Dan moet je je kut mistlampen uitzetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef maickeltje het volgende:
ik word gek van al die seinende lampen
die heb ik nooit aan kutquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moet je je kut mistlampen uitzetten.
Mijn vader als echte autobahn-nazi doet dat anders. Gewoon met groot licht, rijden dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef nattermann het volgende:
Ik sein alleen met groot licht als een tegenligger met groot licht aankomt, of ik sein met mijn mistlampen als een tegenligger onnodig mistverlichting voert.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef Palomar het volgende:
Of als ik een andere Alfa-rijder tegenkom
Die hebben altijd wel één lamp stuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef Palomar het volgende:
Daar zijn echt geen codes voor hoorIk sein alleen als iemand met groot licht aan rijdt, juist geen verlichting/een kapotte lamp.
Of als ik een andere Alfa-rijder tegenkom
Ik sein dan terug met constante grootlichtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef nattermann het volgende:
Ik sein alleen met groot licht als een tegenligger met groot licht aankomt, of ik sein met mijn mistlampen als een tegenligger onnodig mistverlichting voert.
Beetje jammer voor jouzelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef mirved het volgende:
Ik sein alleen met groot licht dat iemand nog 3 seconde heeft om het zebrapad over te steken of anders op de motorkap ligt
Is dat als je je dealer ziet rijden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:30 schreef Sounddragon het volgende:
3 keer kort, 3 keer lang, 3 keer kort = S.O.S.
SD doet niet aan dealersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Is dat als je je dealer ziet rijden?
hehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Is dat als je je dealer ziet rijden?
Ja en dat je voetgangers of fietsers voor laat gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef fespo het volgende:
ik dacht altijd dat 1x knipperen aangaf dat je de ander voorrang gaf. (bv bij een versmalde weg)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |