Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:09 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Happy, goede keus! Dyon heeft daar ook een paar dingen van
Dat ecru broekjes in het wit, vestje in blauw, blousje. Polo's volgens mij ook, maar dan van z'n broer geweest.
Ik heb altijd kleertjes overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staat
Foto!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
meimel, floris heeft vandaag t Esprit bloesje aan. staat echt leukbeetje groot nog, maar toch
Nu nog wel broeken 74 en boven 80 maar dan moet het wel 'normaal' vallen. Kleinvallende kleding boven gaat al wel in 86 (sommige mexx en noppies enzo).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb altijd kleertjes over, de tassen staan straks echt in de weg als we de zolderverbouwing gaan doen...maar ik denk dat Daan aardig richting Dyon z'n maat aan het gaan is? Welke maat heeft hij nu? Hier broeken 80 en bovenkleding 86.
Die is heel mooi!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef snoopy het volgende:
Ik heb deze voor Lis besteld
[ afbeelding ]
Dat zegt iedereen! Ik vind het gewoon wat genant dat het mijzelf niet opvalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
(...) en wat heeft ze een mooie slanke handjes/vingertjes...
Wat een popke....
Oh dat is leuk zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een geweldige outfit!
[ afbeelding ]
Dit moet ik voor Lena hebben:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik kwam net in een webshop terecht ( http://www.majesteitjes.nl/webshopM/ ) en deed me denken aan 'toddlers and tiaras'
Ik vind zoiets zo volwassen voor een kind. Of is dat gek? Dat kidcasejurkje vind ik dan wel weer adorable, net zoals het mupke erin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een geweldige outfit!
[ afbeelding ]
Oh dan is het denk ik best goed voor in de zomer voor Hannah, want die zit net aan in maat 80.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef huuphuup het volgende:
ja eh plaatjes willen we dan he octo! niet zomaar alleen komen melden dat je los bent gegaan
dat spijkerjurkje is ook lief, ik hou van die jurkjes
Dit is een 86/92 van de kinderafdeling van Hema. Ze zit nu in een 80 van H&M en andere merken, maar ik vind de Hema dus niet overdreven groot vallen op de kinderafdeling, zeker de jurkjes niet.
witte maillot en romper/t-shirt met een mooi halsrandje eronder en erop en dan met bijvoorbeeld die ene zwarte bolero van de Hema die stiemie laatst postte. Kan heel leuk dan volgens mij hoor voor 'serieus'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze vind hem prachtig! Ik vind het zelf heel grappig, maar ik weet nog niet hoe ik hem voor 'de serieus' zou moeten combineren met wat ze in haar kast heeft hangen. We zien wel. En anders blijft het een verkleedrokje.
Ik vind die maillot ook volwassen. Het zit hem voor mij in de kleuren inderdaad denk ik.
Ja tof hè. Ik vind spijkerbroekjes altijd lastig voor Daan. Maar name it valt meestal wel goed en nog best soepel voor een spijkerbroekje. En nog in de aanbieding ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Happy, wat een tof broekje!
ah dus toch. Ik snapte er al geen klap vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef Ticootje het volgende:
Haha dat klopt huup. Ik heb m ook, maar leyla is er al lang uit. Niet qua armen, ik denk dat ze als ze 1 is qua armslengte wel goed zou zitten.
Ik vind het echt heel mooi! Wat is de speciale gelegenheid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef Ticootje het volgende:
Je moet ervan houden inderdaad. Het is een beetje volwassen kleding in kindermaat. Niet iedereen vindt dat leuk. Zo voor speciale gelegenheden vind ik het wel leuk om ze heel netjes aan te kleden. Weer eens wat anders van roze hello kitty shirtjes.
Jen dr verjaardagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel mooi! Wat is de speciale gelegenheid?
die jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dit pakje?
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad heel handig uit voor in de draagdoek! Lief aanbod, Tico! Ik woon helaas niet in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
We moeten hier trouwens op rompers 62/68 overgaan.
Hoelang is Mette?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die draagt Mette nog steeds.. In de lengte worden ze wel wat kort maar 74/80 verzuipt ze in de breedte in.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die draagt Mette nog steeds.. In de lengte worden ze wel wat kort maar 74/80 verzuipt ze in de breedte in.
H&M rompers vallen ook groter heb ik het idee! De romper die ik heb in 74 is nog veel te groot, terwijl de 74/80 rompers beter zitten (heb allerlei verschillende merken trouwens)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef octopussy het volgende:
Voor een meisje vind ik het eigenlijk wel mooier als het niet wijd is. Qua rompers ga ik denk ik ook over op de enkele maten van H&M. De 74/80 rompers van de Hema zijn nu wat krap aan het worden in de lengte en de volgende maat slobbert.
Broekjes maat 74 en bovenkleding maat 80 (Daan is maar een kleintjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Happy, welke maat heeft Daan nu??
Ik kan niet wachten om Ivan en Mette naast elkaar te zetten!quote:
Volgens mij lijkt Mette echt op een baby van net geen 1 naast Ivanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om Ivan en Mette naast elkaar te zetten!
Korte beentjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Broekjes maat 74 en bovenkleding maat 80 (Daan is maar een kleintje)
ik vind de stretchrompers t fijnste! die zitten gewoon mooi vind ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Bij mijn reus zitten Hema-rompers het fijnst, al vind ik de H&M-rompers ook prima. Die zitten net iets strakker in de breedte.
Ik vind wel dat er een behoorlijk verschil in kwaliteit is tussen de goedkope en dure rompers van de Hema. Het is verleidelijk om alsmaar de goedkoopste te nemen, maar ik heb veel meer plezier van de duurdere.
Ik heb dat pak over een week of wat wel voor je te koop. Ilse heeft hem nu in maat 68 aan, maar ik vrees dat het niet heel lang meer gaat passen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah dus toch. Ik snapte er al geen klap vandie mouwen zijn belachelijk lang in verhouding zeg...
en ik wist wel dat ik een bollo gebaard heb, maar maat 62 is nog wel iets te enthousiast hoor
Ja die heb ik ook voor Daan. Heel fijn spul! Hier wordt 74/80 ook krap. Heb nu als test even een name it romper maat 80 gekocht. Kijken hoe dat zit. De maat 74 van name it die ik van Tan heb overgenomen zijn goed bevallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena deze rompers nog die van Ivan zijn geweest:
[ afbeelding ]
Fijn spul. Biologisch katoen.
Nee, ze zit nog in 62, behalve die pakken van de hema, die vallen gewoon belachelijk klein.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Groeit Ilse nu al uit maat 68 kj?![]()
Dan kan ik straks kleertjes van jou gaan overnemen voor Anne, die bijna anderhalve maand ouder is
volgens mij meer dat dat pak zo klein valtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Groeit Ilse nu al uit maat 68 kj?![]()
Dan kan ik straks kleertjes van jou gaan overnemen voor Anne, die bijna anderhalve maand ouder is
Beter te groot als te klein toch? Groeit ie vanzelf inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Name it rompers zijn ook fijn! Alleen die van Dyon zijn eigenlijk te groot. Kreeg de verkeerde maat bezorgd (92).
Jamaar ik wilde ze gelijk in gebruik nemen en heb dat dus ook gewoon gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Beter te groot als te klein toch? Groeit ie vanzelf in
Ik weet niet hoelang 62 nog gaat passen. Ze groeit enorm. Moet over 2 weken weer naar het cb. Maar gok dat ze dan wel tegen de 6600 gram aan zit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef Fannetje het volgende:
Oh jammer, Anne zit ook in 62, soms in 68 nu...
Jep. Ik vind Name it best lastig te verkrijgen terwijl ik het wel vaak fijn spul vindt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Meimeltje het volgende:
Jij had zo te zien ook bij ikenmijnkind besteld?
Piekaboe in Delft heeft name-it!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep. Ik vind Name it best lastig te verkrijgen terwijl ik het wel vaak fijn spul vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh ik ben benieuwd!! Lindequote:Op zondag 13 februari 2011 08:49 schreef Stiemie het volgende:
Huup wat leuk staat dat jurkje bij Amelie!![]()
Linde heeft 'm ook. Zal vanmiddag een foto maken als ze 'm aan heeft
Jaaah blote benen en sandaaltjes en slippersquote:Op zondag 13 februari 2011 08:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwd!! Linde
ik kan nie wachten om het jurkje in de zomer aan te doen met blote benen en witte sandaaltjes <3
B. wil (!) in de vakantie weer naar R'dam naar de Primark, dan ga k ook eens bij Zara daar kijken. Ik heb een wishlist van hier tot tokyo maar puntje bij paaltje koop ik denk ik uiteindelijk alleen dat ene pakje uit 1 stuk. Spijkerjasje is een twijfelgevalletje.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef innepin het volgende:
Oh shit, dit topic moet je echt niet lezen met een paar wijntjes op.
Ik heb net na het lezen van dit topic voor 100 euro aan kleertjes besteld bij de Zara![]()
En ik ben nu alweer enigszins vergeten wat ik precies besteld heb
nouja wat stom zegquote:Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup die dingen zijn echt leukIk wil ook naar Zara! Jammer dat ze hier de Zara zo hebben gemaakt dat je eerst met een trapje moet om bij de lift te komen... handig joh met een kinderwagen
Ja je moet eerst 3 treden op ofzo om bij de lift te komen. Is een oud kantoorpand / bankgebouw volgens mij waar ze nu inzittenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nouja wat stom zeglekker rolstoelvriendelijk ook dan...
haha, die had k nog niet bij je gezien *lol*quote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef Meimeltje het volgende:
Ow help, zo te zien hebben ze er nog meer kleding bij gekregen.
Dan wil ik deze ook!
[ afbeelding ]
Geloof dat we ook wel aardig dezelfde smaak hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha, die had k nog niet bij je gezien *lol*
komt wel redelijk overeen ja denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Geloof dat we ook wel aardig dezelfde smaak hebben
Dat pandabeer shirtje heeft isa ook.. die is zo lekker luchtig van stof.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn gigawishlist van Zara
Dingen voor Amélie en Elin door elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een hele lading schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen die kleur vind k niet zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is bij de Oosterhof ook.. je komt wel naar boven met de roltrap (ze hebben naar mijn weten niet eens een lift) maar naar beneden kan je alleen met de trapquote:Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup die dingen zijn echt leukIk wil ook naar Zara! Jammer dat ze hier de Zara zo hebben gemaakt dat je eerst met een trapje moet om bij de lift te komen... handig joh met een kinderwagen
Ik heb die hele lift daar nog nooit gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh bedoelt je i. de Zara
want daar zit ook een lift
ikga opeens twijfelenmaar toen k met mn zus was was floris ook mee en hebben niet moeilijk hoeven dien
Gewoon zelfbruinende creme johquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, hij was er idd ook in een andere kleur, donkergroen volgens mij.
Ik moet ook nog bedenken wat er voor iets onder kan zodat het ecru Dyon niet te bleek gaat maken. Of hij moet maar heerlijk gaan zonnen eerst om een kleurtje te krijgen![]()
Ik kan echt niet wachten tot ik weer een dagje shopping Rotterdam kan doen!
Zo klein valt het niet vind ik, ik zou gaan voor de 18 months(=een normale mt 86 vind ik)quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef mefke79 het volgende:
Dames, ik zie kei leuke dingen bij de Zara voor Driekus, maar we hebben niets van de zara, dus geen idee van de maat. Driekus heeft nu boven 86 en onder 80 (maar wel smal) en het is voor een bruiloft in mei. Welke maat pak ik dan? 2-3 jaar?
Die bedoel ik inderdaad jaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Poppejans het volgende:
Innepin die witte Zara gympjes zijn lieeef![]()
Leuk die wishlist Huup, erg veel vind ik ook leuk
Die Zara in Amsterdam heeft ook zo'n debiel trapje voor de liften, lekker handig![]()
Of bedoelde je die ook Stiemie?
Meimeltje/Sonnetje dat tuinbroekje is mega leuk!!![]()
![]()
![]()
Twinkly, onder die kleur van dat tuinbroekje kan je makkelijk vrijwel iedere kleur shirt onder doen, iets fleurigers en dan kan denk ik ieder kind die kleur van dat broekje wel goed hebben.
Ik heb bij de Hema een tuinbroekje gekocht voor komende lente/zomer mt 86, wit met krijtstreep, vond het er zo zomers uitzien
Haha! en ik kom er (minimaal) elke week een keer, 't is me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
SC Oosterhof heeft wel een lift hoor! Bij de damesafdeling achterin aan de rechterkant!
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met kaplaarzen er onder. Zo zie ik ze het liefst
<excuus om foto van mijn kind te spammen>quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef becky27 het volgende:
die is leuk, zag van de week nog die mooie foto van Willow op de trouwauto ergens volgens mij.
Hoelang en hoe zwaar is Stef? Hij is toch vooral heel lang?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, wij zijn lekker aan het verzamelen, maatje 86 is nu echt wel te klein zeg maar.
Jah, zijn gewicht zit onder de +1-lijn, zijn lengte erop of er net ietsjes bovenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoelang en hoe zwaar is Stef? Hij is toch vooral heel lang?
Claudia, mijn jongens groeien stuk voor stuk eerst in de breedte, en daarna ineens hele stukken in de lengte. en dan zijn ze weer in verhouding. Net of ze eerst een buffer eten.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjewel, TF.(En snoopy!) We zaten vandaag op weg van het consultatiebureau naar huis (we waren daar voor Lena) er ook over te piekeren. Eenmaal thuis aangekomen beseften we wel dat we het advies van het consultatiebureau maar moesten negeren. Hij eet gezond, beweegt goed, niks aan de hand, niet gek laten maken. Stom dat we even aan het twijfelen zijn geslagen.
Becky, het merk S&D Le Chic heeft hele leuke (witte) jurkjes vind ik. Bij Kleertjes.com verkopen ze die oa.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef becky27 het volgende:
haha, ik zeg, kopen!
Wij gaan in september trouwen en ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een leuk wit jurkje voor Noortje en het andere bruidsmeisje. Maar ik wil niet bij de bruidswinkel zelf terecht. Ten eerste vind ik dat gewoon te tuttig en we hebben een hele informele bruiloft dus ik wil dat mijn meisje er ook niet te formeel uit ziet. Maar das best moeilijk, een leuk wit jurkje vinden...... als iemand suggesties heeft.
Precies degene die ik bedoeldequote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Becky, het merk S&D Le Chic heeft hele leuke (witte) jurkjes vind ik. Bij Kleertjes.com verkopen ze die oa.
Hahaha lol, dat zijn echt van die jurkjes van 'als ik toch ooit een meisje mag krijgen dan....' maar eigenlijk denk ik stiekem dat het dan echt een stoere meid wordt die zo'n jurkje zwart maakt voor het de overkant van de straat heeft bereikt, maar toch, het zijn schattige jurkjes, zeker voor een gelegenheid als een bruiloftquote:
Bor*z ! Zo mooi! Jet heeft veelal Bengh aanquote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Deze vind ik zó lief:
[ afbeelding ]
Maarja..
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Amélie heeft nieuwe schoenen nodig... ik ga dr ns goed voor zitten
![]()
![]()
wat was nou handig? 1 cm speling/groeiruimte toch grofweg?
ja w00t enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef Meimeltje het volgende:
Huup mag weer shoppen
Ja 1 cm zou ik ongeveer wel doen
ja gewoon, schoenenzaken voor zover ik zo snel kan zien. Nelson, scapino, van haren, verder dan die ben ik nog niet gekomenquote:
Met een gewicht onder de middenlijn en een lengte boven de +1 lijn is dat relatief licht.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Meimeltje het volgende:
En over dat gewicht, je hebt er volgens mij gewoon weinig tot geen invloed op. De meeste baby's/dreumesjes die ik heb gekend en stevig waren zijn nu gewoon normale kleutertjes, dus ik denk dat het 9 van de 10 keer echt vanzelf wel weer bijtrekt. Soms blijven die babyvetjes misschien wat langer zitten, maar komt vast goedEn soms had ik gewild dat ze hier wat meer vetjes hadden, dan zakken die broeken niet zo af
![]()
Groof 13 kilo is toch heel netjes! Kyllian was bij 2,5 jaar 12,5 kilo en dat was bijna gemiddeld
Ik weet het nog niet, hangt er een beetje vanaf wat ik tegenkom. Scapino, van haren en H&M en bepaalde merken durf ik wel online te bestellen. Bij twijfel gaan we gewoon op pad. Moet ik alleen nog even zien hoe en wanneer enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
Besteld je schoenen dan online Huup? Of ben je er al aantoe om op pad te gaan?
Nu je Scapino zegt. Ik kwam er van het weekend achter dat je daar ook Rocks vijfjes in kan leveren. Ga ik die maar even 'sparen' ipv uitgeven bij de BlokkerHandig een leaseauto waar veel mee gereden wordt en een vrouw die wel van shoppen houdt
Zulke schoentjes zag ik net ook (ja was ook even gaan spieken), maar wist dus niet waar je van hieldquote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Maar te koud voor nu en te duur naar mijn zin
ow, breek me de bek niet open.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef oeke het volgende:
Oh schoentjes!leuk, Huup! Ben benieuwd welke in je smaak vallen.
Ik moet wel meteen aan vorige week denken, ik stond in de van Haren en hoopte dat ze al wat meer keus in laarzen voor jongetjes hadden. Maar nee: 1 model voor jongetjes en 8 modellen voor meisjes!![]()
![]()
Echt niet te filmen. En dan snap ik het niet, natuurlijk kopen vrouwen meer schoenen dan mannen, maar snappen ze nou echt niet dat die hele kleine schoentjes ook door vrouwen worden gekocht? Al zijn ze dan voor het mannelijk geslacht?![]()
![]()
Haha, die B.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef huuphuup het volgende:
jaaaa wickie die wil ikhij staat hier al 3 dagen open op mn scherm <3
maar B. vindt ze lelijkhij kan de pot op, die komen er sowieso, alleen is hij degene met de creditcard
dus die schoens moeten ff wachten tot we in R'dam zijn bij de zara, dan koop ik ze zelf
Ik zag verschillende interviews met orthopeden enzo die claimden dat er niets mis was met schoens van H&M en consorten. Hooguit dat ze sneller slijten en je dus eerder nieuwe zult moeten kopen, maar als je dat niet bezwaarlijk vond dan was er geen bezwaar tegen goedkopere schoenen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die altijd als een maniak leren schoenen met goede steun en bladibladiebla kocht?ik zie hier allemaal Zara en H&M voorbij komen. Dat kocht ik dus echt niet. Onder het motto je voeten heb je maar één keer.
Ben ik nou zo voorzichtig
Dat vroeg ik me ook af. edit: er staat ''leather sandal''quote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Zara heeft toch ook leren schoenen? De sandaaltjes die ik daarvan wil hebben (voor erbij) waren ook echt leer dacht ik.
Ja dat doen we zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. edit: er staat ''leather sandal''
En ik moet ze ook voor Wolf, ook voor erbij.
En dan maken we natuurlijk een zelfde foto van Dyon en Wolf met DE sandaaltjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
edit: Ik had vroeger ook Elefanten.
Van Haren heeft die toch? volgens mij nog best leuke modellen soms, misschien dat dat wel Wolfs eerste schoentjes gaan worden
Haha, ok. Ik dacht dat ze wel redelijk unisex waren, op het lintje na... ik moet duidelijk nog even oefenen in jongens-mama-zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef oeke het volgende:
Linda, die heb ik gezien in de winkel, maar ik vind het meisjeslaarzen eerlijk gezegd.
Hier komen er ook geen gympen of iets dergelijks in. Gewoon goede schoenen en in de zomer een goed paar sandalen, van leer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die altijd als een maniak leren schoenen met goede steun en bladibladiebla kocht?ik zie hier allemaal Zara en H&M voorbij komen. Dat kocht ik dus echt niet. Onder het motto je voeten heb je maar één keer.
Ben ik nou zo voorzichtig
Jaaaa Buuf, die Kavats staan op mijn verlanglijstje! In het groen, voor volgende winter!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeke! Ze izjn echt héééééééééél duur maar kijk nou!![]()
[ afbeelding ]
Lotte heeft ook Elefanten. Gekocht bij idd het Duitse broertje (zusje?) van Van Haren. Ze is er helemaal verliefd op. Eerst wat 's ochtends moet gebeuren is schoentjes aantrekken en iedereen moet ze bekijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Kyllian z'n echte eerste loopschoentjes waren ook Elefanten...die liepen echt heerlijk soepel (tenminste dat leek iig wel zo).
ik vind ze helemaal leukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Jaaaa Buuf, die Kavats staan op mijn verlanglijstje! In het groen, voor volgende winter!
Deze heeft mijn dochter. Met twee dagen zagen de neuzen er versleetn uit, maar ze loopt er ondertussen al de hele winter op.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
Oeke?
http://www.vanharen.nl/NL(...)at=/merken/elefanten
[ afbeelding ]
Onlien niet meer in kleine maatjes te krijgen, maar misschien in de winkel wel?
ja voor zover ik begrepen heb is dr.visser en elefanten en zulks ook goed qua merk.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Huup dr. Visser is toch ook een heel goed merk begreep ik?
Hier ook nooit hele dure schoenen hoor, vind ik zo'n zonde als ze om de 2-3 maanden weer zeker 2 paar nieuwe moeten hebbenSchoenen koop ik meestal in de uitverkoop of met een kortingsbon ofzo (of tegen inlevering van een oud paar schoenen :p).
Daar let ik nu zeker bij de 2e heel erg op idd. Je zult ook merken dat ze met stugge zolen continu vallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef octopussy het volgende:
Ik vind die schoentjes van de H&M en Zara vaak zo'n stugge zool hebben. Volgens mij is het enige echt belangrijke aan kinderschoentjes dat ze een soepele zool hebben (je moet ze gemakkelijk met 1 hand kunnen 'knikken') zodat ze goed de voeten kunnen afwikkelen bij het lopen.
Alle H&M's die ik hier heb staan kun je stuk voor stuk met 1 hand dubbelvouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef octopussy het volgende:
Ik vind die schoentjes van de H&M en Zara vaak zo'n stugge zool hebben. Volgens mij is het enige echt belangrijke aan kinderschoentjes dat ze een soepele zool hebben (je moet ze gemakkelijk met 1 hand kunnen 'knikken') zodat ze goed de voeten kunnen afwikkelen bij het lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |