tussen neus en lippen doorquote:
Ik weet niet, vertel eerst 's wie Mpebarak is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was even weg, maar Mpebarak is nu echt echt weg?
Nou ja naar Sharm El Sheikhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was even weg, maar Moebarak is nu echt echt weg?
Quoteninja! Ik had 'm al gewijzigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet, vertel eerst 's wie Mpebarak is?
Gewijzigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Quoteninja! Ik had 'm al gewijzigt.
ja, je gaat mij niet vertellen dat ze die enorme successtory met 2 vingers in de neus gaan modden, dus moet dit ff tussen neus en lippen doorquote:
Ik zie het net. Ga je toch maar wel op vakantie naar Egypte, want in de badplaatsen is niks te merken, sta je daar oog in oog met Moebarak. En een om bloed roepende menigte.quote:
Beter zoeken ze er nog een modje bij, hm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, je gaat mij niet vertellen dat ze die enorme successtory met 2 vingers in de neus gaan modden, dus moet dit ff tussen neus en lippen door
Hahaha!quote:
Met schoenen in hun handenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het net. Ga je toch maar wel op vakantie naar Egypte, want in de badplaatsen is niks te merken, sta je daar ook in oog met Moebarak. En een om bloed roepende menigte.
We go out with a bang en jassen deze gewoon ook vol.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
We go out with a bang en jassen deze gewoon ook vol.
Nee dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter zoeken ze er nog een modje bij, hm?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over jezelf?
Nou fijn...dat wordt weer met het linkerbeen voor marcherenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had het over mezelf![]()
Remlof houdt wel een oogje in het zeil.
Waarom ik geen hulpmod word? Omdat die eikels me niet vragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
Ja Ian waarom wordt jij geen hulpmod op SST, je weet wel net zoiets als hulpsinterklaas![]()
vind het top idee, IAN voor HulpMod
Het is even afwachten tot het leger met een statement komt. Suleiman is ook zéér gehaat bij het volk en werd als begeleider in het proces naar vrije verkiezingen ook niet vertrouwd.quote:
Dat lijkt mij een mooi klusje voor jou. Kan je ook eens notes uitdelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar als ik het goed begrepen heb, blijft RLS toch ook bestaan?
Dus dan blijft deze SC er en die Opaatjeen dan nog
Tekenen met Tonja
![]()
Wie gaat deze zooi dan modden?
Daarom. Blijft hij aan, dan is het weer een sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is even afwachten tot het leger met een statement komt. Suleiman is ook zéér gehaat bij het volk en werd als begeleider in het proces naar vrije verkiezingen ook niet vertrouwd.
Maar ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Nieuwe forum om 9 uur live? Dat ga ik dus missen.
Als het hele volk er blij mee is wel. Ik vraag me nog steeds af of dat wel zo is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Blijft hij aan, dan is het weer een sigaar uit eigen doos.
Nu komt het erop aan. Ben heel benieuwd wat er zich gaat ontvouwen, maar dit an sich is wel een enorme overwinning voor het volk.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het hele volk er blij mee is wel. Ik vraag me nog steeds af of dat wel zo is.
Precies. 30 jaar lang hoor je niks en nu ineens is het voorbij. Ik heb er m'n vraagtekens bij en vraag me ernstig af of dit inderdaad wel het beste was dat er kon gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Er zijn altijd mensen die goed boeren onder een bepaald bewind, dat moet ook wel anders had deze man nooit draagvlak gevonden.
Het gaat toch om verhoudingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies. 30 jaar lang hoor je niks en nu ineens is het voorbij. Ik heb er m'n vraagtekens bij en vraag me ernstig af of dit inderdaad wel het beste was dat er kon gebeuren.
Ik denk (hoop) dat de hele NDP wel in kan pakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Blijft hij aan, dan is het weer een sigaar uit eigen doos.
Nu komt het erop aan. Ben heel benieuwd wat er zich gaat ontvouwen,
Dat sowieso. Als het een sigaar uit eigen doos is staan ze daar zo weer, ze weten nu hoe het moet.quote:maar dit an sich is wel een enorme overwinning voor het volk.
Maar dat vraag ik me dus af. Is dat wel zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat toch om verhoudingen?
Als een het deel dat tevreden is maar groot genoeg is en blijft kun je alles maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |