Als ik migraine heb dan kan ik echt niet zingen hoor (nou ja, normaal ook niet, dat wel).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwoah, als de aanval zich in fases opbouwt lukt dat nog wel.
He, soulmatequote:
Die fotoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
met migraine vol onder de felle lampen staan zingen
cheah, right
[ afbeelding ]
Pue bull inderdaad. Dan lig je met je kop onder een deken en de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
met migraine vol onder de felle lampen staan zingen
cheah, right
[ afbeelding ]
Hier gaat het standaard -> gevoelloze arm -> geen zicht -> gevoelloze zijkant van het lichaam -> niet kunnen praten of lezen -> (mazzelpik ik: zelden heel ernstige hoofdpijn).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik migraine heb dan kan ik echt niet zingen hoor (nou ja, normaal ook niet, dat wel).
Check die ogen. Die chick staat gruwelijk te lijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pue bull inderdaad. Dan lig je met je kop onder een deken en de gordijnen dicht
Gewoon een excuus van haar voor als ze niet door zou zijn of te veel kritiek krijgt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pue bull inderdaad. Dan lig je met je kop onder een deken en de gordijnen dicht
Ik meestal flitsen voor mijn ogen (of alsof je een bril hebt en die afzet) en dan kloppende keiharde koppijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hier gaat het standaard -> gevoelloze arm -> geen zicht -> gevoelloze zijkant van het lichaam -> niet kunnen praten of lezen -> (mazzelpik ik: zelden hoofdpijn).
Die ziet Angela en denkt: eindig ik ook zo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Check die ogen. Die chick staat gruwelijk te lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |