volgens mij zijn dat geheimen van eerdere edities in Frankrijk en Portugal en hebben die niets van doen met deze groep.quote:
als ik echt eerlijk ben sta ik van geen 1 geheim volgens mij te kijken in het echte leven, heb al wat ellende voorbij zien komen/gelezen/gehoordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Marrije het volgende:
Ik was dakloos vind ik ook niet spectaculair, maar die bewaren ze natuurlijk voor het laatst
Geheimen Secret Story uitgelekt van onze redactiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt er nou echt "ik was vroeger een man/vrouw" ?
Het lijkt me namelijk dat zo'n geheim makkelijker te ontdekken is dan anderen. Niet eerlijk toch?
Vraag dat maar aan andriesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt er nou echt "ik was vroeger een man/vrouw" ?
Het lijkt me namelijk dat zo'n geheim makkelijker te ontdekken is dan anderen. Niet eerlijk toch?
Doe dan een linkje, man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef Danny het volgende:
Vandaag bekend en al in een ander topic, maar iets centraler kan geen kwaad. In SC sneeuwt 't nogal onder.
Oh, de eerste 'ik weet alles maar zeg lekker niks'-mensen zijn ook al aanwezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Ik slaapwandel
En ik weet ze allemaalMaar meer zeg ik niet
Hij heeft er toch al 1 gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, de eerste 'ik weet alles maar zeg lekker niks'-mensen zijn ook al aanwezig
http://www.telegraaf.nl/p(...)onetten__.html?p=2,1quote:Maar de regie laat zich ook beïnvloeden door de kijker. We mogen gewoon opdrachten suggereren die ons zullen helpen de geheimen te ontfutselen.
Omdat de kijkers daarmee de andere bewoners kunnen helpen bij het ontfutselen, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef Darklight het volgende:
Waarom moeten de kijkers dan opdrachten verzinnen om de toch al bekende geheimen van ze te ontfutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |