Wat een zielig figuur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef rubje het volgende:
Ik heb nu al een antipathie tegen die gast.Hij is het type die met roddel en achterklap anderen die hem kunnen tegenwerken afzondert en als gevaarlijk neerzet
terwijl hijzelf het grootste gevaar is voor de meesten die hem alleen maar mogen omdat hij slijmt en met hun meepraat.
![]()
Zie hoe hij Alex probeert eruit te werkenen vervolgens bij de anderen weer een klaagverhaal houdt over diezelfde alex...
Hij is verliefd op Guido. Heeft hij zelfs wat omslachtig toegegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Tut tut tut mensen, Servio kan er heus niks aan doen dat hij zo obnoxious als de pest is. Het is gewoon nog een jongetje, en hij is n beetje verliefd (op alex als je het mij vraagt). Gooi er twee shotjes in en je kan m vervolgens wegdragen. Niet zo afschieten, hij moet gewoon nog opgroeien....
Het ligt er helemaal sinds dat feest wel heel dik bovenop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is verliefd op Guido. Heeft hij zelfs wat omslachtig toegegeven.
Dat is ook dom van Alex en zo voedt hij het alleen maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef marky het volgende:
Servio is een sterkere persoonlijkheid dan Alex. Dat werkt altijd zeer vervelend met elkaar zeker als een onzeker persoon als Alex continu bevestiging zoekt bij Servio of hij alsjeblieft hem toch wel aardig wil vinden en dat hij echt zo slap niet is.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Lame, maar wel herkenbaar.
Maar eigenlijk is een "sterke" persoonlijkheid die het nodig heeft om over een ander heen te lopen om zich sterk te voelen helemaal niet zo sterk. Sterk is dat he?
Zelfde idee hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Lame, maar wel herkenbaar.
Maar eigenlijk is een "sterke" persoonlijkheid die het nodig heeft om over een ander heen te lopen om zich sterk te voelen helemaal niet zo sterk. Sterk is dat he?
In ieder geval genoeg om zwakke plekken bij mensen te vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:09 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Stervio heeft niet veel mensenkennis ook al beweerd hij van wel.
Het is nogal makkelijk om het pispaaltje van de groep te kakken te zetten...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om zwakke plekken bij mensen te vinden.
Hij heeft eens verteld dat hij onder invloed van drugs 7 uur met zichzelf heeft zitten praten (het was een ontzettend goed gesprek) en dat hij daarna helemaal zen was.
Ik vrees dat hij narcisme met zen verwart.
Daar doelde ik natuurlijk niet op. Het is ook maar de vraag wat je onder mensenkennis wilt verstaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om het pispaaltje van de groep te kakken te zetten...
Ja dat vulde mijn hoofd ook meteen inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |