quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef Sakura het volgende:Ik vind de cartoon juist erg goed, en enorm passend bij wilders zijn verborgen agenda.
Exacte weergave wat die door de joodse lobby gesubsidieerde idioot van plan is.
En dan meteen ook een reactie even op deze
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:[..]
Erbij halen?
Het is Wilders allemaal te doen om een Joods, etnisch gezuiverd Israel. Daar wil hij draagvlak voor creeeren in het Westen door alle islamieten als gevaarlijk en kwaadaardig af te schilderen. Daarom heeft hij die wetten tegen haatzaaien en discriminatie waar hij nu zelf voor vervolgd wordt ook altijd omarmd. Daarom protesteerde hij ook niet toen Theo van Gogh veroordeeld werd voor een column waarin hij de joden zou hebben gekwetst. Daarom deed zijn mafiamaatje-advocaat ook aangifte tegen meningsuitingen betreffende Israel. Daarom riep hij ook doodleuk op tot vervolging van de meningsuiting van krakers. En daarom doet hij het voorkomen alsof zijn vervolging een links complot tegen hem is, terwijl zijn eigen advocaat op tv vertelt dat het zo machtig interessant is omdat het juridisch onontgonnen terrein betreft.
Ah, dus de politici die naar Islamitische landen gaan op werkbezoek doen dit om van Nederland een Islamitische staat te maken? Of een Islamitische advocaat heeft een eigen Islamitische agenda en wil de Sharia invoeren?
Sorry, maar nu moet ik lachen Wilders doet niets anders dan andere politicussen. Werkbezoeken naar bepaalde landen. Laat hem dan een zwak voor een bepaald land hebben, maar wanneer je hem ervan verdenkt van Nederland een Joodse staat te willen maken? Gaat die opmerking net zo goed op voor mensen die in de politiek zitten, moslim zijn en een zwak voor een bepaald land of geloof hebben en dan van Nederland een Islamitische staat willen maken. Ze gaan op werkbezoek. Zijn angst voor de Islam zal er vast zijn, net als jouw angst voor een joodse staat
Zou hij voor Israël werken EN voor Nederland? Dan zou je misschien vraagtekens kunnen stellen over het loyaal zijn van een politicus aan Nederland, maar dat gevoel heb ik niet bij Wilders. Alhoewel hij wel een ander idee heeft dan ik van een samenleving binnen Nederland. Maar daar voldoen meerdere partijen niet aan met hun westerse allochtonen buiten willen sluiten, terwijl voor niet-westerse allochtonen alles apart geregeld moeten kunnen worden.
Ontopic
Ik denk wel Wilders steeds meer radicaliseert. Dat gevoel heb ik trouwens niet alleen bij Wilders. Ik snap niet dat hij zo dom is geweest om deze cartoon zoveel gratis reclame te geven. Denk niet dat ik de cartoon anders ooit had gezien.
Hij gooit zijn eigen glazen in met deze reactie, want het ene normaal vinden en het andere niet, terwijl het eigenlijk net zo kwetsend is mag jij je vraagtekens wel bij zetten. Ronduit belachelijk het ene wel moeten toelaten en het andere niet, terwijl beide kwetsend bedoeld zijn. Ik ben blij dat de meeste joden die de holocaust hebben overleefd al die zogenaamde humor niet meer hoeven te zien. Ik vraag me langzamerhand af wie de holocaust meer gebruikt om zielig gevonden te worden. De joden, of de niet-joden. Aan de hand van deze cartoon dus.
Voor de rest moet je er ook niet meer van maken dan het is. Een soort van boze reactie op het voorstel tokkies als één te zien. Gezinnen met probleem kinderen of in het bezit van een lid die het criminele pad op is gegaan te laten boeten met het voorstel van Wilders. Dat Joop dat het liefst eenzijdig shockerend doet is mij niet nieuw en is Wilders ook niet vies van.
Ook als stemmer van de PVV mag je over je stem wel goed nadenken. Die gaat trouwens voor meer partijen op met hun discriminerende voorstellen.