abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92663328
Waar Wickie verliefd is op..

pi_92664581
Dank je Meimeltje :*

Ik gooi m'n vraag er nog een keer in:

Ik heb raad nodig :@
Mette doet sinds vandaag echte looppogingen, dus ik ben helemaal in de feeststemming. Dus over een maandje 1 of 2 mag ze schoentjes.
Ik ben dus al tijden verliefd op bovenstaande schoentjes.

En nu heb ik ze afgeprijsd gevonden in een belgische webshop.
Maatje 19 (11.5cm) dus. Ik denk dat haar voetjes nu 10.5 cm zijn.
Is het wel wijs om dan deze maat te kopen?

Iemand trouwens ervaring met See kai run schoentjes?

Ik kwam dus ook nog terecht op de Europese SKR site, daar zijn ook nog veel maten beschikbaar, ook van de versie die ze wel nu aan kan en afgeprijsd. Maar een hele grote maar.. de verzendkosten naar NL (vanuit Spanje) zijn 25 euro :o }:|
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92670434
:o 25 euro verzendkosten -O-

Ik weet niet, met loopschoentjes heb ik begrepen dat het wel belangrijk is dat ze de goede maat zijn. Ik zou eerlijk gezegd eerst eens kijken wat voor maat ze nu precies nodig heeft in de winkel en dan eventueel online bestellen in een maat groter ofzo. Maar het is wel heel verleidelijk die schoentjes van SKR he O+

Oh en natuurlijk even een *O* voor een lopende Mette.
pi_92670478
Wickie ik zou eerste loopschoentjes in een winkel kopen :@ Niet alleen de maat van het voetje, maar bijvoorbeeld ook de breedte is belangrijk. En daarnaast wisselt het bij onze kinderen ook nog wel eens hoe goed ze op bepaalde schoenen lopen dus zou ik in een winkel zeker meerder paren proberen. :Y

Schoentjes van SKR vallen trouwens erg breed heb ik gehoord
pi_92670572
Gewoon een maatje groter kopen eventueel Wickie en voor nu voor Mette een paar schoentjes in de winkel aan laten meten :Y dan kan ze ze aan als ze goed op de schoentjes kan lopen.

Ze zijn wel superleuk zeg O+

Ik kan niet wachten tot Amélie haar witte sandaaltjes aan kan met jurkjes en dergelijke. B. vond dat ene zara pakje ook erg leuk dus ik denk dat we die over een paar maandjes halen O+ .
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92670691
Verzendkosten van 25 euro :D
Zijn ze niet via Ebay ofzo te krijgen? Of iemand die naar Spanje gaat ;)

Ik zal zo eens een foto maken van de schoentjes die ik een paar weken geleden voor Dyon heb gekocht, nu nog te groot maar voor straks als hij goed loopt helemaal prima :)
pi_92670801
Heb gisteravond even lekker HM geshopt. Even flink wat basics gescoord. Score:

:s)
pi_92670833
Leuk happy :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92670905
Hihi Happy, goede keus! Dyon heeft daar ook een paar dingen van :D
Dat ecru broekjes in het wit, vestje in blauw, blousje. Polo's volgens mij ook, maar dan van z'n broer geweest.
pi_92671062
Dyon z'n nieuwe schoentjes.

Linker paar van 'Richter' rechts van Petitshoes.
Heb blijkbaar toch sandaaltjes gekocht met open voorkant, is niet mijn voorkeur maar het waren koopjes :P

En er staan ook laarsjes in maat 21 klaar:

En nog allstars en Kswiss van z'n broer in maat 21:
pi_92671582
Happy leuke kleertjes!

Een nachtje slaap helpt verhelderend, ik ga ze niet kopen en ga inderdaad straks als ze helemaal goed kan lopen schoentjes in een echte winkel kopen.
Geen idee eigenlijk waar je kinderschoenen koopt in de omgeving R'dam (tips?).

Ik heb wel een leuke MP vangst gedaan :)
Donkerblauwe Bardossa oefenschoentjes (ongedragen) met een geheel flexibele zool, half rubber half leer. Voor nu, kan ze toch een paar keer buiten stappen. Een foto gevonden:

En diezelfde mevrouw had ook een heel schattig Zara spijkerjurkje, overgooiertje.
Dus helemaal happy :)
pi_92671638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:09 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Happy, goede keus! Dyon heeft daar ook een paar dingen van :D
Dat ecru broekjes in het wit, vestje in blauw, blousje. Polo's volgens mij ook, maar dan van z'n broer geweest.
Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staat ;)
pi_92671640
leuk happy! dat lichtblauwe t shirt heeft floris ook :D
pi_92671906
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:46 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staat ;)
Ik heb altijd kleertjes over :P, de tassen staan straks echt in de weg als we de zolderverbouwing gaan doen...maar ik denk dat Daan aardig richting Dyon z'n maat aan het gaan is? Welke maat heeft hij nu? Hier broeken 80 en bovenkleding 86.
pi_92672004
woaaah Dyon, wat een schoenencollectie nu al! :D
Maar ook wel weer logisch als je al zo'n hippe grote broer hebt. Ik vind die All Stars leuk! Ik wil ook nog ergens van die kleine All stars op de kop tikken in het wit of rood.

en Mette ook al eerste schoentjes O+

Wolf heeft nog geen echte schoentjes.En het zelf opmeten lukte me niet goed dus dat laat ik wel doen over een paar weken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92672437
meimel, floris heeft vandaag t Esprit bloesje aan. staat echt leuk O+ beetje groot nog, maar toch
pi_92672482
Ik heb zo'n meetdingetje, een keer meegekregen bij de van Haren, erg handig! Misschien hebben ze die nog?

Kyllian heeft elke zomer wel allstars gehad en die zijn allemaal nog wel een tweede ronde te dragen :) Dat is dan weer het handige van dat ze qua geboortemaand maar 1 maand schelen.

De allstars maat 21 in gebruik (de pukkels zijn van de waterpokken)
pi_92672489
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
meimel, floris heeft vandaag t Esprit bloesje aan. staat echt leuk O+ beetje groot nog, maar toch
Foto!!!!
pi_92672544
zal als ie wakker is een foto maken :)

leuk die all stars!
pi_92676082
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik heb altijd kleertjes over :P, de tassen staan straks echt in de weg als we de zolderverbouwing gaan doen...maar ik denk dat Daan aardig richting Dyon z'n maat aan het gaan is? Welke maat heeft hij nu? Hier broeken 80 en bovenkleding 86.
Nu nog wel broeken 74 en boven 80 maar dan moet het wel 'normaal' vallen. Kleinvallende kleding boven gaat al wel in 86 (sommige mexx en noppies enzo).
pi_92676789
Ik heb deze voor Lis besteld

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_92676933
en deze voor Morris en het is van dat hele fijne wafeltjesspul O+
En alles in de uitverkoop *O*

pi_92678312
Leuk Snoop! die trui van Morris ziet er idd fijn uit, leuk spul O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92678506
Snoopy, wat een lieve spulletjes! Erg leuk allebei.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92678705
Leuk Snoopy! Jij kleed de kids altijd erg leuk/ vrolijk!

Ik heb net wat bij Wehkamp besteld, omdat ik een kortingsbon in mn mailbox kreeg :')
Zag geen hele leuke kinderkleding, dus heb paar dingen voor mezelf besteld en alleen 1 broek voor Kyllian.

http://www.wehkamp.nl/kin(...)/C23_3K2_K24_915183/
pi_92679684
Lena heeft vandaag een jurkje van Kidcase aan. Het is een ontzettend mooi jurkje, maar ik blijf het maar maf vinden, een baby'tje in een jurkje.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92679770
snoopy, ik vind het allebei leuk! Ik houd erg van rood voor jongens.

Goeie collectie heeft Dyon. 8-)

Happy, ik vind bijna allemaal leuk! Erg jammer dat Ivan te groot is geworden voor de babycollectie van de H&M.

wickie, ik vind die laatste schoentjes zo lief!
pi_92680380
Het jurkje staat leuk Claudia, zeker in combinatie met het grijs! Het ziet er zeer comfortabel uit, stugge jurkjes lijken me niet fijn voor die leeftijd maar dit is gewoon schetig O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:45:58 #29
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92681030
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef snoopy het volgende:
Ik heb deze voor Lis besteld

[ afbeelding ]
Die is heel mooi!
pi_92681135
Wat lief Claudia, het staat haar mooi hoor!
En het is meer een te lang truitje dan een echt jurkje eigenlijk. Met een skinny legging eronder. :D
Het ziet er in elk geval heel comfortabel uit! O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:45:28 #31
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92683116
Ik vind de combi van een jurk/tuniekje van een beetje rekbare zachte stof ideaal voor zo'n klein meisje en dan in combi met een legging of maillot. Staat schattig en het zit ook nog eens comfortabel, ik vind dat beter dan een stug broekje met een shirtje.

Ze is alweer aan het veranderen Claudia en wat heeft ze een mooie slanke handjes/vingertjes...
Wat een popke....
pi_92683621
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
(...) en wat heeft ze een mooie slanke handjes/vingertjes...
Wat een popke....
Dat zegt iedereen! Ik vind het gewoon wat genant dat het mijzelf niet opvalt. :o

De foto doet geen recht aan het jurkje. Het is onzettend knap gemaakt en de details in de stof zijn erg mooi. De kleur is in het echt ook mooier en de stof is heerlijk zacht.

Dit is trouwens een maat 62. Het valt nu als een ruim jurkje, maar ik denk dat het nog lange tijd meegaat en dan op een bepaald moment als tuniekje. Wat ik jammer vind aan de pakjes uit één stuk van Kidscase is dat ze bij mijn kinderen zo kort meegaan.
pi_92683782
Ik vind dit een geweldige outfit!

zaterdag 12 februari 2011 @ 17:10:13 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92683921
Dat is vooral een mooie foto :Y
pi_92684037
En het is een leuk meisje. Ze doet me denken aan de jongste van TF.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:37:34 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92684794
Mij ook! O+
En ik vind het ook nog eens een mooie outfit O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:53:23 #37
298315 SacreCoeur
pi_92685467
Zo ik kwam net in een webshop terecht ( http://www.majesteitjes.nl/webshopM/ ) en deed me denken aan 'toddlers and tiaras'
pi_92685657
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
Oh dat is leuk zeg O+ Ziet er ook uit alsof het geweldig lekker zit

Ik heb vanmiddag het spijkerjurkje van de hema voor linde gekocht *O*
pi_92685865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik kwam net in een webshop terecht ( http://www.majesteitjes.nl/webshopM/ ) en deed me denken aan 'toddlers and tiaras'
Dit moet ik voor Lena hebben:

pi_92687055
Happyme wat een leuke kleren heb je gescoord! Mooie kleuren ook die polo's

Snoopy ook al goed geslaagd!

Lena, wat een droppie O+

Ik vind deze schoentjes van Zara weer erg leuk:

En dit jasje van Name it:
pi_92688625
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind zoiets zo volwassen voor een kind. Of is dat gek? Dat kidcasejurkje vind ik dan wel weer adorable, net zoals het mupke erin. O+

Mijn dochter heeft vandaag haar nieuwe tule rokje aan, geïnspireerd door Sorbo. Even een foto uploaden!
pi_92688802
*O*

pi_92690314
oh Lena O+ O+ die kleur is echt heel mooi! Lijkt me een heel fijn jurkje, idd zo eentje waarvan je het écht heel jammer vindt als ie niet meer past.

Oeh FTA O+ :9 wat heb je toch een toffe schoenen wensenlijst voor je menneke altijd :9

Groofs :D prinsessig O+

Ik heb vandaag het hema-spijkerjurkje gekocht voor Amélie, wat is ie leuk! :o O+
aan vind ik hem nog veel leuker dan op t hangertje/plaatje. De stof is heel soepel en wijdvallend, lijkt me lekker zitten met spelen voor haar.

ik ben dr blij mee, valt t op? :D

En 2 nieuwe witte rompers, was wel nodig ook :') de rest zit nu in de kookwas, kijken of er nog wat te redden valt. Voor Elin hebben we een setje van rompertje + broekje bijgekocht bij de H&M, ik kwam er achter dat we eigenlijk nét te weinig rompers met lange mouwen in 56 hadden en dat we ook maar 2 broekjes hebben die lekker warm/zacht/dik zijn voor nu.

t is dit setje maar dan in heel lichtgrijs, geen idee waarom die niet op de site staat.

Ze hadden trouwens ook een heel tof setje van broekje en romper in antraciet met een soort gestileerde vogeltjes op de romper. Superleuk O+ maar daar dacht B. anders over :+

en dit zomerhoedje, ik krijg er spontaan zin van in t voorjaar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92690600
Oh Huup, dat jurkje staat heel erg leuk! Wat voor maat heeft Amelie nu? Ik denk dat Hannah nog niet in de kindermaatjes past. Maar ik heb wel dit jurkje voor haar:

en ik ben los gegaan in de Zara webshop :@

Verder heb ik een zomerjasje gevonden voor Hannah O+ O+ Heb op de gok maar maat 86 genomen want ze moet het in augustus ook nog aankunnen.
pi_92690642
Schattig Huup, zowel voor je grote als voor je kleine <3.

Leuk Octo :Y .
pi_92690686
Jaaa, dat jurkje van Amélie is geweldig! Ziet er leuk en inderdaad comfortabel uit. Leuk ook dat je met een andere kleur romper eronder weer een andere outfit hebt. Dat hoedje had ik zelf ook gespot, maar ik heb hier nog te veel bruikbare zomerhoedjes liggen.

Groofsken, wat een prinsessenrokje! Is ze er bij mee? Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt met 'volwassen'. Juist als je klein bent kan het lekker kleurrijk en gek. Deze outfit (en met name deze foto) ziet er heel sereen uit. Maar je kunt er altijd nog leuke sneakers of kinderlaarzen bij aandoen om de volwassen uitstraling wat te doorbreken. Ik vind trouwens dat dat met de maillot al wat gebeurt.
pi_92690741
ja eh plaatjes willen we dan he octo! niet zomaar alleen komen melden dat je los bent gegaan :P

dat spijkerjurkje is ook lief, ik hou van die jurkjes O+

Dit is een 86/92 van de kinderafdeling van Hema. Ze zit nu in een 80 van H&M en andere merken, maar ik vind de Hema dus niet overdreven groot vallen op de kinderafdeling, zeker de jurkjes niet.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92690787
Oeh, leuk jurkje, octo! Volgens mij heb ik hier zoiets liggen in een grote maat.
pi_92690865
Ze vind hem prachtig! Ik vind het zelf heel grappig, maar ik weet nog niet hoe ik hem voor 'de serieus' zou moeten combineren met wat ze in haar kast heeft hangen. We zien wel. En anders blijft het een verkleedrokje.

Ik vind die maillot ook volwassen. Het zit hem voor mij in de kleuren inderdaad denk ik.
pi_92690880
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef huuphuup het volgende:
ja eh plaatjes willen we dan he octo! niet zomaar alleen komen melden dat je los bent gegaan :P

dat spijkerjurkje is ook lief, ik hou van die jurkjes O+

Dit is een 86/92 van de kinderafdeling van Hema. Ze zit nu in een 80 van H&M en andere merken, maar ik vind de Hema dus niet overdreven groot vallen op de kinderafdeling, zeker de jurkjes niet.
Oh dan is het denk ik best goed voor in de zomer voor Hannah, want die zit net aan in maat 80.

Ik zal even kijken voor ze zara zjopping zpree plaatjes.
pi_92690943
Oe leuke meisjes spullies, jurkjes O+

Nog een paar dingetjes voor Daan geshopt:

name it spijkerbroekje

name it slofjes

en nog een zwarte romper

Altijd leuk als ze weer naar een nieuwe maat gaan :P
pi_92690984
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze vind hem prachtig! Ik vind het zelf heel grappig, maar ik weet nog niet hoe ik hem voor 'de serieus' zou moeten combineren met wat ze in haar kast heeft hangen. We zien wel. En anders blijft het een verkleedrokje.

Ik vind die maillot ook volwassen. Het zit hem voor mij in de kleuren inderdaad denk ik.
witte maillot en romper/t-shirt met een mooi halsrandje eronder en erop en dan met bijvoorbeeld die ene zwarte bolero van de Hema die stiemie laatst postte. Kan heel leuk dan volgens mij hoor voor 'serieus' :Y

@Octo ja dat kan wel dan denk ik voor de zomer, t valt echt niet overdreven groot/lang vind ik, die 86/92.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92691039

:@
pi_92691154
Happy, wat een tof broekje!

En schattig octo, ben benieuwd hoe het haar staat. O+
pi_92691160
Ah gaaf octo! Dat 3e pakje vind ik tof! En het tuinbroekje O+
pi_92691280
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Happy, wat een tof broekje!
Ja tof hè. Ik vind spijkerbroekjes altijd lastig voor Daan. Maar name it valt meestal wel goed en nog best soepel voor een spijkerbroekje. En nog in de aanbieding ook :9
pi_92691428
Goed man!
pi_92691528
Oh en wit met een donker bolerootje lijkt me inderdaad wel prima. Ik zou er eigenlijk zo'n bandshirt bij willen, geloof ik.
pi_92691893
Ooh huup je hebt me betrapt op mijn schoenen tic :@
Wat een leuk spijkerjurkje zeg!
pi_92691913
Dat broekje van Daan heb ik hier ook nog in maat 80 voor de liefhebber, die name it spijkerbroek
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92691980
Is het dik of dun spijkerstof karin?
pi_92692166
Uh normaal? Niet heel dun, niet superdik...
pi_92692369
Oh, als FTA 'm niet wil en hij zit goed bij Daan, ben ik ook wel geïnteresseerd want ik heb nu mt 74 gekocht.
pi_92692395
Haha oke, hoe vallen de name it broekjes? Dat broekje van de hema wat ik van je heb overgenomen is perfect, maar smaller is echt te klein. Als het een beetje hetzelfde als dat broekje valt heb ik wel interesse
pi_92692534

de burberry outfits.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92692543
Octo leeeeuk! *;
oeh ik ben jaloers op je spijkerspul O+

Happy haha vervelend hè, dan móet je shoppen :D

Oh Claudia ik heb een enorme hoedjes/mutsen tic. Ik heb ook heel veel zomerhoedjes al maar deze riep me gewoon haha.
Elin heeft ook heel veel wintermutsjes in mini-maatjes, die gaat ze nooit allemaal op kunnen in de 2 maanden ofzo dat t nog kan :') maar ach...
Vooralsnog is dit mutsje favoriet geloof ik

van dpam is ie, van dezelfde serie als deze wantjes:

ik kan geen plaatje van t mutsje vinden online... die kwastjes eraan bovenop staan zo schetig :D

En die reversible jumpsuit van Hema lijkt klein te vallen? of ben ik nou gek? Die mouwen moest ik nog een kilometer omslaan, dat wel, maar bij de beentjes en romp zit het pakje prima, het is een maat 62. Ben blij dat ik hem nu alvast aangetrokken heb want volgens mij kan ze dit niet zo lang aan als ik gehoopt had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92692586
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
de burberry outfits.
oh!! O+

de zusjes op sjiek, wat ontzettend schetig O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92692625
Haha dat klopt huup. Ik heb m ook, maar leyla is er al lang uit. Niet qua armen, ik denk dat ze als ze 1 is qua armslengte wel goed zou zitten.
pi_92692676
Het heeft een rechte pijp. Deze is iets langer als die jij hebt, want Lars heeft hem wat langer aangehad. Verder valt hij wel ongeveer hetzelfde denk ik. Zit elastiek in de boord om aan te snoeren evt
pi_92692730
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef Ticootje het volgende:
Haha dat klopt huup. Ik heb m ook, maar leyla is er al lang uit. Niet qua armen, ik denk dat ze als ze 1 is qua armslengte wel goed zou zitten.
ah dus toch. Ik snapte er al geen klap van :D die mouwen zijn belachelijk lang in verhouding zeg...
en ik wist wel dat ik een bollo gebaard heb, maar maat 62 is nog wel iets te enthousiast hoor :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92692802
Ik moest de armen nog 2x terugslaan toen de benen al te kort werden. Superpakjes vind ik het. Heel handig voor naar het CB of ziekenhuis. Heel snel aan en uit.
pi_92692892
Oh Elin O+
pi_92692900
oh das een goeie ja, idd handig voor naar het cb.
Ik had hem vandaag voor in de draagdoek, onder mn jas en met die 3 lagen stof er nog over heen, ze had het meer dan warm zat geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92692926
Tico, wat een fantastische foto van je meisjes. Die kleding vond ik niks eerst bij het zien van de losse plaatjes, maar zo ziet het er juist hartstikke mooi en inderdaad sjiek uit.
pi_92692969
Welke jumpsuit is dat, huup? Staat 'ie online?
pi_92693013
Je moet ervan houden inderdaad. Het is een beetje volwassen kleding in kindermaat. Niet iedereen vindt dat leuk. Zo voor speciale gelegenheden vind ik het wel leuk om ze heel netjes aan te kleden. Weer eens wat anders van roze hello kitty shirtjes.
pi_92693016
We moeten hier trouwens op rompers 62/68 overgaan.
pi_92693067
Claudia, ik heb m ook in maat 62. Als je een beetje in de buurt woont kun je m zo komen ophalen.
pi_92693080
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef Ticootje het volgende:
Je moet ervan houden inderdaad. Het is een beetje volwassen kleding in kindermaat. Niet iedereen vindt dat leuk. Zo voor speciale gelegenheden vind ik het wel leuk om ze heel netjes aan te kleden. Weer eens wat anders van roze hello kitty shirtjes.
Ik vind het echt heel mooi! Wat is de speciale gelegenheid?
pi_92693135
Ahhhh, de zusjes! O+

Ik tik met handicap, want Lena heeft een wat curieuze slaaphouding. Schiet niet op zo.
pi_92693268
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel mooi! Wat is de speciale gelegenheid?
Jen dr verjaardag ;)
pi_92693276
Elin *RAMMEL*
pi_92693300
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen dr verjaardag ;)
:D Echt waar ja? _O- . Maar dat is natuurlijk ook heel speciaal :P .
pi_92693323
Oh en als ik 74 had gekocht had ik ook nog save gezeten. Deze kan ze hooguit deze maand nog aan. Misschien als de trui straks niet eronder hoeft dat ik m'n nog dichtkrijg. Jammer wel.
pi_92693426
Dit pakje?

Ziet er inderdaad heel handig uit voor in de draagdoek! Lief aanbod, Tico! Ik woon helaas niet in de buurt.
pi_92693567
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dit pakje?

[ afbeelding ]

Ziet er inderdaad heel handig uit voor in de draagdoek! Lief aanbod, Tico! Ik woon helaas niet in de buurt.
die ja :Y

ik zie net dat KJ er ook een aanbiedt in V&A met een ander printje, die is ook leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92693592
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
We moeten hier trouwens op rompers 62/68 overgaan.
:o :D
Die draagt Mette nog steeds.. In de lengte worden ze wel wat kort maar 74/80 verzuipt ze in de breedte in.
pi_92693598
Dat is m. Maar hij valt dus klein. Als je nu al in rompers 62/68 zit zou ik m in 68 kopen. Moet je de mouwen 10x omslaan. Maar dat moet bij 62 ook.
pi_92693825
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef wickie het volgende:

[..]

Die draagt Mette nog steeds.. In de lengte worden ze wel wat kort maar 74/80 verzuipt ze in de breedte in.
Hoelang is Mette?

Ik verwacht dat Lena verzuipt in die rompers, maar 50/56 trekt zo bij de drukknopen. Ik heb overwogen wat rompers in een enkele maat bij de H&M te kopen, maar ik heb nog zoveel rompers dat ik het wat zonde vind. Nou ja, ik zet al dit soort dingen op de lijst met kraamcadeautjes die we wel kunnen gebruiken.
pi_92693907
Ze is 74 cm.

Ik moet even naar de Prenatal om wat tussenrompers te kopen. Die rompers zijn lekker smal.
pi_92693964
Bij Anne waren de 50/56 rompers ook al snel te strak, en ze is niet bijzonder lang of groot. Ze heeft gewoon een lange romp volgens mij, want inmiddels zitten de 62/68 rompers ook al aan de strakke kant...
pi_92693966
Hier zitten rompers ook altijd wijd, nooit strak om z'n lichaam, maar dat hoeft toch niet? Hier al een poosje 86/92 rompers.
pi_92694098
Mette gaat plukken als ze te los zitten en dan wil ze het uittrekken :')
pi_92694110
Voor een meisje vind ik het eigenlijk wel mooier als het niet wijd is. Qua rompers ga ik denk ik ook over op de enkele maten van H&M. De 74/80 rompers van de Hema zijn nu wat krap aan het worden in de lengte en de volgende maat slobbert.
pi_92694165
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef wickie het volgende:

[..]

:D Floris zit sinds een week ofzo in 74/80 rompers :D
62/68 ging een beetje trekken bij de hals :D Ze zijn nog wel iets te groot, dat dan weer wel ;)

Happy, welke maat heeft Daan nu??

Oh en ik moet nieuwe slaapzakken hebben. Die ik heb worden te klein, maar ik vind m ook wel lang worden als k m zie in zn romper. Hij gaat nu wat meer de lengte in ipv breedte ;)

Claudia, wat een geweldig jurkje voor Lena zeg! Leuk met dat grijs!

Elin O+ Ze heeft een heel ander gezichtje op die foto's zeg, maar wat een droppig mutsje!

Leuk Tico die kleren van Jen en Leyla!
pi_92694175
Bij Ivan begint 86/92 zelfs al krap te zitten in de lengte bij sommige rompers terwijl hij een maand geleden ongeveer 80 cm lang was. Heel merkwaardig.
pi_92694228
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef octopussy het volgende:
Voor een meisje vind ik het eigenlijk wel mooier als het niet wijd is. Qua rompers ga ik denk ik ook over op de enkele maten van H&M. De 74/80 rompers van de Hema zijn nu wat krap aan het worden in de lengte en de volgende maat slobbert.
H&M rompers vallen ook groter heb ik het idee! De romper die ik heb in 74 is nog veel te groot, terwijl de 74/80 rompers beter zitten (heb allerlei verschillende merken trouwens)
pi_92694255
wat heb ik een minimensje gebakken..
pi_92694260
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]
Happy, welke maat heeft Daan nu??

Broekjes maat 74 en bovenkleding maat 80 (Daan is maar een kleintje :))
pi_92694387
Ik vind de rompers van de prénatal het mooist zitten, die zijn niet zo wijd. :)
pi_92694439
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef wickie het volgende:
wat heb ik een minimensje gebakken..
Ik kan niet wachten om Ivan en Mette naast elkaar te zetten! :D
pi_92694449
Ik kwam nog foto's tegen waarop het me weer opviel hoe belachelijk snel die voetjes groeien in het begin. Ik dacht, ik laat het toch eevn zien, voor de eersteschoenkopende ouders hier.

Dit was 24-5:

En dit was op 28-6:

Dat is toch bizar?!

Daarom wl ik zo graag sandalen voor R, meteen in maart al (of wanneer hij dan loopt :') ), zodat ik kan zien of het nog goed zit allemaal.
pi_92694524
De schoenenverkoper benadrukte dat we er goed op moesten letten inderdaad, Groofsken, want het schijnt dat kinderen het zelf niet voelen als ze met gekromde tenen in hun schoen lopen.
pi_92694525
Rompers van Prental vallen hier ook wijd, denk dat de H&M rompers nog het beste zitten.
pi_92694582
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten om Ivan en Mette naast elkaar te zetten! :D
Volgens mij lijkt Mette echt op een baby van net geen 1 naast Ivan :')
Al vind ik haar hoofdje toch echt een dreumes hoofdje, haar baby-bolle (voor haar doen dan) is er wel echt af.
pi_92694602
Jeetje dat is zeker een groeispurt Groof :D
pi_92694623
Bij mijn reus zitten Hema-rompers het fijnst, al vind ik de H&M-rompers ook prima. Die zitten net iets strakker in de breedte.

Ik vind wel dat er een behoorlijk verschil in kwaliteit is tussen de goedkope en dure rompers van de Hema. Het is verleidelijk om alsmaar de goedkoopste te nemen, maar ik heb veel meer plezier van de duurdere.
pi_92694663
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Broekjes maat 74 en bovenkleding maat 80 (Daan is maar een kleintje :))
Korte beentjes ;)

Floris begint nu kwa shirtjes ook richting 74 te gaan :) broekjes 74 worden t nog niet. 68 zit prima, hij heeft zelfs nog een 62 :')
pi_92694702
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Bij mijn reus zitten Hema-rompers het fijnst, al vind ik de H&M-rompers ook prima. Die zitten net iets strakker in de breedte.

Ik vind wel dat er een behoorlijk verschil in kwaliteit is tussen de goedkope en dure rompers van de Hema. Het is verleidelijk om alsmaar de goedkoopste te nemen, maar ik heb veel meer plezier van de duurdere.
ik vind de stretchrompers t fijnste! die zitten gewoon mooi vind ik
pi_92694831
Ik heb het allerliefste alleen maar stretchrompers. Omdat ze mooi aansluiten en mooi blijven. De stretchrompers van de Prenatal zijn wat smaller dan die van de hema (in mijn beleving). En vooral dus omdat Mette de stretchrompers zelf het fijnst is.
Ze is gewoon echt een miepert met kleding. Vandaag had ik stennis met haar omdat ze eigenlijk haar appelmaillot niet aan wilde. Ze heeft jubel teennagels en schijnbaar is ze een paar keer met haar nagel blijven hangen. Ze ging haar voetje vastpakken en proberen de maillot uit te trekken. Het was pas goed toen ze haar slofjes aan had.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:46:59 #111
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92694958
Bram draagt rompers 86/92, maar die beginnen nu toch echt te trekken. Eline zit nog steeds in mt 50 overslag van Hema, de 56 zijn nog veel te groot!

En ik ben dus niet de enige die problemen heeft met lange mouwen van Hema. Eline heeft nu nog shirtjes van Hema mt 50 aan met omgeslagen mouwen!
pi_92694964
Wat grappig dat Mette zich zo bewust is van haar kleding. Ivan heeft dat totaal niet. Hij is wel dol op zijn schoenen (hij probeert ze zelf aan te trekken), maar het kan hem niet deren of hij iets ongemakkelijks aan heeft. We hebben een spijkerbroekje van de Hema dat heel schattig staat maar net iets te groot is en telkens onderaan z'n kont hangt. Hij speelt er vrolijk in door als dat gebeurt.
pi_92694977
Ik heb alleen maar rompers van petit bateau. Die zijn smal. Zitten al gegoten. Jen droeg ook enkel dit merk.
pi_92694979
Lars heeft een Hema romper met auto's erop, och hij vind het geweldig. Steeds shirt omhoog en maar wijzen naar die auto's
pi_92695074
Ik heb voor Lena deze rompers nog die van Ivan zijn geweest:

Fijn spul. Biologisch katoen.
pi_92695143
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah dus toch. Ik snapte er al geen klap van :D die mouwen zijn belachelijk lang in verhouding zeg...
en ik wist wel dat ik een bollo gebaard heb, maar maat 62 is nog wel iets te enthousiast hoor :P
Ik heb dat pak over een week of wat wel voor je te koop. Ilse heeft hem nu in maat 68 aan, maar ik vrees dat het niet heel lang meer gaat passen.
*poef* nu is het weg
pi_92695183
Die kleur vind ik zo mooi, zo'n fijne romper.

Ben trouwens benieuwd hoe mevrouwtje op schoentjes met veters gaat reageren..
pi_92695254
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena deze rompers nog die van Ivan zijn geweest:

[ afbeelding ]

Fijn spul. Biologisch katoen.
Ja die heb ik ook voor Daan. Heel fijn spul! Hier wordt 74/80 ook krap. Heb nu als test even een name it romper maat 80 gekocht. Kijken hoe dat zit. De maat 74 van name it die ik van Tan heb overgenomen zijn goed bevallen.
pi_92695421
Groeit Ilse nu al uit maat 68 kj? :o

Dan kan ik straks kleertjes van jou gaan overnemen voor Anne, die bijna anderhalve maand ouder is :D
pi_92695436
Name it rompers zijn ook fijn! Alleen die van Dyon zijn eigenlijk te groot. Kreeg de verkeerde maat bezorgd (92).
pi_92695484
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Fannetje het volgende:

Dan kan ik straks kleertjes van jou gaan overnemen voor Anne, die bijna anderhalve maand ouder is :D
Nee, ze zit nog in 62, behalve die pakken van de hema, die vallen gewoon belachelijk klein.
*poef* nu is het weg
pi_92695485
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Fannetje het volgende:

volgens mij meer dat dat pak zo klein valt :D
pi_92695510
Oh jammer, Anne zit ook in 62, soms in 68 nu...
pi_92695526
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Name it rompers zijn ook fijn! Alleen die van Dyon zijn eigenlijk te groot. Kreeg de verkeerde maat bezorgd (92).
Beter te groot als te klein toch? Groeit ie vanzelf in ;)
pi_92695630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Beter te groot als te klein toch? Groeit ie vanzelf in ;)
Jamaar ik wilde ze gelijk in gebruik nemen en heb dat dus ook gewoon gedaan :D :P

Jij had zo te zien ook bij ikenmijnkind besteld?
pi_92695654
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef Fannetje het volgende:
Oh jammer, Anne zit ook in 62, soms in 68 nu...
Ik weet niet hoelang 62 nog gaat passen. Ze groeit enorm. Moet over 2 weken weer naar het cb. Maar gok dat ze dan wel tegen de 6600 gram aan zit.
*poef* nu is het weg
pi_92695742
Leyla zat nog net niet op de 6,5 kilo. Maar die is een partij lang. Daar ben ik wel echt benieuwd naar. Ik heb zelfs al truitjes 74 die ze past.
pi_92695756
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Meimeltje het volgende:
Jij had zo te zien ook bij ikenmijnkind besteld?
Jep. Ik vind Name it best lastig te verkrijgen terwijl ik het wel vaak fijn spul vindt.
pi_92695845
Ilse heeft een jurkje van Name-it, maar die vind ik wel heel slecht afgewerkt. Heb ik dan net pech, of is dat vaker zo bij name it spul?
Het is dat ik het jurkje gekregen heb, anders was ik teruggegaan.
*poef* nu is het weg
pi_92695853
Name it heeft toch eigen winkels?
pi_92695963
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Jep. Ik vind Name it best lastig te verkrijgen terwijl ik het wel vaak fijn spul vindt.
Piekaboe in Delft heeft name-it!
en in zoetermeer zit een winkel

ik heb trowuens 1 name it ding dat niet zo mooi in model is meer, terwijl verder alles gewoon mooi blijft.
pi_92696084
Oh, wist niet dat ze ook winkels hadden :D maar in Delft of Zoetermeer kom ik eigenlijk nooit :@ en zie dat er ook gewoon een webshop is van Name it :o

Anyway, ik vind de kwaliteit prima. Geen ervaring met jurkjes :P maar broekjes, shirts en rompers vind ik keurig blijven.
pi_92696100
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Name it heeft toch eigen winkels?
Ja en die in Hilversum is verdwenen }:|
pi_92696181
In Spijkenisse zit er ook een.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:34:12 #135
298315 SacreCoeur
pi_92697138
En Leiden.. die in Spijkenisse is heel klein vind ik.
pi_92697566
Maar niet zo klein dat ie er niet is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:49:51 #137
298315 SacreCoeur
pi_92697803
Dat klopt :P
En het is er (bijna) nooit druk.

Ik wil de '70's show' broek voor Isa.

Leuk met een simpel shirt, broek erover, ballerina's, vestje & 'r gesp tasje.
pi_92698860
Oh shit, dit topic moet je echt niet lezen met een paar wijntjes op.
Ik heb net na het lezen van dit topic voor 100 euro aan kleertjes besteld bij de Zara :') :@
En ik ben nu alweer enigszins vergeten wat ik precies besteld heb :X
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92699092
Maar laat ik het even terugzoeken zodat ik morgenochtend ook nog weet wat ik gekocht heb en het hier terug kan vinden :')

En dan nog een paar maillots erbij.
Het lijkt me wel leuk om dan die beige bermuda te combineren met die laatste stippenblouse en dan een maillot eronder. Bijvoorbeeld.
Verder vind ik dat er erg veel truttigs bij zit bij de zara.
Ik hoop dat ik niemand beledig hiermee, maar seriously, dit voor een kind van 1 of ouder?

:{
  zondag 13 februari 2011 @ 00:06:09 #140
298315 SacreCoeur
pi_92701164
Voor onder de 1 ook niet hoor :')
  zondag 13 februari 2011 @ 00:34:53 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92702338
zijn er nog geldige codes voor H&M buiten 10% korting met 9019 ?
  zondag 13 februari 2011 @ 01:27:42 #142
298315 SacreCoeur
pi_92704267
1304 en 8964.
pi_92707591
Haha innepin

Jelle heeft ook 62/68 rompers van hema (van R van groof).

De stretch vind ik ook zo mooi zitten, daar wil ik er nog een paar van bij in het donkergrijs

[ Bericht 4% gewijzigd door mrien op 13-02-2011 07:51:55 ]
pi_92707786
leuke dingen gekocht innepin :Y

Elin heeft maat 56 overslag rompers van H&M omdat ik die zo fijn vindt, ze zitten wel nog wat ruim maar goed. De maat 50 van Hema beginnen wat krap te zitten. En bij Amélie is het een mengelmoesje van 74/80 en 86/92 van de Hema. De eerste beginnen nu een tikje krap te worden en de tweede zijn nog wat te groot eigk, ze hangt er net tussenin dus. Vooral bij de mouwen is t goed te zien.

Stiekem zou ze best wat rompers in een enkele maat 80 of 86 mogen hebben voor het mooi passend enzo. Maar gezien de shitload aan 86/92 rompers die we gekregen hebben vind ik dat dan weer zonde om bij te gaan kopen. /gierig :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92707788
Huup wat leuk staat dat jurkje bij Amelie! O+

Linde heeft 'm ook. Zal vanmiddag een foto maken als ze 'm aan heeft
pi_92707820
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 08:49 schreef Stiemie het volgende:
Huup wat leuk staat dat jurkje bij Amelie! O+

Linde heeft 'm ook. Zal vanmiddag een foto maken als ze 'm aan heeft
Oeh ik ben benieuwd!! Linde O+

ik kan nie wachten om het jurkje in de zomer aan te doen met blote benen en witte sandaaltjes <3

B. wil (!) in de vakantie weer naar R'dam naar de Primark, dan ga k ook eens bij Zara daar kijken. Ik heb een wishlist van hier tot tokyo maar puntje bij paaltje koop ik denk ik uiteindelijk alleen dat ene pakje uit 1 stuk. Spijkerjasje is een twijfelgevalletje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92707850
ohja dat wilde ik nog zeggen gister, groofs je foto :D
dat was hier ook, binnen een maand waren de eerste schoentjes te klein, alleen wij hadden dichte :P

maar wel een goeie, ik ga strakjes eens checken hoe haar schoentjes nu zitten, haar voetjes zijn in elk geval wel weer gegroeid aan de sokken te zien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92708045
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 08:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oeh ik ben benieuwd!! Linde O+

ik kan nie wachten om het jurkje in de zomer aan te doen met blote benen en witte sandaaltjes <3

B. wil (!) in de vakantie weer naar R'dam naar de Primark, dan ga k ook eens bij Zara daar kijken. Ik heb een wishlist van hier tot tokyo maar puntje bij paaltje koop ik denk ik uiteindelijk alleen dat ene pakje uit 1 stuk. Spijkerjasje is een twijfelgevalletje.
Jaaah blote benen en sandaaltjes en slippers O+
pi_92708692
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef innepin het volgende:
Oh shit, dit topic moet je echt niet lezen met een paar wijntjes op.
Ik heb net na het lezen van dit topic voor 100 euro aan kleertjes besteld bij de Zara :') :@
En ik ben nu alweer enigszins vergeten wat ik precies besteld heb :X
_O-
pi_92708727
Goede buit trouwens, innepin. Daar heb je vandaag vast geen spijt van.

En ik vind er ook veel truttigs tussen zitten bij de Zara.
pi_92709690
Mijn gigawishlist van Zara :P
Dingen voor Amélie en Elin door elkaar.

O+

O+

en een hele lading schoenen c_/

alleen die kleur vind k niet zo.

O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92709998
Oh huup die dingen zijn echt leuk O+ Ik wil ook naar Zara! Jammer dat ze hier de Zara zo hebben gemaakt dat je eerst met een trapje moet om bij de lift te komen... handig joh met een kinderwagen :')
pi_92710207
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup die dingen zijn echt leuk O+ Ik wil ook naar Zara! Jammer dat ze hier de Zara zo hebben gemaakt dat je eerst met een trapje moet om bij de lift te komen... handig joh met een kinderwagen :')
nouja wat stom zeg :? lekker rolstoelvriendelijk ook dan... :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92710374
Huup wat een superleuke wishlist :D En eindelijk iets erbij wat ik ook wil hebben, die bruine sandaaltjes (en als ik een meisje had had ik het meeste wel willen hebben hoor :P)! Ze waren hier al eerder gepost door Poppejans volgens mij en eigenlijk vind ik ze ook wel erg leuk!
Ik wacht echt nog even tot de kinderbijslag er weer is, volgende week eerst maar apk van mn auto afwachten -O-
pi_92710565
Ow help, zo te zien hebben ze er nog meer kleding bij gekregen.

Dan wil ik deze ook!

pi_92710685
Leuke wishlist huup O+

Deze wil ik!

deze schoentjes O+ jammer dat ie nog niet loopt ;)
pi_92710701
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nouja wat stom zeg :? lekker rolstoelvriendelijk ook dan... :o
Ja je moet eerst 3 treden op ofzo om bij de lift te komen. Is een oud kantoorpand / bankgebouw volgens mij waar ze nu inzitten
pi_92710704
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef Meimeltje het volgende:
Ow help, zo te zien hebben ze er nog meer kleding bij gekregen.

Dan wil ik deze ook!

[ afbeelding ]
haha, die had k nog niet bij je gezien *lol*
pi_92710740
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

haha, die had k nog niet bij je gezien *lol*
Geloof dat we ook wel aardig dezelfde smaak hebben :D
  zondag 13 februari 2011 @ 11:52:33 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92710783
haha innepin, doe je goed..

Oh zomer, ik wil het NU. Als het goed is kan Noortje dan lopen, ik denk aan camping, opblaasbadje, emmer, schepje, zwembroekje/pakje
(wij hebben net onze vakantie geboekt)
pi_92710821
Ow heerlijk Becky O+ En Noortje dan spelend in het badpakje O+
pi_92710964
Oh wat een leuk badpakje O+ Ik krijg zin om ongelovelijk online te gaan shoppen maar ik heb gisteren al voor 200 euro kleding voor mezelf gekocht dus het mag niet van mezelf }:| Al koop ik voor mezelf heeeel lang niks en dan ineens veel. Maar goed dat ik zo op verjaardagsvisite ga, dan kan ik niet achter mijn laptop :X
  zondag 13 februari 2011 @ 11:59:47 #163
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92711024
Ik zie het al helemaal voor me Meimeltje... O+
Ze had van mijn moeder weer drie setjes kleding gehad van Bakkaboe. Dat merk hebben we hier niet dus dat is wel leuk. Zal dadelijk een setje aantrekken en een fotootje maken ben heel benieuwd hoe het staat.
Noortje is over van 62/68 naar 74/80, had er 1 van de V&D aangetrokken maar die is nog best lang. Moeilijk hoor... rompers. Verder zit ze al best goed in 74. Ze wordt grooooooot.
pi_92711162
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Geloof dat we ook wel aardig dezelfde smaak hebben :D
komt wel redelijk overeen ja denk ik :D
jammer alleen dat floris een zomerkind is :D (en die van jou niet dus)
pi_92711858
Huup daarissiedan!

pi_92712324
oh wat staat dat leuk O+ die knotjes ook :D geweldig <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 februari 2011 @ 12:39:52 #167
298315 SacreCoeur
pi_92712358
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn gigawishlist van Zara :P
Dingen voor Amélie en Elin door elkaar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en een hele lading schoenen c_/

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
alleen die kleur vind k niet zo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
Dat pandabeer shirtje heeft isa ook.. die is zo lekker luchtig van stof.
Voor op deze broek: (ik baal dat het shirtje wat ze op de broek hebben nog niet te koop is)

zondag 13 februari 2011 @ 12:43:35 #168
298315 SacreCoeur
pi_92712497
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Dat is bij de Oosterhof ook.. je komt wel naar boven met de roltrap (ze hebben naar mijn weten niet eens een lift) maar naar beneden kan je alleen met de trap :')

Ik vroeg gewoon altijd iemand van het personeel even de kinderwagen naar beneden te tillen en kind er even uit.
pi_92712921
ze hebben een lift daar
bij de burger king zeg maar
pi_92712970
oh bedoelt je i. de Zara
want daar zit ook een lift
ikga opeens twijfelen :') maar toen k met mn zus was was floris ook mee en hebben niet moeilijk hoeven dien :D
pi_92713153
Linde O+ !

Karin, Niels heeft volgens mij dezelfde romper als Lars. Als hij op het aankleedkussen ligt te piepen, ik doe hem dat rompertje aan en vraag hem waar de auto's zijn, is hij direct helemaal blij :D

lol Innepin _O- :D

Ik vind dat Zara korte tuinbroekje erg leuk, maar ik weet niet of de kleur Niels staat.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92713255
ze hebben m ook in een andere kleur ;)

stiemie wat staat dat linde lief zeg!
pi_92713326
Twinkly, hij was er idd ook in een andere kleur, donkergroen volgens mij.
Ik moet ook nog bedenken wat er voor iets onder kan zodat het ecru Dyon niet te bleek gaat maken. Of hij moet maar heerlijk gaan zonnen eerst om een kleurtje te krijgen :P ;)

Ik kan echt niet wachten tot ik weer een dagje shopping Rotterdam kan doen!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:03:16 #174
298315 SacreCoeur
pi_92713360
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh bedoelt je i. de Zara
want daar zit ook een lift
ikga opeens twijfelen :') maar toen k met mn zus was was floris ook mee en hebben niet moeilijk hoeven dien :D
Ik heb die hele lift daar nog nooit gezien :P
Maarja was geen probleem, ik vroeg gewoon of ze me even kwamen helpen.
Wel in de Rotterdam centrum, die is wel makkelijk maar zoooo klein.
pi_92713461
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, hij was er idd ook in een andere kleur, donkergroen volgens mij.
Ik moet ook nog bedenken wat er voor iets onder kan zodat het ecru Dyon niet te bleek gaat maken. Of hij moet maar heerlijk gaan zonnen eerst om een kleurtje te krijgen :P ;)

Ik kan echt niet wachten tot ik weer een dagje shopping Rotterdam kan doen!
Gewoon zelfbruinende creme joh ;)
Ja, ik had die andere kleur ook gezien, kaki groen, maar ik weet ook niet of die kleur hem staat. Hij heeft eens een shirt in ongeveer die kleur gehad en dat maakte hem lijkbleek.

Dit shirt. Ok, hij was daar wel ziekjes.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92713733
Stiemie heb je niet helemaal aan de linker kant van dat trapje zo'n rolstoel liftje? Toen wij er een tijdje geleden waren verbaasde ik me er ook al over dat dat niet erg handig gedaan was!

SC Oosterhof heeft wel een lift hoor! Bij de damesafdeling achterin aan de rechterkant!

Huup wat een leuke dingen voor je meisjes! jammer altijd dat je ze niet kan voorzien van je hele wishlist he?
Sonnetje behalve de tuinbroek ook leuke kleertjes allemaal!
pi_92714351
Dames, ik zie kei leuke dingen bij de Zara voor Driekus, maar we hebben niets van de zara, dus geen idee van de maat. Driekus heeft nu boven 86 en onder 80 (maar wel smal) en het is voor een bruiloft in mei. Welke maat pak ik dan? 2-3 jaar?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92714414
Innepin die witte Zara gympjes zijn lieeef O+

Leuk die wishlist Huup, erg veel vind ik ook leuk

Die Zara in Amsterdam heeft ook zo'n debiel trapje voor de liften, lekker handig :')
Of bedoelde je die ook Stiemie?

Meimeltje/Sonnetje dat tuinbroekje is mega leuk!! O+ O+ O+
Twinkly, onder die kleur van dat tuinbroekje kan je makkelijk vrijwel iedere kleur shirt onder doen, iets fleurigers en dan kan denk ik ieder kind die kleur van dat broekje wel goed hebben.

Ik heb bij de Hema een tuinbroekje gekocht voor komende lente/zomer mt 86, wit met krijtstreep, vond het er zo zomers uitzien O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92714504
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef mefke79 het volgende:
Dames, ik zie kei leuke dingen bij de Zara voor Driekus, maar we hebben niets van de zara, dus geen idee van de maat. Driekus heeft nu boven 86 en onder 80 (maar wel smal) en het is voor een bruiloft in mei. Welke maat pak ik dan? 2-3 jaar?
Zo klein valt het niet vind ik, ik zou gaan voor de 18 months(=een normale mt 86 vind ik)
pi_92714579
poppejans, ik zat idd te denken rood ofzo eronder. iets fleurigs iig
pi_92714600
Dat broekje heb ik ook gezien Poppejans, erg leuk idd!
pi_92714671
Die heb ik ook gezien poppejans, die tuinbroek...en ook kwijlend mee in de handen gestaan...maar goed dat Lars er op dat moment vandoor ging en ik achter hem aan moest.....maar die is echt wel heel leuk

Aaah linde, wat is een mooi meisje....ze ziet er echt lief uit zo!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:38:32 #183
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92714726
Nog even de fotootjes van Noortje met haar nieuwe outfit. ik vind hem erg gestreept dus de bolero gaat de volgende keer op een effen jurkje/shirtje.

pi_92714922
Thanks poppejans, kan me gewoon helemaal niets bij die maten voorstellen, ik koop zelf nooit bij de zara, daar ben ik te lang voor (of Zara te kort, kan ook).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92714955
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Poppejans het volgende:
Innepin die witte Zara gympjes zijn lieeef O+

Leuk die wishlist Huup, erg veel vind ik ook leuk

Die Zara in Amsterdam heeft ook zo'n debiel trapje voor de liften, lekker handig :')
Of bedoelde je die ook Stiemie?

Meimeltje/Sonnetje dat tuinbroekje is mega leuk!! O+ O+ O+
Twinkly, onder die kleur van dat tuinbroekje kan je makkelijk vrijwel iedere kleur shirt onder doen, iets fleurigers en dan kan denk ik ieder kind die kleur van dat broekje wel goed hebben.

Ik heb bij de Hema een tuinbroekje gekocht voor komende lente/zomer mt 86, wit met krijtstreep, vond het er zo zomers uitzien O+
Die bedoel ik inderdaad ja :Y En de rolstoellift is er niet of doet het niet. In ieder geval moet ik altijd de wagen dat stomme trapje optillen.

Oh en wat een live reacties op mijn meisje O+ Huup die knotjes zijn 'balletharen' }:| Dat zag je toch zeker wel he? O-)
pi_92715020
Ohhhh Noortje wat staat dat leuk O+ Ik vind het echt heel schattig staan!

En ik zag Niels nog, maar ik was zo afgeleid door zijn mooie bruine bambi-ogen dat ik niet meer weet wat hij aanheeft :@
pi_92715054
Noortje! O+ Staat haar lief dat bolerootje.

Twinks, ik ga vast iets raars zeggen, maar ik vind dat wel mooi staan eigenlijk, bij Niels en dat hij er wat bleek van wordt vind ik zelfs mooi, dan komen zijn bruine kijkers mooi naar voren. :D
Nouja, smaken verschillen, maar wat mij betreft kan hij het hebben. O+

Stiemie, anders ga je toch lekker winkelen zonder kids? Of lukt dat niet?
Ik doe dat altijd, vind het zielig, kindjes in kledingwinkels. :@
Bovendien kan ik dan lekker voortmaken, overal tussendoor en makkelijk bij dingen.
Wat is Linde groot op die foto's! Knappe meid hoor, staat haar heel goed ook, dat spijkerjurkje. O+

Ik vond het een beetje tegenvallen bij de Zara. -O- Maar ik zal nog eens kijken. Die groene gympies vond ik in elk geval leuk!
pi_92715284
Niels heeft inderdaad echt bambi-ogen! O+ En ik vind dat hij alle kleuren wel kan hebben, Twinkly, maar ik begrijp wat je bedoelt.

Oh Linde, wat ben jij een leuk meisje. O+ Dat jurkje is ook super. Ik kon eerst niet geloven dat het Linde was - geen roze te bekennen. Oh wacht, ik zie wel iets van roze in haar ballethaar. :D

Ik vind de streepjes van O+ Noortje O+ super! De streepjes op streepjes vind ik ook leuk!

Huup, gave wishlist!
pi_92715420
Haha ballethaar!
Meike is ook helemaal weg van ballet, echt als ik een balletpakje voor dr zou halen zou ze een gat in de lucht springen denk ik
Bij de hennes hebben ze wel leuke voor dr, hello kitty enzo...
  zondag 13 februari 2011 @ 15:13:53 #190
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92718428
een duidelijkere foto ;)
pi_92720298
Groofsken, volgens mij kan zo'n rokje als je net gekocht hebt voor S. heel goed 'serieus'! Kijk:

Bij Harlow zie je ook zoiets:

Ontzettend hip, joh. B-)

[ Bericht 36% gewijzigd door Claudia_x op 13-02-2011 16:02:24 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 16:21:18 #192
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92721621
haha, ik zeg, kopen!

Wij gaan in september trouwen en ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een leuk wit jurkje voor Noortje en het andere bruidsmeisje. Maar ik wil niet bij de bruidswinkel zelf terecht. Ten eerste vind ik dat gewoon te tuttig en we hebben een hele informele bruiloft dus ik wil dat mijn meisje er ook niet te formeel uit ziet. Maar das best moeilijk, een leuk wit jurkje vinden...... als iemand suggesties heeft.
pi_92721671
Mefke: Dyon z'n winterjas is van de Zara en maat 12-18 maanden, er staat 86 cm in en ik vind het ook als een maat 86 vallen. 2-3 jaar lijkt me nog wel erg groot. 18-24 maanden is te vergelijken met een maat 92 denk ik. Qua bovenkleding neem ik die maar denk ik en qua broeken 12-18 maanden voor de zomer.
pi_92721778
Noortje, wat een leuk jurkje heb je daar aan!
En Niels in die kleur is idd niet helemaal geweldig, maar ik vind het hem ook niet helemaal verkeerd staan :) En z'n ogen blijven er toch wel uitspringen, wat hij ook aan heeft O+
pi_92723261
Becky, leuk! Hecht je erg aan wit? Als jij een bruidsboeket met een gekleurde bloem neemt, kan dat ook een hele leuke match zijn. Heb je een bloemenmeisje. O+
Wit lijkt me ook heel mooi hoor. Ik ben alleen totaal niet op de hoogte van de huidige meisjescollecties her en der. ;)

Ik weet niet hoor, maar die outfit van Harlow (wie is dat?) vind ik erg lelijk. :D
Zo'n rokje kan zeker ook serieus, leuk juist dat speelse toch?
  zondag 13 februari 2011 @ 17:47:39 #196
298315 SacreCoeur
pi_92725828
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

SC Oosterhof heeft wel een lift hoor! Bij de damesafdeling achterin aan de rechterkant!

Haha! en ik kom er (minimaal) elke week een keer, 't is me nog nooit opgevallen :')
Maarja ik heb 't al een tijd niet meer nodig, groot kind en geen kinderwagen enzo :P
  zondag 13 februari 2011 @ 17:55:24 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92726125
Mijn dochter draagt ook regelmatig haar tutu als echte rok. Niks mis mee vind ik.
Zie er tegenwoordig ook meisjes op school mee lopen :D
  zondag 13 februari 2011 @ 18:07:39 #198
298315 SacreCoeur
pi_92726565
Ja Isa gaat er gewoon in naar school.
Ze heeft ook jurkjes met 'tutu' onderkant.

Ik ga geen verkleedkleding kopen van 50/80 euro :P
pi_92730274
Au sérieux O+

zondag 13 februari 2011 @ 19:38:16 #200
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92730412
Met kaplaarzen er onder. Zo zie ik ze het liefst O+
pi_92730560
Ik ook. Wij zijn gewoon geen ware tuttebellen hiero. Altijd alles ontkrachten met kaplaarzen!
pi_92733713
Becky, toen wij trouwden was Willow tien maanden. Ik wilde ook niet echt een bruidsjurkje. Ze had een jurkje van Piccalilly aan, deze:

Gekocht bij Musjes.com.
Niet helemaal wit, maar wel érg leuk, vond ik zelf :P

Oh en voor wie er nieuwsgierig was, ik heb nog geen spijt van m'n aankopen bij Zara :7 Whehe.

Huup, jouw wishlist is ook tof zeg! Er zitten een paar dingen bij die ik al in m'n winkelmandje had gedaan maar er toch maar weer uitgooide wegens wayyy over budget (het totaalplaatje dan he).
  zondag 13 februari 2011 @ 20:41:00 #203
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92734893
die is leuk, zag van de week nog die mooie foto van Willow op de trouwauto ergens volgens mij.

Wij hebben paars als kleurthema. Kan daar ook nog wel op gaan zoeken.

En kaplaarzen onder tuttige rokjes horen!
pi_92736281
Hihi de outfit van S is geweldig, gewoon een echt peutermeisje!! :D
pi_92736360
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met kaplaarzen er onder. Zo zie ik ze het liefst O+
:Y:Y En met afgeveegde snotterbellen *O* *O* *O* *O*
pi_92736440
En met bruine pastastrepen op de wangen!
pi_92736502
Innepin, ik vind dat nogsteeds een supermooi jurkje! O+
pi_92737502
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef becky27 het volgende:
die is leuk, zag van de week nog die mooie foto van Willow op de trouwauto ergens volgens mij.
<excuus om foto van mijn kind te spammen>
Ja, deze! Waar kom je die dan weer tegen? :D

O+
  zondag 13 februari 2011 @ 21:14:23 #209
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92737634
kwee nie waar ik hem zag? Maar vond hem echt heeeeel mooi?
pi_92738809
Groofsken geweldige combi en nu wil ik ook zo'n rokje voor linde, waar koop je die?

Oeke Linde vindt winkelen juist leuk :@ Ben zaterdag ook geweest. Gaan we samen in een hokje passen, geeft Linde commentaar op alles en iedereen (MAMA! JE STAAT IN JE BLOTE BILLEN! *doodse stilte in de pashokjes naast ons...* o, nee je hebt gewoon een onderbroek en een panty aan :') ) en daarna samen poffertjes eten bij de hema :9
pi_92739906
Oh kijk Willow toch! Wat stond het haar mooi! O+

Haha Stiemie, dat klinkt veel gezelliger dan menig moeder en kind die ik tegenkom in de Kalverstraat. :P
pi_92740818
Stiemie, hij komt gewoon van de H&M. Hij is eigenlijk te groot. Op de foto heb ik hem één keer omgeslagen, anders zakt hij echt van haar billen af. Maar hier hebben we dus wel een jaartje of 3 à 4 plezier van, denk ik. O+
pi_92740871
Innepin, die foto is wel zo ongelooflijk mooi! O+
pi_92741295
Innepin, wat een mooie foto van je mooie meid O+

Ik winkelde ook regelmatig met Kyllian, maar schrok ook altijd van de hoeveelheid kids die drammend meegenomen worden :o Kyllian vond het altijd wel prima om te winkelen, meestal viel hij wel in slaap haha. Nu doe ik het niet zo snel meer, maar dat is meer omdat ik met 2 kinderen shoppen niet echt ontspannend vind ;)
pi_92741309
Het gekke is, dat ik het wel een prachtige foto vind, maar dat ik mijn eigen dochter eigenlijk nauwelijks herken. Ze trekt daar een bepaald hoofd dat ze nooit heeft gedaan, ze lijkt niet echt op zichzelf, ofzo. Vond ik toen ook al.
pi_92756267
Grappig dat je dat zegt, In. Ik herken Willow er ook nauwelijks in. Ze kijkt een beetje goofy. O+ Maar wat een prachtige foto, zeg. Lekker ding. O+
  maandag 14 februari 2011 @ 08:48:30 #217
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92756426
Pfff, wij zijn lekker aan het verzamelen, maatje 86 is nu echt wel te klein zeg maar. Ik vind de voorjaarscollecties alleen een beetje saai ofzo, ik weet niet.. Ik ga MP maar weer eens afstruinen :) Het enige merk dat ik echt héle leuke dingen vind hebben is zó duur dat ik er een hypotheek op af moet sluiten en erin moet gaan wonen :') Táchtig euro voor een blouse-je! :o

O+ Willow O+
3!
  maandag 14 februari 2011 @ 09:29:01 #218
298315 SacreCoeur
pi_92756999
Dan willen we wel plaatjes zien he, van dure blouses.
  maandag 14 februari 2011 @ 10:54:53 #219
95408 Incantrix
pi_92759465
Deze vind ik zó lief:

O+

Maarja..
3!
pi_92760235
Leeeeuuuk Inca!! Dat is echt wel een Stef/Wolf blousje O+ O+ O+
Was die 80 euro?! :o

Geweldige outfit heeft je dochter aan Groofsken O+ Die kaplaarzen zijn vet stoer eronder haha
Ik zou een meisje ook zeker in zo'n rok hijsen
Allebei jouw kinderen vind ik altijd leuk comfortabel gekleed.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:18:57 #221
95408 Incantrix
pi_92760364
Die is 80 euro ja :') Maar dat koop ik niet hoor, 80 euro geef ik niet eens uit aan een jas voor mezelf, laat staan voor een blouse voor Stef. Maar hij is wel écht geweldig he? ;)
3!
pi_92760474
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, wij zijn lekker aan het verzamelen, maatje 86 is nu echt wel te klein zeg maar.
Hoelang en hoe zwaar is Stef? Hij is toch vooral heel lang?
  maandag 14 februari 2011 @ 11:23:59 #223
95408 Incantrix
pi_92760554
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoelang en hoe zwaar is Stef? Hij is toch vooral heel lang?
Jah, zijn gewicht zit onder de +1-lijn, zijn lengte erop of er net ietsjes boven :) Hij was laatst op het CB 83 cm. en 11,73 kg, maar maatje 86 ziet er niet meer uit als ik het hem aantrek. Tenminste, shirtjes dan he, qua broeken loopt hij altijd een maat achter.. Hoe lang en zwaar is Ivan nu?
3!
pi_92760757
Ivan was een maand geleden 12,25 kg. We hebben hem gister op de weegschaal gezet die we voor Lena gehuurd hebben: 12,8 kg. Dat is net iets boven de +1-lijn, maar het is best een forse toename in een maand tijd. Ik begrijp er niks van, want hij loopt als een gek en hij eet niet ontzettend veel. Nu krijg ik dus het gevoel dat we moeten gaan beknibbelen, maarja, waarop? ;(
  maandag 14 februari 2011 @ 11:31:27 #225
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92760841
Niet beknibbelen, peuters hebben vetjes nodig; is goed voor de hersenen :)
Trekt vanzelf wel weer bij, dan schiet hij ineens de lengte in en is alles weer in evenwicht :)
pi_92760904
beknibbelen? :o Ik zou daar echt niks aan doen hoor. Misschien verschillen die weegschalen wel en/of weeg je op een ander tijdstip. Zolang hij lekker beweegt en gezond eet zou ik me er niet druk over maken.
pi_92760931
Dankjewel, TF. :* (En snoopy!) We zaten vandaag op weg van het consultatiebureau naar huis (we waren daar voor Lena) er ook over te piekeren. Eenmaal thuis aangekomen beseften we wel dat we het advies van het consultatiebureau maar moesten negeren. Hij eet gezond, beweegt goed, niks aan de hand, niet gek laten maken. Stom dat we even aan het twijfelen zijn geslagen.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:44:53 #228
95408 Incantrix
pi_92761464
Joh, ik zook gewoon doorgaan zoals je deed hoor! Ik weet niet echt hoe en wat, ik ben geen arts, maar mij klinkt het niet als een enorm gewicht in de oren :* Ivan is een knapperd en ik vind hem er op de foto's die je gepost hebt gezond uitzien!
3!
pi_92766670
Je zult zien dat het straks veel minder hard gaat met het gewicht Claudia, Ze zijn steeds meer en meer in beweging. ik merk het nu al met Lars. Die staat qua gewicht nu ook stil ineens.
(en die kan het dus ook wel lijden)
  maandag 14 februari 2011 @ 14:05:12 #230
298315 SacreCoeur
pi_92766885
Zo leuk

En al in de sale..
Al denk ik dat 't wel een foutje is, maargoed who cares.
Gelijk besteld :P
pi_92770357
Becky ik vind dat er opzich best hele leuke witte jurkjes te vinden zijn op kleertjes.com, heb je daar al gekeken?
  maandag 14 februari 2011 @ 15:46:59 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92771372
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjewel, TF. :* (En snoopy!) We zaten vandaag op weg van het consultatiebureau naar huis (we waren daar voor Lena) er ook over te piekeren. Eenmaal thuis aangekomen beseften we wel dat we het advies van het consultatiebureau maar moesten negeren. Hij eet gezond, beweegt goed, niks aan de hand, niet gek laten maken. Stom dat we even aan het twijfelen zijn geslagen.
Claudia, mijn jongens groeien stuk voor stuk eerst in de breedte, en daarna ineens hele stukken in de lengte. en dan zijn ze weer in verhouding. Net of ze eerst een buffer eten.

Het hoeft bij Ivan niet zo te zijn natuurlijk en het is zeker goed om kritisch te blijven, maar ik zou vooralsnog het gewoon laten gaan. Wat ze ook zeggen op het bureau. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92772775
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef becky27 het volgende:
haha, ik zeg, kopen!

Wij gaan in september trouwen en ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een leuk wit jurkje voor Noortje en het andere bruidsmeisje. Maar ik wil niet bij de bruidswinkel zelf terecht. Ten eerste vind ik dat gewoon te tuttig en we hebben een hele informele bruiloft dus ik wil dat mijn meisje er ook niet te formeel uit ziet. Maar das best moeilijk, een leuk wit jurkje vinden...... als iemand suggesties heeft.
Becky, het merk S&D Le Chic heeft hele leuke (witte) jurkjes vind ik. Bij Kleertjes.com verkopen ze die oa.
pi_92773052
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Becky, het merk S&D Le Chic heeft hele leuke (witte) jurkjes vind ik. Bij Kleertjes.com verkopen ze die oa.
Precies degene die ik bedoelde :D
pi_92773197
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef Raissa het volgende:

[..]

Precies degene die ik bedoelde :D
Hahaha lol, dat zijn echt van die jurkjes van 'als ik toch ooit een meisje mag krijgen dan....' maar eigenlijk denk ik stiekem dat het dan echt een stoere meid wordt die zo'n jurkje zwart maakt voor het de overkant van de straat heeft bereikt, maar toch, het zijn schattige jurkjes, zeker voor een gelegenheid als een bruiloft :D
pi_92775330
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Deze vind ik zó lief:

[ afbeelding ]

O+

Maarja..
Bor*z ! Zo mooi! Jet heeft veelal Bengh aan ;) Zusje van Bor*z! Het word wel steeds minder nu ik mijn eigen winkel met kinderkleding heb :P

@Becky, Jottum heeft ook hele feestelijke jurkjes! Volgens mij heeft Kleertjes.com dit merk ook en anders even googlen ;)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 14 februari 2011 @ 18:16:16 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92778821
Waarom is er geen jongens-Jottum meer? Ik heb daar een paar broeken en truien van, gaan al drie jongetjes mee. Een zwarte wollen broek met krijtstreep en zo'n v-tje achter met een gesp. O+ Van toen ik nog de geldpest had. :@

Maar jongste draag m nu, nog steeds mooi ook, geen pillen of pluizen. goeie kwaliteit. En het was zoooooo leuk ook. :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92779212
Is dat er niet meer?? huh .... Olilly is ook leuk voor jongens! Misschien een goed alternatief ;)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 14 februari 2011 @ 18:43:48 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92780082
Mja, jongste wil het nog net, maar die oudste twee echt niet, waar Jottem nog wel een wat ' oudere'. Collectie had.
pi_92782983
Oh Claudia, ik zou me ook echt geen zorgen maken hoor. Jullie zijn je zo bewust van voeding en van wat hij binnenkrijgt. Het lijken me echt alleen maar gezonde dreumesspekjes inderdaad! En het staat hem juist zo goed vind ik! O+

Misschien niet heel handig om er nu bij te vermelden :P , maar mijn dochter weegt nu ruim 13 kilo :o . Maar die is dus wel alijd relatief licht geweest ;) . Mijn eigen zoon is ook hard op weg naar dat gewicht. Ik ben benieuwd wanneer ze evnzwaar zijn :')
pi_92786539
:o Amélie heeft nieuwe schoenen nodig... ik ga dr ns goed voor zitten :D c_/
wat was nou handig? 1 cm speling/groeiruimte toch grofweg?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92786681
Huup mag weer shoppen :D
Ja 1 cm zou ik ongeveer wel doen :)
pi_92786969
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef huuphuup het volgende:
:o Amélie heeft nieuwe schoenen nodig... ik ga dr ns goed voor zitten :D c_/
wat was nou handig? 1 cm speling/groeiruimte toch grofweg?
:D ^O^ *O*
pi_92787060
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef Meimeltje het volgende:
Huup mag weer shoppen :D
Ja 1 cm zou ik ongeveer wel doen :)
ja w00t enzo *O* :+

en ik zie dat het overal sale is, yay!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92787098
Huup schoenen shoppen *O*

Heb je nog leuke kinderschoenen tips in de omgeving van R'dam?

Claudia, maak je er niet veel druk over :* Hij eet goed en gezond, jullie zijn erg gebalanceerd in zijn voedsel inname. Hij eet gezonder dan menig dreumes in Nederland denk ik zo.
Gewoon doorgaan met jullie normale ritme hoor.
pi_92787123
En over dat gewicht, je hebt er volgens mij gewoon weinig tot geen invloed op. De meeste baby's/dreumesjes die ik heb gekend en stevig waren zijn nu gewoon normale kleutertjes, dus ik denk dat het 9 van de 10 keer echt vanzelf wel weer bijtrekt. Soms blijven die babyvetjes misschien wat langer zitten, maar komt vast goed ;) En soms had ik gewild dat ze hier wat meer vetjes hadden, dan zakken die broeken niet zo af ;) :P

Groof 13 kilo is toch heel netjes! Kyllian was bij 2,5 jaar 12,5 kilo en dat was bijna gemiddeld ;)
pi_92787132
Sale? Sale??? Waar? *O*
pi_92787177
Oeps verkeerde quote
pi_92787364
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef wickie het volgende:
Sale? Sale??? Waar? *O*
ja gewoon, schoenenzaken voor zover ik zo snel kan zien. Nelson, scapino, van haren, verder dan die ben ik nog niet gekomen :+

Ik heb geen tips voor R'dam, ik kocht mn eigen schoenen altijd bij die skate-zaak bij de witte de with daar in de buurt en naar kinderschoenenzaken keek ik toen nooit :P
Misschien weet SC iets? Of ET anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92787382
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Meimeltje het volgende:
En over dat gewicht, je hebt er volgens mij gewoon weinig tot geen invloed op. De meeste baby's/dreumesjes die ik heb gekend en stevig waren zijn nu gewoon normale kleutertjes, dus ik denk dat het 9 van de 10 keer echt vanzelf wel weer bijtrekt. Soms blijven die babyvetjes misschien wat langer zitten, maar komt vast goed ;) En soms had ik gewild dat ze hier wat meer vetjes hadden, dan zakken die broeken niet zo af ;) :P

Groof 13 kilo is toch heel netjes! Kyllian was bij 2,5 jaar 12,5 kilo en dat was bijna gemiddeld ;)
Met een gewicht onder de middenlijn en een lengte boven de +1 lijn is dat relatief licht. ;)

Ik vind de spekjes van R ook 'logischer' voor een baby :Y .

Fijn huup, sale!
pi_92787616
Besteld je schoenen dan online Huup? Of ben je er al aantoe om op pad te gaan?

Nu je Scapino zegt. Ik kwam er van het weekend achter dat je daar ook Rocks vijfjes in kan leveren. Ga ik die maar even 'sparen' ipv uitgeven bij de Blokker ;) Handig een leaseauto waar veel mee gereden wordt en een vrouw die wel van shoppen houdt :P
pi_92787780
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
Besteld je schoenen dan online Huup? Of ben je er al aantoe om op pad te gaan?

Nu je Scapino zegt. Ik kwam er van het weekend achter dat je daar ook Rocks vijfjes in kan leveren. Ga ik die maar even 'sparen' ipv uitgeven bij de Blokker ;) Handig een leaseauto waar veel mee gereden wordt en een vrouw die wel van shoppen houdt :P
Ik weet het nog niet, hangt er een beetje vanaf wat ik tegenkom. Scapino, van haren en H&M en bepaalde merken durf ik wel online te bestellen. Bij twijfel gaan we gewoon op pad. Moet ik alleen nog even zien hoe en wanneer enzo :P

Ik ben er wel aan toe hoor, maar ik heb geen auto doordeweek dus dat maakt het wat lastiger. En in het weekend zitten we ruim in de kraamvisite :+ even zien hoe het uitkomt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92787793
Becky, kijk eens op de website melkofpuur.nl. Ik heb daar een tijdje terug een wit jurkje voor Hannah gekocht wat ze aanhad naar de bruiloft van mijn zwager.
pi_92788043
Het is straks niet echt meer weer voor laarsjes maar deze vind ik best schattig

maandag 14 februari 2011 @ 20:49:03 #255
298315 SacreCoeur
pi_92788204
Overal is het sale ja, winterspul enzo.
Tommies is een leuke schoenenwinkel.
Verkoopt de merken enzo, van heel klein tot groot.
pi_92788273

O+

Maar te koud voor nu en te duur naar mijn zin :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:56 #257
298315 SacreCoeur
pi_92788356
Huup als je die leuk vind moet je naar Piet Kerkhof..
Merk Kanjers verkoopt heel veel van dat soort.
pi_92788592
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
O+

Maar te koud voor nu en te duur naar mijn zin :')
Zulke schoentjes zag ik net ook (ja was ook even gaan spieken), maar wist dus niet waar je van hield :D
pi_92788904
oh okay SC, kan daar wel een keer gaan kijken dan. Ik ben echt een enorme zeiksnor met schoenen :') met kleding ook maar met schoenen nog veel erger, ook voor mezelf :X
Kritisch tot de kleur van het stiksel enzo zeg maar...

Die blauwe vind ik erg schattig maar ik vind 60 euro voor zulke schoenen gewoon te duur. Als ik dus even in t achterhoofd hou dat ik al een paar sandalen voor de zomer heb zeg maar.

Meimel die vind ik dus juist weer helemaal niet leuk :@ ik kan er niets aan doen :') kan ook eigk niet goed benoemen wat ik er dan precies niet leuk aan vind. Echt hoor, ik ben een meut met die dingen haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92789010
En wat vind je van de laarsjes (ik weet t niet de schoentjes die je zoekt waarschijnlijk)?
pi_92789067
Oh schoentjes! *O* leuk, Huup! Ben benieuwd welke in je smaak vallen.

Ik moet wel meteen aan vorige week denken, ik stond in de van Haren en hoopte dat ze al wat meer keus in laarzen voor jongetjes hadden. Maar nee: 1 model voor jongetjes en 8 modellen voor meisjes! :o :(
Echt niet te filmen. En dan snap ik het niet, natuurlijk kopen vrouwen meer schoenen dan mannen, maar snappen ze nou echt niet dat die hele kleine schoentjes ook door vrouwen worden gekocht? Al zijn ze dan voor het mannelijk geslacht? :N |:( 8)7
pi_92789202
Hihi Huup...en ik probeer me nog in te leven in je smaak :P
Wat zoek je voor schoenen, laarsjes? Dan zal ik even op m'n eigen smaak gaan zoeken, wie wee tkomt dat nog beter overeen.
pi_92789292
Ziengs vind ik ook wel een leuke schoenenwinkel en online ook flinke uitverkoop!
http://www.ziengs.nl/sale/kinderschoenen
  maandag 14 februari 2011 @ 21:03:50 #264
298315 SacreCoeur
pi_92789323
Voor jongetjes moet je naar de Coach enzo, vind ik dan :D
Vans, All Stars, Etnies.
Of de H&M, genoeg keus! :P
pi_92789517
hahaha Oeks :D

Wickie, die laarsjes vind ik wel leuk maar B. niet, hij is nog kritischerderder :') :D echt hoor, zeik en zuur hier op de bank naast elkaar _O-

Ik zoek niet per se laarsjes, gewone schoenen mogen ook. Voor nu, en hopelijk doet ze er een paar maanden mee, dus t moet wel een beetje tegen dit weer kunnen zeg maar, maar t hoeft niet bont-gevoerd enzo te zijn. Ik ga er vanuit dat het binnenkort wel weer warmer wordt :P
Ik vind all star achtige schoenen ook leuk, ballerina's ook maar daar kan ze nog niet zo goed op lopen denk ik. En ik hou van skate-schoentjes maar daar gruwelt B. van :P

Deze schoentjes op de foto zijn/waren fijn, met klittenband dus makkelijk te sluiten en goed passend te maken en ze liep er volgens mij erg lekker op. Van de H&M maar het soort dat ze nu hebben vind k niks.

*zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 februari 2011 @ 21:07:38 #266
298315 SacreCoeur
pi_92789624
In de winkel wel.. op de jongens afdeling.
Wel blauw.
pi_92789667
Ik wil laarsjes! Geen vans, of all stars of wat ook! Maar ook geen Cliqs, die vind ik te duur!

Die rozes zijn leuk Huup! Ik zal ook eens even zoeken.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:10:00 #268
298315 SacreCoeur
pi_92789799
Oh van die mini red wings achtige dingen?
Die zag ik laatst ergens voor heel goedkoop!
Moet ik wel heeeeel goed nadenken.
En er stond een adelaar aan de zijkant maar dat was dezelfde kleur als het laarsjes.
Dus viel niet op.
pi_92789831
Ik vind deze van de Zara ook heel leuk, zoiets?

maandag 14 februari 2011 @ 21:11:37 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92789923
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef oeke het volgende:
Oh schoentjes! *O* leuk, Huup! Ben benieuwd welke in je smaak vallen.

Ik moet wel meteen aan vorige week denken, ik stond in de van Haren en hoopte dat ze al wat meer keus in laarzen voor jongetjes hadden. Maar nee: 1 model voor jongetjes en 8 modellen voor meisjes! :o :(
Echt niet te filmen. En dan snap ik het niet, natuurlijk kopen vrouwen meer schoenen dan mannen, maar snappen ze nou echt niet dat die hele kleine schoentjes ook door vrouwen worden gekocht? Al zijn ze dan voor het mannelijk geslacht? :N |:( 8)7
ow, breek me de bek niet open. :X ik heb al overwogen zélf een jongensschoenen-winkel te beginnen. In opstand tegen de halfhoge bruine schoen met drie klittebanden :( w/ nou is het mij al een paar keer gelukt leuke laarsjes te scoren. Clic zijn leuk! (en in die kleine maatjes ook prima tweedehands aan te schaffen) jongste had van een kledingmerk wat ik nu niet meer kan bedenken, en voor de grote jongens maakt yellowcab echt toffe dingen. Nadeel van laarzen vind ik wel dat ze er snel "naast" lopen. vanwege slappe banden. Maar misschien komt dat ook omdat mijn zoons smalle voeten hebben.

Sandaaltjes van Elefanten O+ die zijn heerlijk licht, die kocht ik echt bij hoopjes. Of van Gattino.
En je wilt het misschien niet geloven, maar de schoenkeuze is nu al vééééél ruimer dan pak m beet 8 jaar geleden. Toen kon je kiezen uit drie tinten bruin en zwart. Met klitteband of veter. :|W
pi_92790070
jaaaa wickie die wil ik O+ hij staat hier al 3 dagen open op mn scherm <3
maar B. vindt ze lelijk }:| hij kan de pot op, die komen er sowieso, alleen is hij degene met de creditcard _O- dus die schoens moeten ff wachten tot we in R'dam zijn bij de zara, dan koop ik ze zelf :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 februari 2011 @ 21:14:34 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92790146
Ben ik nou de enige die altijd als een maniak leren schoenen met goede steun en bladibladiebla kocht? :o ik zie hier allemaal Zara en H&M voorbij komen. Dat kocht ik dus echt niet. Onder het motto je voeten heb je maar één keer.

Ben ik nou zo voorzichtig :@
pi_92790302
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef huuphuup het volgende:
jaaaa wickie die wil ik O+ hij staat hier al 3 dagen open op mn scherm <3
maar B. vindt ze lelijk }:| hij kan de pot op, die komen er sowieso, alleen is hij degene met de creditcard _O- dus die schoens moeten ff wachten tot we in R'dam zijn bij de zara, dan koop ik ze zelf :P
Haha, die B. :D Geniaal zo'n vriend, maar wel lastig.
Bij de jongens staan ook wel leuke trouwens, die ook heel goed kunnen voor een meisje.
pi_92790416
Huup, Raissa verkoopt leuke laarsjes in het v&a topic. Misschien is dat wat voor je?
pi_92790422
Buurvrouw, ik koop eigenlijk ook bijna altijd echte leren schoenen muv allstars, crocs enzo. De oudste heeft weleens goedkopere sandaaltjes gehad (omdat we echt niets meer konden krijgen halverwege de zomer) en hij kreeg daar echt vreselijke blaren van.
Zara heeft toch ook leren schoenen? De sandaaltjes die ik daarvan wil hebben (voor erbij) waren ook echt leer dacht ik.
pi_92790542
Oeke?

http://www.vanharen.nl/NL(...)at=/merken/elefanten

Onlien niet meer in kleine maatjes te krijgen, maar misschien in de winkel wel?
Lotte!
Noah!
pi_92790551
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die altijd als een maniak leren schoenen met goede steun en bladibladiebla kocht? :o ik zie hier allemaal Zara en H&M voorbij komen. Dat kocht ik dus echt niet. Onder het motto je voeten heb je maar één keer.

Ik zag verschillende interviews met orthopeden enzo die claimden dat er niets mis was met schoens van H&M en consorten. Hooguit dat ze sneller slijten en je dus eerder nieuwe zult moeten kopen, maar als je dat niet bezwaarlijk vond dan was er geen bezwaar tegen goedkopere schoenen.

Afgezien daarvan kan mijn portemonnee gewoon weinig "verantwoord" spul aan. Ik zoek binnen de middelen die k heb zeg maar. Veel uit de sale, wat goedkoper spul en dingen zoals dr. Visser schoentjes.

Octo, die zijn ook niet zo mijn ding, ik hou niet zo van zilver op schoenen geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92790719
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Meimeltje het volgende:

Zara heeft toch ook leren schoenen? De sandaaltjes die ik daarvan wil hebben (voor erbij) waren ook echt leer dacht ik.
Dat vroeg ik me ook af. edit: er staat ''leather sandal''
En ik moet ze ook voor Wolf, ook voor erbij.
En dan maken we natuurlijk een zelfde foto van Dyon en Wolf met DE sandaaltjes O+ O+ O+

edit: Ik had vroeger ook Elefanten.
Van Haren heeft die toch? volgens mij nog best leuke modellen soms, misschien dat dat wel Wolfs eerste schoentjes gaan worden
pi_92790721
Huup?

Linda, die heb ik gezien in de winkel, maar ik vind het meisjeslaarzen eerlijk gezegd. :D
pi_92790779
Huup dr. Visser is toch ook een heel goed merk begreep ik?
Hier ook nooit hele dure schoenen hoor, vind ik zo'n zonde als ze om de 2-3 maanden weer zeker 2 paar nieuwe moeten hebben :@ Schoenen koop ik meestal in de uitverkoop of met een kortingsbon ofzo (of tegen inlevering van een oud paar schoenen :p).
  maandag 14 februari 2011 @ 21:24:15 #281
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92790793
ja, ik snap het Huup. het was geen aanval verder. helaas passen ze hier geen Scapino of H&M. Ik heb de schoenen eerder ook nooit doorgeschoven. Daar lees ik nu ook alweer andere verhalen over.

Oeke! Ze izjn echt héééééééééél duur maar kijk nou! O+

pi_92790880
oh die zijn leuk debuurvrouw, ik hou van bruine laarsjes bij jongetjes, liefst zonder allerlei gespen enzo.
pi_92790892
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af. edit: er staat ''leather sandal''
En ik moet ze ook voor Wolf, ook voor erbij.
En dan maken we natuurlijk een zelfde foto van Dyon en Wolf met DE sandaaltjes O+ O+ O+
[ afbeelding ]

edit: Ik had vroeger ook Elefanten.
Van Haren heeft die toch? volgens mij nog best leuke modellen soms, misschien dat dat wel Wolfs eerste schoentjes gaan worden
Ja dat doen we zeker O+
  maandag 14 februari 2011 @ 21:25:40 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92790902

En deze vind ik ook geweldig!
pi_92790925
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef oeke het volgende:
Linda, die heb ik gezien in de winkel, maar ik vind het meisjeslaarzen eerlijk gezegd. :D
Haha, ok. Ik dacht dat ze wel redelijk unisex waren, op het lintje na... ik moet duidelijk nog even oefenen in jongens-mama-zijn... :D
Lotte!
Noah!
pi_92790959
Kyllian z'n echte eerste loopschoentjes waren ook Elefanten...die liepen echt heerlijk soepel (tenminste dat leek iig wel zo :P).
  maandag 14 februari 2011 @ 21:27:25 #287
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92791014
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:

Hier komen er ook geen gympen of iets dergelijks in. Gewoon goede schoenen en in de zomer een goed paar sandalen, van leer.

Ik heb net eens zitten neuzen en ben weg van Shoesme schoentjes.

maandag 14 februari 2011 @ 21:28:07 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92791066
Elefanten was een op zichzelf staand merk en is failliet gegaan. Toen kon ik ze tot mijn spijt een aantal jaren niet kopen tot van Haren ze overnam. Het zijn zulke lichte schoentjes. Heel fijn vind ik.

Maar goed, ik koop twee keer per jaar nieuw en spaar daarvoor want moet echt drie ribben en een nier afrekenen iedere keer. }:| en ook nog geen keus. Gelukkig is iedereen aan de sportschoen tegenwoordig. Scheelt aardig in de pecunia. :+
pi_92791111
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeke! Ze izjn echt héééééééééél duur maar kijk nou! O+

[ afbeelding ]
Jaaaa Buuf, die Kavats staan op mijn verlanglijstje! In het groen, voor volgende winter! O+
Oh trouwens niet die laarsjes, die zijn alleen in hele kleine maatjes verkrijgbaar geloof ik. Maar die veterschoentjes!
pi_92791138
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Kyllian z'n echte eerste loopschoentjes waren ook Elefanten...die liepen echt heerlijk soepel (tenminste dat leek iig wel zo :P).
Lotte heeft ook Elefanten. Gekocht bij idd het Duitse broertje (zusje?) van Van Haren. Ze is er helemaal verliefd op. Eerst wat 's ochtends moet gebeuren is schoentjes aantrekken en iedereen moet ze bekijken O+
Lotte!
Noah!
pi_92791166
Juud, die witte vind ik ook leuk!! Ik ben ook helemaal shoesme fan!!
pi_92791184
Ik vind die schoentjes van de H&M en Zara vaak zo'n stugge zool hebben. Volgens mij is het enige echt belangrijke aan kinderschoentjes dat ze een soepele zool hebben (je moet ze gemakkelijk met 1 hand kunnen 'knikken') zodat ze goed de voeten kunnen afwikkelen bij het lopen.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:29:59 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92791209
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef oeke het volgende:

[..]

Jaaaa Buuf, die Kavats staan op mijn verlanglijstje! In het groen, voor volgende winter! O+
ik vind ze helemaal leuk O+
pi_92791233
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
Oeke?

http://www.vanharen.nl/NL(...)at=/merken/elefanten
[ afbeelding ]
Onlien niet meer in kleine maatjes te krijgen, maar misschien in de winkel wel?
Deze heeft mijn dochter. Met twee dagen zagen de neuzen er versleetn uit, maar ze loopt er ondertussen al de hele winter op. ^O^
pi_92791242
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Huup dr. Visser is toch ook een heel goed merk begreep ik?
Hier ook nooit hele dure schoenen hoor, vind ik zo'n zonde als ze om de 2-3 maanden weer zeker 2 paar nieuwe moeten hebben :@ Schoenen koop ik meestal in de uitverkoop of met een kortingsbon ofzo (of tegen inlevering van een oud paar schoenen :p).
ja voor zover ik begrepen heb is dr.visser en elefanten en zulks ook goed qua merk.

Buuf :D :*

T is meer dat ze nu op van alles en nog wat aan het terugkomen zijn. Crocs bijvoorbeeld worden ook aangeschreven als uitstekend schoeisel, mja, wat je aan 'steun' uit een croc moet halen is me een raadsel :P maar das dus niet erg, dat idee. Ik ga dus maar af op de mening van de heren experts van tegenwoordig (net als jij toen deed wsl en mn moeder tig jaar geleden bij ons deed), en die geven aan dat gympen of goedkopere merken geen enkel bezwaar zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92791275
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef octopussy het volgende:
Ik vind die schoentjes van de H&M en Zara vaak zo'n stugge zool hebben. Volgens mij is het enige echt belangrijke aan kinderschoentjes dat ze een soepele zool hebben (je moet ze gemakkelijk met 1 hand kunnen 'knikken') zodat ze goed de voeten kunnen afwikkelen bij het lopen.
Daar let ik nu zeker bij de 2e heel erg op idd. Je zult ook merken dat ze met stugge zolen continu vallen.
pi_92791276
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef octopussy het volgende:
Alle H&M's die ik hier heb staan kun je stuk voor stuk met 1 hand dubbelvouwen :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92791320
Dat viel me ook op, Octo. Ik had laatst nog gymschoentjes van de h&m vast waarvan ik de zool nauwelijks met twee handen gebogen kreeg.
pi_92791474
Dat heb ik ook Octo, de schoenen van H&M vind ik vaak te stug. :Y

Stom he Linda, dat ik dat meisjeslaarzen vind, net te verfijnd. Net niet stoer genoeg.

Deze:

Zo mooi! O+

En Huup, komt er iets van mijn keus door de keuring?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:36:27 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92791734
Ik weet het weer Oeke, het waren laarzen van Salty Dog. Toen ik gin ggooglen naar naar plaatje kwam ik veel Clic tegen en deze.
iets teveel gesp naar mijn smaak, maar wel leuk stoer en volgens mij net wat meer steun dan Clic of weet ik wat
pi_92791906
Oh, die zien er ook leuk uit, Buuf!
Ik laat de laarsjes voor dit seizoen maar even zitten. Volgende winter, worden het die groene of een paar laarsjes. Of allebei. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')