2 uurtjes op een achterafveldje met een paar duizend man in een georganiseerde demonstratie met gastsprekers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:51 schreef VeX- het volgende:
In Egypte zetten ze presidenten af onder protest. Als je in Nederland protesteert tegen bijv de boete voor langstudeerders wordt je niet eens serieus genomen.
Zelfde als met Iran natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
19:30 obama speech, maar wattefuck heeft amerika er mee te maken?
Standaard verhaaltje idd. Mag Wilders ook niet afvallen wrs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef truepositive het volgende:
[..]
Rutte blijft het standaard verhaaltje herkauwen.. orderlijke transitie orderlijk transitie daadwerkelijke democratie transitie order tr...
Gewoon gezonde interesse, nou goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
19:30 obama speech, maar wattefuck heeft amerika er mee te maken?
Doormailen aan DWDD, die smullen van dat soort dingetjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Massaal reacties plaatsen dus dat ze knap zijn dat ze het al wisten voor het bekend was gemaakt
FPquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, 18 dagen lang gevolgd, moment supreme gemist. Wie heeft een samenvatting voor me?
Mubarak is wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, 18 dagen lang gevolgd, moment supreme gemist. Wie heeft een samenvatting voor me?
Dit heeft toch geen samenvatting nodig zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Mubarak is weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Het rare is dat reacties al van 14.00 uur zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef ETA het volgende:
Zat net even te vergelijken hoe laat verschillende nieuwswebsite met het aftreden kwam.
FOK FP 17:04
Telegraaf 17:10 (maar stiekem hebben ze dat aangepast naar 16:16 terwijl het toen nog niet eens bekend was)
NU.nl 17:05
NOS 17:11
Straks begint weer een andere RLS om te volgen voor je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Verwende studentjes die hun tentamens niet halen als ze naar dat protest gaan en dan dus 3000 euro moeten gaan betalen omdat ze dan langer studeren ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
2 uurtjes op een achterafveldje met een paar duizend man in een georganiseerde demonstratie met gastsprekers.
Maar goed, verwende studentjes kan je natuurlijk ook niet vergelijken met de helden van Tahrir. Moet je niet eens proberen.
Ga ik doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doormailen aan DWDD, die smullen van dat soort dingetjes.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef De_Hertog het volgende:
Goed, ik ben weer even weg. Zal vanavond het glas heffen op Egypte. Veel plezier hier iedereen nog, en bedankt voor de afgelopen weken
Niet dat het einde is natuurlijk, morgen gewoon weer kijken hoe het verder gaat, maar toch wel een heel belangrijke mijlpaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |