Ja maar het is ook al bekend dat hij de miljonair isquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Psychecn het volgende:
[..]
K weet dat het een film is.
Maar\ als ik kijk op zn hyves, zie ik em alleen maar op zn dure boot.
Ghehehehehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft nog meer verborgen talenten!!![]()
Ik vind hem steeds leuker worden met die kluis ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef mrsmissy het volgende:
Gerard moet blijven.
Hij zorgt voor een beetje sensatie.
hij speelt het spelletje tenminste.
Ga zo door Gerard
De bedoeling is niet dat je je zo bewust bent van de camera's.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef twister20 het volgende:
Dat filmpje hihihi zoo grappig!!! goed gevonden hoor!!!
Vind het leuk om te zien hoe fanatiek hij in dat spelletje zit hij snapt de bedoeling tenminste (samen met nog een paar hoor). hoop dat ie er nog lang in blijft!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef Salamander het volgende:
Hij lijkt een beetje op Richie uit Bottom vind ik.
[ afbeelding ]
Levenswijsheid verkrijg je door zwerver te zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Andrea_S het volgende:
En nix miljonair, levenswijsheid druipt er van af dus is hij zwerver geweest .
Oe dat is er 1 voor [Paint/Photoshop] De onpijpbare worst, de Rookworst.quote:
Gerard is oké. Lekker erin houwequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef identify het volgende:
Gerard is echt een kutvent. Oprotten met hem
Moetquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
Van mij mag Gerard ook nog wel even in het spel blijven!
En dat deed ie idd niet onverdienstelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb me rot gelachen om hem gisteren. Dat hij aan het rappen was, dat had ik niet achter hem gezocht.
Het is de officiele bevestigingquote:
Mooi gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef vladivostok het volgende:
Gerard is Miljonair
[ afbeelding ]
Dat vond ik overigens leuke tv opleverenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
Hij is echt net Ed van BB 2
"Beau, ik ga niet".
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb me rot gelachen om hem gisteren. Dat hij aan het rappen was, dat had ik niet achter hem gezocht.
Hebben we daar beelden van? Dit stukje heb ik helaas gemist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
En dat deed ie idd niet onverdienstelijk
Dat zou ik nog graag ooit eens terug willen zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
Hij is echt net Ed van BB 2
"Beau, ik ga niet".
gerard is een rapper in hart en nierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef itsme het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
gerard is een rapper in hart en nieren![]()
We dachten ook Cynthia's geheim te kennen en die van Karim. Klopte ook niet.quote:
Ik vond het stoerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Mylene het volgende:
Hij wilde zijn geheim niet kenbaar maken aan de stem. Daarmee heeft hij de regels van de 12 geboden overtreden. Zijn kluis is daardoor gehalveerd.
Hulde ook vanmiddag weer toen hij zei Karim wij gaan deze zondagmiddag het geheim van de woordenmuur ontrafelen.quote:
Robbie Muntz in da housequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Mogguh Geer.
[ afbeelding ]
Cap door BBQSausage
Ja zie filmpje 24 reclame eerder op deze topic ;-)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef Anneloortje het volgende:
Ik las op de cos dat Gerard zijn boterreclame had nagedaan. Iemand een filmpje?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef beauterham het volgende:
Ik zit al de hele dag met die irritante toon van een "GEEEEEEERAAAAAAAARD" in mijn kop!
moet gebeuren he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Caps van Flashbox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde hier, vond hem eerst vreselijk met z'n kruisverhoren...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard stijgt in mijn favo lijstje
In het begin dacht ikMaar ik vind hem steeds grappiger worden
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef nancyx1981x het volgende:
Gerard tegen Alex :
Ik zei tegen de stem dat ik wilde drukken voor Aart, waarop de stem vroeg Aart???
Ja zegt Gerard, Aart!
Nu Aafke , vroeger Aart............
![]()
![]()
Gerard tegen Alex :
Ik zei tegen de stem dat ik wilde drukken voor Aart, waarop de stem vroeg Aart???
Ja zegt Gerard, Aart!
![]()
![]()
haha dat dan weer wel , maar vind dr ook wel iets weg hebben van een kerelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
![]()
Jammer alleen dat het helemaal niet goed is
HAHAHAHAHA IK LACH ME HELEMAAL KAPOT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef nancyx1981x het volgende:
Gerard tegen Alex :
Ja zegt Gerard, Aart!
![]()
![]()
Gerard tegen Alex :
Ja zegt Gerard, Aart!
![]()
![]()
ja top he?!! Die koppen v hem , geweldig!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Fonk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vooral hoe serieus hij er bij keek! lol
Hij is zeker me favo 100%
Foto's volgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
te laat bwel gecopied
Veau Race 31 Sexe: F nom:Geraldine nr:1178
Aaaaaah die zie ik gewoon NU pas. Wat een wereld van verschil!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Cap van Tamaartje, Gerard zonder zooi in zijn haar![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |