volgens mij zijn dat geheimen van eerdere edities in Frankrijk en Portugal en hebben die niets van doen met deze groep.quote:
als ik echt eerlijk ben sta ik van geen 1 geheim volgens mij te kijken in het echte leven, heb al wat ellende voorbij zien komen/gelezen/gehoordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Marrije het volgende:
Ik was dakloos vind ik ook niet spectaculair, maar die bewaren ze natuurlijk voor het laatst
Geheimen Secret Story uitgelekt van onze redactiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt er nou echt "ik was vroeger een man/vrouw" ?
Het lijkt me namelijk dat zo'n geheim makkelijker te ontdekken is dan anderen. Niet eerlijk toch?
Vraag dat maar aan andriesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt er nou echt "ik was vroeger een man/vrouw" ?
Het lijkt me namelijk dat zo'n geheim makkelijker te ontdekken is dan anderen. Niet eerlijk toch?
Doe dan een linkje, man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef Danny het volgende:
Vandaag bekend en al in een ander topic, maar iets centraler kan geen kwaad. In SC sneeuwt 't nogal onder.
Oh, de eerste 'ik weet alles maar zeg lekker niks'-mensen zijn ook al aanwezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Ik slaapwandel
En ik weet ze allemaalMaar meer zeg ik niet
Hij heeft er toch al 1 gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, de eerste 'ik weet alles maar zeg lekker niks'-mensen zijn ook al aanwezig
http://www.telegraaf.nl/p(...)onetten__.html?p=2,1quote:Maar de regie laat zich ook beïnvloeden door de kijker. We mogen gewoon opdrachten suggereren die ons zullen helpen de geheimen te ontfutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |