Hij gaat er anders wel lekker inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg de tt er niet helemaal lekker uit.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij gaat er anders wel lekker in
Bij mij over een tijdjequote:
Ohw, sorry hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef Kally het volgende:
Benny, klussen laat nog op zich wachten hoor, ik ging stofzuigen
Oeh dat lekkertje dan van RTL4quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
We regelen gewoon een team dat alles voor Kally doet. Dat ze gewoon rustig vanaf de bank kan zeggen wat er moet gebeuren.
Nee die van klussen die thomas ofzoquote:
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die van klussen die thomas ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ohw, die van EHET?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die van klussen die thomas ofzo
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Alles niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij gaat er anders wel lekker in
Hij zei toch niet waarinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat meer een ranzige nichtenopmerking, iets voor Patrique.
De mijn verbeelding laat weinig te wensen over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij zei toch niet waarin
En Siep lukt het allemaal een beetje?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijn verbeelding laat weinig te wensen over.
Ik ben een ranzige nicht aan het worden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijn verbeelding laat weinig te wensen over.
Ik ben een ranzige nicht aan het worden.
oke, je zit nog niet in de stoffige fase dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Ja hoor Symph, ben nog niet begonnen
Ik ben nog aan het plannen
Nee, ik kan nog aan het idee wennen, duurt nog wel een maand of 2 voor ik echt begin, moet even centjes hebben voor een nieuwe keukenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, je zit nog niet in de stoffige fase dus
'Even'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog aan het idee wennen, duurt nog wel een maand of 2 voor ik echt begin, moet even centjes hebben voor een nieuwe keuken
Belasting is liefquote:
Nou ja dat is het voordeel van een koophuisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou ja.![]()
Voor mij niet dit jaar.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat is het voordeel van een koophuis
Dat scheelt een boel inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
Het wordt ook geen dure keuken en de inbouwmeuk heb ik al dat scheelt
Hop van het balkon af, van 8 hoog!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
Geen gezeur met draadjes, als je hem zat bent flikker je hem naar beneden, je kinderen kunnen ook makkelijker bij het aanrecht én niks niet inbouwen.
Wat wil je nog meer.
precies!quote:
Ja diequote:
Als ik die kip was, zou ik wegvliegen, van 8 hoog vallen lijkt me zeer doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies!
Maar dan moet je niet vergeten de kip uit de oven te halen
..zou zonde zijn als dat op straat zou belanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |