Jurien Rosevinkquote:Jurien (31), de ruige kunstenaar uit het Noorden zoekt graag grenzen op. Deze stoere artistiekeling kan niet stilzitten. Jurien is altijd op zoek naar nieuwe ervaringen en avontuur. Hij laat zich niet leiden door regeltjes en volgt liever niet de gebaande paden. Zijn zakelijk instinct zorgt ervoor dat hij niet te vaak uit de bocht vliegt. Een ideale combinatie zou je zeggen.
Opeens? Net wel wat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Erg vaag dat het volgende topic opeens leeg is
http://www.dutchbodybuild(...)ppuser=47082&cat=500
meegenomen het huis in natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik google gewoon op voornaam en 1 van de geheimen. EN toen kwam ik opeeens op deze site.
Alle albums zitten vol, ik weet nog van me man, dat je een album kreeg als je foto;s had geplaatst
En nu issie opeens leeg?????
Verdacht
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Quinty. het volgende:
[..]
meegenomen het huis in natuurlijk [ afbeelding ]
veel bodybuilders worden kaal dankzij het gebruik van anabolenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Hij is kaal en had direct zijn eerste missie
wheheheequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
veel bodybuilders worden kaal dankzij het gebruik van anabolen
idd, maar hij moet erna nog een missie doen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Die missie lijkt me wel moeilijk. De bewoners zullen meteen denken dat het nep is wat hij doet.
Wel zo eerlijk, dat eerste gedeelte was zo goed als onmogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
idd, maar hij moet erna nog een missie doen!
Ach kom, hij begon zo ook eerst. En dat hij al z'n twijfels had toen hij het huis binnenging. Mensen hadden het hoe dan ook niet geloofd.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik vind dat hij heel slecht kan acteren. Ik bedoel, zijn uiterlijk had hij met zich mee. Hij hoefde alleen wat te lullen van 'ik voel me niet erg op m'n gemak en heb niet het gevoel dat ik bij de groep hoor. Ik denk daarom ook niet dat ik het hier 13 weken met jullie kan vol houden'.
En in plaats daarvan bleef hij maar door lullen over 'jullie geloven me niet'. Natuurlijk niet, als je dat gaat zeggen
zal wel een foutje zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:46 schreef Sjeen het volgende:
Echt vreemd, op de site staat dat zijn missie geslaagd is, zijn bedrag is nog maar 3500 euro en we hebben geen poging tot geheim raden van hem gezien... Blijft raar
Die heb ik dan gemist... Maar wat ik dan weer stom vind, is dat ze dat dus gisteren al verwerkt hadden op de site. Terwijl de wisseling van geld tussen Alex (?) en Gerard er nog niet op stond. Het gaat nog niet allemaal even soepelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Lesterr het volgende:
je zag in de vooruitblik dat hij op de rode knop ging drukken
Dan is je geld op!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Lesterr het volgende:
En wat als je op E 0,00 komt te staan?
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef Lesterr het volgende:
maar dan doe je nog wel mee?
En Mogen ze dan nog wel raden?
Missies doenquote:
Zie Tips voor de regie en de productie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:46 schreef Sjeen het volgende:
Echt vreemd, op de site staat dat zijn missie geslaagd is, zijn bedrag is nog maar 3500 euro en we hebben geen poging tot geheim raden van hem gezien... Blijft raar
Dat komt nog op tv, vanavond dan denk ik!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Maanvis het volgende:
Wat heeft ie dan fout gegokt? Geheim van wie en wat zei ie?
Kan je via de streams ook in de dagboekkamer kijken en luisteren dan?quote:
hoezo is het niet onstream geweest dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt nog op tv, vanavond dan denk ik!
Is het idd niet on stream geweest dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo is het niet onstream geweest dan?
Nee dat is toch allemaal in die geheime kamer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef Maanvis het volgende:
wtf ze zitten gewoon stemmingen en geheimen raden offstream te doen???
Bij BB kon je met de streams toch ook niet steeds alles in de dagboekkamer volgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef Maanvis het volgende:
wtf ze zitten gewoon stemmingen en geheimen raden offstream te doen???
jadaag BB is uit de oertijd, toen werd niet gepretendeerd dat alles live was. nu wel en nu kunnen we alles niet zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij BB kon je met de streams toch ook niet steeds alles in de dagboekkamer volgen?
Alleen in de algemene ruimtes? Toch? Ik weet het niet meer
wanneer is dat dan op de streams geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Rosevink het volgende:
Jurien heeft inderdaad op de knop gedrukt, maar 'gefaald'! DAT verklaard ook zijn huidige budget.
Dit is naar alle waarschijnlijkheid vanavond te zien op Net5.
In de eerste 2,5 dagen dat wij nog niet konden kijken mss?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wanneer is dat dan op de streams geweest.
sorry ik blijf zeuren
Nog vóórdat de live-streams begonnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wanneer is dat dan op de streams geweest.
sorry ik blijf zeuren
so much for transparantiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:17 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Nog vóórdat de live-streams begonnen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
so much for transparantie.
Volgende keer : GEEN KNOPPEN DRUKKEN VOORDAT WE ALLEMAAL LIVE MEE KUNNEN KIJKEN.
Goed speurwerk!! Nu weten we zijn geheim, hij is kind geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:40 schreef Stefan het volgende:
http://www.schoolbank.nl/klasgenoot/jurien-rosevink/3917333251
En meisjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Goed speurwerk!! Nu weten we zijn geheim, hij is kind geweest![]()
Het verloop verloop van dit 'onderzoek' lijkt mij nog niet echt 'beslissend'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Razor21 het volgende:
Ben al achter wat meer privé zaken gekomen van Jurien alleen jammer dat de meeste (belangrijke) accounts zijn gewist.
Gelukkig hebben we de screenshots nog.
Klopt maar heb nu een aantal gegevens waarmee ik verder kan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Het verloop verloop van dit 'onderzoek' lijkt mij nog niet echt 'beslissend'
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt maar heb nu een aantal gegevens waarmee ik verder kan.
Dacht nog netjes te doen door het niet zichtbaar te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef Refurb het volgende:
Op z'n site staat gewoon zijn mobiele nummer![]()
XXXXXXXXXX
En zo is de één netjes @Razor21 en de ander onwetend over het bedrijfsleven @Refurbquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dacht nog netjes te doen door het niet zichtbaar te maken
Heeft hij een tattooquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een vreselijke tatoeage die ster
Ja toch? Op z'n rechter bovenarm?quote:
ik heb hem nog niet gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja toch? Op z'n rechter bovenarm?
Tis een hele grote zwarte ster...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gezien
Ik hou van tattoo vandaar mijn vraag
Wat heeft deze cap met Jurien te maken?quote:
20000 euro boete!quote:
Of hij zwakt het wat af voor TV.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef kvd het volgende:
Hoorde ik het goed? Zei hij nou dat hij een keertje anabolen had geslikt. Dus 1 keer? En dat is dan het geheim? Iets wat je 1 keer doet/neemt? Wat een flutgeheim is het dan...
Als het is afgezwakt is het nog niks...kom op, 1 keer anabolen en dan als geheim hebben 'ik heb anabolen geslikt'. Dan kan ik er ook wel gaan zitten met als geheim dat ik blow (in al mijn 34 jaar misschien 5 keer geblowd). Het is gewoon net niks snap je, of hij nou de waarheid verteld met die ene keer, of het afzwaktequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of hij zwakt het wat af voor TV.
eens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Als het is afgezwakt is het nog niks...kom op, 1 keer anabolen en dan als geheim hebben 'ik heb anabolen geslikt'. Dan kan ik er ook wel gaan zitten met als geheim dat ik blow (in al mijn 34 jaar misschien 5 keer geblowd). Het is gewoon net niks snap je, of hij nou de waarheid verteld met die ene keer, of het afzwakte
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Danny het volgende:
[..]
eens.
SST2:
- Ik was broekplasser (tot mijn 2e)
- Ik ben dief (heb als zesjarige een dropje bij de sigarenboer gepikt)
- Ik ben een slet (sex gehad voor het huwelijk)
- Ik ben cokedealer (gast die coca-cola slijt aan supermarkten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |