Dank Uquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een PM. Danny is niet zo dol op die site.
Shit, ik kan het niet meer vinden, maar ik blijf zoeken.
Ik wacht het gewoon af. Zouden wij "kaaskoppen in het buitenland" niet mee mogen doen, lijkt me toch raar.................quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das toch ook absurd hè, zit Hondjes daar in Spanje zo ongeveer om de hoek van de opnamelocatie, zou ze die streams niet kunnen ontvangen?![]()
Alsof je onder een GSM-mast staat en geen ontvangst hebt omdat je buiten het zendbereik valt
Nee, het is alsof je onder een GSM-mast staat en je bij de verkeerde provider zit zodat je geen signaal ontvangt van die mast.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das toch ook absurd hè, zit Hondjes daar in Spanje zo ongeveer om de hoek van de opnamelocatie, zou ze die streams niet kunnen ontvangen?![]()
Alsof je onder een GSM-mast staat en geen ontvangst hebt omdat je buiten het zendbereik valt
Geen idee hoe dat werkt. Het zijn Nederlandse kabelmaatschappijen die dit doorgeven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben net als Hondjes een schotel. En de streams volgde ik via de pc. Ik kan ook gewoon op www.net5.nl/secretstory komen. Lijkt me toch stug dat die pagina straks vanuit het buitenland niet meer te bereiken is. Want daar zou je in ieder geval de gratis stream moeten kunnen zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt. Het zijn Nederlandse kabelmaatschappijen die dit doorgeven.
Spuitje, hoe kijk jij naar DGK dan?
Wij kijken ned. t.v. via canaldigitaal en die doet niet mee aan dit feestje :-) Maar via pc zou toch gewoon moeten kunnen lijkt me? Net als met DGK?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:18 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch gewoon een rechten kwestie?
Zou het heel raar vinden als jullie idd niet vanuit het buitenland de normale streams kunnen volgen. Lijkt me dan ook stug.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:20 schreef spuitje het volgende:
Wij kijken ned. t.v. via canaldigitaal en die doet niet mee aan dit feestje :-) Maar via pc zou toch gewoon moeten kunnen lijkt me? Net als met DGK?
Lijkt mij helemaal niet zo vreemd als het niet kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het heel raar vinden als jullie idd niet vanuit het buitenland de normale streams kunnen volgen. Lijkt me dan ook stug.
Via je pc kan het sowieso, betaald of gratis. Ik doelde dan ook op de tv. Vandaar de verwarring misschien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:20 schreef spuitje het volgende:
Wij kijken ned. t.v. via canaldigitaal en die doet niet mee aan dit feestje :-) Maar via pc zou toch gewoon moeten kunnen lijkt me? Net als met DGK?
Aha! Een troost voor onze emigranten: ik heb ook geen tv-streams, want ouderwets anoloog.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:27 schreef beequeen het volgende:
Via je pc kan het sowieso, betaald of gratis. Ik doelde dan ook op de tv. Vandaar de verwarring misschien.
Hoi Bongetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, goedemiddag
Eerste post in de nieuwe SC reeks alhier
Maar aangezien het hier volgens mij nooit een issue is geweest, zou het een vreemde stijlbreuk zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:26 schreef Dementor het volgende:
Lijkt mij helemaal niet zo vreemd als het niet kan.
Er zijn zat websites waaronder de BBC die buitenlandse streamers niet toe laten.
Hangt dus allemaal af van wat er is afgesproken.
BQquote:
hier ook geen tv streams, want andere provider. . .quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha! Een troost voor onze emigranten: ik heb ook geen tv-streams, want ouderwets anoloog.
Dat is het wel geweest zie BB UK.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar aangezien het hier volgens mij nooit een issue is geweest, zo het een vreemde stilbreuk zijn geweest.
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:29 schreef Copycat het volgende:
Aha! Een troost voor onze emigranten: ik heb ook geen tv-streams, want ouderwets anoloog.
hier, als in Nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:32 schreef Dementor het volgende:
Dat is het wel geweest zie BB UK.
En het is helemaal niet zo vreemd als ze per land opnieuw willen cashen en dus streaming vanuit het buitenland beperken.
Ben je gek, het is maar 3 maanden. Dat is toch te overzien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kan niet wachten tot het gaat beginnen
Weet alleen niet of ik veel mee ga posten omdat ik niet te verslaafd wil raken
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik hou het waarschijnlijk weer beperkt tot tv-uitzendingen en FOK!.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
Zie mijn edit.
Ik kijk ook analoog, maar het lijkt mij handig om digitaal aan te schaffen. Lekker op bed kijken enzo.
LOL, jij streamloos wezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik hou het waarschijnlijk weer beperkt tot tv-uitzendingen en FOK!.
Ik ben benieuwd of het überhaupt wel boeiend isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik veel mee ga posten omdat ik niet te verslaafd wil raken
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, het is maar 3 maanden. Dat is toch te overzien?
Dus datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het überhaupt wel boeiend is
Ik kan daar niet mee omgaan. Had een poosje die (gratis) DGK-streams, maar ook daar werd ik gestrest van. Ik vind streamen een enorme inbreuk op mijn rustquote:
Sloppy Saturday!quote:
Wellicht dat het ook op de iPad kan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar niet mee omgaan. Had een poosje die (gratis) DGK-streams, maar ook daar werd ik gestrest van. Ik vind streamen een enorme inbreuk op mijn rust.
Wellicht, maar niet op de mijne. Of iig nauwelijks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef Dementor het volgende:
Wellicht dat het ook op de iPad kan?
Volgens mij Silverlight, maar als je de directe streamadressen hebt dan kan je ze ook gewoon openen met een mediaplayer (tenminste in Windows) en heb je geen flash/silverlight nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht, maar niet op de mijne. Of iig nauwelijks.
Alhoewel ik gok dat het niet compatible is met iPad. Zijn die streams niet vaak in Flash of Silverlight?
Ik weet nu al dat ik mij weer mee ga laten sleuren in de streams, maar niet kijken, neuh dat kan ik niet denk ik, veel te nieuwsgierigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik hou het waarschijnlijk weer beperkt tot tv-uitzendingen en FOK!.
Ik ook hoor, die nieuwsgierigheid he, het is een vloekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik mij weer mee ga laten sleuren in de streams, maar niet kijken, neuh dat kan ik niet denk ik, veel te nieuwsgierig
het is gewoon ons lot, toen we geboren werden stond het al vast.............jij bent verslaafd straks aan streams, en klara slaan we over, volgende, truus wordt verslaaft aan streams en karel intresseerd het geen barst en zo heeft GOD ons uitverkorenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor, die nieuwsgierigheid he, het is een vloek![]()
En gewoon omdat ik het leuk vind natuurlijk
Zoiets idd Heksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon ons lot, toen we geboren werden stond het al vast.............jij bent verslaafd straks aan streams, en klara slaan we over, volgende, truus wordt verslaaft aan streams en karel intresseerd het geen barst en zo heeft GOD ons uitverkoren
Ik ben een Truusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon ons lot, toen we geboren werden stond het al vast.............jij bent verslaafd straks aan streams, en klara slaan we over, volgende, truus wordt verslaaft aan streams en karel intresseerd het geen barst en zo heeft GOD ons uitverkoren
Volgens mij is het los van elkaar, dus de kijker weet de geheimen maar niet bij wie welk geheim toebehoortquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:59 schreef TWP het volgende:
Is het nou zo dat we zondag alleen de geheimen en de kandidaten los te zien krijgen? Of worden ze ook meteen al aan elkaar gekoppeld voor de kijker? Dat laatste zou wel jammer zijn.. Liever zelf gaan uitzoeken
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is het los van elkaar, dus de kijker weet de geheimen maar niet bij wie welk geheim toebehoort.
Truus'enquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken 3 Trusen
Of is het Truussen?
Truusjes?
Als je dit topique leest zijn er al heel wat geheimen gekoppeld aan deelnemers/bewoners. Ook in de bewoners topiques trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |