Politici en ouwe media zijn gewoon te langzaam voor dit soort zaken. Daar heb je ons voor nodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt niet te gaan gebeuren, zoals ik al eerder zei: De traditionele media is nog doodleuk bezig met de geschiedenis van Egypte en de werkwijze van Mubarak.
gaan we hier toch gewoon verderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Politici en ouwe media zijn gewoon te langzaam voor dit soort zaken. Daar heb je ons voor nodig.
van mij mag khadaffi wel eens een keerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:00 schreef Misstique het volgende:
Ik had toch echt m'n geld ingezet op Jemen, maar Algerije mag ook.
maar ik heb weer beelden van cairo ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Yep, France24 is er nu eindelijk mee bezig.
Nu weer wel inderdaad. Net hadden ze nog iemand aan de lijn uit Algerije.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar ik heb weer beelden van cairo ??
nu weer wel Algerije geloof ik ,...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu weer wel inderdaad. Net hadden ze nog iemand aan de lijn uit Algerije.
Al Jazeera is niet toegestaan in Algerije. Yemen is gelijktijdig bezig, wordt een wedstrijdje wie de volgende gaat zijn denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef Huisjurist het volgende:
Dit wordt de volgende revolutie. Laat Al Jazeera hun pijlen hier nu oprichten. Media speelt een cruciale rol in de revoluties van tegenwoordig.
http://twitpic.com/3yy4l8quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:34 schreef Breekfast het volgende:
Ziet er nog niet echt massaal uit.
En ik denk dat Al-Jazeera een cruciale rol heeft gespeeld in Egypte.
Als er geen toegang is voor media wordt het al een stuk lastiger vrees ik.
Plus dat de demonstraties niet gesteund worden door de vakbonden en oppositiepartijen.
Iraanse revolutie gaat doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.enduringameric(...)day-came-and-it.html [ afbeelding ]
iran
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wilde eindelijk wat minder tijd aan de computer besteden, komt dit er weer aan...
Hier ook. Maar eens even snelcursus Algerijequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep, ik ook. Ik moet me alleen een beetje gaan inlezen in Algerije, want ik weet niets van dat land, behalve waar het ligt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Al-Jazeera kan deze revolutie maken of breken, als zij besluiten het rechtstreeks uit te zenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |