gaan we weer. er is in dit geval geen sprake van jaloezie omdat een geloof zo succesvol is, maar omdat een geloof zo onsuccesvol is. alleen maar nemen, niets geven, zo is de islam in nederland. niet westerse allochtonen trekken 40% van alle uitkeringen. en dat voor een groep die volgens links maar klein is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah
Steek geloof waar de zon niet schijnt, Ene Adolf H, was er ook zo op gebrand 1 geloof eruit te pikken om de woede van het volk op te richten, terwijl het probleem al het geloof is.
Spoor jij nog een beetje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.
Zelfs een kakdrol is geavenceerder in elkaar gedraaid.
Ik vind ze niet gek zij stemmen volgens logische redenen op de PVV. Niet vanwege de allochtonen haar zoals sommigen in dit topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, al gezien. Maar die mensen zijn toch gek? Dus ja, ik vind het gek.
40% okee kan je dat weerleggen met bronnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan we weer. er is in dit geval geen sprake van jaloezie omdat een geloof zo succesvol is, maar omdat een geloof zo onsuccesvol is. alleen maar nemen, niets geven, zo is de islam in nederland. niet westerse allochtonen trekken 40% van alle uitkeringen. en dat voor een groep die volgens links maar klein is.
dus kap met je domme vergelijkingen.
of wil je graag dat moslims naar de gaskamers worden gebracht?
Hij spoort niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Spoor jij nog een beetje?
Ik denk van niet.
Misschien moet je ook maar wat cartoons gaan tekenen om tot rust te komen?
Dat heeft trouwens te maken met de mensen die graag macht willen in het geloof.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waar het met moslims in resulteert is uiteindelijk sharia.
Daar ga jij ook niet blij van worden, 100 garantie.
Kijk verder eens aub het nieuws uit het buitenland...
Overal waar moslims de kop op steken is stront aan de knikker.
Indonesie, thailand, rusland, overal in afrika, middenoosten, nu ook al Europa.
Weg houden hier dat geloof, het enige dat helpt.
Maar de PVV gaat die 'problemen' (wat eigenlijk helemaal geen problemen zijn maar logisch gevolg van in een klein dorp wonen) niet oplossen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ze niet gek zij stemmen volgens logische redenen op de PVV. Niet vanwege de allochtonen haar zoals sommigen in dit topic.
Nou, kijk naar zwitserland, kon prima.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is makkelijk lullen want we konden niet anders onder internationale verdragen.
Het probleem begint met het naar binnen halen, als je dat doet moet je je houden aan andere verplichtingen waar je voor getekend hebt.
En wie heeft die lui naar binnen gehaald?
Yup, de VVD en het CDA, de 'rechtse' partijen.
Je kan niet lukraak mensen binnenhalen en ze dan aan de kant schoppen.
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan we weer. er is in dit geval geen sprake van jaloezie omdat een geloof zo succesvol is, maar omdat een geloof zo onsuccesvol is. alleen maar nemen, niets geven, zo is de islam in nederland. niet westerse allochtonen trekken 40% van alle uitkeringen. en dat voor een groep die volgens links maar klein is.
dus kap met je domme vergelijkingen.
Nee maar de PVV is nieuw daar dus vestigen ze daar hun hoop op. Bij de volgende verkiezingen stemmen ze daar niet meer op omdat ook de PVV hun voor loog.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar de PVV gaat die 'problemen' (wat eigenlijk helemaal geen problemen zijn maar logisch gevolg van in een klein dorp wonen) niet oplossen.
kinderbijslag na 2 kinderen afschaffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef Stuurver het volgende:
Ergste is nog dat de meeste moslims ver boven hun stand leven door 6 kinderen te nemen terwijl ze van een uitkering moeten rondkomen.
Daar ben ik het niet volledig mee eens die cijfers liggen niet alleen zo omdat buitenlanders worden gediscrimineerd. Dat is waarschijnlijk de kleinste oorzaak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.
Het maakt geen klap uit of iemand welwillend is alleen al het feit dat het een allochtoon is maakt hem/haar minder aantrekkelijk.
En die discriminatie word er niet beter met dat rechtse tuig.
Het word er ook niet beter op met het allochtonen tuig..
Zwitserland is om te beginnen met hele andere regels begonnen, punt klaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, kijk naar zwitserland, kon prima.
Werk klaar? doei!
Maar nee, links laat ze hier blijven, hun hele fam tot in de 5e graad hierheen halen en dan ontkennen dat er problemen zijn...
Typisch links, je maakt een probleem en geeft anderen daarvan de schuld.
Zijn die anderen het daar niet mee eens, dan zijn het nazi's.
te gek voor woorden.
zijn de zwartekousen uit staphorst blij meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kinderbijslag na 2 kinderen afschaffen.
Want dat doet ook iedere moslim natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef Stuurver het volgende:
Ergste is nog dat de meeste moslims ver boven hun stand leven door 6 kinderen te nemen terwijl ze van een uitkering moeten rondkomen.
Het niet eens zijn met Wilders betekent nu dat je een achterlijke linksstemmer bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:43 schreef Nikmans het volgende:
Links betekent tegenwoordig 'het niet eens zijn met Wilders'
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat heeft trouwens te maken met de mensen die graag macht willen in het geloof.
Die moslimlanden hebben een hoog analfabetenpercentage en lopen eeuwen achter, wij hebben hetzelfde meegemaakt met de middeleeuwen.
Wat sommige van onze lieve voorgangers doen is ook niet altijd gezond, wees vooral blij dat iedereen hier in Nederland naar school kan en dan voor zichzelf kan gaan denken. Maar niet alle christenen zijn pedo's.
Altijd maar weer die slachtofferrolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.
Het maakt geen klap uit of iemand welwillend is alleen al het feit dat het een allochtoon is maakt hem/haar minder aantrekkelijk.
Ik vraag het nogmaals hoe bedreigen moslims Nederland?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?
Daarom moet NL gevrijwaard blijven van moslims.
Hoe meer er hier komen, hoe erger de vrijheid hier wordt beknot.
Vandaar ook de naam PVV.
Hij werkt wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef KevinMalone het volgende:
Fok rechts! Links is baas daardoor hebben we artiest bazen zoals Monsif!
Waarom stel je een vraag wanneer je het antwoord al denk te weten? Hypocriet of gewoon dom? Ik denk het laatste, nou ja, zeg maar gewoon allebei.quote:Spoor jij nog een beetje?
Ik denk van niet.
Misschien moet je ook maar wat cartoons gaan tekenen om tot rust te komen?
Je gaat niet terug in de tijd als je moslimkids scholing geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?
Daarom moet NL gevrijwaard blijven van moslims.
Hoe meer er hier komen, hoe erger de vrijheid hier wordt beknot.
Vandaar ook de naam PVV.
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Altijd maar weer die slachtofferrol
Door 6 kinderen te nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag het nogmaals hoe bedreigen moslims Nederland?
er is geen discriminatie. er is een probleem omdat ze te laat komen, helemaal niet komen of niets kunnen vanwege inteelt. en toch een enorme grote bek hebben. denk je werkelijk dat de werkgevers in nederland gek zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?
Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Ga nou niet doen als dat zo'n belangrijke factor is. Het komt heus wel voor maar echt niet zo vaak dat het 40% (waarvan het allerminst zeker is dat dat betrouwbare cijfers zijn) dat het zoveel werklozen veroorzaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?
Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Flikker toch op man ik ken geen enkele Marokkaan die de sharia wil invoeren, ws weet het grootste gedeelte niet eens wat het inhoudt. De echte klacht hier is extremisme/radicaliseringquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Door iedereen te bedreigen/vermoorden die kritiek op hun geloof uit
Door onze verzorgingsstaat uit te buiten
Door niet te taal te spreken
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe moslims ons bedreigen en jij komt met een lijst vooroordelen die voor hooguit 10% van de moslims in Nederland geld
ik vind flog of seagals kapsel lelijk, mogen we dat dan ook gelijk bannen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Als de politie, de fucking AIVD en noem maar op dat doen zul je er geen haan naar horen kraaien, maar als het een achterlijke volksmenner is die met kopvoddentaks, ghetto's en patserpolitie aan komt zetten is stoot dat mensen tegen de borst.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afsceid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.
En op een gegeven moment ben je dat zat en haal je uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Die 10% moet gewoon aangepakt worden zoals de wet dat voorschrijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.![]()
we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zwitserland is om te beginnen met hele andere regels begonnen, punt klaar.
Hun hebben van meet af aan al gezegd dat mensen binnen een half jaar werk moesten hebben of anders op moesten zouten, dat hebben 'wij' niet gedaan.
We hebben ze ongelimiteerde vrijheid gegeven.
Dat hebben de 'rechtse' partijen gedaan, gewoon binnen halen zonder voorwaarden.
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.
Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt![]()
Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
Ik zal ook nooit beweren dat er geen problemen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.![]()
we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.
Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.
Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.
Moet er dan maar een oorlog komen?
Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.
Doe rechts dat ook.
Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.
Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt![]()
Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
Inderdaad, blijf vooral links overal de schuld van geven dat is wel zo makkelijk he dan beseffen dat dit soort gevallen een reeks van fouten zijn van zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen.
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?
Niets mis mee toch?
"tijdelijk"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
wat een n=1 opmerking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
bij de marokkanse slager om de hoek was je waarschijnlijk wel aangenomen, maar dat is te min?
Wat heeft dat laatste er mee te maken? Dat zou je toch ook niet zeggen tegen een allochtone goudsmid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
bij de marokkanse slager om de hoek was je waarschijnlijk wel aangenomen, maar dat is te min?
ik heb geen verstand van vlees.. enzo.. wel van sieraden..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Misschien is dat het verschil tussen 'links' en 'rechts', nuances.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.
2. Dat is alleen bij een klein gedeelte zo
3. Dat doet een gedeelte wel en een gedeelte draagt bij aan de verzorgingstaat.
4. De nieuwe generatie spreekt gewoon Nederlands bij de oudere generatie is dit inderdaad een probleem.
5. Dat zijn de doorgeslagen extremisten.
6. De nieuwe generatie draagt ze steeds minder.
Roep in de kerk dat God niet bestaat en je wordt van het terrein verwijdert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.
Maar de Marokkaanse gemeenschap voldoet bijna altijd aan 1 van de 6 punten.
Ga maar is naar Rotterdam en roep is dat Allah een kankerhond is en Mohammed smerig varken is. Ik wil wedden dat je binnen 10 seconden een mes tussen je ribben hebt
Ah maar je haalt hier dus wel een schrijnend punt aan, iets waar de heer Wilders dus niets om geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.
Maar de Marokkaanse gemeenschap voldoet bijna altijd aan 1 van de 6 punten.
Ga maar is naar Rotterdam en roep is dat Allah een kankerhond is en Mohammed smerig varken is. Ik wil wedden dat je binnen 10 seconden een mes tussen je ribben hebt
maar de meeste mensen bedoelen met allochtoon: iemand die mijn baan jat en mijn space komt claimen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.
Een allochtoon is geen allochtoon.
Een kat is geen kat
Een hond is geen hond
Zucht.
Die naam is geen Chinees.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.
Een allochtoon is geen allochtoon.
Een kat is geen kat
Een hond is geen hond
Zucht.
Gastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.
Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.
Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.
Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.
Moet er dan maar een oorlog komen?
Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.
Doe rechts dat ook.
Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah maar je haalt hier dus wel een schrijnend punt aan, iets waar de heer Wilders dus niets om geeft.
Niet alle Moslims zijn gelijk.
Dat heb ik liever dan een mes tussen mijn ribben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Roep in de kerk dat God niet bestaat en je wordt van het terrein verwijdert.
Nu voel ik me schuldig om dat ik een Chinees uitziende vriend van mij altijd Chinees noem terwijl hij het niet is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij scheert ze over een kam dat is juist wat er fout aan is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheel
Nee, nee menneke, Wilders heeft het weldegelijk over moslims gehad en vaak ook, niet alleen over de islam.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheel
jij bent een vriend, das iets anders dan iemand die je werk kan geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig om dat ik een Chinees uitziende vriend van mij altijd Chinees noem terwijl hij het niet is.
Het is ook niet racistisch maar alleen omdat ie dan heel boos gaat roepen dat ie Schots-Surinaams nog wat is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij bent een vriend, das iets anders dan iemand die je werk kan geven.
ik heb van beide verstand.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van vlees.. enzo.. wel van sieraden..
mhmm.. waar zou ik eerder zijn aangenomen..
volgens mij is dit een prima streven. alhoewel ik voor de vvd stem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, nee menneke, Wilders heeft het weldegelijk over moslims gehad en vaak ook, niet alleen over de islam.
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
"We moeten de immigratie van moslims stoppen."
Geert Wilders De Limburger, 4 september 2004
"We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen"
Geert Wilders, interview in De Pers, 13 februari 2007
"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van het kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA, 28 februari 2007
Niets Islam.. Moslims.
En zoals je zelf zegt, niet alle Moslims zijn gelijk.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:08 schreef Stuurver het volgende:
Ik had het over Alavieten niet moslims
ja, maar een deel van Nederland denkt nog steeds dat ik useless ben omdat Geert me een linkse hobyist heeft genoemd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook niet racistisch maar alleen omdat ie dan heel boos gaat roepen dat ie Schots-Surinaams nog wat is.
Zulke racisten zijn er maar het merendeel beoordeelt je gewoon op je kwaliteiten.
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb van beide verstand.
[..]
volgens mij is dit een prima streven. alhoewel ik voor de vvd stem.
ik wil niet dat mensen die in de politiek zitten en dus ook een voorbeeldfunctie hebben qua Nederlands taalgebruik constant woorden gebruiken die niet bestaan of er Engels tussendoor gooien. Boehoe, leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef skattebaut het volgende:
De grote vraag is: willen wij in NL een multiculturele samenleving, ja of nee?
Links zegt duidelijk JA! (op andermans kosten, 200.000.000.000! Euro en stijgende)
De gewone Nederlander, niet werkende in de zieligheidsindustrie (tegenwoordig rechtsextreem genoemd) wil dit niet en is dus tegen multikultie.
Die strijd zet zich ook in alle gelederen van de maatschappij voort.
De hele politieke agenda gaat puntje bij paaltje om stoppen of doorgaan met de massaimmigratie.
Ik heb er als nettobetaler echter nooit om gevraagd.
Ik wil er ook niet aan mee betalen.
Ik wil geen moslimprofiteurs hier.
Ik wil geen grimmige samenleving.
Ik tolereer geen buitenlandse criminelen hier.
Ik wil niet terug naar de middeleeuwen.
Ik wil dat NL vooruit gaat.
Gelul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast
Die Polen komen enkel omdat de rechtse VVD'ers hun badkamer willen laten verbouwen.
In welk land hebben ze wel lopen roepen om een multi-culti samenleving? Die ontstaan nou eenmaal dat is in ieder welvarend land zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef skattebaut het volgende:
De grote vraag is: willen wij in NL een multiculturele samenleving, ja of nee?
Links zegt duidelijk JA! (op andermans kosten, 200.000.000.000! Euro en stijgende)
De gewone Nederlander, niet werkende in de zieligheidsindustrie (tegenwoordig rechtsextreem genoemd) wil dit niet en is dus tegen multikultie.
Die strijd zet zich ook in alle gelederen van de maatschappij voort.
De hele politieke agenda gaat puntje bij paaltje om stoppen of doorgaan met de massaimmigratie.
Ik heb er als nettobetaler echter nooit om gevraagd.
Ik wil er ook niet aan mee betalen.
Ik wil geen moslimprofiteurs hier.
Ik wil geen grimmige samenleving.
Ik tolereer geen buitenlandse criminelen hier.
Ik wil niet terug naar de middeleeuwen.
Ik wil dat NL vooruit gaat.
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn. we zijn lang genoeg gegijzeld door mafketels die geen nieuwe stap durven zetten naar een fijnere wereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...
of omdat Polen nu ook met de euro mag betalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gelul.
Die komen alleen omdat links de grenzen wagenwijd heeft open gezet.
Die komen alleen omdat links eigen NL paupers in een uitkering laat zitten, levenslang.
Die komen alleen omdat het gelukszoekers zijn, zodra ze hier hun poet bij elkaar geroofd, gestolen en weet ik wat hebben gaan ze terug een huisje bouwen in polen. (niet opgeven uiteraard)
Verder blijven ze hier in een uitkering hangen.
Krijgen dadelijk inburgeringscursus op NL belastinggeld etc.
Aub doe niet zo naïef.
Ga eerst de koran maar eens lezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...
"VVD-staatssecretaris Henk van Hoof van Sociale Zaken wil per 1 mei de Nederlandse grenzen openen voor arbeiders uit Polen en andere nieuwe lidstaten van de Europese Unie"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gelul.
Die komen alleen omdat links de grenzen wagenwijd heeft open gezet.
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga eerst de koran maar eens lezen.
Ik word zo ziek van de mensen die moslims verdedigen/beschuldigen zonder eerst de koran te hebben gelezen om zo hun eigen mening te vormen.
Eens, maar in ons leven zal dat niet gebeuren dus zullen we het voor lief moeten nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn,.
Dat zei Lenin ook en kijk wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn,.
wat maakt het uit? elke moslim gelooft in de absolute waarheid van de koran en hadiths. iets veranderen mag niet en kan niet. dan bespot je namelijk die maangod en ongeletterde kankersoldaat mohamed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..
De koran laat niet echt veel ruimte over om te kiezen. Je kan hooguit kiezen om de ene passage wel te volgen en de andere niet en dan heb je ook nog fatwa's die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..
Lees de Bijbel en de Torah eens, daar ztaan precies dezelfde waanzinnigheden in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga eerst de koran maar eens lezen.
Ik word zo ziek van de mensen die moslims verdedigen/beschuldigen zonder eerst de koran te hebben gelezen om zo hun eigen mening te vormen.
ook weer iets wat een ander heeft gezegd of gedaan als leidraad aannemen geloven dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat zei Lenin ook en kijk wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd.![]()
Geef mij maar Buddishme/Shinto. Die spelen een secondaire rol in het leven in plaats van primair
Ik probeer je te snappen, helaas kan ik aan geen enkel van je antwoorden ook maar een touw vast knopen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik wil niet dat mensen die in de politiek zitten en dus ook een voorbeeldfunctie hebben qua Nederlands taalgebruik constant woorden gebruiken die niet bestaan of er Engels tussendoor gooien. Boehoe, leven is niet eerlijk.
jij gaat het heel moeilijk krijgen met je kankergeloof. misschien kan je beter europa gaan verlaten. nu nog goedschiks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:20 schreef UncleDolan het volgende:
Kanker rechtsmensen die alle buitenlanders willen vergassen. Krijg AIDS met je blonde homokop. PVV en VVD allemaal kankerjode mongolen.
blijkt t een katholiek te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij gaat het heel moeilijk krijgen met je kankergeloof. misschien kan je beter europa gaan verlaten. nu nog goedschiks.
Moslims hebben nooit een periode van verlichting gehad, de andere geloven wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Lees de Bijbel en de Torah eens, daar ztaan precies dezelfde waanzinnigheden in.
EN WAT MAAKT HET EEN KUT UIT WAT ER IN EEN BOEK STAAT.
Het gaat erom hoe iemand het beleeft, niet elke christen houd zich aan de bijbel, niet elke katholiek houd zich aan de bijbel, niet elke jood houd zich aan de letter van de torah en niet elke fucking moslim houd zich aan de letter van de koran.
quote:
Bullshit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Moslims hebben nooit een periode van verlichting gehad, de andere geloven wel.
Je bent als moslim gedwongen de koran te volgen als je moslim bent. Het is geen keuze want als je kiest om niet de koran te volgen ben je geen moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |