Is dat lelijke gedrocht serieus jullie nieuwe uitshirt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk een halen met Lens achterop..![]()
Wat is er lelijk aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat lelijke gedrocht serieus jullie nieuwe uitshirt?
Valt wel mee..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je er op kan schaken en dammen. Wordt ongelooflijk druk.
Hutchinson of Manolev is toch wel een klasse verschil hoor. Hutchinson is groter en sterker dan Manolev. Enige verschil is dat Manolev iets meer snelheid heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
iel mannetje als Hutchinson gezien, die tochtstrip?
Goed planquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik doe nog maar twee jaar met het huidige uitshirt.
Te kleine ruitjes waardoor het patroon te druk is. Het zwart is geen zwart waardoor het shirt flets wordt met het blauw dat net geen Philips blauw is. En dan geforceerd de Brabantse ruit terug laten komen op de mouw, terwijl de rode kleur totaal niet past bij de rest van het shirt. het straalt in zijn totaalheid niets uit. Een jammerlijk mislukt ontwerp wat mij betreft.quote:
5 gele kaarten dacht ik te lezen in het vorige deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Marcellis is er toch niet dankzij een rode kaart? Ooijer gevalletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |