En dan moet ik in principe dit nog luisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2 maart vertrek ik.
Dat is wel een goed lijstje, even ergens fixen dus. Danku
En even denken, Krach album is volgens mij wel de moeite waard, en jammer genoeg komen de albums van én De Staat, én REM, én Elbow op 4 maart uit, maar daarvan moet je de uitgebrachte singles zeker scoren. En dan vooral die van Elbow.quote:Malachai - Rainbows
Cold War Kids - Louder Than Ever
Pop Up Animal Kids - Holy Moments
Paulusma - Up On The Roof
Talib Kweli - How You Love Me
Say Hi - Take Ya Dancin'
Ome Omar - Onderdagu
The Naked & Famous - Young Blood
Fergus & Geronimo - Girls With English Accents
Charles Bradley ft Menahan Street Band - The World (Is Going Up In Flames)
Adele Lovesong
The Dirtbombs - Jaguar
Krach - Do The Wave Now
PJ Harvey - The Last Living Rose
Bosco Delrey - Evil Lives (Ad-Rock remix)
Pien Feith - Dance On Time
Beady Eye - Four Letter Word
Fitz & The Tantrums - Moneygrabber
Mogwai - San Pedro
Peter Bjorn & John - Second Chance
Destroyer - Kaputt
Kutmah - Crime Kills // James Pants // Tash // Mainframe // Diabia$e // Roy Ayers
How To Dress Well - Ready For The World
The Go Team - Buy Nothing Day
Thank You - 1-2-3 Bad
Lola Kite - Rainbow At Night
The Gasman Folly
The Medics - City
Smith Westerns - Weekend
The Kills - Satellite
La Femme - Sur La Plance
Deerhoof - Super Duper Rescue Heads!
Elbow - Lippy Kids
Selah Sue - Crazy Vibes
Dum Dum Girls - He Gets Me High
The Dodos - Black Night
Boef en de Gelogeerde Aap - Echte Helden
Nicolas Jaar - I Got A Woman
De Jeugd van Tegenwoordig - Elektrotechnique
White Fence - You Can't Put Your Arms Around A Memory
Happy Camper - Born With A Bothered Mind
Paulusma - Back Of Your Car
Sleep Party People - I'm Not Human At All
Malachai - Let Em Fall
The Crookes - Backstreet Lovers
Beady Eye - Four Letter Word
Fleet Foxes - Helplessness Blues
Cage The Elephant - Shake Me Down
James Pants - Alone
PJ Harvey - The Words That Maketh Murder
Charles Bradley - The World (Is Going Up In Flames)
Eefje de Visser - Afdwaalt
Triggerfinger - Let It Ride
James Blake - The Wilhelm Scream
Akron/Family - Another Sky
Mauro Pawlowski - Zeg Ben Je Bang Van Mij
Jeans Wilder - Sparkler
Kuedo - Starfox
Bright Eyes - Haile Selassie
Das Racist - Swate
Iron & Wine - Tree By The River
SPOILER: Vrijdag de 13 11 februari 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef hole1988 het volgende:
Hole, heb jij enig idee hoe of met welk programmaatje ik de streams op http://cgi.omroep.nl/ kan opslaan? Wil ook wat Noorderslag-concerten downloaden en meenemen namelijk..SPOILER: Vrijdag de 13 11 februari 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe Foo Fighters albumquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan?
Beth Ditto - I wrote the book, lekker nummer
je kan nettransport gebruiken http://www.xi-soft.com/download.htmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole, heb jij enig idee hoe of met welk programmaatje ik de streams op http://cgi.omroep.nl/ kan opslaan? Wil ook wat Noorderslag-concerten downloaden en meenemen namelijk..
Bert van Lent al gecheckt vanochtendquote:
Filmpje gecheckt ja, hoe was ie vanmiddag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bert van Lent al gecheckt vanochtend
Ik ook, maar met moeite. Echt niet alles van Rob zegt, is enorm grappigquote:
veel muziek, maar hij heeft een goeie interactie aan de telefoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Filmpje gecheckt ja, hoe was ie vanmiddag?
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook, maar met moeite. Echt niet alles van Rob zegt, is enorm grappig
nou, dan moet je hem eens vergelijken met Sanderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook, maar met moeite. Echt niet alles van Rob zegt, is enorm grappig
Ik doel dus op het constante gelach.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, dan moet je hem eens vergelijken met Sander
Komt door het bier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel dus op het constante gelach.
Dan moet je eens luisteren naar Frank Danequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel dus op het constante gelach.
Where nothing was last?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Die begint met "There was a time" volgens mij
Evers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je eens luisteren naar Frank Dane
quote:
Ja, die vindt zichzelf ook enorm grappig inderdaad. Ik ben blij dat ik een rasechte uitslaper benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je eens luisteren naar Frank Dane
Prioriteiten stellen hè?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Top5 Populaire topics: 1^ #xfactor 2^ Mubarak 3^ #egypte 4^ Egypte 5^ #mubarak http://nl.twirus.comxfactor boven egypte...
Stenders lacht niet zoveel om zichzelf hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, die vindt zichzelf ook enorm grappig inderdaad. Ik ben blij dat ik een rasechte uitslaper ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |