Heeft hij een tattooquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een vreselijke tatoeage die ster
Ja toch? Op z'n rechter bovenarm?quote:
ik heb hem nog niet gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja toch? Op z'n rechter bovenarm?
Tis een hele grote zwarte ster...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gezien
Ik hou van tattoo vandaar mijn vraag
Wat heeft deze cap met Jurien te maken?quote:
20000 euro boete!quote:
Of hij zwakt het wat af voor TV.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef kvd het volgende:
Hoorde ik het goed? Zei hij nou dat hij een keertje anabolen had geslikt. Dus 1 keer? En dat is dan het geheim? Iets wat je 1 keer doet/neemt? Wat een flutgeheim is het dan...
Als het is afgezwakt is het nog niks...kom op, 1 keer anabolen en dan als geheim hebben 'ik heb anabolen geslikt'. Dan kan ik er ook wel gaan zitten met als geheim dat ik blow (in al mijn 34 jaar misschien 5 keer geblowd). Het is gewoon net niks snap je, of hij nou de waarheid verteld met die ene keer, of het afzwaktequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of hij zwakt het wat af voor TV.
eens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Als het is afgezwakt is het nog niks...kom op, 1 keer anabolen en dan als geheim hebben 'ik heb anabolen geslikt'. Dan kan ik er ook wel gaan zitten met als geheim dat ik blow (in al mijn 34 jaar misschien 5 keer geblowd). Het is gewoon net niks snap je, of hij nou de waarheid verteld met die ene keer, of het afzwakte
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Danny het volgende:
[..]
eens.
SST2:
- Ik was broekplasser (tot mijn 2e)
- Ik ben dief (heb als zesjarige een dropje bij de sigarenboer gepikt)
- Ik ben een slet (sex gehad voor het huwelijk)
- Ik ben cokedealer (gast die coca-cola slijt aan supermarkten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |