Ze heeft lang haar, donker haar ook, ik denk dat dit die Sharon isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Iemand die weet welke bewoner dit is?
Ik moet zeggen dat ik ook teleurgesteld ben. Had wel wat beters verwacht dan dit soort "afwijkingen" die mij eigenlijk helemaal niet boeien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voorspelbaar, beetje domme geheimen de meeste
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Ja, Sharon had haar tot op haar kont
Ze beweert dat wat zij meegemaakt niemand zal geloven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
oh sharon is ook een bewoonster, helemaal nog niet gezien
Mensen met echte geheimen kiezen er niet voor om aan een programma als dit mee te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook teleurgesteld ben. Had wel wat beters verwacht dan dit soort "afwijkingen" die mij eigenlijk helemaal niet boeien.
Wo cares of je slaapwandelt of dakloos geweest bent of een piercer van beroep bent geweest?
Ik had wel iets meer sensatie verwacht.
Nee, die worden niet geselecteerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Mensen met echte geheimen kiezen er niet voor om aan een programma als dit mee te doen.
Why not? Mensen die problemen hebben gehad maar daar over heen zijn gekomen? Of die een geheim hebben waar zij niets aan kunnen doen? Dat had ik verwacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Mensen met echte geheimen kiezen er niet voor om aan een programma als dit mee te doen.
ja gewoon echte geheimen, vind ze stuk voor stuk maar niemendalletjes, flutgeheimen ach allemaal gescriptquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Why not? Mensen die problemen hebben gehad maar daar over heen zijn gekomen? Of die een geheim hebben waar zij niets aan kunnen doen? Dat had ik verwacht.
Misschien dat ze dat denken van mensen die hen kennen, uit hun eigen omgeving?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze beweert dat wat zij meegemaakt niemand zal geloven.
hahahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat denken van mensen die hen kennen, uit hun eigen omgeving?
Ik vind het jammer dat er niet meer ranzige geheimen bij zitten. Iemand die zijn foeilelijke schoonmoeder de avond voor zijn huwelijk flink anaal heeft genomen ofzo.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat denken van mensen die hen kennen, uit hun eigen omgeving?
Ik vind het jammer dat er niet meer ranzige geheimen bij zitten. Iemand die zijn foeilelijke schoonmoeder de avond voor zijn huwelijk flink anaal heeft genomen ofzo.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef patty het volgende:
Ik had me aangemeld met het geheim "ik ben bekende Nederlander". Maar ik was te oud
Ik denk dat je hiermee de wannabee B-"artiesten" schromelijk onderschatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Absoluut. Peter Nuninga heeft zich namelijk wel degelijk aangemeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat je hiermee de wannabee B-"artiesten" schromelijk onderschat
Dat secret story schiet wel als een ongeleid projectiel door je geheugen hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:53 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Ik bedenk me opeens nog een geheim
Ik ben opgegroeid in een internaat
Daar heb je al zo een figuur die zijn foeilelijke schoonmoeder nog zou verkrachten met als doel in zo'n programma te komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Absoluut. Peter Nuninga heeft zich namelijk wel degelijk aangemeld.
Pffff ik heb zoveel gezien en gehoordquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat secret story schiet wel als een ongeleid projectiel door je geheugen he
OK NPquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Pffff ik heb zoveel gezien en gehoord![]()
Ben beetje aan het googlelen en dan schiet het opeens binnen
Nee hij steelt tanga's van de waslijnen en zij eet stiekum drop uit de jamin bakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we zoeken nog 2 geheimen?
Is dat dan niet gewoon het geheim van Guido en Laura?
Ik heb een fake relatie?
Opdrachten zijn toch niet hetzelfde als geheimen? Of wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we zoeken nog 2 geheimen?
Is dat dan niet gewoon het geheim van Guido en Laura?
Ik heb een fake relatie?
Ik geloof die geheimen niet echt. Bogus gedoe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Opdrachten zijn toch niet hetzelfde als geheimen? Of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |