yeeeeeh dat klinkt als een tof voorstelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil je wel naar huis bobben hoor
dat Noordwijk 30 minuutjes rijden is en Zwolle 2 uur ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is het grote verschil dan, als ik dat heel dommig mag vragen?
hmmmhmmm ik dacht dat ik de enige was met dat soort issuesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat Noordwijk 30 minuutjes rijden is en Zwolle 2 uur ..
al moet ik idd nog zien of Zwolle wel mag
en heen moet je de auto delen met toek en Muck..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yeeeeeh dat klinkt als een tof voorstel
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat Noordwijk 30 minuutjes rijden is en Zwolle 2 uur ..
al moet ik idd nog zien of Zwolle wel mag
Dan ben ik maar een nepmanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Luisterboek
Boek lezen, da's voor échte mannen
ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmhmmm ik dacht dat ik de enige was met dat soort issues
Ik kan wel rijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en heen moet je de auto delen met toek en Muck..
* Barretje80 begint een taxi bedrijf
TFMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Luisterboek
Boek lezen, da's voor échte mannen
Dat maakt het meteen nog 104.729 keer tofferquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar ik vind het wel grappig eigenlijk. Mijn opa zei dat vroegah als we niet snel genoeg gingen slapennou ja die paar keer dat we daar logeerden EN dat we daar nog wat van weten. Mijn zus was 7 en ik 9 toen opa overleed.
Nijnerrr!quote:
Jij moet maar snel hier komen logeren.. dat wil wel helpen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk welLogeerpartijtje
![]()
ga gewoon solliciteren jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik neem de 12e de agenda mee, maken we meteen een afspraakjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jij moet maar snel hier komen logeren.. dat wil wel helpen denk ik
overigens.. ga ik wel vaak genoeg met vriendinnen een weekend weg ( Zonderdus
)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga gewoon solliciteren jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal em binnenkort opsturen, moet er nog steeds voor gaan zitten
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ok!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem de 12e de agenda mee, maken we meteen een afspraakje
als je nou eens een opzetje maakt en em opstuurt.. er moet toch wel wat veranderd worden..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal em binnenkort opsturen, moet er nog steeds voor gaan zitten
![]()
Nou dat is ook weer wat overdrevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat maakt het meteen nog 104.729 keer toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lief van jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou eens een opzetje maakt en em opstuurt.. er moet toch wel wat veranderd worden..
wil ook wel die van mij sturen.. heb je een idee
Wat een lucht...quote:
Erger nog: wiskiequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer wat overdrevenmaar da's dan weer geen priemgetal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jaaaaaaaa, nu nog even Gala, zo voorbij, fiets zoeken en naar huis, schoolfeesten die om twaalf uur voorbij zijnquote:
Fok!ken op feestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, nu nog even Gala, zo voorbij, fiets zoeken en naar huis, schoolfeesten die om twaalf uur voorbij zijn
Duh, je moet ook allang in bed liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, nu nog even Gala, zo voorbij, fiets zoeken en naar huis, schoolfeesten die om twaalf uur voorbij zijn
Met deze zin heb je MPG ook meteen weer wakker geschudquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar da's dan weer geen priemgetal...
ik dacht dat ik wakker was, maar jij hebt gewonnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar da's dan weer geen priemgetal...
Weekend skippenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Weekend
Maar alleen maar familie/verjaardag business dit weekend
Nee. Bier. Stuk in de la.quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef OA het volgende:
Met deze zin heb je MPG ook meteen weer wakker geschud
ik ben kapot johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik dacht dat ik wakker was, maar jij hebt gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |