tussen neus en lippen doorquote:
Ik weet niet, vertel eerst 's wie Mpebarak is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was even weg, maar Mpebarak is nu echt echt weg?
Nou ja naar Sharm El Sheikhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was even weg, maar Moebarak is nu echt echt weg?
Quoteninja! Ik had 'm al gewijzigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet, vertel eerst 's wie Mpebarak is?
Gewijzigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Quoteninja! Ik had 'm al gewijzigt.
ja, je gaat mij niet vertellen dat ze die enorme successtory met 2 vingers in de neus gaan modden, dus moet dit ff tussen neus en lippen doorquote:
Ik zie het net. Ga je toch maar wel op vakantie naar Egypte, want in de badplaatsen is niks te merken, sta je daar oog in oog met Moebarak. En een om bloed roepende menigte.quote:
Beter zoeken ze er nog een modje bij, hm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, je gaat mij niet vertellen dat ze die enorme successtory met 2 vingers in de neus gaan modden, dus moet dit ff tussen neus en lippen door
Hahaha!quote:
Met schoenen in hun handenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het net. Ga je toch maar wel op vakantie naar Egypte, want in de badplaatsen is niks te merken, sta je daar ook in oog met Moebarak. En een om bloed roepende menigte.
We go out with a bang en jassen deze gewoon ook vol.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
We go out with a bang en jassen deze gewoon ook vol.
Nee dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter zoeken ze er nog een modje bij, hm?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over jezelf?
Nou fijn...dat wordt weer met het linkerbeen voor marcherenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had het over mezelf![]()
Remlof houdt wel een oogje in het zeil.
Waarom ik geen hulpmod word? Omdat die eikels me niet vragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
Ja Ian waarom wordt jij geen hulpmod op SST, je weet wel net zoiets als hulpsinterklaas![]()
vind het top idee, IAN voor HulpMod
Het is even afwachten tot het leger met een statement komt. Suleiman is ook zéér gehaat bij het volk en werd als begeleider in het proces naar vrije verkiezingen ook niet vertrouwd.quote:
Dat lijkt mij een mooi klusje voor jou. Kan je ook eens notes uitdelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar als ik het goed begrepen heb, blijft RLS toch ook bestaan?
Dus dan blijft deze SC er en die Opaatjeen dan nog
Tekenen met Tonja
![]()
Wie gaat deze zooi dan modden?
Daarom. Blijft hij aan, dan is het weer een sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is even afwachten tot het leger met een statement komt. Suleiman is ook zéér gehaat bij het volk en werd als begeleider in het proces naar vrije verkiezingen ook niet vertrouwd.
Maar ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Nieuwe forum om 9 uur live? Dat ga ik dus missen.
Als het hele volk er blij mee is wel. Ik vraag me nog steeds af of dat wel zo is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Blijft hij aan, dan is het weer een sigaar uit eigen doos.
Nu komt het erop aan. Ben heel benieuwd wat er zich gaat ontvouwen, maar dit an sich is wel een enorme overwinning voor het volk.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het hele volk er blij mee is wel. Ik vraag me nog steeds af of dat wel zo is.
Precies. 30 jaar lang hoor je niks en nu ineens is het voorbij. Ik heb er m'n vraagtekens bij en vraag me ernstig af of dit inderdaad wel het beste was dat er kon gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Er zijn altijd mensen die goed boeren onder een bepaald bewind, dat moet ook wel anders had deze man nooit draagvlak gevonden.
Het gaat toch om verhoudingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies. 30 jaar lang hoor je niks en nu ineens is het voorbij. Ik heb er m'n vraagtekens bij en vraag me ernstig af of dit inderdaad wel het beste was dat er kon gebeuren.
Ik denk (hoop) dat de hele NDP wel in kan pakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Blijft hij aan, dan is het weer een sigaar uit eigen doos.
Nu komt het erop aan. Ben heel benieuwd wat er zich gaat ontvouwen,
Dat sowieso. Als het een sigaar uit eigen doos is staan ze daar zo weer, ze weten nu hoe het moet.quote:maar dit an sich is wel een enorme overwinning voor het volk.
Maar dat vraag ik me dus af. Is dat wel zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat toch om verhoudingen?
Als een het deel dat tevreden is maar groot genoeg is en blijft kun je alles maken.
Dat is schijnbaar 30 jaar lang goed gegaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat vraag ik me dus af. Is dat wel zo?
30 jaar geleden waren de communicatiemogelijkheden nihil en als er al eens iemand het waagde om wat negatiefs over die regering te schrijven ging ie meteen de kruipruimte in voor tig jaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies. 30 jaar lang hoor je niks en nu ineens is het voorbij. Ik heb er m'n vraagtekens bij en vraag me ernstig af of dit inderdaad wel het beste was dat er kon gebeuren.
Het zou me niet verbazen als er binnen de kortste keren een burgeroorlog uitbreekt. Maar hopelijk is dat slechts de uiterst negatieve vrijdagmiddagmood die dat verzint.
Dat valt inderdaad nog te bezien, maar dat kom je nooit te weten als die kans niet wordt geschapen. En dat hebben deze protestacties wel voor elkaar gekregen. Dat alleen al is volgens mij een enorm goede boost voor 'het volk'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, dat kun je zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij even voor mij fipeaux'en?
Ja, plus dat het voor veel mensen ook niet veel minder kan worden dan het was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad nog te bezien, maar dat kom je nooit te weten als die kans niet wordt geschapen. En dat hebben deze protestacties wel voor elkaar gekregen. Dat alleen al is volgens mij een enorm goede boost voor 'het volk'.
Hoe het verder loopt, ligt in het verschiet. Maar verandering is gaande.
Het is voor die inwoners daar te hopen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef Dementor het volgende:
Wie weet zal zoiets ook ooit in Noord-Korea gebeuren.
Er lopen in ieder geval mensen met mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is voor die inwoners daar te hopen!
Daar is zelfs honger onder de bevolking terwijl de hoge partijleden iedere avond hun buikje rond eten.
Hoe zit het eigenlijk met vrij internet daar? Hebben ze (het volk) uberhaupt wel internet?
Ligt eraan. Als er schermutselingen komen tussen voor- en tegenstanders van wie dan ook, is dat funest voor de economie. Is het nu al. Een slechte economie is al een flinke kluif voor de bevolking, laat staan als er verdeeldheid is of zelfs oorlog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, plus dat het voor veel mensen ook niet veel minder kan worden dan het was.
er was toch al eerder iemand half naar voren geschoven? zo'n nobelprijswinnaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie van het leger schuiven ze nu naar voren? Sinds Nasser zijn het toch allemaal militairen?
Hij had in ieder geval genoeg mensen rondlopen om de rest onder de duim te houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat vraag ik me dus af. Is dat wel zo?
O leuk dus Youtube heeft daar filmpjes van Kim Il Young of van Kim Il Young of misschien wel van Kim Il Young.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is geen internet, wel een intranet.
ik denk dat die kans klein is, maar dat is nergens op gebaseerd. . .quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er schermutselingen komen tussen voor- en tegenstanders van wie dan ook, is dat funest voor de economie. Is het nu al. Een slechte economie is al een flinke kluif voor de bevolking, laat staan als er verdeeldheid is of zelfs oorlog.
Mubarak heeft in 30 jaar tijd voor zichzelf 70 miljard dollar bijeen geharkt. Dat is al een hele kostenpost minder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er schermutselingen komen tussen voor- en tegenstanders van wie dan ook, is dat funest voor de economie. Is het nu al. Een slechte economie is al een flinke kluif voor de bevolking, laat staan als er verdeeldheid is of zelfs oorlog.
El Baradei. Maar die schijnt te soft te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
er was toch al eerder iemand half naar voren geschoven? zo'n nobelprijswinnaar
ook als interim'er?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
El Baradei. Maar die schijnt te soft te zijn.
Zo'n soort van een nijmeegse linkse geitenbreierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
El Baradei. Maar die schijnt te soft te zijn.
Eerlijk gezegd geen idee.quote:
gaat toch niet gebeuren....Ze zullen dadelijk gewoon door een andere plastic pop onderdrukt wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
nou we wachten af, maar hoop voor alle Egiptenaren dat het een mooi leven voor hun wordt, in een land waar je je mening hardop mag zeggen en meer van die dingen
Haha, daar kom je hier ook niet ongestraft mee weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
nou we wachten af, maar hoop voor alle Egiptenaren dat het een mooi leven voor hun wordt, in een land waar je je mening hardop mag zeggen en meer van die dingen
Ja hoor, van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
gaat toch niet gebeuren....Ze zullen dadelijk gewoon door een andere plastic pop onderdrukt worden
Zo had ik het nog niet bekeken. Had eigenlijk geen zin in een fuif maar als je het zo stelt is het eigenlijk wel gewenst!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Coos het volgende:
Zo. ik heb wel een biertje verdiend na alle stress van vandaag.![]()
Ik ben 3 x in Egypte op vakantie geweest...Uiteraard op zo'n ressortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, van de regen in de drup.
Ben ik ook bang voor.
Nou ja, als je je politieke tegenstanders de cel in gooit (duizenden), je politiemacht in burger op je volk laat schieten en je schaamteloos verrijkt hebt in een land waar armoede heerst verdien je die titel ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Leandra het volgende:
Het is idd vaag dat het in Egypte begon nadat het in Tunesië afgelopen was, de president van Tunesië werd ook ineens "dictator" genoemd, en het verbaast me niets als Mubarak binnen de korste keren ook zo genoemd wordt.
Daar heb je een punt. Het gaat helemaal niet om de meerderheid (dat is hier nog niet eens zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben 3 x in Egypte op vakantie geweest...Uiteraard op zo'n ressortmaar buiten de muren stonden de militairen...Die blijven hoe dan ook aan de macht alleen nu met een ander poppetje...Ze willen helemaal niet dat de meerderheid het goed heeft daar
ik ben Toverheks en ik kan toveren, oef nu weten jullie ook mijn geheimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Marrije het volgende:
hebben jullie dit al gelezen? Secret Story: De Geheimen
half 8 ned. tijd Obama met een statemendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef hondjes het volgende:
Suleiman zal waarschijnlijk zo snel mogelijk een deal sluiten met het leger.
Hij heeft net een korte toespraak gehouden, maar wat zijn rol wordt moeten we afwachten.
dat lucht op, of nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben Toverheks en ik kan toveren, oef nu weten jullie ook mijn geheim
Dat zal vast wel een generatie duren Heks. In Roemenië is het, ondanks alle EU hulp, nog steeds martelen geblazen voor de "gewone man". Corruptie tiert daar ook nog steeds welig. Dingen veranderen niet zo snel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
Maar wat is nu het geheim?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
Ons geheim is dat D_K het schatje is en ik de botte trut![]()
ja of wel 3 generaties maar hoop gewoon voor een beter leven voor hunquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal vast wel een generatie duren Heks. In Roemenië is het, ondanks alle EU hulp, nog steeds martelen geblazen voor de "gewone man". Corruptie tiert daar ook nog steeds welig. Dingen veranderen niet zo snel.
Ik denk niet dat ze een veel beter leven krijgen. Behalve dan de slimme gasten, die springen er volop in. En na een jaar of wat begint het volk wederom te morren, gaan ze zeggen dat het onder Mubarak toch beter was, springen die fanatieke moslims er alsnog op in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of wel 3 generaties maar hoop gewoon voor een beter leven voor hun
quote:Tuig Gouda opgepakt na mishandeling
GOUDA - Alle jongeren die in december in Gouda een meisje mishandelden zijn inmiddels aangehouden. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.
Op het internet verscheen vorige week een filmpje, waarop te zien was dat een 15-jarig meisje door een groep Marokkaanse jongeren werd belaagd en bestolen van haar fiets, meldt Omroep West.
Nou ja, in een land waar je het slecht hebt en de productie matig is, daar kun je natuurlijk wel sneller wat verbeteren als in een land waar alles compleet aangeharkt is. Van 0 tot 100 gaat sneller dan van 100 tot 120 zeg maar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
Laten we even realistisch zijn...Zelfs in een zeer welvarend land als Nederland is het al moeilijk om politiek echt te veranderen...kost jaren...laat taan met een land als Egypte
Ik vond het anders om te kotsen zoals die kutkinderen dat meisje belaagden...gewoon terugsturen naar het land van herkomst...Zou dr ook een Egyptenaar tussen zitten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik kan dit toch niet echt tuig vinden. Het lijkt mij meer puberaal en groepsgedrag wat hier aan de hand was. Maar dan die krantekoppen en die commentaren, alsof het de grootste misdadigers zijn. De politie die er vol in springt, ik vind het wat weerzinwekkends hebben.
Bron: Telegraaf.
[..]
Leuk is het niet, maar die dingen gebeuren toch dagelijks bij schoolkinderen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het anders om te kotsen zoals die kutkinderen dat meisje belaagden...gewoon terugsturen naar het land van herkomst...Zou dr ook een Egyptenaar tussen zitten?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar die dingen gebeuren toch dagelijks bij schoolkinderen?
Er rijden toch iedere dag treinen naar Duitsland?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar die dingen gebeuren toch dagelijks bij schoolkinderen?
ook een goed ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er rijden toch iedere dag treinen naar Duitsland?
Toen ik op school zat was er in iedere klas wel een lulletje die de pisang was. Buitenschools ookquote:
das wel 1000 jaar geleden johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen ik op school zat was er in iedere klas wel een lulletje die de pisang was. Buitenschools ook
Ik heb nooit politie noch een arrestatie gezien. Dat werd onderling opgelost. Een broer of een vriend kwam dan meestal wel verhaal halen. Iedere week wel wat te steggelen tussen (groep) x en (groep) y
Ruimt wel lekker opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
Tegenwoordig lossen ze dat ook onderling op.
Met een jerrycan benzine.
Toen Teun op school zat was het alfabet net uitgevonden!quote:
Weet ik veel...ik ben 10quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de vorige eeuw is niet per definitie 1000 jaar geleden
Mooie leeftijd voor een Kardinaalquote:
Alsof je dat vandaag al kan zeggen! Wie weet wat de derde helft brengt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
Mooi, Mubarak kan nu ook in dat rijtje.
Het is toch een historische dag vandaag, de eerste gewonnen revolutie van de internetgeneratie
Godsammelazerus we mogen blij zijn dat jij geen kinderen hebtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik kan dit toch niet echt tuig vinden. Het lijkt mij meer puberaal en groepsgedrag wat hier aan de hand was. Maar dan die krantekoppen en die commentaren, alsof het de grootste misdadigers zijn. De politie die er vol in springt, ik vind het wat weerzinwekkends hebben.
Bron: Telegraaf.
[..]
nu wilders nog naar de haaien!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
Het is toch een historische dag vandaag, de eerste gewonnen revolutie van de internetgeneratie
Mjah, was dat niet dat andere land? Bovendien zijn ze er nog niet hoor. Deze slag hebben ze binnen, de wedstrijd moet nu eigenlijk nog beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:57 schreef Coos het volgende:
Ik vond dit wel een bijzondere inventieve oplossing.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tie-afgeleverd.dhtml
Vreedzame revolutie in de Arabische wereld zal uiteindelijk ook Wilders onderuit halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu wilders nog naar de haaien!!![]()
hoi fannquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsammelazerus we mogen blij zijn dat jij geen kinderen hebt![]()
Als je DIT normaal vindt dan ben je echt niet wijs, maakt niet uit of
het nou kutkaaskoppen waren geweest of kutmarokaantjes maar dit
moet je gewoon meteen keihard aanpakken anders gaan ze het zelf
OOK nog normaal vinden.
Wat had jij dan gedaan als vader, als je zoontje of dochter bij die
groep zat? Hem/haar een schouderklopje gegeven ?![]()
En wat zou je hebben gedaan als het jouw dochter was die van d'r fiets
was getrokken en mishandeld?
Zou ik dan toch wel eens willen weten
Mishandeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OOK nog normaal vinden.
opaaaa! florianquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mjah, was dat niet dat andere land? Bovendien zijn ze er nog niet hoor. Deze slag hebben ze binnen, de wedstrijd moet nu eigenlijk nog beginnen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi fannwat moet jij hier, je was toch weer op huwelijksreis met scanman
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu wilders nog naar de haaien!!![]()
Ja ok, Tunesië was eerst, maar de Egyptische dominosteen wankelde zo lang dat het nog maar de vraag was of ie om zou vallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mjah, was dat niet dat andere land? Bovendien zijn ze er nog niet hoor. Deze slag hebben ze binnen, de wedstrijd moet nu eigenlijk nog beginnen
dan weet ie zich er wel weer uit te lullen en die tokkies die op 'm stemmen ziehien dat niehietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreedzame revolutie in de Arabische wereld zal uiteindelijk ook Wilders onderuit halen
Moeten we ook al bang zijn voor democratische Arabieren dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan weet ie zich er wel weer uit te lullen en die tokkies die op 'm stemmen ziehien dat niehiet
lampie !quote:
kutklote, zeker door die haaien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
we zouden naar egypte gaan en toen ging het niet door
![]()
te slecht weer enzo
Ja, dat zou je zeggen, maar ik heb het voorbeeld al aangehaald waar dat niet het geval was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
En als het volk het voor het zeggen krijgt kan het er alleen maar op vooruit gaan.
Ok, als dat zo is, dan moeten ze doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lampie !
http://www.nu.nl/binnenla(...)eling-in-gouda-.html
Kan je ook op het filmpie zien, meisje wordt geschopt als ze op de grond ligt
Ja, Iran. Maar dat was een andere tijd. En die ayatollahs daar hebben ook echt hun langste tijd al gehad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen, maar ik heb het voorbeeld al aangehaald waar dat niet het geval was.
Roemeniëquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Iran. Maar dat was een andere tijd. En die ayatollahs daar hebben ook echt hun langste tijd al gehad.
ongelooflijk zeg, die wildersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]hij zit er dagelijks tussenin in die Tweede kamer
Je woont aan de verkeerde kant van het land dit weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Coos het volgende:
Krijgen we dat weer![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_loer__.html?p=20,1
Kap nâh met blowen joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreedzame revolutie in de Arabische wereld zal uiteindelijk ook Wilders onderuit halen
coosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Coos het volgende:
Krijgen we dat weer![]()
Ja, vast wel. Maar ze zijn er al een generatie lang bezig en voor grote groepen is het slechter in plaats van beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Roemenië komt het uiteindelijk ook goed. Dankzij de EU
Burgemeester Remlof wenst u van harte welkom!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk zeg, die wilders![]()
![]()
dat daar mensen op stemmen gaat er nauwelijks in. wat een retard...gisteren zat er weer zo'n meeloper van 'm wartaal uit te slaan over tokkie-dorpen (z'n eigen kiezers
), totaal geen onderbouwing, echt lachwekkend..
Als ik stoned ben zie ik alleen verbanden op microniveau. Nuchter kan ik veel grootser denkenquote:
Jij leest ook niet bij hè?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Coos het volgende:
Krijgen we dat weer![]()
dankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Burgemeester Remlof wenst u van harte welkom!
En die PVV heeft ook een raar soort opvatting over het begrip vrije meningsuiting.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk zeg, die wilders![]()
![]()
dat daar mensen op stemmen gaat er nauwelijks in. wat een retard...gisteren zat er weer zo'n meeloper van 'm wartaal uit te slaan over tokkie-dorpen (z'n eigen kiezers
), totaal geen onderbouwing, echt lachwekkend..
Bier halen, maar hij blijft wel verdomd lang weg FOK!tv op bezoek bij Secret Story!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
waar is gert, die misselijke slijmbal??
Niet als er zo snel gepost wordt als vandaag.quote:
Ow ja dat moet ik ook nog even doen voor de speech van Obama om 19:30.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bier halen, maar hij blijft wel verdomd lang weg FOK!tv op bezoek bij Secret Story!
weetnogniet, lijkt me niet echt vernieuwend of spannend concept, maar kan altijd meevallen natuurlijk..ga wel ff kijken misschien. wie weet is het leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
WJ, ga jij nog streamen of beperk je je tot het leveren van commentaar
en ik maar denken dat ie aan het sporten en bier halen wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Bezig met het voorbereiden van de opening van SST vanavond.
Zijdelings zal ik het wel volgen denk ik. Of ik mij er vol in ga storten weet ik niet. Ik ben druk de komende tijd op het werk. Kom nu al tijd tekort eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weetnogniet, lijkt me niet echt vernieuwend of spannend concept, maar kan altijd meevallen natuurlijk..ga wel ff kijken misschien. wie weet is het leuk.
en jij, ga je kieken?
ah je was me voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bier halen, maar hij blijft wel verdomd lang weg FOK!tv op bezoek bij Secret Story!
succes gert, je kennutquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Bezig met het voorbereiden van de opening van SST vanavond.
Noek is ook weer blauw, dus 't komt vast goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
succes gert, je kennut![]()
![]()
fucking rls-homo
kutvolkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten we ook al bang zijn voor democratische Arabieren dan?
ff lezen artikel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En die PVV heeft ook een raar soort opvatting over het begrip vrije meningsuiting.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_aan__.html?p=32,1
zie ook Remlof zijn sig.
nee johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noek is ook weer blauw, dus 't komt vast goed
echt? flikker op.. die was er helemaal klaar meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noek is ook weer blauw, dus 't komt vast goed
[quote]quote:
Ik vertrouw het niet, Ian basht normaal gesproken nooitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef Marrije het volgende:
Secret Story krijgt eigen forum! #2 ik geloof haar wel
hoi overigens, alles goed? kinders al rughaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef Marrije het volgende:
Secret Story krijgt eigen forum! #2 ik geloof haar wel
Doen ze toch wel, de fuckersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt? flikker op.. die was er helemaal klaar mee... die wil natuurlijk wraak op 'ons' nemen, that's the only way
![]()
![]()
Mmmm, ik begrijp zo'n man wel, rot voor mquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En die PVV heeft ook een raar soort opvatting over het begrip vrije meningsuiting.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_aan__.html?p=32,1
zie ook Remlof zijn sig.
zal wel projectie zijn, die wil zelf te graag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet, Ian basht normaal gesproken nooit
al? nog steeds!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi overigens, alles goed? kinders al rughaar?
Wat is dat toch, dat mensen dat zo graag willen. Ik begrijp er echt geen moer vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef willem-jozef het volgende:
zal wel projectie zijn, die wil zelf te graag.
Wat is dat toch, dat mensen dat zo graag willen. Ik begrijp er echt geen moer vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
zal wel projectie zijn, die wil zelf te graag.
talking to me?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Gaat lekker dat quoten.
keep up the good work!
Kort gezegd Gert is een lul en noek ook ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat mensen dat zo graag willen. Ik begrijp er echt geen moer van
ik ook echt nietwel grappig, laatst dat ik het voor remlof opnam (omdat menigeen zijn eigen reden had om ff op 'm te zeiken om niets
kwam onze gert dus uit de kast met z'n "slijmbal" haha, moest zo hard lachen: mod wil ik niet worden en remlof neuken is ook nog niet in me opgekomen.. gaf me gelijk weer even een beeld van de 'objectieve' gert die dus nog steeds in 'm zit... hij zat lekker te rukken hoe remlof werd 'aangepakt' door de hele kliek en toen nam ik het -terecht
- voor 'm op
komt ie aan met z'n "slijmbal"
om z'n ruksessie voort te kunnen zetten
hij had pas echt klote gehad als ie had gezegd: Hee wj, eikel, ik heb nog een appeltje met remlof te schillen en hij heeft noek ook aangepakt ("je krediet is hier wel op" zei ie tegen noekie toen).
anyways, dat in reactie op mod /l ikken / relletje uitlokken
iets minder dan halfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij past de Arabische schoen blijkbaar
Goed verhaal man, maar ik zal wel weer "je vriend" zijn nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef willem-jozef het volgende:
ik ook echt nietwel grappig, laatst dat ik het voor remlof opnam (omdat menigeen zijn eigen reden had om ff op 'm te zeiken om niets
kwam onze gert dus uit de kast met z'n "slijmbal" haha, moest zo hard lachen: mod wil ik niet worden en remlof neuken is ook nog niet in me opgekomen.. gaf me gelijk weer even een beeld van de 'objectieve' gert die dus nog steeds in 'm zit... hij zat lekker te rukken hoe remlof werd 'aangepakt' door de hele kliek en toen nam ik het -terecht
- voor 'm op
komt ie aan met z'n "slijmbal"
om z'n ruksessie voort te kunnen zetten
hij had pas echt klote gehad als ie had gezegd: Hee wj, eikel, ik heb nog een appeltje met remlof te schillen en hij heeft noek ook aangepakt ("je krediet is hier wel op" zei ie tegen noekie toen).
anyways, dat in reactie op mod /l ikken / relletje uitlokken
mwah, dat dan niet helemaal, alleen de schacht of zowwww.. soms een beetje oneerlijk om hun gelijk te halen, da's wel jammer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Kort gezegd Gert is een lul en noek ook ...
Dat langdradige gelul
*uit het hart gegrepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OOK nog normaal vinden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, dat dan niet helemaal, allen de schacht of zowwww.. soms een beetje oneerlijk om hun gelijk te halen, da's wel jammer.
APK, PC-Eend en nog een stel en het is hier topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
nog een paar van jou hier en het zou best nog een aardige tent kunnen zijn
Ja die Eend gaat ook wel lekker als ie eenmaal is opgestartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
APK, PC-Eend en nog een stel en het is hier top
thanks, maar doe maar nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
nog een paar van jou hier en het zou best nog een aardige tent kunnen zijn
Want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks, maar doe maar nietnu word ik helemaal de nieuwe schietschijf
Neuh, die zijn wel afgehaakt voor een dagelijkse portie lol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
Kortom...de komende 3 maanden wordt het hier een ouwe lullen sc
Als die vent van jou ook gewoon zn giftige bijdrage levert komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
Die is helemaal blij dat SST oprot naar een eigen Subje dus die blijft hier wel hangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die vent van jou ook gewoon zn giftige bijdrage levert komt het helemaal goed
Met Teun als vriend, kan jij de hele wereld aan hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks, maar doe maar nietnu word ik helemaal de nieuwe schietschijf
mwah, 30 plussers allemaal, coos dan 41 als oudste..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
Gewoon goed poetsen, helemaal goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef remlof het volgende:
Niks mis met ouwe lullen. Mits goed verzorgd
Nou nou nou nou nou nou, het cynisme druipt er weer afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Met Teun als vriend, kan jij de hele wereld aan hoor
Teun is toch ook al ruim 40,5quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, 30 plussers allemaal, coos dan 41 als oudste..
Nee, ik weet zeker dat, dat zo isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou, het cynisme druipt er weer af
Leuk je weer te *lezen* gooi de drank en hapjes maar weer de groep inquote:
vind jou toch altijd tactvol en zo gastvrijquote:
Hebbes!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat, dat zo is
Jonguh,ik ben in een gulle bui vanavond, dus als ik ze uitdeel, grijp ze dan, want ze zijn zeldzaam
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Jian het volgende:
Zou Danny nog een toespraak houden bij de presentatie van SST zometeen ?
nee, die angst dat ik schietschijf zou worden was niet serieus...ff opletten ouwe beffeuhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lamlul, 't had zo'n mooi dispuut kunnen worden
ik zeg niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeft ie jou ook al bedrogen? wat een egoist?
Dat deed ie toch ook niet bij de val van Mubarak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Jian het volgende:
Zou Danny nog een toespraak houden bij de presentatie van SST zometeen ?
Alsof dat echt belangrijk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ie toch ook niet bij de val van Mubarak?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef Jian het volgende:
Dames en heren, Fokkers,
Waar wij afscheid nemen van het subforum RLS, verwelkomen wij hierbij ons nieuwe paradepaardje het Subforum SST. Mede dankzij het verraad de medewerking van Gert en Pietje zal dit forum Fok doen Glanzen als in de tijden van weleer
Bladiebladiebal
Knallende kurken, Champagne
Vuurwerk![]()
Gordon springt uit de Taart![]()
etc. etc.
Ja? Ik moet altijd lachen omdat ik weet dat bijvoorbeeld Pietje absoluut niet goed weet wat hij er tegen moet doen. Bovendien vind ik dat iedereen op het forum zou moeten kunnen zeggen wat hij -Danny dus- zegt of schrijft. Maar ja, dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg niksDanny is mij te bot en te scherp
met zijn toetsenbord
Gebroken, vernederd en vertrapt, ja. maar je hebt gelijk het blijftquote:
daar zijn ze alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het anders om te kotsen zoals die kutkinderen dat meisje belaagden...gewoon terugsturen naar het land van herkomst...
waarom kan dat niet, doe ik toch ook altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Ik moet altijd lachen omdat ik weet dat bijvoorbeeld Pietje absoluut niet goed weet wat hij er tegen moet doen. Bovendien vind ik dat iedereen op het forum zou moeten kunnen zeggen wat hij zegt of schrijft. Maar ja, dat kan niet.
Krijgt het z'n eigen forumquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebroken, vernederd en vertrapt, ja. maar je hebt gelijk het blijft![]()
Nadat hier zoveel moeite is gedaan om SST binnen te halen, al het lobbywerk, de vergaderingen tot 2.00 s nachts. En nu de vis geland is .............godverdomme, godverdomme
De baas van Fok! kan zich af en toe gedragen als een losgeslagen projectiel. Vermakelijk om te volgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom kan dat niet, doe ik toch ook altijdecht hoor en snap je me niet wat ik schrijf heb je pecht gehad................... nee hoor maar snap ons Gouwe Duo wel, die denken Appeltje Eitje een forum erbij
modden
nee daar ben ik het niet mee eens Teun, ik lees Danny wel meer en ook de andere die flink tegen hem in gaan of weet ik wat allemaal niet tegen hem posten, zoals in de tijd van de Bunker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De baas van Fok! kan zich af en toe gedragen als een losgeslagen projectiel. Vermakelijk om te volgenAls jij of ik dat zouden doen kregen we geheid een ban.
Als je dat kunt betalen, wat moet je dan nog met een horloge, je bepaald gewoon zelf wel hoe laat het is.quote:
Ik smijt er tegewoordig al bij voorzorg een afwasblokje bijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar de keuken.
Water op zetten voor de pasta.
Hopelijk brand dat ook niet aan.![]()
ooooh!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef Jian het volgende:
Dames en heren, Fokkers,
Waar wij afscheid nemen van het subforum RLS, verwelkomen wij hierbij ons nieuwe paradepaardje het Subforum SST. Mede dankzij het verraad de medewerking van Gert en Pietje zal dit forum Fok doen Glanzen als in de tijden van weleer
Bladiebladiebal
Knallende kurken, Champagne
Vuurwerk![]()
Gordon springt uit de Taart![]()
etc. etc.
Dat is wel handig, hou je bij het schijten en met wat geluk ook je toilet mooi schoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik smijt er tegewoordig al bij voorzorg een afwasblokje bij
En dan nog met "Handmatige opwindknop"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
$ 700.000 (= ¤ 517.598) Kermis klokje
Nou dan zou ik hem toch niet kopen hoor remlof, voor dat geld had er best een batterijtje in gekundquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan nog met "Handmatige opwindknop"
Daar neem je gewoon iemand voor in dienst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dirty mind, joy foreverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw die schijt poept nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel handig, hou je bij het schijten en met wat geluk ook je toilet mooi schoon
Da's waar ook, die beperken het tot "zeiken"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw die schijt poept niet
De waarheid, De grote chief heeft in al zijn wijsheid de eindbeslissing neergelegd bij P en G en ......... en die zijn bezweken voor geld roem en glamourquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooooh!!!![]()
...dat gaan gert en pietje niet pikken als ze nog enige trots in hun flikkerz hebben![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's waar ook, die beperken het tot "zeiken"
Onzin. Als zij het in RLS hadden willen houden was dat gebeurd. Het maakte Danny niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
De waarheid, De grote chief heeft in al zijn wijsheid de eindbeslissing neergelegd bij P en G en ......... en die zijn bezweken voor geld roem en glamourgodverdomme
Zou die ook zo'n klokkie hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen zit die Mubarak maar mooi in z'n vakantiehuis, dat heeft ie toch goed voor elkaar gekregen
die loopt gewoon achter zijn rollator door de gangen te dwalen en zich af te vragen waarom zijn Zonen en dochters toch zo hekel aan hem hebben gekregenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen zit die Mubarak maar mooi in z'n vakantiehuis, dat heeft ie toch goed voor elkaar gekregen
Jian schreef elders dat hij het wel begreep. Die zit je te stangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Als zij het in RLS hadden willen houden was dat gebeurd. Het maakte Danny niet zoveel uit.
die heeft er voor elke dag van de week wel 1quote:
Iets luxere zandloperquote:
hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw die schijt poept niet
Hij zal ze toch niet alle 80 miljoen zelf in elkaar gehatseflatst hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die loopt gewoon achter zijn rollator door de gangen te dwalen en zich af te vragen waarom zijn Zonen en dochters toch zo hekel aan hem hebben gekregen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga weg. moet naar de bieb (als ie nog open is). ff de huis-tuin en keuken-psycholoog uithangen morgen![]()
fijne avond iedereen; ja iedereen.
Dag w-j, fijn weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga weg. moet naar de bieb (als ie nog open is). ff de huis-tuin en keuken-psycholoog uithangen morgen![]()
Dat zeg ik, De grote wijze chief heeft het bij P en G neergelegd en ze zijn bezweken voor de glamour van een een groot populair forum op de index pagina, vol in de schijnwerpers, met alle voordelen die daarbij horen. Ik doe niet aan Godwin zoals sommigen hier,maar anders zou ik nog wat zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Als zij het in RLS hadden willen houden was dat gebeurd. Het maakte Danny niet zoveel uit.
nou denk dat hij in zijn jonge jaren heus veel afgeneukt heeft, ja man met macht he daar bezwijken sommige vrouwen voor, echt dat heb ik nooit gesnapt, ook zo een jong ding die het met bv een berlosconi heeft gedaan, het idee al zo een verschrompeld piemeltjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij zal ze toch niet alle 80 miljoen zelf in elkaar gehatseflatst hebben?
Volgens mij stond z'n klokkie heel lang stil op 1 voor 12quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij wist uiteindelijk wel dat het z'n tijd was om te vertrekken.
Dag vriendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
quote:
Ben jij ook opwezig naar de top tien ofzo (Maanvis beschuldigen) .. Sjesus wat een zooitje postsquote:
Double U Jay, be carefull out therequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
Dus eigenlijk kilt Remlof hier de meeste draadjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik, De grote wijze chief heeft het bij P en G neergelegd en ze zijn bezweken voor de glamour van een een groot populair forum op de index pagina, vol in de schijnwerpers, met alle voordelen die daarbij horen. Ik doe niet aan Godwin zoals sommigen hier,maar anders zou ik nog wat zeggen
Op zich is het wel een geschikte vent hè, maar je moet m wel alles uitleggen, da''s best vermoeiend af en toequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jian schreef elders dat hij het wel begreep. Die zit je te stangen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Op zich is het wel een geschikte vent hè, maar je moet m wel alles uitleggen, da''s best vermoeiend af en toe
was maar 1 keer een post met zwaaien hoor, jij maakt er gelijk 2 van in 1 quotquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ben jij ook opwezig naar de top tien ofzo (Maanvis beschuldigen) .. Sjesus wat een zooitje posts
Dat is des fok's tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was maar 1 keer een post met zwaaien hoor, jij maakt er gelijk 2 van in 1 quot
oh, nou ik weet niet eens hoe het werkt 2 keer in 1 post, ben al blij dat ik iemand kan quotenquote:
Is dat een vraagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kilt Remlof hier de meeste draadjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |