Hej remlofquote:
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks Bong, hai.Kom je nog wel eens in GRTD?
Ik kom er ook niet echt meer... Ben al een week of drie niet meer geweest, strubbelingen enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Te druk bezig met SST en daarvoor eventjes ONZ radioMaar wel tof dat je het vraagt, kom wel weer eens langs waaien als het op SST even niet zoveel gebeurd
Ik ken dat wel met SC's door de jaren heenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet echt meer... Ben al een week of drie niet meer geweest, strubbelingen enzo.
Tofquote:En nu SST!! De eerste RLS die ik ga kijken, heb De Bus ook wel gekeken alleen toen was ik nog zo klein... Dat kan ik me nauwelijks herinneren.
Joh die is toch gewoon stofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Leandra het volgende:
Ja, in de andere SC mocht het niet van die WBM
Wat mocht niet van Ian?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Leandra het volgende:
Ja, in de andere SC mocht het niet van die WBM
Welnee. En ow ja, 5thquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog niet eens 24 uur in de lucht en je laat de originele RLS SC al in de steek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |