Opzich niet zo vreemd. PSV heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen die verdedigend spelen zoals Willem II en ADO. AZ speelt aanvallend en daar heeft PSV het dan weer makkelijk meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef lookinforyou het volgende:
Heerlijk avondje geworden![]()
Al zit er weinig logica in momenteel. Vorige week en die week ervoor, had ik makkelijke overwinningen verwacht. AZ kon wel eens moeilijk gaan worden. De uitslagen weten jullie. Geen pijl op te trekken dus.
Is ook wel weer zo, maar toch....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Opzich niet zo vreemd. PSV heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen die verdedigend spelen zoals Willem II en ADO. AZ speelt aanvallend en daar heeft PSV het dan weer makkelijk mee
Geen druk van het fluitende thuispubliek?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom het nu WEL lukt om te scoren en vorige week NIET?
Ik vond die keeper sowieso een rare.. Hij was niet bijzonder balvast..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef pberends het volgende:
De derde doelman van AZ die Engelaar uitdolde![]()
. Maar verder mooie wedstrijd hoor.
Zou het.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen druk van het fluitende thuispubliek?
Het is in ieder geval een mentale opsteker. Ook voor Berg.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Niet te vroeg juichen, want al te best was het niet volgens mij...
Wéér ben ik het met je eensquote:Op zondag 13 februari 2011 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil het nieuwe uitshirt met Dzsudzsak achterop, maar als het uitshirt zo word gaat dat niet door![]()
Dat word dus volgend jaar het nieuwe (100 jarig) thuisshirt, als hij dan nog in Eindhoven voetbaltquote:
Ben heel benieuwd wat het komende thuisshirt wordt ja. Mag toch wel iets heel moois wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat word dus volgend jaar het nieuwe (100 jarig) thuisshirt, als hij dan nog in Eindhoven voetbalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |