als je nou eens een opzetje maakt en em opstuurt.. er moet toch wel wat veranderd worden..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal em binnenkort opsturen, moet er nog steeds voor gaan zitten
![]()
Nou dat is ook weer wat overdrevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat maakt het meteen nog 104.729 keer toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lief van jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou eens een opzetje maakt en em opstuurt.. er moet toch wel wat veranderd worden..
wil ook wel die van mij sturen.. heb je een idee
Wat een lucht...quote:
Erger nog: wiskiequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer wat overdrevenmaar da's dan weer geen priemgetal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jaaaaaaaa, nu nog even Gala, zo voorbij, fiets zoeken en naar huis, schoolfeesten die om twaalf uur voorbij zijnquote:
Fok!ken op feestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, nu nog even Gala, zo voorbij, fiets zoeken en naar huis, schoolfeesten die om twaalf uur voorbij zijn
Duh, je moet ook allang in bed liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, nu nog even Gala, zo voorbij, fiets zoeken en naar huis, schoolfeesten die om twaalf uur voorbij zijn
Met deze zin heb je MPG ook meteen weer wakker geschudquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar da's dan weer geen priemgetal...
ik dacht dat ik wakker was, maar jij hebt gewonnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar da's dan weer geen priemgetal...
Weekend skippenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Weekend
Maar alleen maar familie/verjaardag business dit weekend
Nee. Bier. Stuk in de la.quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef OA het volgende:
Met deze zin heb je MPG ook meteen weer wakker geschud
ik ben kapot johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik dacht dat ik wakker was, maar jij hebt gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |