abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:36:40 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651108
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 770 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg


Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaats: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; op dit moment loopt seizoen 5.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One (vermoedelijk) en Starz. In Nederland kun je op dit moment seizoen 2 volgen op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe is er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteden we er natuurlijk aandacht aan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:37:55 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651166
We doen de grote Doctor Who & Torchwood Trivia Quiz, en we hebben al 9 vragen gehad. Even een recap:

1. Hoe heet het schip in The Girl in the Fireplace?
SS Madame de Pompadour

2. Welk Torchwood-lid heeft nooit de Doctor ontmoet of heeft nooit met de Doctor in contact gestaan?
(hierbij tellen alleen de vaste castleden uit de eerste drie seizoenen mee)
Owen Harper.

3. Waar zijn de muren van goud gemaakt?
Floor 500 (The Long Game)

4. Waarom is Jamie niet Nancy's broertje?
Omdat hij haar zoontje is (The Doctor Dances)

5. Wat gaat er vooraf aan "yes, we know who you are"?
Harriet Jones, Prime Minister

6. Hoe heet het oude, vervallen huis waar Sally Sparrow de Weeping Angels ontmoet?
Wester Drumlins (Blink)

7. Welke DW/TW acteur heeft ook als schrijver voor de serie(s) gewerkt en/of andersom? 1 punt per goede naam
Noel Clarke (Mickey Smith, schrijver van Combat (TW1)). Mark Gatiss (schrijver en Prof. Lazarus in The Lazarus Experiment). Plus: enkele namen uit de classic series.

8. Welke companion verliet als eerste vrijwillig de Doctor?
Mickey Smith (Age of Steel)

9. Waar kwam dit eiland in voor? http://maps.google.com/ma(...)&q=51.37687,-3.12207
Adrift (TW2): Flat Holm Island huist een geheime medische faciliteit waar Rift-slachtoffers worden verzorgd.

De volgende drie vragen:

10. Spel de thuisplaneet van de Slitheen zonder te spieken

11. Jack Harkness heeft een route door de tijd afgelegd, zowel met als zonder de Doctor. Noem de jaartallen die hebben gediend als 'hop' van of naar een andere tijd, en zet deze in Jacks persoonlijke volgorde.

12. Ken je die mop van the Doctor en Rose die naar Napoli gingen? Ze gingen niet, want...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:38:18 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651182
Laatste posts vorige topic:
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ga me echt diep schamen, dat soort dingen weet ik gewoon niet :')

En ik bedoelde trouwens Rose bij de eerste of tweede aflevering. Maar misschien niet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Breuls het volgende:
Rose wilde eerst niet mee, totdat the Doctor zei dat de TARDIS ook in de tijd reisde. Maar ze werd pas echt companion toen ze meeging. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:39:16 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92651219
Het is wel duidelijk dat ik geen Whovian ben. Maar ik vind het wel leuk!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:39:32 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651229
Hou komende week overigens de prijsvragen op de FP in de gaten. *)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92651257
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Breuls het volgende:
Hou komende week overigens de prijsvragen op de FP in de gaten. *)
Ssssst. :P
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:40:23 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651266
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef wonderer het volgende:
Het is wel duidelijk dat ik geen Whovian ben. Maar ik vind het wel leuk!
Tuurlijk ben je dat wel. Je suckt gewoon in trivia. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:42:29 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92651358
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tuurlijk ben je dat wel. Je suckt gewoon in trivia. :P
Nee, ik ben normaal juist goed in stomme feitjes onthouden. Ik heb een aantal afleveringen ook nog maar een keer gezien, dus het is echt een gebrek aan blootstelling.

Maar dat komt vanzelf goed 8-) Ik wil ze toch wel op Bluray hebben...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:45:53 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651521
Bluray is er alleen voor afleveringen van 2009 en later. Alles daarvoor (dus t/m The Next Doctor) is simpelweg niet in HD opgenomen en dus niet beschikbaar op Bluray (met overigens een uitzondering voor The Next Doctor; die staat op de Bluray met alle DW4-specials, omdat de andere specials wel HD zijn).

Bluray is er voor:
› DW4-specials
› Torchwood: Children of Earth
› Doctor Who series 5
› A Christmas Carol
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:47:26 #10
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92651576
Oh, DVD dan. Vandaar dat ik ze niet kon vinden :')

Netflix heeft inmiddels alles streaming, da's wel fijn, maar al die extra's zijn ook leuk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 19:53:07 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92651854
Inmiddels is Doctor Who 5 in z'n tweede week op SyFy, maar de SyFy-site heeft nog steeds geen Doctor Who-programmapagina. Da's toch wel vreemd, want daarnaast doen ze wel veel aan promotie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92651996
Jullie kennen het vast al, maar de band Chameleon Circuit maakt nummers over Doctor Who. Ik vind ze zelf vrij catchy :')

Regenerate, Exterminate:

  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 20:22:58 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92653166
110211_725_mazesOfTime.png

Toch maar gedownload. Al een klein leveltje gespeeld, is best leuk. Ik heb op de game pagina wat video's van de gameplay toegevoegd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 11 februari 2011 @ 22:11:54 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92658454
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef Elvi het volgende:
Jullie kennen het vast al, maar de band Chameleon Circuit maakt nummers over Doctor Who. Ik vind ze zelf vrij catchy :')

Regenerate, Exterminate:

Grappig. Niet leuk genoeg om tot het einde te luisteren though. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92668661
Een een _O_ voor al het werk in de OP.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92668975
OP = BAAS
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 10:28:21 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92671269
Thanks :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92672504
Oh my, die nieuwe triviavragen... Ik ga ze niet eens proberen, veel te hardcore. :p
  Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 11:39:14 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92673316
Ik dacht dat ik hier met DW/TW-fans was. :{w
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:48:30 #20
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92681116
Moet je trouwens dingen gedaan hebben als je eigen miniatuur Dalek bouwen, of USB tardis hebben om echt hardcore te zijn O-)
Ik wil ooit nog eens Dalek nabouwen namelijk, maar als je dat zegt wordt je buiten DW fanaten zo raar aangekeken...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92684389
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Moet je trouwens dingen gedaan hebben als je eigen miniatuur Dalek bouwen, of USB tardis hebben om echt hardcore te zijn O-)
Ik wil ooit nog eens Dalek nabouwen namelijk, maar als je dat zegt wordt je buiten DW fanaten zo raar aangekeken...
Leuk idee voor een meet :D
pi_92686609
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Moet je trouwens dingen gedaan hebben als je eigen miniatuur Dalek bouwen, of USB tardis hebben om echt hardcore te zijn O-)
Ik heb geen USB Tardis, maar wel een jurkje met de Tardis erop, een ketting met 'keep calm & call the doctor' en tot twee maanden geleden een Tardis-button op mijn jas (helaas heeft die het nieuwe jaar niet overleefd), telt dat ook? ;)
pi_92687227
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:39 schreef Breuls het volgende:
Ik dacht dat ik hier met DW/TW-fans was. :{w
Een andere hobby van me is haken en nu was ik van plan om een hoesje voor mijn telefoon te maken in de vorm van de tardis....fan genoeg? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 20:22:32 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92690925
Ik heb een Doctor Who pen. :+

Nouja, een 'Dr Who and the Daleks'-pen, oftewel van de Peter Cushing film. Niet echt spannend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 20:23:43 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92690975
Ik zal de volgende trivia-vragen wat makkelijker maken, maar intussen.. niemand een idee voor de openstaande vragen?

10. Spel de thuisplaneet van de Slitheen zonder te spieken

11. Jack Harkness heeft een route door de tijd afgelegd, zowel met als zonder de Doctor. Noem de jaartallen die hebben gediend als 'hop' van of naar een andere tijd, en zet deze in Jacks persoonlijke volgorde.

12. Ken je die mop van the Doctor en Rose die naar Napoli gingen? Ze gingen niet, want...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92692596
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 20:23 schreef Breuls het volgende:
12. Ken je die mop van the Doctor en Rose die naar Napoli gingen? Ze gingen niet, want...
Aan de eerste twee waag ik me nog steeds niet, maar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 23:26:48 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92699503
Somebody stop me. Ik heb de DW4-specials bluray besteld terwijl ik nog zit te wachten op de TW3-bluray en bovendien DW4 op DVD nog niet afgekeken heb. :P

Je mag geld inzetten op hoe lang ik me kan inhouden om de DW5-bluray te bestellen. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92703608
Ik zet 1 cent in :Y) ...je bent toch een hopeloos geval op dit gebied. }:| Is je bestelling al de deur uit? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zondag 13 februari 2011 @ 12:15:00 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92711521
Nee. :P

Ik weet ook nog niet waar ik 'm ga bestellen:
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef Breuls het volgende:
Overigens heb ik DW 1t/m4 en TW1+2 op DVD, is TW3 op bluray in bestelling en ben ik nog aan het zoeken naar een goede deal voor DW5 op bluray. Play.com rekent er 80 euro voor, bij de BBC Shop is-ie omgerekend 50 euro. Iemand een betere deal gevonden toevallig?

-edit-
Oja, ik moet ook de DW4-specials nog ergens scoren.
:P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 13 februari 2011 @ 12:23:22 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92711785
Okay, dit is wel raar. Er is een 'complete fifth series box set' en een limited edition ervan. BBC Shop en Play.com verkomen ze allebei, en bij de BBC is-ie alweer vijf pond duurder dan toen ik die post plaatste. En bij Play.com is de limited edition veel goedkoper dan de normale. :P

winkel / regular / limited
Play / 81,49 / 61,49
BBC / 56,61 / 67,37 (beide omgerekend)

De limited edition heeft volgens Play.com "Numbered special packaging". Meer verschil kan ik niet echt ontdekken.


De normale editie heeft een 3D-effect:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92713084
Ik vraag me af of ze dit pakje ook in een aflevering gaat dragen :9
  Admin zondag 13 februari 2011 @ 12:58:29 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92713154
Ik denk het niet. :P

Is dat Gillan? :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92713369
quote:
Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Breuls het volgende:
denk het niet. :P

Is dat Gillan? :o
Wel haar hoofd, maar het ziet er nogal gephotoshopt uit verder.
  Admin zondag 13 februari 2011 @ 13:05:18 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92713443
Ja, dat idee heb ik ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92713479
Gatverredamme die teennagels...
  Admin zondag 13 februari 2011 @ 13:07:38 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92713554
De Grote Doctor Who & Torchwood Trivia Quiz

Antwoorden:

10. Spel de thuisplaneet van de Slitheen zonder te spieken
Raxacoricofallapatorius.

11. Jack Harkness heeft een route door de tijd afgelegd, zowel met als zonder de Doctor. Noem de jaartallen die hebben gediend als 'hop' van of naar een andere tijd, en zet deze in Jacks persoonlijke volgorde.
(51e eeuw: pre-Doctor Who)
1941: The Empty Child
2006: Boom Town
200100: Bad Wolf / The Parting of The Ways
1869: ongezien, flashback in Fragments
2007: Utopia
100 trillion: Utopia
2007: The Sound of Drums / The Last of the Time Lords
27 - heden: Exit Wounds

12. Ken je die mop van the Doctor en Rose die naar Napoli gingen? Ze gingen niet, want...
...ze kwamen terecht in Cardiff in 1869 (The Unquiet Dead)

Nieuwe vragen:

13. Maak af: "Look what the cat dragged in, The ..."

14. Wat betekent 'Blaidd Ddrwg'?

15. Wat waren de laatste woorden van de Tenth Doctor?

Deze zijn als het goed is wat makkelijker. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Breuls op 13-02-2011 13:17:50 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92713712
13: Doctor. (? :') ) .
14: Bad Wolf
15: I don't want to go.
  Admin zondag 13 februari 2011 @ 13:12:41 #38
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92713784
'Doctor' is niet goed. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92718520
Ja, ik blijf mijn antwoorden koppig in spoilertags zetten. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:32:06 #40
107652 Quincy5
Back to the future
pi_92763246
Wat zijn die DW4-specials eigenlijk? En zijn die ooit uitgezonden of alleen op DVD/blu-ray uitgebracht en wanneer?
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin maandag 14 februari 2011 @ 12:36:22 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92763416
De DW4-specials zijn de extra afleveringen tussen de seizoensfinale van DW4 en de opening van DW5. Hieronder vallen de gebruikelijke Christmas Specials van 2008 en 2009, plus drie extra afleveringen. In totaal zijn dit:

› The Next Doctor (Christmas 2008)
› The Planet of the Dead
› The Waters of Mars
› The End of Time pt1 (Christmas 2009)
› The End of Time pt2
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 14 februari 2011 @ 12:37:08 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92763435
Vraag 13 van de quiz is niet the Doctor en niet the Master. Het is een bijnaam van the Doctor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92764187
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef Breuls het volgende:
Vraag 13 van de quiz is niet the Doctor en niet the Master. Het is een bijnaam van the Doctor.
Oh! In dat geval...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin maandag 14 februari 2011 @ 13:00:05 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92764335
In dat geval breid ik de vraag uit naar "maak af en leg uit" :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92764634
Er is vandaag een Doctor Who shirt te koop op http://www.teefury.com . Kost 9 dollar, je kan met paypal betalen en ze verzenden naar Nederland ;)
pi_92771924
Ik doe niet aan paypal en zeker niet aan creditcards. :P Geld gaat er al hard genoeg door, :') maar zeker een leuk shirt. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 15 februari 2011 @ 14:59:38 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92820157
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92820800
Ik heb het berichtje maar eens ge-retweet...doe ik tenminste nog iets met mijn Twitter. :') Het verkondigen van "De Boodschap" :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 13:34:37 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92864135
Antwoorden

13. Maak af: "Look what the cat dragged in, The ..."
Oncoming Storm (The Girl in the Fireplace, quote is van een vastgebonden Rose tegen de clockwork droids)

14. Wat betekent 'Blaidd Ddrwg'?
Bad Wolf (Boom Town)

15. Wat waren de laatste woorden van de Tenth Doctor?
I don't want to go (The End of Time)

Nieuwe vragen

16. Hoeveel Queen Elizabeth's gaat Engeland minimaal krijgen?

17. Maak af: "This is my Timey-Wimey Detector. Goes ..."

18. Als The Eleventh Hour eindigt in 2010, in welke jaartallen komt the Doctor rondom (kort voor en kort na) zijn regeneration allemaal terecht?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:45:44 #50
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92864477
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92864896
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:34 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe vragen

16. Hoeveel Queen Elizabeth's gaat Engeland minimaal krijgen?

17. Maak af: "This is my Timey-Wimey Detector. Goes ..."

18. Als The Eleventh Hour eindigt in 2010, in welke jaartallen komt the Doctor rondom (kort voor en kort na) zijn regeneration allemaal terecht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92882621
16: 10? Ik heb pas een aflevering gezien met nummer 10.
17: wibbly-wobbly? :') (is niet goed, maar wibbly wobbly hoort bij timey wimey)
18: 2008 en 1996?
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 20:18:46 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92883514
Gisteren kwam de Children of Earth bluray binnen. Ik denk dat ik daar vanavond eens een beginnetje aan ga maken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 20:20:11 #54
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92883610
Op alle vragen zijn al bijna goede tot goede antwoorden gegeven. Ik zoek voor vraag 18 vier jaartallen. Een hint voor 17 is: het is een uitleg van wat het apparaat doet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 10:24:05 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92906218
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 12:31:21 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92910290
Grappig: James Moran (schrijver voor TW2, TW3 en DW4) zit op een vlucht naar Los Angeles, en Ian McNiece (Winston Churchill in Victory of the Daleks) zit in hetzelfde toestel. Kleine wereld. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:53:54 #57
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92916936
quote:
_O-
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 18:03:54 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92924767
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 22:11:09 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92939050
The Guardian geeft gratis DW audioboeken weg:



a.s. zaterdag bij de krant. Ik ben benieuwd of dat ook voor buitenlandse edities geldt. Ik verwacht van niet, maar misschien ga ik toch even bij de lokale krantenboer kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92941452
Ga er maar vanuit dat ze er niet bijzitten. Ik heb ook wel eens een poging gedaan bij de best gesorteerde winkel hier (jij woont toch in dezelfde plaats als ik?) en daar konden ze me vertellen dat die bijlagen er nooit bijzaten. Dus noppa, njet. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92941604
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
bron
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 22:50:30 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92942156
Ik woon in Rotterdam. Toen er een DW-audioboek bij de Radio Times zat had Donner die wel, dus je weet nooit. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92942750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Breuls het volgende:
Ik woon in Rotterdam. Toen er een DW-audioboek bij de Radio Times zat had Donner die wel, dus je weet nooit. :)
Dat had ik het verkeerd. :@ In mijn woonplaats zijn ze in ieder geval nooit te krijgen. :'(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92943581
Vind ze hier overal! ;)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_92945624
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Mr. Orange het volgende:
Vind ze hier overal! ;)
}:| ...als je nog een afnemer wilt hebben? :D :@
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92971153
Nog iemand behoefte aan Tardis Oorbellen?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:19:19 #67
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92971994
Of een Tardis T-shirt ?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_92972439
Er staan zoveel Tardis spullen op Etsy, het heeft niet zoveel zin die allemaal te noemen denk ik. ;)
pi_92976629
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nog iemand behoefte aan Tardis Oorbellen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef wonderer het volgende:
Of een Tardis T-shirt ?
Met een beetje geluk krijg ik binnenkort wel een breipatroon voor een Tardis telefoonhoesje :P ...moet ik het zelf nog wel maken. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93002873
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Admin zaterdag 19 februari 2011 @ 10:34:57 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93004771
Hehe. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 februari 2011 @ 14:40:57 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93012338
Twee verkooppunten gechecked; geen CD bij The Guardian.

Had wel dit in de brievenbus:

*O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93014832
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Breuls het volgende:
Twee verkooppunten gechecked; geen CD bij The Guardian.

Had wel dit in de brievenbus:
[ afbeelding ]
*O*
een nieuwe ps3 controller 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin zaterdag 19 februari 2011 @ 16:16:42 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93015674
Nee, die had ik al. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:17:56 #75
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_93030771
Ik lees net dat David Walliams ook een gastrol gaat spelen als alien..
http://www.bbc.co.uk/doct(...)/David_Walliams_Cast
pi_93032693
Ik vind het leuker dat Hugh Bonneville in aflevering 3 zit! Vind hem echt zo'n fijne, typisch Britse acteur. :)

Ook gaat ene Lily Cole een rol spelen. Voor wie nog over het seksgehalte van de serie wil zeuren, zij heeft verschillende naakt-fotoshoots gedaan. ;)
pi_93032816
Oh, en ik zie net op IMDB dat de eerste aflevering van serie 6 uitgezonden zal worden op 26 maart: http://www.imdb.com/title/tt0436992/episodes#season-6 Wisten we dat al?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:01:50 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93033231
Ik niet in ieder geval, tof :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:51:24 #79
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93035511
26 maart is al snel, ben benieuwd. :s)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef lunapuella het volgende:

Ook gaat ene Lily Cole een rol spelen. Voor wie nog over het seksgehalte van de serie wil zeuren, zij heeft verschillende naakt-fotoshoots gedaan. ;)
Ik heb ook weleens een naakt foto shoot gedaan, dat heeft net zoveel relevantie voor deze (kinder)serie als dat Lily Cole een dergelijke shoot heeft gedaan, tenzij ze naakt in de show komt natuurlijk. :Y)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 00:20:01 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93036902
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Oh, en ik zie net op IMDB dat de eerste aflevering van serie 6 uitgezonden zal worden op 26 maart: http://www.imdb.com/title/tt0436992/episodes#season-6 Wisten we dat al?
Dat wisten we nog niet. En het is niet officieel als de BBC het nog niet heeft gemeld, dus ik neem die datum nog niet serieus. Ik denk dat we over een week of drie weten of het klopt.

Ik zou het wel tof vinden, overigens. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 20 februari 2011 @ 00:24:18 #81
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_93037121
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef yavanna het volgende:
26 maart is al snel, ben benieuwd. :s)

[..]

Ik heb ook weleens een naakt foto shoot gedaan, dat heeft net zoveel relevantie voor deze (kinder)serie als dat Lily Cole een dergelijke shoot heeft gedaan, tenzij ze naakt in de show komt natuurlijk. :Y)
Pics or it didn't happen :D
Gillan naakt zou ik ook niet erg vinden alhoewe dat de serie wel flink onderui haalt.
Hoewel het opzich leuk zou zijn als de Doctor eens echt een relatie zou krijgen met z'n companion.
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 00:29:02 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93037343
Naakt in de serie zal nooit gebeuren. John Barrowmans blote reet mocht in Bad Wolf ook niet in beeld komen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 20 februari 2011 @ 00:34:10 #83
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93037604
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:24 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen :D
Gillan naakt zou ik ook niet erg vinden alhoewe dat de serie wel flink onderui haalt.
Hoewel het opzich leuk zou zijn als de Doctor eens echt een relatie zou krijgen met z'n companion.
Juist de evt spanning maakt de man/vrouw series vaak ok, zie b.v. de eerste seasons met Rose. O+ Wanneer de Doctor een relatie krijgt wordt het misschien meer 1 of andere zeik soap serie. :s)

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Breuls het volgende:
Naakt in de serie zal nooit gebeuren. John Barrowmans blote reet mocht in Bad Wolf ook niet in beeld komen. :P
En terecht, hoewel het vast een erg ok beeld was geweest. :P
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 00:35:38 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93037674
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Breuls het volgende:
Okay, dit is wel raar. Er is een 'complete fifth series box set' en een limited edition ervan. BBC Shop en Play.com verkomen ze allebei, en bij de BBC is-ie alweer vijf pond duurder dan toen ik die post plaatste. En bij Play.com is de limited edition veel goedkoper dan de normale. :P

winkel / regular / limited
Play / 81,49 / 61,49
BBC / 56,61 / 67,37 (beide omgerekend)

De limited edition heeft volgens Play.com "Numbered special packaging". Meer verschil kan ik niet echt ontdekken.
[ afbeelding ]

De normale editie heeft een 3D-effect:
[ afbeelding ]
Play.com heeft de regular bluray inmiddels verlaagd naar 62 euro. Wat een wisselingen in die prijzen zeg. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 00:36:28 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93037720
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef yavanna het volgende:

[..]

Juist de evt spanning maakt de man/vrouw series vaak ok, zie b.v. de eerste seasons met Rose. O+ Wanneer de Doctor een relatie krijgt wordt het misschien meer 1 of andere zeik soap serie. :s)

[..]

En terecht, hoewel het vast een erg ok beeld was geweest. :P
Als je Children of Earth kijkt zie je Barrowman volledig in z'n blote kont lopen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93043546
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Oh, en ik zie net op IMDB dat de eerste aflevering van serie 6 uitgezonden zal worden op 26 maart: http://www.imdb.com/title/tt0436992/episodes#season-6 Wisten we dat al?
Op kalender gezet. *O* :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93043553
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Breuls het volgende:

[..]

Als je Children of Earth kijkt zie je Barrowman volledig in z'n blote kont lopen. :P
:9~
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93045887
quote:
Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat wisten we nog niet. En het is niet officieel als de BBC het nog niet heeft gemeld, dus ik neem die datum nog niet serieus. Ik denk dat we over een week of drie weten of het klopt.
Nee, ik weet het. Maar ik dacht, ik meld het toch even. ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 17:08:02 #89
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_93063931
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Oh, en ik zie net op IMDB dat de eerste aflevering van serie 6 uitgezonden zal worden op 26 maart: http://www.imdb.com/title/tt0436992/episodes#season-6 Wisten we dat al?
Op de BBC pagina http://www.bbc.co.uk/programmes/b00rs69w staat dat het 20 september weer begint.
quote:
Next Episode: The Time of Angels

The Doctor hunts the last of the Weeping Angels through the terrifying Maze of the Dead.

Sun, 20th Feb 2011

19.15pm
pi_93067221
quote:
Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Op de BBC pagina http://www.bbc.co.uk/programmes/b00rs69w staat dat het 20 september weer begint.

[..]

Dat klopt sowieso niet, want the Time of Angels is een oude aflevering, van S5. :p
  zondag 20 februari 2011 @ 18:46:50 #91
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93068130
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Breuls het volgende:

[..]

Als je Children of Earth kijkt zie je Barrowman volledig in z'n blote kont lopen. :P
Torchwood heeft er minder problemen mee. :9

Radio interview met Matt Smith van vandaag en foto's v.d Doctor Who Experience. Doctor Who Experience lijkt mij ook vreselijk gaaf.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 19:19:49 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93069255
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Op de BBC pagina http://www.bbc.co.uk/programmes/b00rs69w staat dat het 20 september weer begint.

[..]

20 februari. Dat is vanavond en gaat om de herhalingen van S5 die momenteel bezig zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 19:20:53 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93069296
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:

[..]

Torchwood heeft er minder problemen mee. :9

Radio interview met Matt Smith van vandaag en foto's v.d Doctor Who Experience. Doctor Who Experience lijkt mij ook vreselijk gaaf.

Mij ook. De Doctor Who Exhibition was al erg tof om te zien (een Dalek, een Cyberman of de TARDIS van dichtbij zien is gewoon cool) en volgens mij is deze nog leuker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 19:28:20 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93069567
Whehe, TARDIS cakes. Die kun je blijven eten, want de vulling houdt natuurlijk nooit op. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 20 februari 2011 @ 19:31:39 #95
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_93069674
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

20 februari. Dat is vanavond en gaat om de herhalingen van S5 die momenteel bezig zijn.
Had ik dat toch duidelijk niet goed gelezen |:(
  zondag 20 februari 2011 @ 20:38:27 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93072846
Breuls ik heb wat gevonden voor je _O-

http://www.hellocosplay.c(...)ch-coat-c-23_62.html
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 20 februari 2011 @ 21:10:29 #97
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93074905
Oooh, die Harkness greatcoat... :9~
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 21:18:03 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93075393
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
Breuls ik heb wat gevonden voor je _O-

http://www.hellocosplay.c(...)ch-coat-c-23_62.html
Ik ga geen pak online kopen. :{w

Het is trouwens nog lastig om een pak te vinden waarvan het colbert meer dan twee knopen heeft. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:41:32 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93092062
Dus zelfs jij hebt grenzen als hardcore fan van DW ? >:)

Colbert met meer dan 2 knopen is niet zo lastig te vinden in Roermond... gewoon op maat laten maken bij Armani... Kost wel wat >:)

Ik wil hier niet mee zeggen dat ik in pakken van armani rondloop. Absoluut niet zelfs :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin maandag 21 februari 2011 @ 09:49:19 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93092259
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef wdn het volgende:
Dus zelfs jij hebt grenzen als hardcore fan van DW ? >:)
Tennants pakken zijn cool, maar ik hoef me niet als hem te verkleden. :P Ik vind pakken wel leuk om te dragen, en ik vind het wel goed staan als het wat hoger sluit, dus in dat opzicht werkt zijn outfit wel inspirerend. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 21 februari 2011 @ 16:23:21 #101
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93106908
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_93114148
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:49 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tennants pakken zijn cool, maar ik hoef me niet als hem te verkleden. :P Ik vind pakken wel leuk om te dragen, en ik vind het wel goed staan als het wat hoger sluit, dus in dat opzicht werkt zijn outfit wel inspirerend. :)
Er zijn grenzen. ;) Mensen die in Star Trek kleding naar conventions gaan daar krijg ik ook altijd een :') gevoel bij....uberhaupt naar conventies gaan krijg ik een :') gevoel bij, sorry als het hier iemand betreft :@ Zelf ben ik in het verleden regelmatig naar meetings gegaan van een fanclub van de Bee Gees, daar liep ook altijd iemand rond die zich het kapsel en de baard had aangemeten van één van de broers....kreeg ik ook altijd een :') en dan _O- gevoel van. Wel even jezelf blijven ook al ben je een superfan. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 21 februari 2011 @ 19:03:36 #103
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93114475
Och, ik zou voor een halloweenfeestje best als Captain Jack rond willen lopen hoor ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 21 februari 2011 @ 19:08:50 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93114723
In Nederland doet niemand aan Halloween of -feestjes, maar dat lijkt me inderdaad een soort gelegenheid waar ik dan misschien ook wel aan mee zou doen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93114846
quote:
Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Breuls het volgende:
In Nederland doet niemand aan Halloween of -feestjes, maar dat lijkt me inderdaad een soort gelegenheid waar ik dan misschien ook wel aan mee zou doen. :P
Carnaval vieren we wel, kun je je ook voor verkleden. ;)
  Admin maandag 21 februari 2011 @ 19:13:34 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93114927
Ja, maar da's niet hetzelfde. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:14:21 #107
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93114953
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef Breuls het volgende:
In Nederland doet niemand aan Halloween of -feestjes, maar dat lijkt me inderdaad een soort gelegenheid waar ik dan misschien ook wel aan mee zou doen. :P
Dan kom je op andere plekken dan ik.
Halloween wordt in Roermond al een jaar of 30 gevierd. Meestal met een grote boswandeling en mensen die ineens uit bomen springen of van achter een struik springen of een gat hebben gegraven en daar uit omhoog komen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin maandag 21 februari 2011 @ 19:15:15 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93114990
Oh :D

Maar ook dat iemand een Halloween feest geeft waar je verkleed naartoe gaat?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93115072
Halloween en carnaval tellen niet mee hè? :P Nee, gewoon in het dagelijks leven en dan nog het liefst gewoon ook je haar aanpassen zodat je 24/7 in de rol bent. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin maandag 21 februari 2011 @ 19:18:37 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93115155
Qua haar kan ik beter Eccleston volgen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93115205
_O- ...Tennant en Smit lukt niet meer? ;( :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin maandag 21 februari 2011 @ 19:20:46 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93115262
Nee, daarvoor is de uitval te ver ingezet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93115471
Ach, gewoon modelletje Eccie dan....als je maar niet gaat overkammen. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 22 februari 2011 @ 18:30:05 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93162072
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:

[..]

Torchwood heeft er minder problemen mee. :9

Radio interview met Matt Smith van vandaag en foto's v.d Doctor Who Experience. Doctor Who Experience lijkt mij ook vreselijk gaaf.

Even een illustratie bij dit interview:


Op de DW-Facebook zijn een aantal quotes uit het interview als spoilers geplaatst. Ik vind het geen spoilers, dus hier zijn ze nog een keer:
quote:
SPOILERS 1 of 3! Matt Smith dropped a few hints about Season 6 at the launch of the Doctor Who Experience yesterday: 'I think The Silence is the scariest Doctor Who monster in a long time, well since the Weeping Angels. Steven's [Moffat] written a killer monster.'
Hier staat 'silence', maar men is er nog niet zeker van of dat juist is. Het kan ook 'silents' zijn, namelijk.
quote:
SPOILERS 2 of 3! Matt Smith on Season 6 'The Doctor and Amy are really faced with some quote cataclysmic choices, particularly at the end of the cliffhanger for episode 7. It's brilliant.'
Keuzes dus voor The Doctor en Amy. Geen regeneration van Smith, neem ik dus aan.
quote:
SPOILERS 3 of 3: Matt Smith on Riversong 'It will not disappoint. Steven's been plotting this since the very first episode, and even with Silence in the Library, it's all connected. He's had this three-year plan and it's all unfolding.'
Ik ben benieuwd in welk opzicht het teruggrijpt op Silence in the Library, afgezien van het feit dat toen the Doctor haar voor het eerst ontmoette.
Ik wil ook even 'Silence' in the Library onderstrepen. Je weet nooit of het iets betekent. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 22 februari 2011 @ 19:25:37 #115
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93164579


Setfoto van TW4 (in LA) door Jane Espenson. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:31:10 #116
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93164856
Nice backdrop ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 22 februari 2011 @ 20:20:52 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93167457
Review van de DWE launch op de BBC site.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 februari 2011 @ 09:00:26 #118
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93187960
The Brigadier is overleden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 februari 2011 @ 18:55:31 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93213020
En Kai Owen is weer onderweg naar LA. Een kleine wisseling tussen hem en Jane Espenson:
quote:
Having a very large vodka tonic at Heathrow, Los Angeles beware!! a drunk Welshman will be arriving shortly
@KaiKaiOwen
quote:
@KaiKaiOwen I have rarely heard better news!
@JaneEspenson
quote:
@JaneEspenson I just hope they let me on the plane!! theses 'Large' vodkas are getting Larger by the minute!!! Cant wait to see you x
@KaiKaiOwen
quote:
Thats's it I'm starting to do typos!1 i'm drumk and have too bored this plain!! see you on the other side peeple xx
@KaiKaiOwen
Espenson tweette onlangs dat ze bezig was aan ep7, dus er wordt zowel geschreven als geschoten voor TW4. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:04:47 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93213501
Ik hoop echt dat dat "bored" en "plain" expres was :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 24 februari 2011 @ 11:09:32 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93246240
Grote Quiz antwoorden en nieuwe vragen

Antwoorden

16. Hoeveel Queen Elizabeth's gaat Engeland minimaal krijgen?
10 (Liz 10, The Beast Below)

17. Maak af: "This is my Timey-Wimey Detector. Goes ..."
...ding when there's stuff. (Blink)

18. Als The Eleventh Hour eindigt in 2010, in welke jaartallen komt the Doctor rondom (kort voor en kort na) zijn regeneration allemaal terecht?
2005: om gedag te zeggen tegen Rose.
1996: hij landt in de achtertuin van Amy
2008: hij keert terug na 12 jaar
2010: hij keert terug van een tripje naar de maan

Nieuwe vragen

19. Noem twee namen die door mensen aan Daleks gegeven zijn

20. Hoe heette Jacks kleinzoon?

21. Maak af: "Raggedy man, I remember you, ..."
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93256356
Oeh, ik weet er eentje volgens mij :D

21. "... and you are late for my wedding!"
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin donderdag 24 februari 2011 @ 21:57:31 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93278567
Gut, wat is Play.com toch weer blij met mij. O-)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93279535
Je hebt er weer gezorgd dat het grootste deel van de medewerkers van de zomer weer op vakantie kan? O-)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 24 februari 2011 @ 22:10:10 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93279677
Jah. Ik ga zaterdag een weekje met vakantie, en met een beetje goede timing ligt S5 in mijn brievenbus als ik terugkom. :P

En dan heb ik echt alles van 2005 en later, op A Christmas Carol na, op DVD/BR. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93316823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Breuls het volgende:
Gut, wat is Play.com toch weer blij met mij. O-)
met mij ook :P

laatst dead space 2 en zojuist 2 tees besteld, zag ook dat ze toffe dr who tees hebben die nog moeten verschijnen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:57:39 #127
47102 Elvi
miemkwien
pi_93545599
Ik heb inmiddels al een aantal afleveringen gekeken en ik moet zeggen: Matt Smith valt me 100% mee. Amy vind ik een stuk minder. Waarom ze steeds haar lippen moet tuiten... het is verdorie geen Facebook :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:10:05 #128
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_93546227
Protest! Amy is geen duckface!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:14:59 #129
47102 Elvi
miemkwien
pi_93546462
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Protest! Amy is geen duckface!
Echt wel!

"What is it Doctor?!" *tuit*
"RUN!" *gespannen lippen*
"I'm not blinking!" *duckface met verbaasd hoofd*

Je gaat er na een tijdje op letten. Als ik bij elke keer dat ze dat doet een slok drank moet nemen ben je voor het reclameblok al bezopen.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 18:34:13 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93550104
Reclameblok? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:51:22 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93551054
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Breuls het volgende:
Reclameblok? :+
SyFy heeft tegenwoordig reclame ja. Die zijn net met het laatste 'seizoen' begonnen dus in neem even aan dat daar naar gekeken wordt ;) 1x in het midden en het is meestal over 13th street of syfy series maar ze onderbreken tegenwoordig.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:04:09 #132
47102 Elvi
miemkwien
pi_93551771
Ja ik kijk het idd op SyFy. Nou ja... Ik neem het op van Syfy :) Eigenlijk om de reclames door te spoelen (en eerlijk gezegd ook stukjes van Torchwood als het te eng word... :@ Ik ben niet zo van de schrik-momenten wat met DW ook kut is als de afleveringen van de Weeping Angels worden uitgezonden.)

Trouwens, ik probeer mensen in mn omgeving over te halen om Doctor Who te kijken maar het uitleggen gaat niet zo lekker. Wat was nou de volgorde?

Dw1
Tw1
Dw2
Dw3
Tw2
Dw4
DW specials tot de laatste 2 aflevering, dan de TW special en dan de laatste 2 DW afleveringen?
pi_93552075
TW begint volgens mij sowieso pas na DW2. In de finale daarvan wordt het oude TW vernietigd namelijk...
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:12:48 #134
47102 Elvi
miemkwien
pi_93552255
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef lunapuella het volgende:
TW begint volgens mij sowieso pas na DW2. In de finale daarvan wordt het oude TW vernietigd namelijk...
Owja shit... hoe kan ik dat nou vergeten :@
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 21:44:46 #135
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93562817
De volgorde is:

DW1
DW2
TW1
DW3
TW2
DW4
TW3
DW4-specials
DW5

Waarbij je TW1 zou kunnen kijken in overlap met DW3, zodra je er maar klaar mee bent voor DW3.11 :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 21:45:23 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93562875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef wdn het volgende:

[..]

SyFy heeft tegenwoordig reclame ja. Die zijn net met het laatste 'seizoen' begonnen dus in neem even aan dat daar naar gekeken wordt ;) 1x in het midden en het is meestal over 13th street of syfy series maar ze onderbreken tegenwoordig.
Ik dacht al dat SyFy bedoeld werd. Maar de echte fans kijken het natuurlijk op BBC One. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 17:13:21 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93597991
James Cordens personage (uit The Lodger) keert terug in DW6.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93598684
James O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:40:24 #139
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_93628948
En ook David Walliams bekend van Little Britain, maar voor mij ook van de Doctor Who night X jaar geleden waar hij samen met Mark Gatiss drie leuke sketches maakte:


Waarvan ik de laatste toch wel de leukste vond :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:13:31 #140
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93632648
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Echt wel!

"What is it Doctor?!" *tuit*
"RUN!" *gespannen lippen*
"I'm not blinking!" *duckface met verbaasd hoofd*

Je gaat er na een tijdje op letten. Als ik bij elke keer dat ze dat doet een slok drank moet nemen ben je voor het reclameblok al bezopen.
:D En dat is mij nu weer nooit opgevallen.

OT, voor de liefhebbers van actrice Alex Kingston ( River Song ), ze speelt in Marchlands een mooie rol. Marchlands is een m.i. erg goede serie van 5 eps welke gisteravond de finale had.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 11:34:47 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93633465
David Walliams was weken geleden al bekend. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:43:59 #142
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_93633809
Nou en, ik had het hier niet voorbij zien komen :D . En elk excuus voor die filmpjes is goed :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:40:13 #143
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93652320
Tennant als de Doctor zit in een aflevering van Extras. Maar dat wisten jullie ook vast al.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:55:45 #144
47102 Elvi
miemkwien
pi_93652931
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef wonderer het volgende:
Tennant als de Doctor zit in een aflevering van Extras. Maar dat wisten jullie ook vast al.
Dat wist ík zelfs :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:01:14 #145
244933 trovey
Nachtoele
pi_93656388
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat wist ík zelfs :P
Ik dan weer niet :') ....schandalig ...ik als Tennant fan. o|O :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 5 maart 2011 @ 22:19:30 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93705129
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef Breuls het volgende:
Jah. Ik ga zaterdag een weekje met vakantie, en met een beetje goede timing ligt S5 in mijn brievenbus als ik terugkom. :P
Hi hi. *)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 maart 2011 @ 03:02:26 #147
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93715919
David kwam in een nogal ontroerend stukje bedelen om geld voor zielige negertjes tijdens de live QI sessie op RED NOSE DAY.

Waarschijnlijk komt het wel ergens online of zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 6 maart 2011 @ 03:08:41 #148
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716016
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 03:02 schreef wonderer het volgende:
David kwam in een nogal ontroerend stukje bedelen om geld voor zielige negertjes tijdens de live QI sessie op RED NOSE DAY.

Waarschijnlijk komt het wel ergens online of zo.
Laat dat maar over aan de Britten en You Tube...die vinden de gekste dingen van Tennant om online te zetten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 6 maart 2011 @ 03:15:19 #149
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93716104
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 03:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Laat dat maar over aan de Britten en You Tube...die vinden de gekste dingen van Tennant om online te zetten. :P
Hij schijnt eerder ook in de studio geweest te zijn, dus ik moet zelf ook nog wat terugkijken ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 6 maart 2011 @ 03:25:36 #150
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716196
Ik ga zo eens even die extras aflevering opzoeken...die had ik namelijk ook gemist. :P
Daarna stort ik mij even in een aflevering van Star Trek Enterprise, de puntje puntje puntje (mag niet over gesproken worden ;) ) is compleet. :D
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 maart 2011 @ 13:11:03 #151
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93766202
Zo dan. :)



[ Bericht 75% gewijzigd door yavanna op 08-03-2011 21:23:46 ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 7 maart 2011 @ 13:54:02 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93768021
Die foto doet het niet...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 16:14:44 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93818333
BBC Radio 1 DJ Greg James vertelde net iets over het aanwezig zijn bij een opname van Doctor Who, afgelopen nacht ofzoiets. Ik luisterde niet echt, maar misschien heeft-ie een rolletje in een aflevering. Hij had het over september.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:25:48 #154
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93834196


Matt Smith, Karen Gillan and Arthur Darvill are seen sporting their red noses on the cover of the new issue of TV & Satellite Week on sale now!

Two brand new mini-adventures featuring the TARDIS team will be broadcast during BBC Ones Red Nose Day telethon on Friday 18th March, and Steven Moffat recently revealed that the 4-minute episodes entitled Space and Time are taken seriously as a proper bit of Doctor Who. You can see two screenshots from the episodes here.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:28:26 #155
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93834363
As previously reported, Matt Smith is soon to be seen in the title role of a new BBC Two drama, Christopher And His Kind, which is to air later this month.

Ahead of its transmission, Matt has spoken to the Independent about the challenges in portraying celebrated author Christopher Isherwood on screen. During the interview, he admits that he hopes the role will showcase his versatility and enable fans who know him as the Doctor to see a different side to him as an actor.

Hopefully people see me as an actor who can adapt to different roles, he explains. Im very grateful for Doctor Who for giving me the platform to do it - its one of the favourable things about having a great role like that. But hopefully, watching this, you dont see the Doctor. I always want to do varied work that is challenging - and this is a great story, challenging the perception that I can only be one thing.

Meanwhile, the BBC Press Office also has an interview with Matt about the series. Lindsay Duncan (Adelaide in The Waters of Mars) and Toby Jones (The Dream Lord in Amys Choice) co-star in the drama as Kathleen and Gerald Hamilton, respectively.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:31:30 #156
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93834581
We have some exciting Series 6 filming news and pics from last nights shoot of Doctor Who.

Spoilers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:32:57 #157
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93834683
11th Doctors New Look

Spoilers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:35:52 #158
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93834933
Ok nog 1'tje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 23:18:05 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93841966
Leuke info!

Tennant begon pas in zijn tweede seizoen met de bruin/blauw afwisseling. Het is niet ondenkbaar dat Smith nu ook twee bij elkaar liggende kostuums heeft. Al vind ik het wel een onderdeel van DW dat een Doctor altijd een bepaald type outfit heeft wat 'm onderscheidt, dus het mag niet teveel afwijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:40:37 #160
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93859856
Ha leuk, dat soort dingen ontgaan mij nogal eens. ;)

The latest issue of Doctor Who Magazine has announced the likely airdate for Series 6 of Doctor Who.

As expected, the show is set to return of the Easter Weekend, with Episode One airing on Saturday 23rd April, and Episode Two airing as soon as Sunday 24th April - although that point is nothing more than a rumour at this moment in time.

The magazine also confirms the title of Episode 11 as The God Complex. The story is written by Toby Whithouse and features David Walliams as Gibbis.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 15:09:38 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93860882
Het zou wel okay zijn als 1 en 2 achter elkaar komen, want dat is een two-parter. :)

Eind april klinkt overigens erg reëel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:23:19 #162
107652 Quincy5
Back to the future
pi_93861331
Eind april klinkt mooi.
En Torchwood, zou dat ook dit voorjaar al zijn of later?
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 15:53:34 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93862696
Volgens mij was daar niet veel meer over bekend dan 'lente/zomer', dus dat is nog erg vaag.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93863218
Ooh, 23 april, mijn verjaardag. Zou een mooi cadeautje zijn. :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:43:28 #165
244933 trovey
Nachtoele
pi_93872962
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef yavanna het volgende:
As previously reported, Matt Smith is soon to be seen in the title role of a new BBC Two drama, Christopher And His Kind, which is to air later this month.

Ahead of its transmission, Matt has spoken to the Independent about the challenges in portraying celebrated author Christopher Isherwood on screen. During the interview, he admits that he hopes the role will showcase his versatility and enable fans who know him as the Doctor to see a different side to him as an actor.

Hopefully people see me as an actor who can adapt to different roles, he explains. Im very grateful for Doctor Who for giving me the platform to do it - its one of the favourable things about having a great role like that. But hopefully, watching this, you dont see the Doctor. I always want to do varied work that is challenging - and this is a great story, challenging the perception that I can only be one thing.

Meanwhile, the BBC Press Office also has an interview with Matt about the series. Lindsay Duncan (Adelaide in The Waters of Mars) and Toby Jones (The Dream Lord in Amys Choice) co-star in the drama as Kathleen and Gerald Hamilton, respectively.

[ afbeelding ]
Altijd een slecht teken als een Doctor Who acteur zoiets begint te roepen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:15:01 #166
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93874811
Och, als het betekent dat dit zijn laatste seizoen is, vind ik het een goed teken ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:52:34 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_93876853
Probleem met iets nieuws krijgen is altijd de vraag of je daarna beter af bent :') ...voorbeeld: nieuwe buren :X :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:06:01 #168
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93877530
Ik hoop nog steeds op Benedict Cumberbatch :@
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:36:47 #169
244933 trovey
Nachtoele
pi_93886441
Beetje een kopie van Smith eigenlijk. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93886981
Ik hoop op Morgan Freeman als nieuwe Doctor
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 23:55:18 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93887263
Die is Amerikaans :{w
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:07:37 #172
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93887890
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop nog steeds op Benedict Cumberbatch :@
:Y En met 2 nieuwe 'side kicks' dan svp. w/
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 00:08:00 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93887902


Dit is voor BBC America. No way dat de US 't eerder te zien krijgt dan de UK, dus 23 april lijkt me ook wel bevestigd voor ons. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:08:19 #174
47102 Elvi
miemkwien
pi_93887925
Ik hoop Rupert Grint. Dan is de Doctor eindelijk ginger :') :P
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 00:09:22 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93887983
Overigens, als de BBC in de UK hun normale procedures aanhoudt zal de press office pas over een maand de datum van 23 april bevestigen. Programmaschema's worden daar twee weken vantevoren bekend gemaakt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:59:18 #176
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_93895306
Voor vorig jaar hadden ze het in de teaser aan het eind van de Christmas special gewoon gemeld toch? 'This Easter, the Doctor returns' ofzo..
Of was dat al het jaar daarvoor?
Anyway, het is al vaker met Pasen weer 'begonnen'.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 10:02:55 #177
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93895414
Nee, er stond alleen 'coming soon'. Net even opgezocht. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:09:11 #178
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_93895572
Jammer :)
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 10:45:00 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93896697
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Breuls het volgende:
Hou komende week overigens de prijsvragen op de FP in de gaten. *)
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ssssst. :P
Dat werd tijd. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:45:03 #181
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_93896701
Rupert Grint als de Doctor? Bitches, pleeeeease!
Vind het een leuke acteur, en bij topGear was hij ook zeer sympathiek, maar de Doctor kan hij nooit zijn. Niet duister genoeg.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:27:29 #182
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93898230
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is voor BBC America. No way dat de US 't eerder te zien krijgt dan de UK, dus 23 april lijkt me ook wel bevestigd voor ons. :)
Mooi. :s)

quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit gaan jullie leuk vinden:

Win een reis naar Londen met de Doctor Who Experience!
:Y
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:50:16 #183
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_93901292
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit gaan jullie leuk vinden:

Win een reis naar Londen met de Doctor Who Experience!
^O^ die wil ik wel winnen :)
Overigens hoop ik wel dat ze ook echt de eerste doctor bedoelen en niet de eerste doctor sinds het in 2005 weer op de TV kwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 10-03-2011 12:58:19 ]
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 13:15:16 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93902295
De First Doctor wordt bedoeld. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:22:24 #185
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_93902537
Dan zit ik goed :)
Ik heb alleen nooit zo'n geluk met prijsvragen.
Wel een keertje op Fok een bruin petje gewonnen, alleen het (roze) logo dat erop staat lijkt op een slappe lul.. die draag ik dus nooit :P
Ergens wel zonde want het petje zelf is prima.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 14:37:12 #186
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93905522
De programmaschema's voor week 13 zijn bekend. Eerder in dit topic werd gemeld dat IMDb beweerde dat 26 maart, die voor de BBC onder week 13 valt, de startdatum zou zijn van DW6. Die is het, volgens de schema's, dus in ieder geval niet.

Is weer een argument voor 23 april. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:20:24 #187
47102 Elvi
miemkwien
pi_93966788
Ik heb meegedaan aan de prijsvraag! :) Ik hoop echt dat ik win... ben echt toe aan goed nieuws :')
pi_93970477
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop nog steeds op Benedict Cumberbatch :@
Nah die is te Sherlock :D

Ik hoop nog op een degeneration ipv een regeration. Op dit manier kunnen ze ongestraft Tennant terug halen. Aangezien de regenerations van de Doctor toch altijd bijna fout gaan is dit natuurlijk een hele mooie actie.
Scorpius: This is insane, Crichton.
John Crichton: Four years on and your finally gettin' that?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:04:07 #189
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93971721
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef Crichton het volgende:

[..]

Nah die is te Sherlock :D

Ik hoop nog op een degeneration ipv een regeration. Op dit manier kunnen ze ongestraft Tennant terug halen. Aangezien de regenerations van de Doctor toch altijd bijna fout gaan is dit natuurlijk een hele mooie actie.
Ik ben voor :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_93972316
Tennant terug? Alsjeblieft zeg, hij heeft drie seizoenen en een stapel specials gehad, het is mooi geweest. Hij was een uitmuntende Doctor maar ik zou hem echt niet terug willen.
  Admin vrijdag 11 maart 2011 @ 20:36:29 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93973574
Ik ook niet. Weg is weg. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:49:35 #192
47102 Elvi
miemkwien
pi_93974381
Tennant was mn favorite doctor, maar achteraf gezien vind ik zn verhaallijn toch wel erg deprimerend.
  Admin vrijdag 11 maart 2011 @ 20:57:40 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93974911
Ja, op het einde werd het allemaal moeilijk en vervelend.

Eigenlijk meteen in Doomsday al.. hij raakte Rose kwijt en kwam er nooit overheen. Vervolgens verliet Martha hem, raakte hij the Master kwijt, moest-ie iets vreselijks doen bij Donna en ging-ie dood.

Op zich niet zo gek dat Moffat van Smith een wat zorgelozer figuur heeft gemaakt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_93975527
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Elvi het volgende:
Tennant was mn favorite doctor, maar achteraf gezien vind ik zn verhaallijn toch wel erg deprimerend.
Die zijn meestal de meest interessante.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:18:21 #195
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93976108
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, op het einde werd het allemaal moeilijk en vervelend.

Eigenlijk meteen in Doomsday al.. hij raakte Rose kwijt en kwam er nooit overheen. Vervolgens verliet Martha hem, raakte hij the Master kwijt, moest-ie iets vreselijks doen bij Donna en ging-ie dood.

Op zich niet zo gek dat Moffat van Smith een wat zorgelozer figuur heeft gemaakt. :)
Maar dat zorgeloze past na zo'n verleden toch niet meer? Hij regenereert zijn hele persoonlijkheid toch niet? Of heb ik iets gemist?

Hoewel ik bij Smith wel het gevoel heb dat dat zorgeloze nog meer een facade is dan het manische van zowal Tennant als Eccleston
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:21:00 #196
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93976240
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die zijn meestal de meest interessante.
Ja, inderdaad. Kan mij niet melodramatisch genoeg :9
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_93979236
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef Crichton het volgende:

Ik hoop nog op een degeneration ipv een regeration. Op dit manier kunnen ze ongestraft Tennant terug halen. Aangezien de regenerations van de Doctor toch altijd bijna fout gaan is dit natuurlijk een hele mooie actie.
Zou leuk zijn voor een 5-minuten comic relief of children in need special, maar meer ook niet.
  Admin vrijdag 11 maart 2011 @ 23:56:50 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93985153
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar dat zorgeloze past na zo'n verleden toch niet meer? Hij regenereert zijn hele persoonlijkheid toch niet? Of heb ik iets gemist?
Je hebt iets gemist. :P Als de Doctor hergenereert verandert ook zijn persoonlijkheid. Ten gaf dat ook aan in het cafe met Wilfred; er komt een nieuwe man die het roer overneemt. En dat bedoelt-ie natuurlijk niet letterlijk; hij is het nog wel zelf, maar hij verandert ook van binnen.
quote:
Hoewel ik bij Smith wel het gevoel heb dat dat zorgeloze nog meer een facade is dan het manische van zowal Tennant als Eccleston
Ja, dat idee heb ik soms ook wel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:47:11 #199
244933 trovey
Nachtoele
pi_93988220
Ik wil Tennant terug :P ...het liefst bij de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Ik kan me niet duister genoeg zijn, wonderer en ik hebben dezelfde smaak. *;
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:49:45 #200
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93988356
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef trovey het volgende:
Ik wil Tennant terug :P ...het liefst bij de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Ik kan me niet duister genoeg zijn, wonderer en ik hebben dezelfde smaak. *;
Trouwen? Oh wacht :')

Eigenlijk wil ik gewoon een serieuze Doctor Who terug. Een serie waarbij ik niet het gevoel heb dat ik naar een veredelde kinderserie zit te kijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 00:52:23 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93988520
Ik hoop dat de Twelfth Doctor een beetje leuke oudere Doctor wordt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:53:45 #202
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93988606
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat de Twelfth Doctor een beetje leuke oudere Doctor wordt. :)
Dat dus. Tenzij Cumberbatch. Dan mag ie wel jong zijn :')

Ik ken verder weinig acteurs... Rufus Sewell zou wel leuk zijn misschien, maar weet ook niet of die dat manische goed kan.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:55:17 #203
244933 trovey
Nachtoele
pi_93988694
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Trouwen? Oh wacht :')

Eigenlijk wil ik gewoon een serieuze Doctor Who terug. Een serie waarbij ik niet het gevoel heb dat ik naar een veredelde kinderserie zit te kijken.
Jij bent al bezet :{w ..... en er is inderdaad nog een extra probleempje :Y) . Ik krijg ook nu meer het idee dat het weer richting de kinderserie gaat. ;( Sex, Drugs and Rock and Roll terug in Doctor Who *O* ...nou ja, het idee van sex, drugs en rock en roll dan. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:56:56 #204
244933 trovey
Nachtoele
pi_93988786
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat de Twelfth Doctor een beetje leuke oudere Doctor wordt. :)
Niet te oud :{w ....ik wil nog wel wat te kijken hebben...dus in de zin van :9~ :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 00:58:31 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93988862
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat dus. Tenzij Cumberbatch. Dan mag ie wel jong zijn :')

Ik ken verder weinig acteurs... Rufus Sewell zou wel leuk zijn misschien, maar weet ook niet of die dat manische goed kan.
Sewell lijkt me ook goed. Zijn personage in Eleventh Hour (de serie, niet de DW-aflevering ;) ) zat wel in de richting van de Doctor. En hij's Brits, dus het mag. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 00:59:07 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93988889
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Niet te oud :{w ....ik wil nog wel wat te kijken hebben...dus in de zin van :9~ :+
Dan halen we Jack wel weer terug. En er is altijd een vrouwelijke companion voor de andere eye candy. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:00:23 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93988943
Voor mooie mannen kun je beter iets anders kijken. Ik wil goeie geloofwaardige acteurs.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 01:02:40 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93989040
Same here. Maar ik heb sowieso niks met mooie mannen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:03:34 #209
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93989073
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef Breuls het volgende:
Same here. Maar ik heb sowieso niks met mooie mannen. ;)
Voor mooie vrouwen kun je beter iets anders kijken. Ik wil goeie geloofwaardige actrices.

?

;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:04:13 #210
244933 trovey
Nachtoele
pi_93989105
:')

Ik ga voor een goede acteur die er smakelijk uitziet met een goede verhaallijn :P ...die companion mag een troll zijn..I care :{w :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 01:15:59 #211
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93989538
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Voor mooie vrouwen kun je beter iets anders kijken. Ik wil goeie geloofwaardige actrices.

?

;)
Ja, mee eens, maar een beetje leuke dame is wel leuker om naar te kijken. Zeker als ze kan acteren.

Maar kijk naar S4; Catherine Tate is niet bepaald een lekker ding, maar ik vond haar geweldig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 11:20:43 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_93996472
De grote quiz

Antwoorden

19. Noem twee namen die door mensen aan Daleks gegeven zijn
Metaltron (Dalek)
Ironside (Victory of the Daleks)

20. Hoe heette Jacks kleinzoon?
Steven (Children of Earth)

21. Maak af: "Raggedy man, I remember you, ..."
...and you are late for my wedding! (The Big Bang)

Nieuwe vragen

22. Hoe heten de leden van de Cult of Skaro?

23. Wat had Eugene ingeslikt waardoor hij zijn eigen dood kon onderzoeken?

24. Hoe heet de winkel waar Rose werkte toen ze the Doctor voor het eerst ontmoette?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 13 maart 2011 @ 21:10:57 #213
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94066169
Meegedaan aan de prijsvraag! Hoop wel dat iemand uit dit topic 'm wint :)
451 °F
pi_94067965
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
Meegedaan aan de prijsvraag! Hoop wel dat iemand uit dit topic 'm wint :)
Same here.

Hoop wel dat ik het ben, anders iemand uit dit topic.
  maandag 14 maart 2011 @ 09:11:21 #215
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94082665
Wie in (de officieel niet meetellende) the Curse of Fatal Death ook een leuke doctor was, was Joanna Lumley. Waarom kan het niet 1x een vrouw zijn :D
  maandag 14 maart 2011 @ 09:24:05 #216
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94082956
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:11 schreef SuperPoekie het volgende:
Wie in (de officieel niet meetellende) the Curse of Fatal Death ook een leuke doctor was, was Joanna Lumley. Waarom kan het niet 1x een vrouw zijn :D
Nah, de doctor is geen vrouw. Maar een vrouwelijke Time Lord (last of the Time Lords, whatever) zou wel weer eens leuk zijn!
451 °F
  Admin maandag 14 maart 2011 @ 09:25:57 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94083006
We hebben in The End of Time nog vrouwelijke Time Lords gezien. :P

Maar het zou ook wel leuk zijn als ze een verhaal weten te bedenken waarin Georgia Moffett (Jenny, The Doctor's Daughter) nog eens terug kan keren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 14 maart 2011 @ 09:40:13 #218
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94083335
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:25 schreef Breuls het volgende:
We hebben in The End of Time nog vrouwelijke Time Lords gezien. :P

Maar het zou ook wel leuk zijn als ze een verhaal weten te bedenken waarin Georgia Moffett (Jenny, The Doctor's Daughter) nog eens terug kan keren.
Helaas niet echt in een dominante rol.
Jenny zie ik ook graag terugkeren, om meerdere redenen *)
451 °F
  Admin maandag 14 maart 2011 @ 09:43:36 #219
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94083411

Wel geinig, maar de stemmen zijn slecht. Komt van de weblog.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 09:31:19 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94132299
Geen animo meer voor de quiz?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 12:35:20 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94137997
Titels bekend:

DW6.1: The Impossible Astronaut
DW6.2: Day of the Moon

en eerder was al bekend:

DW6.5: The Rebel Flesh
DW6.6: Gangers
DW6.11: The God Complex
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:34:31 #222
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_94139963
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Breuls het volgende:
Geen animo meer voor de quiz?
Op zich wel maar ik weet alleen Dalek Sek als 1 van de cult of Skaro, verder niks :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:32:41 #223
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94142484
Ik las dat DW6.09 What are little boys made of zal heten

En dat afl 1/2, 5/6 en 7/8 two-parters zijn. Ik haat two-parters, dan moet ik zo lang wachten ;)
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 14:51:33 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94143188
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Op zich wel maar ik weet alleen Dalek Sek als 1 van de cult of Skaro, verder niks :')
Da's er toch eentje. Verkeerd gespeld, dat wel. :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik las dat DW6.09 What are little boys made of zal heten
Waar las je dat?
quote:
En dat afl 1/2, 5/6 en 7/8 two-parters zijn. Ik haat two-parters, dan moet ik zo lang wachten ;)
Ah, van 7/8 wist ik het niet. Ik vind het wel leuk. Het wachten is vervelend, maar het verhaal is uitgebreider dan in een one-parter.

Overigens heb ik het vermoeden dat de finale een one-parter is. En ik realiseer me ineens dat de hiatus tussen 7 en 8 zit, dus het is wel logisch dat dat een two-parter is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:11:48 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94146476
Ik vind de kwizz te moeilijk :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:31:14 #226
47102 Elvi
miemkwien
pi_94147359
De quiz is idd te moeilijk :'(

Ik heb me aangemeld voor 2 Doctor Who fora, zit iemand van hier ook bij zo'n forum? Of hou je het toch bij Fok? :P
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 17:04:06 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94148727
Ik heb ergens een account voor Gallifrey base, maar daar kijk ik niet zo vaak. Ik volg veelal gewoon nieuws. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 17:04:47 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94148756
Maareh, te moeilijk dus? :{

En als jullie nou wel een beetje Googlen? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:22:42 #229
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_94149510
Een beetje google bestaat niet, maar ja, daar wordt het wel enorm eenvoudig van :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:40:48 #230
19242 yavanna
Results may vary.
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 17:42:25 #231
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94150427
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een beetje google bestaat niet, maar ja, daar wordt het wel enorm eenvoudig van :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, als je bijvoorbeeld 1 van de namen van die Daleks weet, kun je Googlen op de anderen. Je wint er niks mee, dus het gaat er sowieso om hoeveel lol je ermee hebt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:46:41 #232
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94153038
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Breuls het volgende:
Waar las je dat?

Ah, van 7/8 wist ik het niet. Ik vind het wel leuk. Het wachten is vervelend, maar het verhaal is uitgebreider dan in een one-parter.

Overigens heb ik het vermoeden dat de finale een one-parter is. En ik realiseer me ineens dat de hiatus tussen 7 en 8 zit, dus het is wel logisch dat dat een two-parter is. :)
Op TV Rage
Daar staat inderdaad ook dat de hiatus tussen 7 en 8 zit, want de datum van 8 is nog niet bekend daar, en tot en met 7 wel.

Ik verheug me vooral op aflevering 4, door Gaiman geschreven *O* *O*
  Admin dinsdag 15 maart 2011 @ 18:47:43 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94153093
Ik verheug me op 1, want dat is de eerste. :P En door the Moff geschreven, natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:52:56 #234
244933 trovey
Nachtoele
pi_94177125
quote:
Ik weet niet of ik Smith naakt wil zien. :X :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:38:42 #235
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94181814
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Breuls het volgende:
Ik verheug me op 1, want dat is de eerste. :P En door the Moff geschreven, natuurlijk.
Ja, ok, maar kom op, Neil Gaiman *O* :D
  Admin woensdag 16 maart 2011 @ 09:48:04 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94182102
Ja, heel stom; ik ken zijn naam, maar heb niks van hem gelezen. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:58:37 #237
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_94182398
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Smith naakt wil zien. :X :+
Aleen als ze als bonus Karen Gilian tien maal zo lang naakt laten zien. danheb ik het er voor over.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin woensdag 16 maart 2011 @ 10:03:50 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94182555
Quiz

Antwoorden

22. Hoe heten de leden van de Cult of Skaro?
Caan, Sec, Thay en Jast. (Doomsday)

23. Wat had Eugene ingeslikt waardoor hij zijn eigen dood kon onderzoeken?
Een Dogon Eye (Random Shoes).

24. Hoe heet de winkel waar Rose werkte toen ze the Doctor voor het eerst ontmoette?
Henrik's

Nieuwe vragen (hopelijk wat makkelijker)

25. Welke woorden liet River Song achter op de oudste planeet in het universum?

26. Noem de aflevering: "You're Scottish, fry something."

27. Welke frequentie gebruikten de aliens in Children of Earth?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94183655
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef Breuls het volgende:

25. Welke woorden liet River Song achter op de oudste planeet in het universum?

26. Noem de aflevering: "You're Scottish, fry something."

27. Welke frequentie gebruikten de aliens in Children of Earth?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:40:17 #240
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94183656
Ah, 25 en 26:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27 weet ik zo niet uit mijn hoofd.

En ga snel Gaimanboeken lezen :)
  Admin woensdag 16 maart 2011 @ 10:44:42 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94183777
Kijk! Jullie weten het wel. :P

Of was dit weer Googlewerk? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:49:40 #242
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94183899
Ik heb alleen de eerste serie nog een keer gekeken, de rest steeds alleen als ze op tv waren, en deze zijn van vorig jaar, dus dat weet ik nog wel :)
Dat van Torchwood ligt echt op t puntje van mijn tong, maar ik weet t niet meer. Alleen dat t opeenvolgende nummers waren.
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:14:18 #243
47102 Elvi
miemkwien
pi_94184613
Oeh oeh deze weet ik! Zonder google zelfs!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin woensdag 16 maart 2011 @ 13:33:46 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94189247
Preview van 't nieuwe comic issue: http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=8059
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94200176
Zonder google weet ik 27 :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:26:01 #246
244933 trovey
Nachtoele
pi_94209277
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Aleen als ze als bonus Karen Gilian tien maal zo lang naakt laten zien. danheb ik het er voor over.
Die zit niet in datgene waarin Smith blijkbaar in zijn blootje rondloop :P , jammer voor jou dan. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:47:31 #247
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_94214350
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Die zit niet in datgene waarin Smith blijkbaar in zijn blootje rondloop :P , jammer voor jou dan. :+
Niet alleen voor mij... :+
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:02:44 #248
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94219026
Niet alleen voor hem ^_^
451 °F
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:33:24 #249
244933 trovey
Nachtoele
pi_94220511
Beide pech dan. :6 :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin woensdag 16 maart 2011 @ 23:38:15 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94220716
quote:
They're Back for Comic Relief!

The Doctor, Amy and Rory return to BBC ONE on Friday, 18 March.

It's Doctor Who's first foray into Comic Relief territory since The Curse of Fatal Death, and whilst that was an affectionate parody, Friday's adventure is a legitimate mini-story featuring Matt Smith, Karen Gillan and Arthur Darvill. It was written by Steven Moffat and directed by Richard Senior who was also at the helm for the Doctor Who NTA scene earlier this year.

The adventure is split into two halves so we'll get a traditional Doctor Who cliff-hanger, and as it's all for Comic Relief, we've been promised some laugh-out-loud moments.

The new adventure can be seen on BBC ONE on Friday, 18 March. To find out more and to get involved in Red Nose Day, visit the website.
Vrijdagavond Doctor Who *O*

Comic Relief ging ik ws. toch al kijken, dus da's mooi meegenomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:42:41 #251
244933 trovey
Nachtoele
pi_94220905
Oh handig, dan ben ik er dus nooit 's avonds }:| en opnemen is ook geen optie omdat dat 1 programma is....ach, kijk ik het wel terug op You Tube of via de IPlayer (nu ik eindelijk een programma heb gevonden waarmee ik ook kan kijken :P )
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:44:27 #252
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94220978
Cool, Red Nose Day. Thanks for the heads-up :)

Zou het glad vergeten zijn!
451 °F
  Admin woensdag 16 maart 2011 @ 23:47:22 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94221113


Ik vind het leuk dat S6 bij voorbaat al begint met een trio, plus River Song. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 17 maart 2011 @ 20:52:28 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94256960
Zaterdag is Matt Smith te gast bij Radio 2:
quote:
Graham Norton's own show every Saturday morning is a vibrant mix of music and celebrity conversation - Doctor Who star Matt Smith and top Scottish thespian John Hannah pop in.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 00:13:26 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94272106
James Corden is nu op de radio, en hij is "net terug" (letterlijk, hij is in London en komt net uit Cardiff) van zijn opnames voor DW6.

Geinig hoe the Doctor overal is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 08:57:48 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94278820


Dit is dus vanavond. Show is van 20.00 tot 23.30 en van 0.05 tot 3.45. Maar DW zal wel in het eerste deel komen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:58:22 #257
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94278829
Ik ben benieuwd...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 09:34:58 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94279674
Ah; het is tussen acht en kwart over negen (Nederlandse tijd):
quote:
19:00 - 20:15
The biggest night in television kicks off with Michael McIntyre and Claudia Winkleman. The fun begins with a very special Outnumbered featuring Andy Murray. There is also mini episode of Dr Who and Ruby Wax, Claudia Winkleman and Miranda Hart go head to head in the politically-charged Comic Relief Does MasterChef.
Ik vind overigens dat je 't niet moet afkorten tot "Dr Who", helemaal niet als je van de BBC zelf bent.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:39:54 #259
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94279818
Hopelijk komt het snel als download beschikbaar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_94280181
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Breuls het volgende:
Ik vind overigens dat je 't niet moet afkorten tot "Dr Who", helemaal niet als je van de BBC zelf bent.
Mee eens! Dat is ook een pet peeve van mij. -O-
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:33:24 #261
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94283632
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:57 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is dus vanavond. Show is van 20.00 tot 23.30 en van 0.05 tot 3.45. Maar DW zal wel in het eerste deel komen. :)
En tussen half twaalf en twaalf nog even op beeb 2.

Ik neem de gedeeltes op bbc1 op, feestje vanavond :D En meestal zijn er ook genoeg andere leuke stukken om die zes uur te verantwoorden :) Top gear doet meestal wel wat gaafs.
Curse of fatal death was toen uitgespreid over de volle zes uur, gewoon elke twee uur een scene ofzo. Dat was best annoying. Doen ze vaker, ook met spiderplantman toen dacht ik. Dus misschien nu weer :(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:15:52 #262
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94285305
Ik kwam er gisteren achter dat ik ook een feestje heb. Dus da's jammer. Heb ook geen opname-mogelijkheden dus dat wordt downloaden morgen :s
451 °F
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:52:57 #263
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_94286777
Ik zet het meestal aan op de avond zelf + downloaden zodra het beschikbaar is .... zo'n toffe avond vind ik het vaak wel!

Ben dan ook groot van Britse tv (en comedy) dus alle 'celebs' ken je vaak wel waar het wel leuker van wordt ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_94286892
Ik moet toch ook eens gewoon al die nieuwe seizoenen van Dr Who gaan kijken ipv af en toe een aflevering mee te pikken op SyFy.

*torrentclient aanzwengelt*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 17:35:55 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94298758
quote:
Two Doctor Who mini-episodes on Comic Relief tonight. Please watch and give LOTS of money.
Tweet van the Moff. Het zijn er dus TWEE. Niet weggaan na de eerste dus. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:24:17 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94306791
Dat was deel 1. :)

Leuk idee, maar de quote uit The Big Bang aan het einde vond ik stom. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:25:54 #267
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_94306879
It was my fault. My skirt, my husband, your glassfloor :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:30:55 #268
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_94307184
Hebben ze die hele rokjesdiscussie hier meegekregen of zo _O- :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:32:50 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94307316
En dat was deel 2.

Ik vond het wel grappig, maar zullen we maar gewoon doen alsof het niet canon is? Die ontological paradox vind ik een beetje te makkelijk. En 1x (in The Big Bang) is wel genoeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:34:08 #270
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94307397
80% rokje/sex verwijzing, 20% ( 'bekend' ) doctor verhaal. Tsa.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:37:10 #271
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_94307599
Kom op people, het is COMIC relief .... iets minder zuur mag wel :{

Kwam er overigens net achter dat beide fragmenten al 11 uur op Youtube staan :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:37:12 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94307600
RTD had twee Rory's gedaan en ze met elkaar laten zoenen, dus we komen er nog goed vanaf. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:45:47 #273
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_94308239
Daarom :)

Is toch leuk, dit soort korte filmpjes. Wees blij met wat je krijgt :)
451 °F
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:01 #274
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94308323
UK transmission for Series Six confirmed

The BBC have now confirmed the transmission date for The Impossible Astronaut will be, as widely expected, on Saturday 23rd April; the title and date were given at the end of the Comic Relief Doctor Who special sketches broadcast this evening.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:56 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94308387
Ja, dat viel me ook op. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:48:50 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94308507
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom op people, het is COMIC relief .... iets minder zuur mag wel :{

  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:52:02 #278
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94308681
Bij DWDD lieten ze nog een grappig stukje van een vorige rednoseday zien, Catherine Tate vs Tony Blair. Ze is zo'n goede en leuke actrice :D

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 21:13:15 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94310162
Jullie hebben overigens wel netjes gedoneerd, toch? *)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 21:17:31 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94310474
Op Gallifrey Base zijn overigens ook twee kampen: The Outraged, en degenen die snappen dat het maar een sketch is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:09:09 #281
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94313897
Leuk leesvoer op Gallifrey Base. :D Vind alleen je beschrijving nogal vormend en niet echt kloppend. ;)

Anywayz, je vind de nieuwe lijn die doctor Who vaart leuk of niet, thats it. Voor de mensen die het niet of minder leuk vinden is het niet zo vreemd dat zij dit uiten na jaren de doctor gevolgd te hebben. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_94314119
Ik vond de sketch op zich best leuk (vooral de twee flirtende Amy's), maar er werden wel erg veel dingen uit eerdere sketches en verhalen gerecycled hoor. Vooral dat "ik weet dat ik dit moet zeggen want ik herinner me dat ik het zei" was zo'n beetje rechtstreeks gelift uit die eerste sketch met Ten en Five. Natuurlijk, het is maar een sketch, en hij was amusant, maar ik had van Moffat toch op een tíkje meer originaliteit gehoopt.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 22:16:28 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94314329
Het was natuurlijk ook parodiërend op eerdere scènes en sketches. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 22:27:32 #284
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94314920
quote:
The BBC's Doctor Who site is planning to mark the start of the series with a specially prepared prequel:
We'll be launching the Prequel to the series' opening two-parter very soon. It's an eerie sequence written by Steven Moffat (Doctor Who's Lead Writer, Executive Producer and writer of the opening story) that sets the scene in scary and mysterious style. It introduces us to the world the Doctor will collide with in the next adventure and watch carefully... was that the new monster..?

The first prequel stars Stuart Milligan and introduces us to story strands that will bind the Doctor - and enthral his audience - throughout the weeks ahead. We'll bring you more details soon, but be warned, it's a scary one...
Interesting...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:01:43 #285
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94316668
Steven Moffat
Okay, okay - THREE Amys next time.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:02:50 #286
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94316727
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Interesting...
Hope so. :Y
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 19 maart 2011 @ 01:05:47 #287
244933 trovey
Nachtoele
pi_94321918
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond de sketch op zich best leuk (vooral de twee flirtende Amy's), maar er werden wel erg veel dingen uit eerdere sketches en verhalen gerecycled hoor. Vooral dat "ik weet dat ik dit moet zeggen want ik herinner me dat ik het zei" was zo'n beetje rechtstreeks gelift uit die eerste sketch met Ten en Five. Natuurlijk, het is maar een sketch, en hij was amusant, maar ik had van Moffat toch op een tíkje meer originaliteit gehoopt.
Gemist dus :( even You Tube aanslingeren. :P

Edit: eerst alles doorlezen voordat je hier begint te typen. :|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 02:53:16 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94324126
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:01 schreef yavanna het volgende:
Steven Moffat
Okay, okay - THREE Amys next time.
Hij ziet het gelukkig ook luchtig in. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 04:12:04 #289
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94324644
Ik vind het nieuwe muziekje nog steeds kut.

En laten we (nou ja ik) hopen dat ze een broek aantrekt :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 11:15:22 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94327672
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Breuls het volgende:
Zaterdag is Matt Smith te gast bij Radio 2:

[..]

Na 12 uur Nederlandse tijd is Smith te gast. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 12:58:13 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94330513
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Breuls het volgende:

[..]

Na 12 uur Nederlandse tijd is Smith te gast. :)
Als je het niet hebt gehoord; je hebt niks gemist.
quote:
Lees nou het topic eens, zeg. :{w :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94331060
Wat? Heb ik daar nou echt overheen gescrolld? :') :P
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 13:31:03 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94331544
Apparently. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:38:38 #295
244933 trovey
Nachtoele
pi_94337109
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Young_David het volgende:
Wat? Heb ik daar nou echt overheen gescrolld? :') :P
Je was niet de enige. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:57:29 #296
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_94337973
Ok. Misschien moet ik het ook maar eens aan dan om deze serie eens te bekijken. Vanaf wanneer lopen Torchwood en Dr Who synchroon? Kortom, vanaf welke aflevering van Dr Who moet ik beginnen met Torchwood?
pi_94338048
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok. Misschien moet ik het ook maar eens aan dan om deze serie eens te bekijken. Vanaf wanneer lopen Torchwood en Dr Who synchroon? Kortom, vanaf welke aflevering van Dr Who moet ik beginnen met Torchwood?
Lijkt me een mooie voor de OP want die vraag komt vaker voorbij (en heb de kennis niet paraat). Breuls?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:57:28 #298
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94340191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Breuls het volgende:
De volgorde is:

DW1
DW2
TW1
DW3
TW2
DW4
TW3
DW4-specials
DW5

Waarbij je TW1 zou kunnen kijken in overlap met DW3, zodra je er maar klaar mee bent voor DW3.11 :)
De vraag komt inderdaad wel vaker voorbij
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:47:01 #299
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_94342004
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Breuls het volgende:
De volgorde is:

DW1
DW2
TW1
DW3
TW2
DW4
TW3
DW4-specials
DW5

Waarbij je TW1 zou kunnen kijken in overlap met DW3, zodra je er maar klaar mee bent voor DW3.11 :)
Duidelijk! En inderdaad lijkt het me handig om het op te nemen in de OP.
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 18:01:23 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94519171
Teasers!

The New Series Teaser
The Prequel Teaser - de prequel verschijnt vrijdag om 5 uur.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94519879
Prequel?
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 18:48:08 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94521044
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')