Nee, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stenders lacht niet zoveel om zichzelf hoorVolgens mij...
Omdat wij of A niet kijken, of B het boeit ons niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef hole1988 het volgende:
waarom ben ik zo nerd dat ik op de webcam zie dat ze niet in kunnen loggen op twitter
Ik heb het album niet intensief geluisterd, maar hun single Blind met Antony was super, dus wellicht is het nieuwe album van Hercules and Love Affair watquote:
Pino vond die knop wel hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef Piles het volgende:
Elke week dezelfde discussies hier, gaat dat nou nooit vervelen?
Wordt tijd dat sommige mensen die knoppen op de radio gaan vinden
Ik heb Stenders nu eenmaal tien keer liever tussen de middag dan op vrijdagavond. Overigens heb ik me nooit aan deze discussie gewaagdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef Piles het volgende:
Elke week dezelfde discussies hier, gaat dat nou nooit vervelen?
Wordt tijd dat sommige mensen die knoppen op de radio gaan vinden
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
"Die heeft hele mooie grote... ogen"
en hier is het waarheidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Droom van mening muziekliefhebber, denk ik zo maar
Cool, werkt goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan nettransport gebruiken http://www.xi-soft.com/download.htm
Gewoon alles geript op je pcquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef Elusive het volgende:
nee doe mij maar Mp3's, beetje constant van cd's verwisselen, nee bedankt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon alles geript op je pcHet idee alleen al van een kast vol cd's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |