ik had de eerste posting nog aan je willen opdragen, maar toen ik daar aan dacht zat ie al dichtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
glimmende, gloeiende kutzooi, SC1 gemist.
Dat was tijdens DGK toch ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef hondjes het volgende:
Kunnen die deelnemers niet apart staan in een of ander blokje.
het wordt nu al een rommeltje.
Autisten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was tijdens DGK toch ook? Ik vind 't juist tof.
Waar komt die hunkering naar structuur ineens vandaan.
ctrl + f ftw!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:24 schreef hondjes het volgende:
Maar er worden natuurlijk nog veel meer topics geopend.
Ben je een uur bezig om een persoon tussen alles te zoeken.
Dus dat wordt niet kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef beequeen het volgende:
Hondjes, ik las op GP dat je geen streams kunt ontvangen in het buitenland.
Balen hè, alleen als je in Nederland bent dus.quote:
Dat ga je niet menen he??? Kunnen Hondjes en ik dan alleen de t.v. uitzendingen zien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef beequeen het volgende:
Nou, niet dus..................toch wel raar, kon anders altijd wel streams kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:29 schreef hondjes het volgende:
Moet dan maar. BQ
Misschien heeft Spuitje nog een idee.
Heej huntert, ben jij naar belgie verhuist?quote:
Misschien komt Heidi nog met een oplossing. Ik hoop het voor jullie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef spuitje het volgende:
Nou, niet dus..................toch wel raar, kon anders altijd wel streams kijken.
Help me eens als je wilt............wat is GP? En ik wat gewoon de aftrap morgen even af en zie dan wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt Heidi nog met een oplossing. Ik hoop het voor jullie.
Nee hoor, ik woon nog steeds in good old Big Brother Cityquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej huntert, ben jij naar belgie verhuist?
Jij was van de http://www.mediawatchers.be toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon nog steeds in good old Big Brother City
Ik stuur je wel even een PM. Danny is niet zo dol op die site.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef spuitje het volgende:
Help me eens als je wilt............wat is GP? En ik wat gewoon de aftrap morgen even af en zie dan wel.
Das toch ook absurd hè, zit Hondjes daar in Spanje zo ongeveer om de hoek van de opnamelocatie, zou ze die streams niet kunnen ontvangen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |