SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een beetje google bestaat niet, maar ja, daar wordt het wel enorm eenvoudig vanJawel, als je bijvoorbeeld 1 van de namen van die Daleks weet, kun je Googlen op de anderen. Je wint er niks mee, dus het gaat er sowieso om hoeveel lol je ermee hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Op TV Ragequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Breuls het volgende:
Waar las je dat?
Ah, van 7/8 wist ik het niet. Ik vind het wel leuk. Het wachten is vervelend, maar het verhaal is uitgebreider dan in een one-parter.
Overigens heb ik het vermoeden dat de finale een one-parter is. En ik realiseer me ineens dat de hiatus tussen 7 en 8 zit, dus het is wel logisch dat dat een two-parter is.
Ik weet niet of ik Smith naakt wil zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef yavanna het volgende:
Verhaaltje mbt een nieuwe drama waar Matt Smith in speelt
The Naked Doctor
[ afbeelding ]
Ja, ok, maar kom op, Neil Gaimanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Breuls het volgende:
Ik verheug me op 1, want dat is de eerste.En door the Moff geschreven, natuurlijk.
Aleen als ze als bonus Karen Gilian tien maal zo lang naakt laten zien. danheb ik het er voor over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Smith naakt wil zien.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef Breuls het volgende:
25. Welke woorden liet River Song achter op de oudste planeet in het universum?
26. Noem de aflevering: "You're Scottish, fry something."
27. Welke frequentie gebruikten de aliens in Children of Earth?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.27 weet ik zo niet uit mijn hoofd.
En ga snel Gaimanboeken lezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
Die zit niet in datgene waarin Smith blijkbaar in zijn blootje rondloopquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Aleen als ze als bonus Karen Gilian tien maal zo lang naakt laten zien. danheb ik het er voor over.
Niet alleen voor mij...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Die zit niet in datgene waarin Smith blijkbaar in zijn blootje rondloop, jammer voor jou dan.
Vrijdagavond Doctor Whoquote:They're Back for Comic Relief!
The Doctor, Amy and Rory return to BBC ONE on Friday, 18 March.
It's Doctor Who's first foray into Comic Relief territory since The Curse of Fatal Death, and whilst that was an affectionate parody, Friday's adventure is a legitimate mini-story featuring Matt Smith, Karen Gillan and Arthur Darvill. It was written by Steven Moffat and directed by Richard Senior who was also at the helm for the Doctor Who NTA scene earlier this year.
The adventure is split into two halves so we'll get a traditional Doctor Who cliff-hanger, and as it's all for Comic Relief, we've been promised some laugh-out-loud moments.
The new adventure can be seen on BBC ONE on Friday, 18 March. To find out more and to get involved in Red Nose Day, visit the website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |