelopen?

Ik wil ook :(
3e keer deze week :) dus zit nog netjes op het Evy schema ;) maar wil eigenlijk om de dag, alleen was gisteren de motor er tussen gekomen :') dus nu zaten er twee dagen tussen :P
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:36:55 #26
277802 _Calimero_
pi_92682833
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

3e keer deze week :) dus zit nog netjes op het Evy schema ;) maar wil eigenlijk om de dag, alleen was gisteren de motor er tussen gekomen :') dus nu zaten er twee dagen tussen :P
Netjes hoor!
pi_92682908
oh, en zie de TT change..

regen ;( als het gaat regenen als ik al ren vind ik t niet erg, maar nu begonnen we in de zeikregen :P

zo lekker douchen 8-)
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:45:20 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92683112
Syrena, fijn dat je moeder weer wat minder pijn heeft!

Kan mij voorstellen dat je het zat bent Jeager.

Goed van jullie sporten allemaal *O* Wil ook hardlopen maar na een werkdag ben ik fysiek daartoe niet meer in staat.

Lijst:
O: 450 gram magere kwark
T;s: grote appel, peer, tomaat, cup a soup kerrie, worteltjes
L: 3 boterhammen met achterham, cup a soup champignon, grote beker melk
T's: sinaasappel, 2 slagroomsoesjes, blokje choco
D: 500 gr. broccoli, doperwten, gebakken aardappelen en gebakken poon :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92683531
Ik heb nu net ook hardgelopen, 5 km. precies en in de regen inderdaad, maar dat vind ik niet zo erg.

Nu als beloning in bad met boek, wodka en bakje chips. :7
pi_92683644
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu net ook hardgelopen, 5 km. precies en in de regen inderdaad, maar dat vind ik niet zo erg.

Nu als beloning in bad met boek, wodka en bakje chips. :7
oeh O+ _O_
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:10:18 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92683926
D gaat niet door, teveel toastjes :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92683942
ik heb zo 't idee dat dat wel meevalt :@ :X
Ja doei.
pi_92684003
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo 't idee dat dat wel meevalt :@ :X
Ja. Ik ook. Dit betekend dat je de hele dag geen enkele fatsoenlijke maaltijd eet, lieve XM. Je kunt ook om 20.00 uur nog lekker avondeten.....
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:18:54 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92684210
Er staan hier 2 zo goed als lege 300gr bakjes salade op tafel :{w.
pi_92684252
dan heb je nog steeds niets fatsoenlijks gegeten, maargoed, je doet 't jezelf aan ^O^
Ja doei.
pi_92684270
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je nog steeds niets fatsoenlijks gegeten.
Dat dus.
pi_92684335
ik ga zo maar 's aan de pizza's beginnen :9
Ja doei.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:30:53 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92684579
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's aan de pizza's beginnen :9
Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:
Tonijnpizza met ui, paprika, champginons en extra cheddarkaas
Chirozopizza met dezelfde ingredienten.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92684728
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:
Tonijnpizza met ui, paprika, champginons en extra cheddarkaas
Chirozopizza met dezelfde ingredienten.
Ik denk dat je chorizo bedoelt? ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:38:07 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92684814
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk dat je chorizo bedoelt? ;)
Nee :6
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:44:58 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92685108
Daglijstje
o. omelet van 2 eieren met 3 plakken gebakken gedroogde ham
t. -
l. kwart plaatpizza (ui, gorgonzola, kaas, gevulde paprika met roomkaas, paprika, courgette)
t. 2 bolletjes ijs
d. gegrilde kip (1/3 kip ongeveer) + kwart plaatpizza + glas tequilla
t. chips met tequilla denk ik

Edit: Wat een lijstje :') Ik denk dat ik er nog maar een paprika, wat rauwe wortels en misschien een met geitenkaas gevulde paddestoel tegenaan gooi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:48:43 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92685248
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee :6
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92685282
O: Afbakbroodje met witte chocopasta
L: Afbakbroodje met kaas
T: Vier Daims
T: Drie zandkoekjes
T: Tiramisutoetje
D: Spaghetti ala papa :+

Suiker anyone :@
pi_92685377
Vanmorgen bij het boodschappen halen beetje misselijk en daas, dus ik heb voor komende week geen verse groenten in huis. Nu ben ik bij mijn vader en voel ik me weer prima en vind ik dat nogal stom van mezelf, ga morgen dus nog even naar de super voor groentes.
pi_92685529
Goedemiddag :)

Wat heb ik gemist?
Was vrijdag naar black swan, prachtige film enzo, jammer dat ik me verschrikkelijk beroerd voelde en da er allemaal schorriemorrie in de cinema zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:04:17 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92685881
9 keer :o *perruche onder fleecedekentje op de bank schopt met thermometer en thee*

*chicohuis gezwaaid* O+ Onze minimeet is al erg lang geleden! Maffe realisatie! Chico O+

A'dam was fijn! Met vriendje rondgekacheld, twee boeken gevonden voor mn thesis, en morgen gaan we Totoro kijken! Oh, en ik heb een niet-zo-slank-verantwoord broodje Hema-worst op :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:06:51 #47
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92685954
Ach jeetje Perruche! :* Voel je je vandaag weer iets beter?

Waar woon jij eigenlijk Maria? Vroeg ik me ineens af :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92686047
:* tenk you!

Ja wel iets beter, alleen zou morgen vliegen maar dat zie ik echt niet gebeuren. Zo even mn vlucht verzetten.

Nou ja dus gisteren heb ik alleen ontbijt op eigenlijk aangezien de rest er weer uit is :') en vandaag wat druifjes en een halve banaan :D zometeen nog een beschuitje proberen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:14:26 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92686190
Beschuitjes zijn veilig voedsel! :Y Met jam of kaas :Y)

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
Ach jeetje Perruche! :* Voel je je vandaag weer iets beter?

Waar woon jij eigenlijk Maria? Vroeg ik me ineens af :P.
Alkmaar! :Y
pi_92686204
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemiddag :)

Wat heb ik gemist?
Was vrijdag naar black swan, prachtige film enzo, jammer dat ik me verschrikkelijk beroerd voelde en da er allemaal schorriemorrie in de cinema zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awh -O- beterschap! :o
Ja doei.
pi_92686252
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef Perruche het volgende:
:* tenk you!

Ja wel iets beter, alleen zou morgen vliegen maar dat zie ik echt niet gebeuren. Zo even mn vlucht verzetten.

Nou ja dus gisteren heb ik alleen ontbijt op eigenlijk aangezien de rest er weer uit is :') en vandaag wat druifjes en een halve banaan :D zometeen nog een beschuitje proberen.
Beterschap! :*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:20:35 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92686409
Beterschap Perruche! :*
Maria, dat doet een belletje rinkelen :+.
pi_92686598
Beterschap Perruche!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:28:37 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92686707
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef Rituals het volgende:
Beterschap Perruche! :*
Maria, dat doet een belletje rinkelen :+.
Da kan zijn, want ik heb eens een wikkeltruitje van je gekocht! :P Die nu overigens aan de schoonmamma vergeven is, want hij was me, ondanks dat ie zo lekker zacht was enzo, toch helaas wel echt te groot! Maar hij heeft toch een goed huisje gevonden :P
pi_92686805
Beterschap Perruche :*
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:31:50 #56
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92686822
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da kan zijn, want ik heb eens een wikkeltruitje van je gekocht! :P Die nu overigens aan de schoonmamma vergeven is, want hij was me, ondanks dat ie zo lekker zacht was enzo, toch helaas wel echt te groot! Maar hij heeft toch een goed huisje gevonden :P
Dat weet ik nog inderdaad! :Y En ik weet ook nog dat hij jou ook te groot was :P. Jammer, want hij was inderdaad heel zacht O+.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:39:59 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92687082
Beterschap Perruche! Dat klinkt niet plezierig :').
pi_92687117
pfffffffffffff ik ontplof.. samen met vriendje 1 gegrilde kip gedeeld.. dat was echt veel...

de tomaat, komkommer feta salade gaat maar ff terug de koelkast in :')
pi_92687137
:D
Nee het was geen pretje. Nu wel een beetje beter, 2 beschuitjes gegeten :9
dat was lang geleden, lekker hoor!
pi_92687145
lijstje:

O: bakje yoghurt bosbessen smaak
T/L: Boterham ham kaas en boterham filet AM
T: Volkoren beschuit met frambozenjam O+
D: Frites met kipsate (zonder bergen satesaus) en een snackje achteraf ;)
T: Heb nog B&J ijs :@ maar wie weet heb ik geen trek..
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:48:34 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92687314
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Perruche het volgende:
:D
Nee het was geen pretje. Nu wel een beetje beter, 2 beschuitjes gegeten :9
dat was lang geleden, lekker hoor!
Toen onze kat 11x had overgegeven op 1 dag, had ie een haarbal. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn :').
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:50:23 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687347
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Toen onze kat 11x had overgegeven op 1 dag, had ie een haarbal. Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn :').
:D.

Ik heb vijf huiswerkinstituten in de buurt gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerd :') aangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré :). Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92687361
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb vijf huiswerkinstituten gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerd :') aangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré :). Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school :).
oh dat lijkt me echt leuk werk om te gaan doen!

wat slim om voor zoiets te kiezen nu!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:51:34 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687371
En oh men, naarstig op zoek zijn naar werk is eigenlijk zo energieslurpend :X. Ik gun mezelf geen moment rust. Soms wil ik even snel iets opzoeken en dan ben ik weer de hele middag bezig :% .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:52:37 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687393
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef progje het volgende:

[..]

oh dat lijkt me echt leuk werk om te gaan doen!

wat slim om voor zoiets te kiezen nu!
Ja! En het betaalt stukken beter dan TNT ;) (minimaal 10 euro bruto). En ik houd nog genoeg tijd over om te solliciteren :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:53:10 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92687411
Update:
Daglijstje
o. omelet van 2 eieren met 3 plakken gebakken gedroogde ham
t. -
l. kwart plaatpizza (ui, gorgonzola, kaas, gevulde paprika met roomkaas, paprika, courgette)
t. 2 bolletjes ijs
d. gegrilde kip (1/3 kip ongeveer) + kwart plaatpizza + glas tequilla
t. peer + gevulde reuzenportabella met geitenkaas en honing (normaal zitten er twee in een bakje, nu maar 1)
t. chips en paprika
pi_92687425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja! En het betaalt stukken beter dan TNT ;) (minimaal 10 euro bruto). En ik houd nog genoeg tijd over om te solliciteren :).
echt top!

Ook als je wel weer een baan zoekt in het onderwijs (ik weet niet precies of je dat nog wil? :@)

want het is natuurlijk ook perfect voor je werkervaring!
pi_92687504
Vik, ik heb een vraagje, hopelijk komt dit niet lomp over, maar ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet :)

Maar met zo'n CI :? die jij hebt, kan je dan gewoon goed horen als je 1 op 1 met iemand praat, of in kleinere groepen? En wat is precies de reden dat telefoneren voor jou erg vervelend is? Komt het omdat je dan iemand zijn/haar lippen niet kan zien? Of kan je CI daar niet goed mee omgaan?

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat voor een apparaat het precies is en wat er wel/niet de beperkingen van zijn :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:57:01 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687535
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef progje het volgende:

[..]

echt top!

Ook als je wel weer een baan zoekt in het onderwijs (ik weet niet precies of je dat nog wil? :@)

want het is natuurlijk ook perfect voor je werkervaring!
Ik denk niet dat een baan in het onderwijs nog gaat lukken, eerlijk gezegd, gezien de schaarste aan particuliere scholen en scholen voor speciaal onderwijs (waar ook nog eens ontslagen gaan vallen de komende tijd). En eigenlijk ben ik me nu alweer aan het oriënteren op / ontwikkelen in een andere richting :).

Maar dit is wel echt een léuke tijdelijke baan idd :Y. Maar op langere termijn brengt het onvoldoende in het laatje :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:02:06 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687675
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef progje het volgende:
Vik, ik heb een vraagje, hopelijk komt dit niet lomp over, maar ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet :)

Maar met zo'n CI :? die jij hebt, kan je dan gewoon goed horen als je 1 op 1 met iemand praat, of in kleinere groepen? En wat is precies de reden dat telefoneren voor jou erg vervelend is? Komt het omdat je dan iemand zijn/haar lippen niet kan zien? Of kan je CI daar niet goed mee omgaan?

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat voor een apparaat het precies is en wat er wel/niet de beperkingen van zijn :)
Wat een onbeschofte vraag :{w ;).

1 op 1 functioneer ik in principe prima, mits er niet teveel lawaai om me heen is en de ander gunstig zit tov mij (liefst direct rechts). Soms moet ik wel even aan een nieuwe stem wennen, maar dat duurt maar 5 minuten.

Kleine groepjes gaat ook nog wel, maar dan mis ik wel veel meer als iedereen door elkaar heen praat en ik niet zo snel kan zien wie nu aan het woord is :') En dan moet het ook gewoon echt stil zijn verder :P. Dus in een restaurant is lastig, maar op een verjaardagsfeestje valt het dan wel weer mee. Of in een kantoorruimte ofzo (er zijn trouwens ook hulpmiddelen voor, zodat ik vergaderingen beter kan volgen).

En wb telefoneren: dat is vooral drempelvrees, denk ik. Ik durf het met mensen die ik ken en dan gaat het meestal ook wel goed, maar ik durf het niet met mensen die ik niet ken :') Daar moet ik dus nog een keer overheen zien te komen :X. Met liplezen gaat de communicatie sowieso wel een stuk gemakkelijker ja :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_92687908
Nou Vik het oefenmateriaal bevindt zich om je heen ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:15 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687966
Oh, en dat van vanmiddag was denk ik ook een beetje boosheid tov TNT, omdat ik vind dat ze niet moeten eisen dat ik aan de telefoon kom, terwijl ik dat niet zeg te kunnen. En dan vind ik dat bedrijven daar maar rekening mee moeten houden :X. Heb het bij het UWV ook al een keer gehad, toen moest ik even wat zeggen in de telefoon, ter verificatie ofzo :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92687974
@Vik: bedankt voor je eerlijke antwoord, ik was echt oprecht nieuwsgierig.

Ik kan erg goed begrijpen dat je drempelvrees hebt voor telefoneren.
Je zegt zelf dat je soms moet wennen aan een stem, je zou maar net iemand aan de telefoon krijgen die je niet goed kan verstaan. En die ander dan duidelijk maken dat je hem/haar niet goed kan verstaan lijkt me dan ook gewoon vervelend... En in deze maatschappij mag je al blij zijn als iemand 1 minuut de tijd neemt om even goed naar je te luisteren!

Ik vind het sowieso mega knap je gewoon voor de klas bent gaan staan...
Bedoel pfffffffffff.. ik zou het echt niet durven, gewoon omdat pubers altijd zo enorm irritant en veroordelend zijn... echt knap van je ^O^
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:37 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92687980
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
Nou Vik het oefenmateriaal bevindt zich om je heen ;)
Ja ~O> . Ik ben zeer benieuwd of er ergens een plekje voor me is!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:45 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92687986
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef progje het volgende:
pfffffffffffff ik ontplof.. samen met vriendje 1 gegrilde kip gedeeld.. dat was echt veel...

de tomaat, komkommer feta salade gaat maar ff terug de koelkast in :')
Echt? Krijg een hele kip echt heel makkelijk op, met patat en satesaus :9

Aww beterschap Perruche!

wat is het toch met Black Swan.. ben echt niet meer in de films :')
pi_92688006
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en dat van vanmiddag was denk ik ook een beetje boosheid tov TNT, omdat ik vind dat ze niet moeten eisen dat ik aan de telefoon kom, terwijl ik dat niet zeg te kunnen. En dan vind ik dat bedrijven daar maar rekening mee moeten houden :X. Heb het bij het UWV ook al een keer gehad, toen moest ik even wat zeggen in de telefoon, ter verificatie ofzo :').
En gelijk heb je hoor.. er wordt veel te weinig rekening gehouden met mensen met een bepaalde beperking .. (pff dit zeggen voelt al weer zo lomp :@)

Maar ik word daar soms echt moe van.. niemand houdt tegenwoordig nog rekening met elkaar...
pi_92688061
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Echt? Krijg een hele kip echt heel makkelijk op, met patat en satesaus :9

Ja, maar ik zit de laatste tijd sowieso snel vol.. vroeger kon ik meer in 1x eten..
Misschien ook omdat ik vroeger 30KM per dag moest fietsen voor school ;)

Nu probeer ik dus ook braaf om de 2 uur iets te eten... zodat ik wel genoeg binnen krijg, maar in het weekend blijft dat soms wat moeilijk door laat opstaan.

En ik ga me ook niet, uhm, hoe noem je zoiets, overeten? want dat voelt echt niet fijn...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:15:45 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92688104
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef progje het volgende:
@Vik: bedankt voor je eerlijke antwoord, ik was echt oprecht nieuwsgierig.

Ik kan erg goed begrijpen dat je drempelvrees hebt voor telefoneren.
Je zegt zelf dat je soms moet wennen aan een stem, je zou maar net iemand aan de telefoon krijgen die je niet goed kan verstaan. En die ander dan duidelijk maken dat je hem/haar niet goed kan verstaan lijkt me dan ook gewoon vervelend... En in deze maatschappij mag je al blij zijn als iemand 1 minuut de tijd neemt om even goed naar je te luisteren!
Idd. Als het een keer fout gaat, durf ik het meteen de komende 10 jaar niet nog eens te proberen :+.

quote:
Ik vind het sowieso mega knap je gewoon voor de klas bent gaan staan...
Bedoel pfffffffffff.. ik zou het echt niet durven, gewoon omdat pubers altijd zo enorm irritant en veroordelend zijn... echt knap van je ^O^
Thanks :) Daar ben ik ook best trots op idd. Ik heb steeds gezegd: "ja dat doe ik niet hoor, dat kan ik toch niet!" en toen heb ik het gewoon geprobeerd. Daar heb ik de mooie levensles uitgehaald dat je - binnen enigszins realistische grenzen, dat wel ;) - niet voortdurend moet zeggen dat je iets toch niet kunt, maar het gewoon moet proberen :).

Pubers zijn idd nogal snel van "zuuuuuuuuuuuuuucht!" :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:16:14 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92688121
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef progje het volgende:

[..]

Ja, maar ik zit de laatste tijd sowieso snel vol.. vroeger kon ik meer in 1x eten..
Misschien ook omdat ik vroeger 30KM per dag moest fietsen voor school ;)

Nu probeer ik dus ook braaf om de 2 uur iets te eten... zodat ik wel genoeg binnen krijg, maar in het weekend blijft dat soms wat moeilijk door laat opstaan.

En ik ga me ook niet, uhm, hoe noem je zoiets, overeten? want dat voelt echt niet fijn...
Snap ik hoor maar ik voel mij altijd zo'n vreetmonster als ik dat zie :D
Gelukkig heb ik nog Sigme, Lau en Tink :P

Heerlijk lijstje Tink, jammie
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:20:28 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92688273
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Snap ik hoor maar ik voel mij altijd zo'n vreetmonster als ik dat zie :D
Gelukkig heb ik nog Sigme, Lau en Tink :P

Heerlijk lijstje Tink, jammie
Je bent ook een vreetmonster, maar je eet - meestal :P - gezonde dingen, dus dan mag het ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92688381
vroeger :+

toen ik nog @ boerderij woonde, veel buiten was, in de zomer altijd de hele week op het land werkte en dus 30KM per dag moest fietsen at ik dus echt mega mega veel...

Tegenwoordig eet ik dus een stuk minder, maar dat is niet zo gek met een hele dag op je kont zit baan :+

En @uniek: jij hebt toch ook een baan waarin je veel beweegt dus zo gek is het niet (en dan wandel je ook nog vaak!)
pi_92688418
vond deze foto opeens van mijn broertje en zijn dochter (onderhand 3 jaar oud denk ik die foto)
*smelt*

pi_92688780
Beterschap Perruche! Wat een narigheid! en vanwege dat schorriemorrie wil ik, ga ik!, niet meer naar De Munt.

Skattige foto progje, jonge papa!
pi_92688818
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:31 schreef anna82 het volgende:
Beterschap Perruche! Wat een narigheid! en vanwege dat schorriemorrie wil ik, ga ik!, niet meer naar De Munt.

Skattige foto progje, jonge papa!
ja, dat was ook niet helemaal zo de bedoeling ;)
maar gelukkig allemaal redelijk goed gekomen :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:32:52 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92688834
Oww lief O+
pi_92689013
Definitief lijstje:

S: 20 minuten heeeel hard lopen
O: yoghurt met hele mango en veel muesli
B: 30 minuten wandelen, 15 met zware bepakking
L: 3 volkorenboterhammen met gerookte makreel, 1tje met hagelslag
T: handje chocolate chips
D: ovenfrietjes, biefstuk, peultjes en appelmoes
D: B&J.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:48:38 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92689576
Leuke foto, lief uitziend kindje O+

Vik: ik heb ook een hekel aan bellen :+ In Leeds moest ik eens met een of andere instantie bellen (voor national insurance number) en toen kreeg ik een vrouw met een HEUL sterk Yorkshire accent aan de lijn, icm telefoonruis moest ik haar diverse keren vragen zich te herhalen, en dan denk ik nog wel best goed Engels te kunnen :P :')

"Djoevejaaaw ette mohm'h?" (Do you have a job at the moment?)
"Wuhsyer addreh?" (What is your address?)

Ofzoiets :+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:50:31 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92689690
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke foto, lief uitziend kindje O+

Vik: ik heb ook een hekel aan bellen :+ In Leeds moest ik eens met een of andere instantie bellen (voor national insurance number) en toen kreeg ik een vrouw met een HEUL sterk Yorkshire accent aan de lijn, icm telefoonruis moest ik haar diverse keren vragen zich te herhalen, en dan denk ik nog wel best goed Engels te kunnen :P :')

"Djoevejaaaw ette mohm'h?" (Do you have a job at the moment?)
"Wuhsyer addreh?" (What is your address?)

Ofzoiets :+

Ja, bij het UWV werken ook veel buitenlandse vrouwen en een aantal daarvan spreken echt slecht verstaanbaar Nederlands (echt met zo'n Surinaamse tongval). Mark had er al eens één aan de lijn en ik had al eens één tegenover me :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:54:40 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92689863
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, bij het UWV werken ook veel buitenlandse vrouwen en een aantal daarvan spreken echt slecht verstaanbaar Nederlands (echt met zo'n Surinaamse tongval). Mark had er al eens één aan de lijn en ik had al eens één tegenover me :').
Ohja dat lijkt me voor jou meteen een stuk lastiger ja!

Met accenten van buitenlanders die Nederlands praten ben ik wel goed, maarja ik heb vanaf den beginne oefening gehad natuurlijk :+ Ik dacht altijd dat mijn pa vet goed Nederlands kon (vond ie zelf ook), en toen kwam ik ineens allemaal mensen tegen die toegaven hem nauwelijks te kunnen verstaan :')
Hij had eigenlijk best wel een sterk accent,"Ieke spreke gèwoon goed Enederlans", enzo, als ik het me goed probeer te herinneren oO<
pi_92690246
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D die had ik als eerste aan de tel.
Ik dacht al hmm das niet helemaal handig.
Maar als je wil oefenen vreemden bellen doelde ik met het oefenmateriaal bevindt zich nu op dit moment om je heen.;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:17:32 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92690738
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:Met accenten van buitenlanders die Nederlands praten ben ik wel goed, maarja ik heb vanaf den beginne oefening gehad natuurlijk :+ Ik dacht altijd dat mijn pa vet goed Nederlands kon (vond ie zelf ook), en toen kwam ik ineens allemaal mensen tegen die toegaven hem nauwelijks te kunnen verstaan :')
Hij had eigenlijk best wel een sterk accent,"Ieke spreke gèwoon goed Enederlans", enzo, als ik het me goed probeer te herinneren oO<
Dat is mijn grootste angst ook altijd hier :@ Mijn man verstaat me prima als ik Duits spreek, maar ik ben altijd onzeker als ik met anderen in gesprek ben.
pi_92691179
Ja dat heb ik ook nog steeds als ik engels moet spreken voor mijn werk..
Ook al gaat mij dat tegenwoordig echt wel goed af.

Toen ik 2 weken in Boston was ook, op een gegeven moment had ik tijdens een gesprek tussen mijn collega en baas (in mega snel engels / Amerikaans) door dat ze elkaar niet begrepen en heb ik ze dat ook verteld! Maar ja, even zelf het gesprek onderbreken en dan mijn zegje gaan doen, pfff...

Ook al heeft mijn Amerikaanse baas al meerdere keren gezegd dat ik prima engels spreek.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:31:19 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92691358
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef progje het volgende:.....
Ook al heeft mijn Amerikaanse baas al meerdere keren gezegd dat ik prima engels spreek.
Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.
pi_92691769
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat wordt tegen mij ook altijd gezegd... dat mijn Duits zo goed is. Maar als mijn Duits echt zo goed is, zouden ze het niet steeds tegen me zeggen. Dan zou het een vanzelfsprekendheid zijn.
Of ze vinden het bijzonder, dat je duits zo goed is.

M'n nederlands is belabberd....Ik vraag me echt af hoe dat moet als ik in NL een sollicitatiegesprek heb!
pi_92691794
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Naja het komt meer omdat ik zelf steeds zo onzeker loop te doen.. en stiekem dus ook wel op zoek ben naar bevestiging. Mijn Amerikaanse baas dacht dat ik een stil "onzeker" meisje was..

Tot hij me eens NL hoorde praten tegen een andere collega in een ferme discussie ;)
(Mijn baas heeft 10 jaar in NL gewoond dus spreekt een beetje NL en naja hij hoorde natuurlijk ook wel aan de toon dat ik me niet zomaar gewonnen gaf.)
pi_92691941
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb vijf huiswerkinstituten in de buurt gevonden waarbij ik kan solliciteren. Hopelijk vinden ze me nu niet overgekwalificeerd :') aangezien ik geen student meer ben en bovendien een onderwijsbevoegdheid heb). Maar hopelijk is dat laatste juist alleen maar een pré :). Kan gelukkig wel goed beargumenteren waarom ik juist op een huiswerkinstituut wil werken en niet op een gewone school :).
Zolang ze jou niet meer hoeven te betalen dan de studenten, wat is dan het probleem? :P
pi_92692058
Goedenavond!

Beterschap, Perruche!

Baardmans en ik gaan morgen high tea' en. :9 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:06:05 #98
331 Merel
Be here now.
pi_92693051
Hallooooo :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92693112
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond!

Beterschap, Perruche!

Baardmans en ik gaan morgen high tea' en. :9 .
Ik ga iets heel anders doen met de Duutser morgen! :9
pi_92693209
Lijstje:

O: kaiserbroodje, jam/cornedbeef, snee krentenbrood.
S: 3 kwartier cardo, half uur kracht
L: kom chinese tomatensoep met kip, volkoren cracker
T: twee scholiertjes a 60 kcal per stuk
D: tosti van bruin brood, twee mini geroosterde broodjes van bolletje met speculoos.
T: appel

Is er hier iemand verder met kappers ervaring? Ik heb namelijk mijn haar laten higlighten. Alleen de lokken zijn op de bovenkant van mijn hoofd veeelll te dik en TE licht. Ik lijk net een dodo serieus geen gezicht... Weet iemand of de kapper alleen wat donkere lokken ertussen kan zetten? Net als highlights maar dan met mijn eigen haarkleur zegmaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')