Wellicht dat het ook op de iPad kan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar niet mee omgaan. Had een poosje die (gratis) DGK-streams, maar ook daar werd ik gestrest van. Ik vind streamen een enorme inbreuk op mijn rust.
Wellicht, maar niet op de mijne. Of iig nauwelijks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef Dementor het volgende:
Wellicht dat het ook op de iPad kan?
Volgens mij Silverlight, maar als je de directe streamadressen hebt dan kan je ze ook gewoon openen met een mediaplayer (tenminste in Windows) en heb je geen flash/silverlight nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht, maar niet op de mijne. Of iig nauwelijks.
Alhoewel ik gok dat het niet compatible is met iPad. Zijn die streams niet vaak in Flash of Silverlight?
Ik weet nu al dat ik mij weer mee ga laten sleuren in de streams, maar niet kijken, neuh dat kan ik niet denk ik, veel te nieuwsgierigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik hou het waarschijnlijk weer beperkt tot tv-uitzendingen en FOK!.
Ik ook hoor, die nieuwsgierigheid he, het is een vloekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik mij weer mee ga laten sleuren in de streams, maar niet kijken, neuh dat kan ik niet denk ik, veel te nieuwsgierig
het is gewoon ons lot, toen we geboren werden stond het al vast.............jij bent verslaafd straks aan streams, en klara slaan we over, volgende, truus wordt verslaaft aan streams en karel intresseerd het geen barst en zo heeft GOD ons uitverkorenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor, die nieuwsgierigheid he, het is een vloek![]()
En gewoon omdat ik het leuk vind natuurlijk
Zoiets idd Heksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon ons lot, toen we geboren werden stond het al vast.............jij bent verslaafd straks aan streams, en klara slaan we over, volgende, truus wordt verslaaft aan streams en karel intresseerd het geen barst en zo heeft GOD ons uitverkoren
Ik ben een Truusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon ons lot, toen we geboren werden stond het al vast.............jij bent verslaafd straks aan streams, en klara slaan we over, volgende, truus wordt verslaaft aan streams en karel intresseerd het geen barst en zo heeft GOD ons uitverkoren
Volgens mij is het los van elkaar, dus de kijker weet de geheimen maar niet bij wie welk geheim toebehoortquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:59 schreef TWP het volgende:
Is het nou zo dat we zondag alleen de geheimen en de kandidaten los te zien krijgen? Of worden ze ook meteen al aan elkaar gekoppeld voor de kijker? Dat laatste zou wel jammer zijn.. Liever zelf gaan uitzoeken
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is het los van elkaar, dus de kijker weet de geheimen maar niet bij wie welk geheim toebehoort.
Truus'enquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken 3 Trusen
Of is het Truussen?
Truusjes?
Als je dit topique leest zijn er al heel wat geheimen gekoppeld aan deelnemers/bewoners. Ook in de bewoners topiques trouwens.quote:
Hej remlofquote:
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks Bong, hai.Kom je nog wel eens in GRTD?
Ik kom er ook niet echt meer... Ben al een week of drie niet meer geweest, strubbelingen enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Te druk bezig met SST en daarvoor eventjes ONZ radioMaar wel tof dat je het vraagt, kom wel weer eens langs waaien als het op SST even niet zoveel gebeurd
Ik ken dat wel met SC's door de jaren heenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet echt meer... Ben al een week of drie niet meer geweest, strubbelingen enzo.
Tofquote:En nu SST!! De eerste RLS die ik ga kijken, heb De Bus ook wel gekeken alleen toen was ik nog zo klein... Dat kan ik me nauwelijks herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |