Hij gaat er anders wel lekker inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg de tt er niet helemaal lekker uit.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij gaat er anders wel lekker in
Bij mij over een tijdjequote:
Ohw, sorry hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef Kally het volgende:
Benny, klussen laat nog op zich wachten hoor, ik ging stofzuigen
Oeh dat lekkertje dan van RTL4quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
We regelen gewoon een team dat alles voor Kally doet. Dat ze gewoon rustig vanaf de bank kan zeggen wat er moet gebeuren.
Nee die van klussen die thomas ofzoquote:
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die van klussen die thomas ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ohw, die van EHET?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die van klussen die thomas ofzo
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Alles niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij gaat er anders wel lekker in
Hij zei toch niet waarinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat meer een ranzige nichtenopmerking, iets voor Patrique.
De mijn verbeelding laat weinig te wensen over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij zei toch niet waarin
En Siep lukt het allemaal een beetje?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijn verbeelding laat weinig te wensen over.
Ik ben een ranzige nicht aan het worden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijn verbeelding laat weinig te wensen over.
Ik ben een ranzige nicht aan het worden.
oke, je zit nog niet in de stoffige fase dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Ja hoor Symph, ben nog niet begonnen
Ik ben nog aan het plannen
Nee, ik kan nog aan het idee wennen, duurt nog wel een maand of 2 voor ik echt begin, moet even centjes hebben voor een nieuwe keukenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, je zit nog niet in de stoffige fase dus
'Even'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog aan het idee wennen, duurt nog wel een maand of 2 voor ik echt begin, moet even centjes hebben voor een nieuwe keuken
Belasting is liefquote:
Nou ja dat is het voordeel van een koophuisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou ja.![]()
Voor mij niet dit jaar.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat is het voordeel van een koophuis
Dat scheelt een boel inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
Het wordt ook geen dure keuken en de inbouwmeuk heb ik al dat scheelt
Hop van het balkon af, van 8 hoog!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
Geen gezeur met draadjes, als je hem zat bent flikker je hem naar beneden, je kinderen kunnen ook makkelijker bij het aanrecht én niks niet inbouwen.
Wat wil je nog meer.
precies!quote:
Ja diequote:
Als ik die kip was, zou ik wegvliegen, van 8 hoog vallen lijkt me zeer doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies!
Maar dan moet je niet vergeten de kip uit de oven te halen
..zou zonde zijn als dat op straat zou belanden
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mogen Benny en ik dan een keer komen spelen?
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mogen Benny en ik dan een keer komen spelen?
voel je niets van johquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik die kip was, zou ik wegvliegen, van 8 hoog vallen lijkt me zeer doen.
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de kastquote:Maar benny waar laat ik al mijn zooi dan?![]()
Neuh, flink wat drugs erin van te voren en hopquote:
Het vallen voel je wel. Het is de snelle veranderen van de richting en de G krachten die vrijkomen als je weer omhoogstuitert die pijn doen en dodelijk zijn.quote:
mensen stuiteren niet, alleen in Crankquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Het vallen voel je wel. Het is de snelle veranderen van de richting en de G krachten die vrijkomen als je weer omhoogstuitert die pijn doen en dodelijk zijn.
[/scientist]
Je komt wel degelijk weer los van de grond hoor, als je van 8 hoog naar benede gezeild komt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mensen stuiteren niet, alleen in Crank
Dat klitteband tussen de biefstukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurt nog wel ff voor die wortel gaar is denk ik.
maar dat zal een paar cm zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Je komt wel degelijk weer los van de grond hoor, als je van 8 hoog naar benede gezeild komt.
Die heb ik gehadquote:
Multifunctioneel.quote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik gehad
Zoog inderdaad wat stof op, je moet er alleen niet teveel van verwachten
Zo heb je ook koffieapparaten die het echt doen, ovens en dat soort dingen
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet
vadertje en moedertje spelen krijgt opeens een andere betekenis
Onder de tafelhut zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet
vadertje en moedertje spelen krijgt opeens een andere betekenis
Met een dekenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef JJH het volgende:
http://uk.answers.yahoo.c(...)0090823141315AAQrN0S
.quote:The human body, unfortunately, is not much of a ball. A head, for instance, dropped from a very high building, would transfer momentum to the earth, just like the ball, and that momentum would be transferred back to the skull....HOWEVER, unlike the ball, skulls typically aren't hard enough to withstand that kind of IMPULSE, and it would shatter. Organs that couldn't take the impulse would liquify, bones would break, etc. Now, inevitably, a couple pieces would bounce, maybe farther than you might expect, but as a whole, that's the reason we see a SPLAT instead of a bounce like a ball
Ja theedrinken met de knuffelsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie je... Siepie die snapt hem wel
Met poppen en plastic kopjes(en schoteltjes) toch?
En ranja!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie je... Siepie die snapt hem wel
Met poppen en plastic kopjes(en schoteltjes) toch?
quote:
Awwww, ik zie ineens een klein Hansje voor me onder de tafelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
Ik heb ooit een hele verjaardag onder de tafel gezeten, ik kwam er alleen onder weg voor mijn cadeautjes.
Dat dus...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja theedrinken met de knuffels
Of mijn jongste die dat met oma deed
Zat oma onder de tafel en een deken eroverheen whahaha
Ik maakte voor de lol staartdelingen enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
Ik deed dat eigenlijk nooit zo
Ik was meer van de auto's en in bomen klimmen enzo
OMG ook nog even bellen tijdens de valquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/795939/
het einde van de film Crank, waardoor mensen daadwerkelijk denken dat je stuitert
overigens huge spoiler alert
Staartdelingen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik maakte voor de lol staartdelingen enzo.
En schooltje spelen () en voor de rest echte meidendingen.
Slechte special effects trouwens. Het ziet er gelukkig helemaal niet realistisch uit.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/795939/
het einde van de film Crank, waardoor mensen daadwerkelijk denken dat je stuitert
overigens huge spoiler alert
Daar zijn mama's voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus...
Wij deden het alleen met het stapelbed.
Ik sliep boven, mijn broertje beneden. dekens naar beneden hangen en het was donker
Mama mocht de dekens weer goed doen, net als het matras omdraaien omdat het vies was van omgevallen drinken
Ik ontdekte met 9 jaar pas de barbie's, toen wilde ik ook niks anders meer en alles ervan hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik maakte voor de lol staartdelingen enzo.
En schooltje spelen () en voor de rest echte meidendingen.
Ik vond dat zooo leuk hè. Rekenen sowieso.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Staartdelingen?
Daar heb ik nooit de lol van ingezien.
Jij begint er toch overquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond dat zooo leuk hè. Rekenen sowieso.
Rekenen zolang als ik het nodig heb. Ik kan het ook wel prima. Maar voor de lol? Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond dat zooo leuk hè. Rekenen sowieso.
jep, maar das een van de moeilijkste dingen in special effects, realistisch vallen, ik heb maar heel weinig films gezien die dat nog enigszings geloofwaardig konden brengenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Slechte special effects trouwens. Het ziet er gelukkig helemaal niet realistisch uit.....
Ja maar bellen tijdens je val gaat wel heel ver hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, maar das een van de moeilijkste dingen in special effects, realistisch vallen, ik heb maar heel weinig films gezien die dat nog enigszings geloofwaardig konden brengen
Gewoon iemand uit een vliegtuig duwen en een cameraman en geluidsman erachteraan. Klaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, maar das een van de moeilijkste dingen in special effects, realistisch vallen, ik heb maar heel weinig films gezien die dat nog enigszings geloofwaardig konden brengen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon iemand uit een vliegtuig duwen en een cameraman en geluidsman erachteraan. Klaar.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon iemand uit een vliegtuig duwen en een cameraman en geluidsman erachteraan. Klaar.
Nee, heerlijk dat! Hebben we nu weer, Wizprof heet het, van die 'Er zijn zeven dwergen op opeenvolgende jaren geboren, de drie jongste dwergen zijn samen -vergeten hoeveel- jaar oud. Hoe oud zijn ze drie oudste dwergen samen?'-vragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Rekenen zolang als ik het nodig heb. Ik kan het ook wel prima. Maar voor de lol? Nee.
Ow, en ik kom niet veel verder dan het gewone huis tuin en keuken rekenwerk, en economie. Vergelijking enzo zijn niets voor mij.
jep, en de film zit vol met dat soort missersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar bellen tijdens je val gaat wel heel ver haha
Dat is meer logisch nadenkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, heerlijk dat! Hebben we nu weer, Wizprof heet het, van die 'Er zijn zeven dwergen op opeenvolgende jaren geboren, de drie jongste dwergen zijn samen -vergeten hoeveel- jaar oud. Hoe oud zijn ze drie oudste dwergen samen?'-vragen.
Jongste loopt met een tijgermasker op de kamer in...grommendquote:
Echt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, heerlijk dat! Hebben we nu weer, Wizprof heet het, van die 'Er zijn zeven dwergen op opeenvolgende jaren geboren, de drie jongste dwergen zijn samen -vergeten hoeveel- jaar oud. Hoe oud zijn ze drie oudste dwergen samen?'-vragen.
Ohw zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste loopt met een tijgermasker op de kamer in...grommend
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, en de film zit vol met dat soort missers
de zus van een vriend zei ooit "guy ritchie laat niet een paar steken vallen, maar het hele breiwerk"
Vaak wel jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, en de film zit vol met dat soort missers
de zus van een vriend zei ooit "guy ritchie laat niet een paar steken vallen, maar het hele breiwerk"
Dat is mijn panterquote:
Daar zou ik ook nog wel uitkomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Das leuk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Ik haat die vragen.
Ben je dan ook goed in die familievragen?
Van die vragen als die tante gaat met die jan en hoeveel kinderen heeft oma Truus dan enzoquote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat liev!!*knuffelt haar kleine broertje*
Van die logica vragen... een heel verhaal en dan moet je eruit kunnen halen dat het om de om gaat ofzoquote:
Ja dat hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die logica vragen... een heel verhaal en dan moet je eruit kunnen halen dat het om de om gaat ofzo
Hou op, mijn buik wat doe je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gelukkig maar, als hij zou zeggen "grrrrr, ik ben een koe" is het ergens fout gegaan
Maar dat is dan Kally's fout.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gelukkig maar, als hij zou zeggen "grrrrr, ik ben een koe" is het ergens fout gegaan
Als ze ergens verstand van hebben is het van dierenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is dan Kally's fout.
Of een koe in een tijgerpak.
Pas maar op, als ze 15 zijn zijn ze slimmer dan jou.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze ergens verstand van hebben is het van dieren
En van rekenen, en lezen en algemene kennis, omg ik heb 2 wonderkinderen
Nee ik weet het, mijn vriendin haar zoon is zo, en die is er nog bijdehand bij dus ik heb meestal ruzie met hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Pas maar op, als ze 15 zijn zijn ze slimmer dan jou.
Ik heb zo'n neefje, dat is niet leuk.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
Maar dat is ook heel belangrijk op die leeftijd.
Zeg jij eens tegen D_K dat een aanrecht niks met vrouwenrechten te maken heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef Laysa het volgende:
Net zelf gebakken hamburgers op met sla en uitjes
Weet ikquote:
Geloof me, het is niet handig als ze de quantumtheorie gaan lopen uitleggen op het schoolplein!quote:
Ik ben ermee bezig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
Lutte, ben jij dan ook goed in:
Piet vertrekt met de auto uit Amsterdam naar Utrecht. De eerste 2 kilometer rijd hij 50, dan 3 kilometer 80 en de rest van de 52 kilometer 120.
Gerard vertrekt op de fiets vanuit Utrecht en rijd constant 17,5 kilometer.
Na hoeveel kilometer komt Piet Gerard tegen?
Echt, de horror!
Zijn zeker op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef Laysa het volgende:
Net zelf gebakken hamburgers op met sla en uitjes
Joh daar luisteren wij toch niet naar ...naar die nonsensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg jij eens tegen D_K dat een aanrecht niks met vrouwenrechten te maken heeft
En lekker
En hij heeft vaak een emmer op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
Maar Benny denkt dat alles met Pokemon te maken heeft, ook grote gebeurtenissen uit de geschiedenis
Whehehehehehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh daar luisteren wij toch niet naar ...naar die nonsens![]()
Die probeert zich op te laden voor jullie bezoek...Wordt ie omver geblazen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En hij heeft vaak een emmer op zijn hoofd.
* Burpquote:
Of een eend.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En hij heeft vaak een emmer op zijn hoofd.
Dat bied dan wel een beetje troost inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Burp
![]()
Maar als troost wil ik wel vertellen dat ze echt heulllllllllllllllll heullllllll heullllllllll lekker waren![]()
Ik neem alle spellen meequote:
ohja das waarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
Maar Benny denkt dat alles met Pokemon te maken heeft, ook grote gebeurtenissen uit de geschiedenis
Have fun!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga me optutten, en de jongens willen hun haar stijf in de gel dus ben nog wel even bezig
Fijne avond, JJH werk ze, en misschien tot later vanaaf![]()
veel plijzierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga me optutten, en de jongens willen hun haar stijf in de gel dus ben nog wel even bezig
Veel pretquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
wanneer worden jouw kinderen nou eens langharige rammsteinfansquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
ja die ken ik jaquote:
Stimuleer het nou niehiet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet je D_K maar ff opzoeken op het forum...die weet er ook zat van
Die zijn goed jaquote:
ik hou niet zo van lotgenotenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel met z'n tweeen in een lotgenotengroepje.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vanaf iPad, dus ben niet zo snel.
Ik heb zoooooo fucking veel zin in zondag
Wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel met z'n tweeen in een lotgenotengroepje.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vanaf iPad, dus ben niet zo snel.
Ik heb zoooooo fucking veel zin in zondag
Ik wil dat ook gaan doen, heb ik wat te doen en kan ik schrijven. Moet alleen even wachten tot er een voorbeeldje staat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook al aangemeld voor het schrijven van streamverslagen
ouderwets
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
Ik heb bij Ziggo een een SecretStory kanaal gekregen!
Kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen....
Dat is jongste aan het worden die wil het laten groeien, oudste heeft killer spikes van de gelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wanneer worden jouw kinderen nou eens langharige rammsteinfans
een kilo coke en thuisbeazorgd.nl, hoef je de deur niet uit en hoef je niet te slapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... 13 weken niet slapen en/of werken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef Kally het volgende:
OMG jongste wil zijn haar naar achteren, dat vindt hij stoer, dus met gel naar achter gekamd, nou loopt en kijkt hij de hele tijd stoer
Beter speed daar blijf je meer wakker op, alhoewel doen jullie dat maar met de keuken verbouwen hier, dan gaat het snellerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kilo coke en thuisbeazorgd.nl, hoef je de deur niet uit en hoef je niet te slapen
Hey Bos, hoe is het nou?quote:
ik niet, omdat adhdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter speed daar blijf je meer wakker op, alhoewel doen jullie dat maar met de keuken verbouwen hier, dan gaat het sneller
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef Kally het volgende:
OMG jongste wil zijn haar naar achteren, dat vindt hij stoer, dus met gel naar achter gekamd, nou loopt en kijkt hij de hele tijd stoer
O bij deze ben jij sowieso uitgenodigd om te helpenquote:
ik ben net klaar met het huis van vrienden, dus ik heb weer klustijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
O bij deze ben jij sowieso uitgenodigd om te helpen
Duurt nog even hoor, nog even sparen en wachten op de belastingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben net klaar met het huis van vrienden, dus ik heb weer klustijd
adhd'ers worden daar rustig van, omdat speed en ritalin dezefde werking hebbenquote:
doeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga er nu echt vandoor, nog tanken enzo en ik weet totaal niet waar het is, ja Capelle en dan houdt het op dus voor ik er ben
Doei
Dat wist ik wel, maar ik was het even vergeten. Is er iets waar jij wel harder van gaat lopen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
adhd'ers worden daar rustig van, omdat speed en ritalin dezefde werking hebben
overigens heb ik de niet hyperactieve variant
Succes. En heb je geen navi dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga er nu echt vandoor, nog tanken enzo en ik weet totaal niet waar het is, ja Capelle en dan houdt het op dus voor ik er ben
Doei
jep, het wordt ook misbruikt als speedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik was het even vergeten. Is er iets waar jij wel harder van gaat lopen?
En heeft ritalin dan ook een omgekeerde werking bij niet adhd'ers? Volgens mij is daar wel wat makkelijker aan te komen dan speed.
Hmm, die komt niet bij Kally voor de deur volgens mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, het wordt ook misbruikt als speed
ik ga harder lopen van laat zijn voor de trein
valt mee, de tram wel, en dan is het ook niet ver naar de treinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, die komt niet bij Kally voor de deur volgens mij.
Ik woon ook in een flat zonder lift. Er past verbazingwekkend veel door zo'n trapgat heen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt mee, de tram wel, en dan is het ook niet ver naar de trein![]()
oh, en ik werk wel hard hoor, had toen bij het verhuizen van vrienden de wasmachine, de vaatwasser, een bank en een koelkast twee trappen af en twee trappen op gesleurd, (yay voor bovenwoningen) en een piano twee trappen op
is wel makkelijk hoor, gewoon kijken wat er gebeurd, de leuke onliners opschrijven. En er een verslag van maken, wel zo snel mogelijk plaatsen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil dat ook gaan doen, heb ik wat te doen en kan ik schrijven. Moet alleen even wachten tot er een voorbeeldje staat.
Ik ben blij dat het nu ook op tv komt... laptop op schoot, tv aan *bam!*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel makkelijk hoor, gewoon kijken wat er gebeurd, de leuke onliners opschrijven. En er een verslag van maken, wel zo snel mogelijk plaatsen.
Vroeger met BB deed ik niks anders... ik was helemaal verslaafd aan de stream
jahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nu ook op tv komt... laptop op schoot, tv aan *bam!*
Morgenavond 21:15quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Wanneer begint het ook alweer precies?
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond, ben er ff, dadelijk weer naar een feeeest
Morgen, alles zal wel in het subforum staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Wanneer begint het ook alweer precies?
quote:
Ja maar ik ben lui vandaagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen, alles zal wel in het subforum staan.
oke, tot zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga onder de douche staan enzo. Ik ben er zo nog wel ff denk ik.
zo'n dag hadden wij van de week, echt de hele dag doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
Het is echt ontzettend druk met sirenes vandaag
welke regio ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
Het is echt ontzettend druk met sirenes vandaag
dat wordt gezellig danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
whehehe, halve groep die vanavond mee gaat is al aangeschoten
Wordt vanavond weer volop lachen
yep, en ik vanavond ook aan de drank.quote:
hmm brw rustig, politie rustig, maar de ambu kan ik niet zienquote:
Het is dan ook vooral ambu die langskomtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm brw rustig, politie rustig, maar de ambu kan ik niet zien
het is jammer dat je op p2000 niet meer kan zien waar ze voor uitrijdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm brw rustig, politie rustig, maar de ambu kan ik niet zien
hoezo ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat je op p2000 niet meer kan zien waar ze voor uitrijden
mja ik woon hemelsbreed:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dan ook vooral ambu die langskomt
Woon aan de busbaan en inmiddels kan ik al herkennen aan de sirene hoe erg het is
ik werk naast de brandweerkazerne en de ambulance postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik woon hemelsbreed:
500 meter van politiebureau af.
500 meter van brandweerkazerne
1 km van ziekenhuis
woon er echt tussen in haha
ik heb tijdje (bijna 2 jaar) de ict bij de brandweer in Eindhoven gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk naast de brandweerkazerne en de ambulance post
en zij maar steeds water over de firewall spuiten, hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb tijdje (bijna 2 jaar) de ict bij de brandweer in Eindhoven gedaan
was ook wel lachen en leuk
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en zij maar steeds water over de firewall spuiten, haha
ook fijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Ik woon aan de toegangsweg (voor hulpdiensten en bussen) naar een ander stadsdeel.
M'n cola!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en zij maar steeds water over de firewall spuiten, haha
doekje geeftquote:
mn kiel van de vereniging ook niet, maar schud ik ff paar keer en dan is het weer goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
M'n hemd dat ik vanavond aanwil had ik nog niet gestreken.
ja ok, maar kwam nu pas op een leuke naamsveranderingquote:
bier over laptop is ook niet goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
*Scherm poetst en toetsenbord leeglopen laat*
JeukaanjeJongeHeer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ok, maar kwam nu pas op een leuke naamsverandering
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik woon in the middle of fucking nowhere, en toen er hier iemand neergeschoten was moest de politie uit fucking rotterdam komen omdat de agenten hier allemaal in opleiding zijn en alleen maar verkeersboetes doen
de agenten van maassluis stonden gewoon de rollerbank voor de scooters te draaien, op een steenworp afstand van dat schietincident
ik wist nietsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo grappig.
ik had het ook over de ambuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo ?
brand, oms, ongeluk, laten ze allemaal zien hoor
alleen van de ambu laten ze niet zien waarom. Maar meestal 2 naar zelfde adres = hartaanval.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik woon in the middle of fucking nowhere, en toen er hier iemand neergeschoten was moest de politie uit fucking rotterdam komen omdat de agenten hier allemaal in opleiding zijn en alleen maar verkeersboetes doen
de agenten van maassluis stonden gewoon de rollerbank voor de scooters te draaien, op een steenworp afstand van dat schietincident
In Dalfsen heeft net een koe op straat gescheten.quote:PRIO 2 VERVUILD WEGDEK : KERKSTRAAT : KOELMANSSTRAAT : DALFSEN 2030
0610050 BRW IJsselland (Dalfsen Dalfsen - Monitorcode)
0610026 BRW IJsselland (Dalfsen Dalfsen - Blusgroep)
0610025 BRW IJsselland (Dalfsen Dalfsen - Lichtkrant)
0610023 BRW IJsselland (Dalfsen Dalfsen - bvd)
oh noesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
In Dalfsen heeft net een koe op straat gescheten.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
jou naam doet me er aan denken hoe ik naar huis gaquote:
Op een bezem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jou naam doet me er aan denken hoe ik naar huis ga
hier ook al paar keer in de kazerne zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
PRIO 1 Automatisch Rookdetectie : Keersluis / Delta Wonen De OMS 700344 : Harm Smeengekade : 18 8011AK Zwolle 1633
Ik las even verder. Dat is náást de kazerne in de stad hier.
nee, zwabberendquote:
awww, straks allemaal teleurgestelde brandweermannen omdat de sirene zo kort aan mochtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
PRIO 1 Automatisch Rookdetectie : Keersluis / Delta Wonen De OMS 700344 : Harm Smeengekade : 18 8011AK Zwolle 1633
Ik las even verder. Dat is náást de kazerne in de stad hier.
uhuh, mogen ze vaker doen danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Gratis reizen na overval op bus Almere
Waarom....
allemaal naar slachtofferhulpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
awww, straks allemaal teleurgestelde brandweermannen omdat de sirene zo kort aan mocht
Niet lullig bedoeld, maar die jongens hebben maar een paar tientjes bij zich.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Gratis reizen na overval op bus Almere
Waarom....
Er zijn al buschauffeurs die geen wisselgeld bij zich hebben, omdat ze het niet durven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar die jongens hebben maar een paar tientjes bij zich.
Belachelijk.
Die reacties ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
Dief met hoogwerker bij politie afgeleverd
Deze vind ik echt lachen
Maar dat weten die overvallers niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn al buschauffeurs die geen wisselgeld bij zich hebben, omdat ze het niet durven.
Beter zo dan dat ze de boel platleggen, is mijn idee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is al de 2de keer in anderhalve week tijd dat ze 'staken'
die is echt briljantquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
Dief met hoogwerker bij politie afgeleverd
Deze vind ik echt lachen
quote:
haha iddquote:
Ik denk dat je met de boel platleggen het meest bereikt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter zo dan dat ze de boel platleggen, is mijn idee.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga me maar is omkleden voor vanavond
Tot morgen allen (als ik optijd wakker ben, om 14:00 al weer in de kroeg)
Dat wel, maar dit is klantvriendelijker en zo kweek je meer goodwill bij de reizigers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je met de boel platleggen het meest bereikt.
Ouwe zuipschuitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga me maar is omkleden voor vanavond
Tot morgen allen (als ik optijd wakker ben, om 14:00 al weer in de kroeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |