Ik heb er ook een hekel aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt he, ik heb er zoeen hekel aan. Officiële brieven schrijven. Ik laat het liever over aan anderen die in hetzelfde schuitje zitten.
Maar eigenlijk is dat gewoon luiheid van mij. En zo lang het goed gaat, gaat het goed. Maar oh wee als ik me er ECHT mee moet gaan bemoeien. Dan dikke vette billekoek
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar da's dan weer geen priemgetal...
Nee, fles. Ik fap niet op priemgetallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
Met deze zin heb je MPG ook meteen weer wakker geschud
Alvast gefeliciteerd met je zoonquote:
Fles?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, fles. Ik fap niet op priemgetallen.
dank je welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je zoon![]()
quote:
Das lagere wiskunde voor jouw opleiding?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, fles. Ik fap niet op priemgetallen.
ik had hem speciaal voor jou uitgezochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tegen dit soort argumenten verlies ik graag
Waarom wacht je niet nog 15 min?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je zoon![]()
om hem naar je uit te stekenquote:
Zou je dat willen doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou eens een opzetje maakt en em opstuurt.. er moet toch wel wat veranderd worden..
wil ook wel die van mij sturen.. heb je een idee
Ook lekker, maar geeft vast meer problemen dan bierquote:
Wie weet wat voor ernstigs me kan overkomen in dat kwartiertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet nog 15 min?
Ik had er even niet op gerekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had hem speciaal voor jou uitgezocht
quote:
Ehm. Ja. Nogal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Das lagere wiskunde voor jouw opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |