Ach TS is een standaard PVV'erquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
ik vind een discussie verder prima, maar.. TS moet eigenlijk:
- niet doen alsof iedereen die een andere mening heeft op links stemt
- niet doen alsof er geen middenpartij meer is
- niet doen alsof iedereen die links stemt op uitkering teert en niet werkt.
- niet zichzelf daarna tegenspreken door te zeggen dat links rijk is en elitair is..
de enige witte man in jouw buurt is het probleem? geef me zijn naam en ik zal eens kijken in hoeverre hij het moet weerstaan tussen al die kutallochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven in die illusie kom eens naast me wonen en dan wil ik je nog eens horen.
De schuld alleen afschuiven op links, kies maar voor de makkelijke weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Links staat voor mij voor alles wat fout is.
Links staat voor mij gelijk met:
De wereld verbeteren op kosten van anderen.
Dus linksmensen, als jullie de wereld willen verbeteren betaal het lekker zelf.
Laat mij in mijn NL wonen, niet in klein marokko/turkije etc.
De deur moet dicht, NU!
individueel is niet interessant. kijk eens om je heen. de meerderheid is lui, laks en houdt zijn hand op daar. niet gaan lopen nuilen nou.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hier maken mensen niks van hun leven? Daarom heeft mijn moeder al 27 jaar lang een baan zonder een cent uitkering te ontvangen. Omdat ze niks van haar leven heeft gemaakt en alleen maar blowde. Blijf vooral leven in die illusie van je.
Als je ze allebei is leest in plaats van zijn standpunt gelijk te bestempelen als idioot zou je erachter komen dat die vergelijking helemaal niet zo ver weg ligt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ahum....
Dan neem je Wilders toespraken over het gevaar van de islam, dat de koran hetzelfde is als mein kampf zeker even niet mee.....
Hij is niet de enige witte man en waarschijnlijk niet de enige die overlast veroorzaakt in de buurt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de enige witte man in jouw buurt is het probleem? geef me zijn naam en ik zal eens kijken in hoeverre hij het moet weerstaan tussen al die kutallochtonen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doet rechts dan precies zo? werken om die kuttroep van links te voorzien?
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ahum....
Dan neem je Wilders toespraken over het gevaar van de islam, dat de koran hetzelfde is als mein kampf zeker even niet mee.....
Dat jij de meerderheid kent zeg knap hoor, Ik kom gewoon uit een hardwerkende familie het is net als Nederlanders en zijn luie die profiteren van de zorgstaat Nederland en de anderen die hard werken. Er zijn genoeg allochtonen die bij de laatste categorie horen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
individueel is niet interessant. kijk eens om je heen. de meerderheid is lui, laks en houdt zijn hand op daar. niet gaan lopen nuilen nou.
Zij zegt dat 'links' nazificeert, ik wijs je erop dat rechts dat net zo hard doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je ze allebei is leest in plaats van zijn standpunt gelijk te bestempelen als idioot zou je erachter komen dat die vergelijking helemaal niet zo ver weg ligt.
nu moet ik even liegen tussen veghel en vucht......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is, dat er juist in die klote dorpjes in het oosten en zuiden van het land op de PVV wordt gestemd. Terwijl er daar bijna geen moslims wonen. Enkel op basis van rechtse media berichtgeving.
Welk gevaar zie jij de moslims met zich meebrengen. Want ik heb hier alleen dingen gehoord over gevaar maar wat dat inhoud is nog geen woord over gesproken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.
Waar islam verschijnt dooft het licht.
Steek je islam dus aub waar het daglicht niet schijnt!
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.quote:kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een fris en leuk nederland.
misschien omdat in amsterdam en de rest van de randstad niet meer zoveel autochtonen wonen die op rechts zouden stemmen? omdat links de kanslozen gouden bergen belooft, terwijl er haast niets meer te geven is? en de autochtonen die er wonen het prima naar hun zin hebben, maar straks ook aan de beurt zijn? maar dan is het te laat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is, dat er juist in die klote dorpjes in het oosten en zuiden van het land op de PVV wordt gestemd. Terwijl er daar bijna geen moslims wonen. Enkel op basis van rechtse media berichtgeving.
Ahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.
Waar islam verschijnt dooft het licht.
Steek je islam dus aub waar het daglicht niet schijnt!
Nee dat is het niet kijk hier maar eens naar:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
er is geen blinde haat, er moet een rectificatie komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
De problemen veroorzaken misschien?
Het was niet "links" die de grenzen open heeft gegooid voor het allochtonen volk.
Het ontgaat je in je blinde haat misschien, maar het waren de rechtse partijen die goedkoop arbeiders-klootjesvolk naar binnen loodsen.
'Links' heeft er alleen voor gezorgd dat datzelfde klootjesvolk dezelfde rechten kreeg als elke ander zoals onder internationale verdragen was vastgelegd.
Dit is gewoon weer onzin, en te weerleggen door gewoon naar de bevolkingsopbouw van de randstad te kijken waar de grote meerderheid nog gewoon blanke Nederlanders zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat in amsterdam en de rest van de randstad niet meer zoveel autochtonen wonen die op rechts zouden stemmen? omdat links de kanslozen gouden bergen belooft, terwijl er haast niets meer te geven is? en de autochtonen die er wonen het prima naar hun zin hebben, maar straks ook aan de beurt zijn? maar dan is het te laat.
Hoewel ik de bewoording anders had gekozen ben ik het eens met de gedachte erachterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.
Zelfs een kakdrol is geavenceerder in elkaar gedraaid.
Ja, al gezien. Maar die mensen zijn toch gek? Dus ja, ik vind het gek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet kijk hier maar eens naar:
http://beta.uitzendinggem(...)k-en-ingrid-in-spijk
Dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoewel ik de bewoording anders had gekozen ben ik het eens met de gedachte erachter
Waar het met moslims in resulteert is uiteindelijk sharia.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Welk gevaar zie jij de moslims met zich meebrengen. Want ik heb hier alleen dingen gehoord over gevaar maar wat dat inhoud is nog geen woord over gesproken.
Het is makkelijk lullen want we konden niet anders onder internationale verdragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er is geen blinde haat, er moet een rectificatie komen.
wat er wel is, is een linkse partij die de gastarbeiders heeft laten blijven en alle familieleden heeft laten overkomen. doe nou niet alsof je dom bent. want jij weet precies dat links nederland dit verschrikkelijke probleem heeft laten groeien. en er nu stemmen uit trekt. lekker makkelijk lullen achteraf he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |