Kan Ml vast wel ff uitzoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wil Qut, als het goed schuift that is
Nou, we horen het wel dan hequote:
Nee welnee daar word ik niet voor betaaldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou me eigen bepissen van het lachen, recht in zijn waffel![]()
quote:
Spannendquote:
Ja, daar wordt ze niet voor betaald natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee welnee daar word ik niet voor betaald
Bovendien kan ik hem beter helpen dat scheelt problemen
[..]
kan ze prima zelf.
Hallo, jij moet het toch al doen en ik zit ziek thuis, asoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee welnee daar word ik niet voor betaald
Bovendien kan ik hem beter helpen dat scheelt problemen
[..]
kan ze prima zelf.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben mijn broer en ik jarenlang op familiefeesten moeten zingen 'omdat we dat zo schattig konden'. Dat geldt niet meer als je 15 bent.![]()
Na mijn 18e ging het weer een stuk beter, als er wat drank in zat.
Ik las laatst een studie dat anaal vingeren helpt tegen heuppijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, jij moet het toch al doen en ik zit ziek thuis, aso
Was je op je 18e dat jeugdtrauma zingende weg aan het werken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben mijn broer en ik jarenlang op familiefeesten moeten zingen 'omdat we dat zo schattig konden'. Dat geldt niet meer als je 15 bent.![]()
Na mijn 18e ging het weer een stuk beter, als er wat drank in zat.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, jij moet het toch al doen en ik zit ziek thuis, aso
dat moet je dan toch zeker laten doen, is t niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las laatst een studie dat anaal vingeren helpt tegen heuppijn
Candy Candyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje en ik zongen altijd het liedje van Candy
Welnee. Creatief met komkommer enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet je dan toch zeker laten doen, is t niet?
gewoon doordauwenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Creatief met komkommer enzo
Ik zong keihard op de guitar hero "beat it" van michael jackson. De klere, de ramen sprongen zo watquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Candy!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Dat is d'r.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dat kind, grappig kind, met linten om haar hoed
Ow yeah!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Qwea het volgende:
Voor mijn tijd, candy candy.
Wat wel grappig was :![]()
!!!
Die staat vast niet op je singstar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Ik ga afsluiten, bankhangen en slapen![]()
Kijk uit malloot, een kokosnoot etc.quote:
Damn Woman!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Ynske het volgende:
seabertda was altijd als wij communieles hadden
Jezus de christus Ynsk, dit is engquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Ynske het volgende:
ow en disneyfeestvond ik ook altijd leuk om te kijken
daar heb ik de hele serie nog van liggen op dvd, in de tijd dat ik in hilversum werkte, snachts thuis kwam, eerst ff een aflevering kijkenquote:
Dat was dr vriendje Tommie en dat was niet dr neef, die zat samen met haar in het weeshuisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is d'r.![]()
Met die stomme neef en nicht die altijd heel erg gemeen waren.
ja echt wel, jaren terug was er toch een zender die snachts berenboot en montana enzo uitzenddequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Cat22 het volgende:
Ow, écht jeugdsentiment!
Met die gare zelfgeknutselde animaties.
geweldig was dat. Wat een Nostalgiequote:
Nee, daar zat toch ook die tweeling in? Die eng bruine jongen en meid? En die hadden álles en Candy had niks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was dr vriendje Tommie en dat was niet dr neef, die zat samen met haar in het weeshuis![]()
Het liedje op het einde is leuker dan het begin lied.
Wie weet wie weet ziet zij de prins als hij de heuvel op rent,
misschien roept hij haar, ja hij roept haar!
Luister goed dan roept hij haar naaaaaaaahaaaaaaaaam.
Candyyyyyyyyy candyyyyyyyyyyy etc etc
Nee echt, ze zaten in een weeshuis!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, daar zat toch ook die tweeling in? Die eng bruine jongen en meid? En die hadden álles en Candy had niks.Of heb ik dat zo verkeerd onthouden?
Ja he? Treurig is dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Qwea het volgende:
Echt, als ik dit allemaal terug zie en zie wat er nu allemaal op tv is qua kinderprogramma's dan is het echt pure bagger nu. De klere.
Dat eindlied is zo mooi hequote:
D'r is een tekenfilm met een zielig meisje en die enge bruine neef en nicht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt, ze zaten in een weeshuis!
En Niels![]()
Met Akka![]()
En hoe heette die hamster, Kruimel?
Daar heb ik laatst een heeeeeeeel mooi prentenboek van gekocht bij de kringloop, voor mn oudste nichtje
Noes.quote:
JAAAAA Samurai pizza catsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he? Treurig is dat.
Deze vond ik ook zo briljant:
![]()
![]()
Keek ik ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
En Cat, keek jij ook Silas?
Die at altijd van die hompen brood en dan zei hij hmmmmm schmeckt gut!
Dat deden wij ook altijd aan tafel
Dat deden mn ouders nog meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keek ik ook.![]()
Dat hompen brood ding deden we dan weer niet.
Tot morgen en succes op de training!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga hier maar even op de bank slapen ofzo, ze zijn er over een half uurtje![]()
Tot morgen ergens
Nee want deze zijn tofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Maar zijn we nu niet erg offtopic met onze niet-gare youtubejes?
Pipi.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef oh-oh het volgende:
De kinderen van mijn zusje zijn al jaren fan van de oude Pipi langkous filmpjes.
Maar helaas ook van Meeeeeeegaaaaaaa Mindy en die achterlijkte kut Dora
Meisje toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Qwea het volgende:
PIETER POST
Ik zong altijd :
Pieterpost, pieterpost met zijn lul van leverworstEn mijn moeder helemaal flippen
Wie, wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh en superliegeliegebeest!
Niemand die weet dat ik hier ben,
dat terwijl ik de kasteelheer bennnnnnnnnnnnnn
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh en superliegeliegebeest!
Niemand die weet dat ik hier ben,
dat terwijl ik de kasteelheer bennnnnnnnnnnnnn
En dan meebrullen:quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Hebben we het Vrouwtje Theelepel liedje al gehad?
Nog niet teruggelezen
Een lepel is een ding
daar kun je pap mee roerennnn
Hij helpt je ook
om de baby mee te voerennnnnnn
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Akka von Kepnakeise of zoiets!
Toch?![]()
Hoi!
Die zijn kewl.quote:
Nee, nog niet gehad en ook zo leuk!quote:
Jaaaaaaaa ik ook echt echt, ik wilde zo graag ook in een weeshuis wonen en Candy zijnquote:
...en daarmee kan z' ov'ral komen. How verrie retro.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh en Carolientje en haar bootje![]()
Carolientje heeft een bootje en daarmee kan ze overal komen. In de mooiste van haar dromen: Carolientje.
Wat een mooi liedje is dat toch
en teddy ruxpinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:41 schreef Cat22 het volgende:
Ah jij kent m welquote:
Ik ben blij dat je het niet aan mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ook echt echt, ik wilde zo graag ook in een weeshuis wonen en Candy zijn![]()
Zullen we samen een blonde dochter nemen en haar Candy noemen?
Maar wat een mooi liedje he?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
...en daarmee kan z' ov'ral komen. How verrie retro.
Halverwege het liedje begon me iets te dagen maar een grote indruk heeft hij niet achtergelaten hier.quote:
Dabedoellik. Gewoon mooi.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat een mooi liedje he?
Ik vind het echt nog heel mooi
Candy is mega rock en roll maar toch ook onwijs lieflijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het niet aan mij vraagt.Ik vind Candy een afschuwelijke naam.
Maar wat had ik destijds toch een medelijden met dat arme meiske.
"I'll get you next time gadget! Next time"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef oh-oh het volgende:
Laten we Inspector Gadget niet vergeten![]()
Hoo hooooooooo![]()
Gooooooo Gadget Goooooooooo
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Als jullie nu een meet gaan plannen dan ga ik ff popcorn pakken
Hoe konden we die vergeten!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
En die keken we ook altijd!
Trusten allen
Ja, en echt, ik zag toen nooit dat ze allemaal door dezelfde mensen gespeeld werdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
Kloddertje roze hierrrrrrrrrrrrrrrr.
Heette er niet eentje Arend Vogel ofzoiets?
woei dat keek ik vroegerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:59 schreef oh-oh het volgende:
Q en Q en de Zevensprong waren ook echt eng
Toen was jij heul geeneens geboren superliegebeestquote:
herhalingenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen was jij heul geeneens geboren superliegebeest
Ik weet niet eens meer waat het over ging, alleen dat ik het eng vondquote:
weet ik veel wie dat warenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waat het over ging, alleen dat ik het eng vond![]()
En dat er in de Zevensprong een enge meester met groen haar was![]()
Volgens mij was dat Frank van Sesamstraat, of niet?
Echt, ik heb dat op de meest debiele momenten zomaar ineens in mn hoofd, patsboem, en dan kom ik dr niet meer vanafquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
Q... en Q.... kuuhuuhuuuuuuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuhuuu
Dat was echt zooooooooo niet grappig, als ik echt iets grondig haat dan zijn het die clown en die acrobaat, I swearquote:
ik herinner me iets over calvados over de pannekoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Greys het volgende:
Fak, ik kan het niet vinden
Ik zoek dat liedje van Bassie en Adriaan. Iets met één twee drie is un dos tres, un botilla dat is een fles, een kelner is een camareroooooooo en een hoed, dat noemen ze sombreroooooo.
En de Middellandse Zee is de méditerranee. Viva Espana, olé.
DAT HOERELIED HEB IK AL HONDERDMILJOEN KEER GEHOORD, IK HOOR NOG LIEVER DE 3 J'Squote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Greys het volgende:
Fak, ik kan het niet vinden
Ik zoek dat liedje van Bassie en Adriaan. Iets met één twee drie is un dos tres, un botilla dat is een fles, een kelner is een camareroooooooo en een hoed, dat noemen ze sombreroooooo.
En de Middellandse Zee is de méditerranee. Viva Espana, olé.
Ik kan hem echt zo letterlijk meezingenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT HOERELIED HEB IK AL HONDERDMILJOEN KEER GEHOORD, IK HOOR NOG LIEVER DE 3 J'S
Die ken ik uit mijn hoofd.quote:
Das een kabouter die anaal onderzoek ging doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
kabouter prikkeprak zegt me vaag iets
Euh, doe 'es liefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:36 schreef oh-oh het volgende:
APK, toen jij klein was was dr nog geen tv hea?
Ik heb meelijquote:
Het ging om wat hij zei in de songtitel enzoquote:
Ik heb allemaal leuke filmpjes in het topic gegooidquote:
Welk topic?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb allemaal leuke filmpjes in het topic gegooid
nope, do tellquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij die van Zwab maar dan![]()
Zwab had je gelezen wat Sjon van de nieuwe PJ Harvey vindt?
En je denkt dus dat ik op die shit ga klikken?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen leek ik nog wel brakker dan gisteren.
Ik luister naar de nieuwe cd van PJ Harvey nu, Sjon zit doodsbang onder de bank.
Love PJ Harvey even more now
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, en hijs niet aan het pissen kotsen of kakken dit keer.
PJ Harvey scares the shit out of him![]()
Ik denk dat ik m in mn tas mee ga smokkelen naar Paradiso als ik naar het concert ga.
REVENGE!
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Nu is dr een nummer waar ze wat rustiger zingt, komt ie bibberend onder de bank uit.
Ik hoop dat ze zo weer gaat shrieken![]()
![]()
quote:
Zie mijn edit blindequote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
En je denkt dus dat ik op die shit ga klikken?
lekker, denk dat ik dat ook nog egen meepikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Ik ga dadelijk boodschapjes doen. Lekker over de markt, verse groentjes halen.
Heb jij illegaaltjes weten te scorenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:26 schreef Rewimo het volgende:
O hai, ik was er ook nog
Ik was sinds gisteravond verzonken in Haar naam was Sarah, wat een prachtig boek
Nu nog maar zo'n 900 boeken te gaan, om te beginnen
Nee natuurlijk nietquote:
quote:
Dat klinkt alsof ze jouw scooter moet aanduwenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik wil een lieve meid die me aankruipt en zo warmhoud
Ja, dat doen wequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Laten we het erop houden dat ik ze gekregen heb
Goed, we hebben gisteren tekenfilm herinneringen opgehaald.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
GoedDruk weekje gehad, lig gister om 2230 al te knikkebollen
Hoe issie hier?
Graag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Ynske het volgende:
@Cat, Satsu zit mooi in de lijstpassepartoutje eromheen. vrijdag gaan we ze ophangen, zondag de opening
zal je wel een fotoke sturen als ie hangt
Goed, leuk team van allemaal externen van dezelfde club als ik, dus dan pas je er snel in zeg maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed, we hebben gisteren tekenfilm herinneringen opgehaald.![]()
Hoe bevalt de nieuwe werkplek?
Ja is het ookquote:
Nee, die ken ik niet maar ik heb laatst iets gehoord over dat boek op de radio. Lijkt me ook mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef phusician het volgende:
Ja Rewimo dat is inderdaad een heel mooi boek, heb er ook erg van genoten, ken jr Sonny Boy ook, is ook zoiets
Ingepingeling!quote:
Da's wat verder dan je vorige plek he? Maar als je vroeg begint ben je ook vroeg thuis en kun je de files beter ontwijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is het ookAlleen de reistijd is soms wat jammer. Heel de week vroege dienst gehad (07u beginnen), en das toch wel 0615 thuis weg dan, zonder file is het ongeveer 40 minuutjes rijden.
Ja das wel ideaal, s'ochtends is het meestal qua files goed te doen. Al staat er dan 's middags (1530 klaar) toch al wel weer file op de A13 hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wat verder dan je vorige plek he? Maar als je vroeg begint ben je ook vroeg thuis en kun je de files beter ontwijken.
Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef Ynske het volgende:
@LL dat is idd wat minder qua verkeer, maar als t werk bevalt scheelt dat ook al toch
idd, dat is ook waarom ik blijf zoeken naar een uitdagingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DaaromIk vind het ook geen ramp. Ik heb hier in 2 weken al meer geleerd en gedaan dan op mn oude project het laatste jaar. Het was daar wel lekker relaxt en zo'n 'het moet vandaag maar als het morgen over overmorgen gebeurt is het ook goed'-sfeertje. Maar op een gegeven moment schiet je daar ook niet echt meer iets mee op. En de hele dag FOK!ken op werk is leuk, maar vanuit carrière-oogpunt niet echt een achievement ofzo
Ik ben zo schijtjaloersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Gut, Sonny Boy zit in m'n collectie, komt dat even mooi uit
idem!!! Rewimoquote:
Die van de fillum?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Gut, Sonny Boy zit in m'n collectie, komt dat even mooi uit
Even kijken in je brand-software of CD's ook gefinaliseerd worden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Ynske het volgende:
hmmm op de een of andere manier leest mn autoradio mn versgebrande cd's niet...
is gebeurd, en ze doen t wel in mn radio hierbinnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even kijken in je brand-software of CD's ook gefinaliseerd worden?
Oe, dat heb ik nooit gesnapt. Ik heb nu een USB-kabeltje (uit het dashboard van mijn Seat Cordoba uit 1998quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
En kijken hoe je 't brand? Als data (dus mp3's gewoon als mp3), of echt als audio CD.
Mijn autoradio snapt ook geen MP3's, dus ik moet alles echt als audio CD branden, met als nadeel dat er dan maar 80 minuten aan muziek op een CD kan, terwijl as je autoradio MP3's kan lezen je gewoon 700mb aan MP3s (stuk of 180 nummers dus) op een CD kan vrotten.
audio cdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
En kijken hoe je 't brand? Als data (dus mp3's gewoon als mp3), of echt als audio CD.
Mijn autoradio snapt ook geen MP3's, dus ik moet alles echt als audio CD branden, met als nadeel dat er dan maar 80 minuten aan muziek op een CD kan, terwijl as je autoradio MP3's kan lezen je gewoon 700mb aan MP3s (stuk of 180 nummers dus) op een CD kan vrotten.
Das helegaar ideaalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat heb ik nooit gesnapt. Ik heb nu een USB-kabeltje (uit het dashboard van mijn Seat Cordoba uit 1998) hangen waar een sticky aan kan. Kijk, dát snap ik dan weer wel
Dan heb je het er maar mee te doen. Weet je nog, vroeger; had je cassettebandjes in je autoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das helegaar ideaalDat heeft DVM ook. Maar in mijn auto zit volgens mij gewoon de standaard radio die je er bij krijgt
![]()
ja dan bleef dat lint hangenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je het er maar mee te doen. Weet je nog, vroeger; had je cassettebandjes in je autoEn de autoradio vrat ze regelmatig op
Moest je weer nieuwe opnemen
laatst artikeltje op geenstijl, de laatste auto die met cassetespeler kwam is uit productie gegaan, dat was een lexus uit 2010quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je het er maar mee te doen. Weet je nog, vroeger; had je cassettebandjes in je autoEn de autoradio vrat ze regelmatig op
Moest je weer nieuwe opnemen
Laqter kwam autorieveurzzquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
ja dan bleef dat lint hangen
Of halverwege een goed nummer moest je 'm omdraaien
Jaquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:19 schreef phusician het volgende:
Rewimo ken je ook het boek Knielen op een bed violen, heb je die soms ook? Vind ik ook een mooi boek.
E-mailadres doorgeven? Zodat ik gezellig met jullie kan mailen?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potter staat ineens naast meMet bril, mantel en toverstaf.
Die heeft geen brilquote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef Pagan het volgende:
* Pagan zou het liefst weer in bed kruipen.
Zit dat op de kabel dan? Ik dacht alleen internet / etherquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik kom er zojuist pas achter dat we kinkfm op de kabel hebben
blijkbaar dus juist niet op de ether, maar wel op de kabelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit dat op de kabel dan? Ik dacht alleen internet / ether
Ja, is echt leuk gewordenquote:
Dat lag dan aan de discman denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
De discman vond ik niet veel. Die skipte de hele tijd en een minidisc heb ik nooit gehad. Een MP3 dan wel weer
Jaren '80 schatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
walkman
Dat was echt de uitvinding van de 90s (?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
guttegut , ben jij al zoooooooooooooooooooo oudquote:
Eigenlijk zelfs eind jaten '70, maar het werd common in de jaren '80quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
guttegut , ben jij al zoooooooooooooooooooo oud
Hou jij je erbuiten zeg, jij was al antiek toej je geboren werdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Pff volgens mij zijn elies en lotte van de hunebed generatie![]()
Rust wel, want ik heb de afhandeling overgedragen aan een 'zaakwaarnemer', maar het wordt niet makkelijker. Helaas.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is er al wat meer rust in de tent Elies?
70's zelfsquote:
Nee, dat was echt half jaren '80quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
70's zelfs
Maar zoals ik het me herinner was het vooral begin 90s gemeengoedMaar miss ook wel wat eerder al, maar was ik er toen te klein voor
Aldus wikipedia kwam hij in '79 op de marktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat was echt half jaren '80Vanaf zo '87 een absolute must-have, anders hoorde je er niet meer bij
Laat even weten hoe Sunny Boy was, als je uit hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Welke Theo en Thea cd heb je dan dubbel maar kun je beide niet vinden Elies?
Is dat die waar iets met Tony en pennywafels opstaat, en professor zuurbekje?
Dat was ons casettebandje![]()
Maar die hebben we niet meer![]()
Ik ken de Ontmaskering van het Tenenkaasimperium uit mijn hoofd en ik heb de filmposter![]()
Oh, en ik heb gisteren Sonny Boy gekocht.
Gewoon, een papieren boek in de Bruna
Vlak Pagan en mij niet uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Pff volgens mij zijn elies en lotte van de hunebed generatie![]()
Wil je hem dan lenen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat even weten hoe Sunny Boy was, als je uit hebt.![]()
Gaat het al iets beter?
Stilte, opname...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Welke Theo en Thea cd heb je dan dubbel maar kun je beide niet vinden Elies?
Is dat die waar iets met Tony en pennywafels opstaat, en professor zuurbekje?
Dat was ons casettebandje![]()
Maar die hebben we niet meer![]()
Jaaaaaaaa dat is ons bandjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stilte, opname...
D'r zit snot op m'n bril...
Ans en Bea...
Die dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |