Secret Story: De Geheimenquote:Servio is een aanwezige, ijdele, opgewekte en beschaafd pratende man van 27 jaar.
Hij groeide op op Texel, waar hij heel erg gepest werd. Hij is niet op het eiland geboren, kon zich moeilijk aanpassen maar de voornaamste reden was natuurlijk dat hij op jongens viel. Zijn verhuizing naar Amsterdam was dan ook een verademing.
quote:'Peking Express' (VT4) kent eerste afvallers
woensdag 28 februari 2007
Ralph en Servio zijn de ongelukkigen die al in de eerste aflevering van 'Peking Express' (VT4) geëlimineerd werden. Ze eindigden laatste in de eerste etappe, een race door Rio De Janeiro.
De twee Nederlanders, die elkaar niet kenden voor het programma, verloren door het enthousiasme van Servio. De man, die in zijn vrije tijd drag queen is, sloeg zijn voet al om toen hij een bocht afsneed van de berg waar het startschot gegeven werd. Ondanks het steunverband moest Servio toch de race al strompelend afleggen en kwam hij met momenten met moeite vooruit. Wat resulteerde in een laatste plaats een een one-way-ticket terug naar Nederland.
'velbegeerde'quote:
Ik kom die Rik wel eens tegen, en Janice ook vaker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Dutchgirly23 het volgende:
Is een vriendje van Rik (laatste BB) als ik me niet vergis. Moet iets van te vinden zijn via Rik en Janice (project catwalk). Zitten allemaal in hetzelfde Brabantse uitgaanscircuit.
Jammer, ik las je vorige berichtje iets te laat.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij/zij stond op nummer 24 van de meest hilarische tv-kandidaten.
Het was ook niet veel. Ging over zijn deelname aan Ik kom bij je eten waar hij bij 'm thuis boven aan de trap de andere kandidaten opwachtte als travestiet. En zoals een dragqueen betaamt deed hij dat met een sigaret in de ene, en een glas in de andere hand.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, ik las je vorige berichtje iets te laat.
Ook dat heb ik nooit gezien, bedankt voor de beschrijving. Wat Mylene zegt, het is dus iemand die graag met zijn snufferd op tv wil. Nou ja, dan wil ik zijn spoedige afgang wel zienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was ook niet veel. Ging over zijn deelname aan Ik kom bij je eten waar hij bij 'm thuis boven aan de trap de andere kandidaten opwachtte als travestiet. En zoals een dragqueen betaamt deed hij dat met een sigaret in de ene, en een glas in de andere hand.
edit: of Smaken Verschillen, ik keek die programma's nooit.
Daar issie best leuk!quote:
Ach hoe meer verschillende types, hoe beter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Darklight het volgende:
Een drag queen, wie zit daar nou op te wachten
Lekker gek doen, lekker verkleden
Rik die zoende met Etienne of...uhh...ja toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef Dutchgirly23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik hem van Rik Rovers kende.....
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rik die zoende met Etienne of...uhh...ja toch?
Palma werkt in een kroeg aan de Amstel. Zou me NIETS verbazen als die twee elkaar kennen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef DeKraay het volgende:
Deed hij ook ooit mee aan popstars? in de gouden kooi ging palma ooit eens naar popstars voor ene servio kan het alleen niet terug vinden
Is dat Philip op de achtergrond?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef Dutchgirly23 het volgende:
[ afbeelding ]
Als een dolle!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rik die zoende met Etienne of...uhh...ja toch?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Palma werkt in een kroeg aan de Amstel. Zou me NIETS verbazen als die twee elkaar kennen.
Dat is best wel triest. Aan mij niet besteed, maar ja.... iedereen moet doen wat hij/zij niet laten kan.quote:
Wie is die linker in dat blauwe shirt?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef Dutchgirly23 het volgende:
[ afbeelding ]
Bingokoninginquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef scooby-doo het volgende:
Zijn geheim is toch dat ie travestiet is??
In ieder geval een toffe gozer.
Kwam niet echt uit het niets en echt de weg kwijt was ie ook niet. Zo'n beetje alles waarmee hij Alex' in een hoek duwde (en gezien Alex reactie) kwetste, had hij eerder al met o.a. Sophia besproken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Hij was gisteravond de weg kwijt? Viel uit het niets Alex aan en kon zichzelf er maar moeilijk uitdraaien
Het was mij niet opgevallen...Jammer....vond hem wel sympathiek....quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Kwam niet echt uit het niets en echt de weg kwijt was ie ook niet. Zo'n beetje alles waarmee hij Alex' in een hoek duwde (en gezien Alex reactie) kwetste, had hij eerder al met o.a. Sophia besproken.
Akelig mannetje dat zijn sociale vaardigheden en inzichten vals in kan zetten om een "pispaaltje van de groep" af te maken. Bah.
was ook wel aan de drank te wijdenquote:Flow3r Hij was gisteravond de weg kwijt? Viel uit het niets Alex aan en kon zichzelf er maar moeilijk uitdraaien
Dat noemt men toch gewoon een valse nicht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Kwam niet echt uit het niets en echt de weg kwijt was ie ook niet. Zo'n beetje alles waarmee hij Alex' in een hoek duwde (en gezien Alex reactie) kwetste, had hij eerder al met o.a. Sophia besproken.
Akelig mannetje dat zijn sociale vaardigheden en inzichten vals in kan zetten om een "pispaaltje van de groep" af te maken. Bah.
Klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat noemt men toch gewoon een valse nicht?
Dat is natuurlijk niet waar. Het is slechts één van vele mogelijkheden om het spel te spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Klopt.
Ze zijn allemaal vals.
Nicht neef tante of zus..
Dat is het spel
Ik vond het anders nergens op slaan wat hij zei. Blijkbaar was het dus geen totale dronkenpraat, maar dingen zeggen als "Alex....je hebt nog nooit iets goed gedaan". Kom op zeg. Sowieso was Servio zwaar irritant vannacht door zijn constante newkids gebral.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Enyma het volgende:
Servio begon gisterochtend al op de slaapkamer met "Alex ruim je rotzooi toch eens op, tyfusmongool" omdat Alex iets had laten liggen op Servio's kant van het bed.
Wat een zielig figuur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef rubje het volgende:
Ik heb nu al een antipathie tegen die gast.Hij is het type die met roddel en achterklap anderen die hem kunnen tegenwerken afzondert en als gevaarlijk neerzet
terwijl hijzelf het grootste gevaar is voor de meesten die hem alleen maar mogen omdat hij slijmt en met hun meepraat.
![]()
Zie hoe hij Alex probeert eruit te werkenen vervolgens bij de anderen weer een klaagverhaal houdt over diezelfde alex...
Hij is verliefd op Guido. Heeft hij zelfs wat omslachtig toegegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Tut tut tut mensen, Servio kan er heus niks aan doen dat hij zo obnoxious als de pest is. Het is gewoon nog een jongetje, en hij is n beetje verliefd (op alex als je het mij vraagt). Gooi er twee shotjes in en je kan m vervolgens wegdragen. Niet zo afschieten, hij moet gewoon nog opgroeien....
Het ligt er helemaal sinds dat feest wel heel dik bovenop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is verliefd op Guido. Heeft hij zelfs wat omslachtig toegegeven.
Dat is ook dom van Alex en zo voedt hij het alleen maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef marky het volgende:
Servio is een sterkere persoonlijkheid dan Alex. Dat werkt altijd zeer vervelend met elkaar zeker als een onzeker persoon als Alex continu bevestiging zoekt bij Servio of hij alsjeblieft hem toch wel aardig wil vinden en dat hij echt zo slap niet is.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Lame, maar wel herkenbaar.
Maar eigenlijk is een "sterke" persoonlijkheid die het nodig heeft om over een ander heen te lopen om zich sterk te voelen helemaal niet zo sterk. Sterk is dat he?
Zelfde idee hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Lame, maar wel herkenbaar.
Maar eigenlijk is een "sterke" persoonlijkheid die het nodig heeft om over een ander heen te lopen om zich sterk te voelen helemaal niet zo sterk. Sterk is dat he?
In ieder geval genoeg om zwakke plekken bij mensen te vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:09 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Stervio heeft niet veel mensenkennis ook al beweerd hij van wel.
Het is nogal makkelijk om het pispaaltje van de groep te kakken te zetten...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om zwakke plekken bij mensen te vinden.
Hij heeft eens verteld dat hij onder invloed van drugs 7 uur met zichzelf heeft zitten praten (het was een ontzettend goed gesprek) en dat hij daarna helemaal zen was.
Ik vrees dat hij narcisme met zen verwart.
Daar doelde ik natuurlijk niet op. Het is ook maar de vraag wat je onder mensenkennis wilt verstaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om het pispaaltje van de groep te kakken te zetten...
Ja dat vulde mijn hoofd ook meteen inquote:
Wat een smerig arrogant kutventje.quote:Als ik er word uitgestemd dan weet ik hoe de mensen kijken en hoef ik er ook niet meer in te zitten zegt Servio.
Blablabla de beste man speelt het spel goed en moet gewoon blijven zo gebeurd er nog eens watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:06 schreef delfse het volgende:
Als die gemene en dominante man eruit moet dan kijkt hij het progamma niet want dan weet hij wat voor mensen kijken en dan weet hij genoeg. Hoe zielig kan je zijn. En ik hoor hem iedere keer zeggen ik ga toch niet naar huis ik hoop zo dat hij gaat veel beter voor het progamma.En maar zeggen ik vindt het niet erg dat ik genomineerd ben dan weet ik wat de kijker van mijn vindt. Nou je had zijn kop moeten zien toen die hoorde dat hij genomineerd was hij heeft het over niets anders meer. En die meiden maar janken omdat ze hem genomineerd hebben volgens mijn uit angst voor die valse medebewoner.
Ik geloof dat hij echt zo arrogant is, heeft niets met het spel te maken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Blablabla de beste man speelt het spel goed en moet gewoon blijven zo gebeurd er nog eens wat
Dat was hem ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik hem net in een promo van het nieuwe seizoen van Wipe-out voorbij komen
Hij heeft in WipeOut de finale al gehaald, gaat hem bij Secret Story denk ik niet lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef Harkez het volgende:
Jaaa zag hem net ook bij wipe out wat vind ik hem verschrikkelijk zeg.. hoop echt dat hij vnvnd eruit gaat..
Hoop 't ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard&Alex tegen Servio aub
Servio vindt dat Alex een nekshot moet.
Hoezo heeft Servio een sterkere persoonlijkheid? Omdat Alex aardig en rustig blijft? En dingen op een volwassen wijze wil uitspreken en probeert te appeleren aan Servio's fatsoen en redelijkheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef marky het volgende:
Servio is een sterkere persoonlijkheid dan Alex. Dat werkt altijd zeer vervelend met elkaar zeker als een onzeker persoon als Alex continu bevestiging zoekt bij Servio of hij alsjeblieft hem toch wel aardig wil vinden en dat hij echt zo slap niet is.
Van wat ik zag een week of wat geleden toen hij met die Alex zo bezig was,wist ik het gelijk al dat deze gast de rat is binnen het huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Nu noemt Servio Gerard weer een gluiperd....
Als je iemand lekker vind, wil dat toch nog niet zeggen dat je er dan ook op persoonlijk vlak mee overweg kunt? Dus wat mij betreft zijn die twee dingen niet standaard aan elkaar gekoppeld.quote:
Ja ik heb Servio ook gezien in wipe-out! Hij was echt masterlijk bezigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef rubje het volgende:
Voor wie Uitzending gemist heeft.In de nieuwe serie van het leedvermaak programma Wipe Out was onze dragqueen te zien als miss Wendy Windmills
![]()
die voordat hij aan SST meedeed even 5000 euro toucheerde als winnaar vd eerste aflevering en ook nog in het buitenland woonde(woont)
![]()
Niet alle homo's praten verwijfd hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom al die homo's zo verwijfd moeten praten
zonder dat is het toch ook wel duidelijk of je homo bent
of kunnen ze daar niks aan doen en is dat 1 van de symptomen
Meid, èèècht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alle homo's praten verwijfd hoor
Waarom houden alle vrouwen van de kleur roze, vallen ze allemaal op George Cloony, hebben ze allemaal lang blond haar en klapperende eierstokken? Zijn dat serieus allemaal symptonen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
Aandachttrekkerij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
Ik vind hem ook enge narcistische trekjes hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef patrick37 het volgende:
Servio is voor mij dé engste deelnemer aan een RL ooit!
Wat een vreselijke arrogante zelfingenomen klootzak is dat zeg!
En als je hem dan op de streams hoort lullen denkt ie ook nog dat hij populair is bij het publiek,
ik kan mij niet voorstellen dat buiten zijn familie er iemand te vinden is die hem leuk/aardig vindt.
Hij zegt zulke enorm harde woorden vooral tegen Alex zonder enige aanleiding,je hoeft niet tegen iedereen aardig te doen,maar wat hij doet..................freaky relnicht brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:44 schreef Patch het volgende:
Humor zou zijn als Gerard, Alex en Karim donderdag een T-shirt maken en dragen met "Send Servio Home"
Dat zou geniaal zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 09:44 schreef Patch het volgende:
Humor zou zijn als Gerard, Alex en Karim donderdag een T-shirt maken en dragen met "Send Servio Home"
Die postduif zit iedere week in de zaal in de vorm can Crazydutchpunkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn![]()
Konden we maar een postduif met dat idee sturen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |