bronquote:Wilders boos om cartoon
AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.
Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.
Ik ga dit topic dan ook zeker volgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:56 schreef ABombali het volgende:
Het grappigste is nog wel dat alle Pvv-aanhangers allemaal redenen gaan verzinnen waarom dit niet mag, en al die Mohammed cartoons etc wel...
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:56 schreef ABombali het volgende:
Het grappigste is nog wel dat alle Pvv-aanhangers allemaal redenen gaan verzinnen waarom dit niet mag, en al die Mohammed cartoons etc wel...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Walgelijk die cartoons! Ik ben woedend over het gebrek van fatsoen! ranzige VARA!"
2 dagen later:
"Dit proces is een proces tegen de vrijheid van meningsuiting"
Joden erbij halen vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:56 schreef ABombali het volgende:
Er zijn toch 1,5 miljoen Nederlanders, die dat nog niet helemaal begrijpen, hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:00 schreef Jovatov het volgende:
Hier kijk ik niet eens van op. Het is toch iedereen al duidelijk dat Wilders' partij voor de 'Vrijheid' alleen Wilders 'Vrijheid' is, en niet die van de rest?
Ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ga dit topic dan ook zeker volgen
Boven de afbeelding staat het bijschrijft "Over de plannen van de PVV om een 'tuigdorp' op te richten."quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens wel knap dat Wilders zichzelf herkent in die bewaker. Kan hij bewijzen dat de tekenaar hem bedoelt? Ik vind het een typisch staaltje van 'slachtofferrolisme', eigenlijk. Hij ziet overal mensen die hem willen belasteren, zelfs als dat niet zo is..
Die begrijpen het prima hoor. Die hebben ook het liefst dat tuig (inc. familie) in een wooncontainer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er zijn toch 1,5 miljoen Nederlanders, die dat nog niet helemaal begrijpen, hoor.
Dat is nummer 1quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:03 schreef Asfyxia het volgende:
Wilders heeft gelijk. En mensen die het verschil niet snappen tussen een Mohammedcartoon en zoiets als dit zijn gewoon "links" en dus niet goed wijs.
Whehe, links al een heus scheldwoord gaan gebruiken... triestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:03 schreef Asfyxia het volgende:
Wilders heeft gelijk. En mensen die het verschil niet snappen tussen een Mohammedcartoon en zoiets als dit zijn gewoon "links" en dus niet goed wijs.
Neem dan de moeite om uit te leggen als je zo 'wijs' bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:03 schreef Asfyxia het volgende:
Wilders heeft gelijk. En mensen die het verschil niet snappen tussen een Mohammedcartoon en zoiets als dit, zijn gewoon "links" en dus niet goed wijs.
Ik ben wel benieuwd naar het verschil tussen 'gewoon links' en 'ongewoon links'..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:03 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Whehe, links al een heus scheldwoord gaan gebruiken... triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |